September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hahaha ja hier 1tje die van de week tegen partner zegt,"ga weg, je stinkt..>"hahaha Het is echt erg met mijn geur...

Zweetvoeten ( die van mijzelf hahaha) idem.. gweldig... NOT...

Hahaha

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Ik had jan voor de kerst een lekker geurtje gekocht, helemaal geweldig maar nu vind ik het spul toch stinken :oops:
    Pffff ik wordt al onpasselijk alleen als ik er aan denk :rolleyes: :oops:

groetjes Anita

3. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    of de keuken.. vreemd genoeg blijft er altijd een etensgeur hangen... blehhhhh

4. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    poeh bij de kapper vandaag, die geur die daar altijd hangt die ik niet lekker vind, maar nu...

5. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Erg he, waarom zou dat toch zijn dat je geur zo sterk word?

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    mijn theorie is om je te beschermen. alles wordt sterker, geur, smaak e.d. op die manier merk je dus snel als er iets giftig is ofzo. dat denk ik tenminste

7. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Offday? Hier geen sprake van!
    Hier is het hele huis gezogen en gedweild. De badkamer heeft een grote beurt gehad, fornuis is grondig schoongemaakt en de huiskamer en slaapkamer zijn opgeruimd. En ohja.. Ik heb al onze kleren verhuisd naar de kast op de overloop en de neutrale babykleertjes uitgezocht en die liggen nu in de commode.. Zal hub leuk vinden :oops: Had het ineens in m'n bol :)

Wat betreft geuren, ja, ik ruik ook echt alles sterker en ik geloof dat jouw theorie wel klopt, hoor, Mare! Maar ik heb het gelukkig niet zo erg dat ik bij het minste of geringste naar ervan wordt :p Waar ik wel knettergek van wordt is de geur van m'n afscheiding. Heel frustrerend als je jezelf ineens ruikt.. 't Is wel veel erger qua geur de dag nadat we gevreeƫn hebben, heel stom is dat.. :-s

Haha, Eerised, jij morgen 19! Ik volg je over 2 maandjes O:) En idd, tijd gaat echt snel! Hier alweer 13 weken en 2 dagen.. Tjeetje..
    En gefeliciteerd met je zus! En alvast gefeliciteerd voor morgen ;)

Zo, strakkies blik soep open trekken met een stokbroodje. Lekker makkelijk voor vandaag! :D

8. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @Eerised gefeliciteerd met je zus
    En alvast gefeliciteerd voor morgen met je eigen verjaardag..

Mijn reuk wordt ook steeds sterker.. En dat geeft nog weleens een draaierig gevoel in mijn buik :S

9. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    hoi meiden

hier is het weekenddd, na ja mag niet klagen heb 1,5 dag gewerkt deze week. Heerlijk weer, super!

Morgen een dagje shoppen met mijn zus, kan mijn vriend ook eens een middagje met de kleine doorbrengen, hij heeft al een heel plan, meestal ben ik erbij en volgens mij vindt hij het wel fijn!

Ja dat ruiken....Ik werk als juf en haal alle kinderen eruit waar gerookt wordt thuis of die friet gebakken hebben...En die vieze eetlucht idd in de keuken Betty, bleh.

Was woensdag uiteten bij de griek. Naast me zat iemand met halflauwe geitenkaas, blehhh het eten smaakte me niet meer en als ik nu mijn best doe ruik ik het nog, ieuwww.

Eerised alvast van harte meid! Wauw wat een leeftijd...Voel me dan echt een oudje ;)

Ga nog even wat spelen met de kleine meid dan badderen en naar bed brengen. En dan zal het wel bankhangen worden, ach ook lekker!

10. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    hey!
    Onze baby is van top tot teen bekeken...We hadden geluk dat alles bij onze baby zichtbar ontwikkeld was. ander had ze niet zo veel kunnen beoordelen..
    baby is goed gebouwd en gezond !
    En zonder twijfel mogelijk een meid!
    Ik zag het bij het starten van de echo..maar een maal goed in beeld is ze zonder te twijfelen een meisje..
    Echo-scopiste is toppie.. super tervreden en ga ook voor de 20 weken echo en pret echo bij deze mw weer!
    Echt 30 min kijk plezier ..en liet alles heel goed zien...
    Maar onze pruim was zeer actief...dus was leuk om te zien..

11. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Wat leuk, slaapzak, een meisje! :D Whaa, nou wordt ik nieuwsgierig naar de onze :)

12. Femya

Femya Niet meer actief

Hi, hier ook een off-day gehad, ik heb vanmorgen toch maar vrij genomen en heb lekker film gekeken in bed en heerlijk uitgeslapen. Dat had ik wel nodig.

Net even boodschappen gedaan, blegh heel de albert heijn stonk, volgens mij was er wijn omgevallen ofzo. Die sterke geuren die we oppikken zijn volgens mij ook om je tegen slechte dingen te beschermen Mare.

Betty Boop goed dat je info overal vandaan haalt, het gaat toch om jouw kindje die je het beste wil geven. De site van kritisch prikken is op dit moment alleen actief over het HPV vaccin en dat is toch een heel ander vaccin dan de vaccins uit het rijksvaccinatieprogramma. Maar goed, ik heb erover gezegd wat ik wilde en waar ik achter sta. Ieder voor zich.

Wow Slaapzak wat leuk, een meisje! Gefeliciteerd :D Had je een voorgevoel? En wat super dat alles goed is! Heel erg fijn voor je.

Xxsuuzxx veel plezier morgen met het shoppen! Welke leeftijd zijn de kinderen in jouw klas? Leuke baan en makkelijk straks met de schoolvakanties van je kinderen.

Ow Andi en Eerised jullie zijn nog zo jong, pff voel ik me ook echt oud zeg :( hahaha
    Gefeliciteerd met je zus en alvst met je eigen verjaardag morgen Eerised!

Ow Hellen, zie je je vriend dit weekend nog?

Wij gaan morgen lekker met z'n tweetjes zwemmen en zondag naar de oma van mijn vriend, ze is jarig geweest en we gaan met de familie lekker pannenkoeken eten. Druk weekend dus, maar wel leuk!

Als ik niet meer kom kletsen, fijn weekend allemaal!

13. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @mare, ja ik vermoed idd zoiets ja... Het is wel heel erg opvallend..

@slaapzak gaaf meis dat je het nu al weet... super dat het zo'n goed gevoel gaf...
    Ik heb hier het echocentrum stiekem gister ook gebedl... Gelukkig belt hij niet terug.. Aankomende week heb ik gene tijd, want wij zouden dan het liefste s avonds willen en maandagavond werk ik, dinsdagavond werk ik, woensdagavond en donderdagavodn ook iets te doen, dus tja welke avond zou ik dan moeten pakken....
    En dan is het al weer 16 weken die zaterdag nou die 4 weekjes kan ik dan nog wel wachten ( hoewel als ik het eenmaal op mijn heupe heb ik ook gewoon weer de telefoon zou kunnhen pakken hoor hahaha ;))

@twinkle, klopt op dit moment zijn ze op de site wat minder bezig met ander vaccinaties, maar als je de webshop bekijtk dan hebben ze hele goede folders staan.
    En wij hebben inmiddels besloten om bepaalde ziektes wel te enten en andere niet, daar die ziektes op zich niet zo heel erg zijn om te krijgen, maar de vaccinaties er tegen soms heftiger uitwerkingen kunnen hebben dan de ziekte zelf.

Wij zijn er dus inmiddels wel uit, thanks to de discussie hier ;)

14. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Oh wat leuk slaapzak: een meisje. oh ik wil het ook weten. waah moet nog 8 weken wachten.

meiden ik denk dat ik zo al naar bed ga, morgen nog werken en zondag jarig! lekker genieten van aandacht en cadeautjes!

15. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Morgen allemaal.... wievan de vaste schrijfsters is eigenlijk nog niet over de 12 weken heen?

Dit ivm een meeting die ik wil organiseren ergens midden april....

16. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen!

er zijn er maar weinig die nog niet over de 12 weken heen zijn. van de vaste allen twinkle volgens mij maar dat is alleen tot morgen ofzo...

17. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    *kwam ff spieken bij jullie..*

@Mare en Slaapzak.. gaat goed he meiden.. lekker hoor. GENIET ervan.. doen jullie ook vast..
    en slaapzak een meisje.. geweldig..

*en sluipt weer weg..*

18. Femya

Femya Niet meer actief

Hi, ik ben morgen inderdaad 12 weken. En vanaf dinsdag is iedereen die op de lijst staat over de 12 weken.

Wij gaan zo zwemmen, na lang zoeken vond ik mijn bikini en hij past niet meer :( Het kan net, maar als ik niet oppas floepen mijn borsten er zo uit, dus eerst maar een nieuw badpak ofzo kopen. Ben benieuwd of er al positiebadkleding is. Lekker handig...

Eerised fijne verjaardag! [​IMG]

19. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Ok super.... Dan is het tijd om eens te kijken wie er zin heeft in een meeting...

Ik zal morgen ( vandaag een drukke dag) eens kijken of ik iets via de lijst kan doen met keuze van waar we een meeting doen enzo...

Wie heeft er zin in een meeting?

20. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    hoi hoi dames
    ben gister naar de vk geweest voor een termijnecho....super om mijn kleintje te zien, zag er ontzettend goed uit en ben super blij!1
    hahaha....ben ook 3 dagen verder dan verwacht. ben nu eigenlijk 13 weken en 1 dag, moet mijn banner nog wijzeigen...vandaag geen zin!

Maar echt errug leuk hoor. ben nu gewoon over de 3 maanden....heerlijk gevoel meiden!1

Deel Deze Pagina