Dank je wel Lilith, jij ook van harte! Klopt wij zijn anderhalf jaar bezig geweest met een hele hoop gedoe, hoop dat ik dat voorgoed achter me mag laten! Het zal hier vast erg druk gaan worden.. In andere maandtopics schrijven soms wel meer dan 50 vrouwen mee.. misschien is het straks een idee om een sub groepje te maken bij de clubs voor vrouwen die bijvoorbeeld tussen 1 en 8 september zijn uitgerekend, dan is het veel beter te volgen allemaal..
Milla van harte welkom... tjah het is natuurlijk iedereen zijn keuze of er clubs komen of niet... maar ik zat bij de oktober 2008 mama's daar waren we ook met een grote groep, waar niet iedereen meer van mee schreef... maar het was super gezellig me tzo'n hele groep... anders gaat er zo'n verdeeldheid komen denk je niet... dat is gewoon mijn mening he ... ik weet niet of er iemand is die deelt :s ik ga zo meteen je gegevens in de lijst opnemen hier vandaag ook weer opnieuw getest, en is al een stuk duidelijker de streep
BEVALLINGSLIJST SEPTEMBER 2009 MAMA'S Lilith, 26 jaar - 2e kindje - 1 september 2009 Liz0104, 20 jaar - 2e kindje - 7 september 2009 Peppie01, 24 jaar - 1e kindje - 1 september 2009 Milla, - jaar - 3e kindje - 2 september 2009 AFSPRAKENLIJST
**breekt in** Lizke proficiat hè meiske!Dat je een heel voorspoedige zwangerschap mag hebben!Blij je nog wel met ons oktobermama's meeschrijven? Alle andere september 2009 mama's van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap,ik hoop dat jullie er van genieten,en niet teveel ziek zijn! groeten Simone **breekt uit**
BEVALLINGSLIJST SEPTEMBER 2009 MAMA'S Lilith, 26 jaar - 2e kindje - 1 september 2009 Liz0104, 20 jaar - 2e kindje - 7 september 2009 Peppie01, 24 jaar - 1e kindje - 1 september 2009 Milla, - 28 jaar - 3e kindje - 2 september 2009 AFSPRAKENLIJST[/quote]
Jij ook gefeliciteerd! Het is ook even afwachten natuurlijk, misschien valt het reuze mee.. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik met een groepje van 15 ofzo geschreven, dat is veel persoonlijker en dan leer je elkaar ook echt kennen, wordt er echt op elkaar gereageerd, hier zie ik dat in de andere maandtopics niet zo, alles loopt een beetje door elkaar. Maar misschien valt het wel mee, we zullen zien!
Hoi Meiden, Ik kom me ook bij jullie melden. Daarstraks getest en ja hoor, hij zei zwanger. Zal zo even de lijst aanvullen. Knuf van mij
BEVALLINGSLIJST SEPTEMBER 2009 MAMA'S Lilith, 26 jaar - 2e kindje - 1 september 2009 Peppie01, 24 jaar - 1e kindje - 1 september 2009 Milla, 28 jaar - 3e kindje - 2 september 2009 Babijtje, 29 jaar - 1e kindje - 3 september 2009 Liz0104, 20 jaar - 2e kindje - 7 september 2009 AFSPRAKENLIJST Ik heb het op volgorde van uitgerekende datum gezet. Dit lijkt me wat overzichtelijker. Hoop dat jullie het goed vinden.
babijtje proficiat en welkom ja sorry ad ik nog ni aan gedacht om die op uitgerekende datum te zetten
Het is voor ons toch allemaal wel een ontzettend mooi vroeg kerstcadeautje he! Ik ga tweede kerstdag bij mijn ouders eten en had gisteren (toen ik nog niet wist dat ik zwanger was) al zitten vissen wat we gaan eten. En nu blijkt het iets te zijn, weet niet meer precies te zijn, met rauw vlees als voorgerecht............................tja, dat mag ik dus niet.............nu maar een leuke manier bedenken om hen te vertellen dat ik zwanger ben. Als ik het namelijk niet neem, dan weet mijn moeder al gelijk hoe ver het is dus kunnen we het maar beter op een leuke manier vertellen.
Heeeeeeeeej,.. september mama's... jeej wat vliegt de tijd.. Meiden onwijs gefeliciteerd! ! Liz0104: je wens is uitgekomen.. opnieuw zwanger... Gek hoor.. Jamal en Lyana zijn op dezelfde dag geboren.. en straks is Lyana gewoon een grote zus... spannend hoor... Meis.. ik zie je wel weer bij de oktober 2008 mama's...
@ liz ik Las bij oktober 2008 mamas dat je weer zwanger bent, en ik wou je even feliciteren VAN HARTE GEFELICITEERD! liefs nony
Hoi allemaal! Hier nog een september mama! Ik heb vandaag getest omdat ik allemaal symptomen had die ik bij mijn 1e zwangerschap ook had en ik had er toch nog 3 dus ik dacht, kan mij het schelen. En binnen 2 minuten hartstikke positief! Ik kon echt alleen maar huilen, dus met die hormonen zit het wel goed Ik zweef al de hele dag rond op een roze wolk en dacht net van, laat ik eens kijken of er al een september clubje is
O heerlijk Lilly, en vooral lekker blijven zweven, ik zweef met je mee... :-D Welkom! Vandaag is mijn NOD en heb een ClearBlue test gekocht omdat ik het niet kon geloven... ik durfde bijna niet te testen, was bang dat ie ineens negatief was, maar nee hoor, een dikke vette plus! Nu geloof ik het!
Heej Lily, Welkom en gefeliciteerd. Ik heb vanmorgen ook nog maar een keertje getest, dat wilde mijn vriend graag. Die was er gisteren namelijk niet bij toen ik teste. Ik had wel een foto van de testen gemaakt, maar hij wilde het met eigen ogen zien. En ja hoor, nog steeds een streepje Zelfs nog veel duidelijker dan gisteren. Ook hier een hele grote roze wolk hoor!
Yep, ik zie nog tegen hem, je geloofde het niet he! Zegt ie, jawel hoor. Dus niet. Hebben jullie al kwaaltjes? Ik ga ff klagen hoor ik slaap me toch beroerd. Kan niet meer op mijn buik slapen, wat ik normaal altjid doe. En op mijn zij lukt ook maar kort, dus moet op mijn rug slapen. Ben ik dus helemaal niet gewend......En een rommelende buik. Kon ik vanmorgen uitslapen, stond ik om 7.45 al naast mijn bed. Maar mag niet zeuren he! Ben allang blij dat ik wat voel, beter dit dan dat ik niets voel, nu word constant bewezen dat er iemand zit