September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Jep dan word ik heel licht in mijn hoofd en zwaar in mijn benen als ik te lang sta...
    Ik heb ook bijna elke avond afgelopen week rugpijn... wat moet ik daar nu weer mee....

2. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Afspraken van morgen

Joyce84 2e Afspraak VK 07.45 uur
    Eerised90 Afspraak VK 08.20 uur
    Ikbenhetmaar Afspraak VK 13.30 uur
    Tantan Afspraak gyn 16.00 uur
    Babijtje Afspraak VK 18.00 uur

Heel veel plezier allemaal

3. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    bedankt voor de felicitaties meiden! ik heb een erg gezellige, maar drukke dag gehad. vanaf 10 uur vanochtend aan één stuk visite. ik ben nu echt dood. en morgen gaan we ook nog eens mijn zusje in het ziekenhuis bezoeken en gaan we nog langs één van mijn broers dus weer druk. maar wel leuk allemaal.

ja 25 is voor mij toch ergens wel een mijlpaal en dan nog moeder worden: helemaal geweldig!

morgen ga ik weer eens wat bijlezen hier, nu te moe voor.

4. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Goeiemorgen!

Meiden met een afspraak, veel plezier! :D

Betty, die rugpijn, doe je niet teveel dat je je rug belast? En is het dan je onder of bovenrug?

Het is weer maandag... *zucht* En ik ben weer eens brak wakker geworden, weeeer de zoveelste rare droom achter elkaar.. 't Is gewoon slopend.. :(

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Goedemorgen dames,

kom net terug van de vk en heb het hartje gehoord :D Ben weer helemaal blij :D

6. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @Joyce dat is goed nieuws :)

@Mare alsnog gefeliciteerd met je verjaardag :)

Ik heb gisteren net een meeting gehad met andere meiden van het forum waar ik al heel lang mee klets :) Was echt leuk :D

7. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Wauwww!! Gefeliciteerd!!

hihi een meisje

8. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    He, fijn Joyce! Lucht toch altijd weer ff op, hè, als je het weer hoort?

Nou, afspraak gemaakt voor de 20wekenecho. Ik mag op 4 mei, dodenherdenking :p

9. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Haha beetje een vreemde dag uitgekozen;)

maar dat fleurt de dag natuurlijk wel mooi op :)

10. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Alle jarigen nog van harte gefeliciteerd! :D :D

11. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hahaha, tja, ik ben dan 20 weken en 5 dagen en de week ervoor ging niet echt(drukke week ivm koninginnedag) dus dan maar zsm. Ik zie mezelf nu ff niet naar Loenen hossen op die dag. Maar hebben mensen eigenlijk vrij met dodenherdenking? :-k

12. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    wat een weekend hier, vrijdag de hele dag aan het spugen geweest, nog eventjes naar duitsland geweest, boodschapjes gedaan..

zaterdag nog steeds niet helemaal lekker, 's avonds verjaardag, slopend haha.. de kleine sliep bij opa en oma, dus we waren pas 2uur thuis..

waardoor ik zondag ochtend nog misselijker was, maar moest koken want mijn ouders kwamen tussen de middag eten..

smiddag waren we nog eventjes gebleven, en daarna meteen naar mn vriendinnetje geweest.. Wie pas is bevallen..
    was gezellig maar toen ik thuis kwam kon ik ook echt niet meer.. pff.. lag er dus ook vroeg in gisteravond.. pffffff..

sorry voor het klaaggezang, haha maar ik voel me echt niet lekker.. nog steeds niet.. ben nu ook erg misselijk pffff.. hopen dat het straks wat beter word

13. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Geen idee eigenlijk.. of mensen dan vrij zijn..

jaaah nee leuk man dat je al een afspraak hebt staan.. ik moet donderdag naar de VK. dus misschien dat ze dan zegt dat ik ook al een afspraak mag maken.. hihi hoop het zoooo..

wilde jij nou eigenlijk weten wat het word (je zult het al vast een keer gezegt hebben maar ik ben het dan vergeten :oops: )

wij willen het wel heel graag weten.. pfffff vooral ik:D:D:D:D

14. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    hihi geweldig he.. geniet er maar lekker van!

15. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    JAAAAAAAAAAAA en natuurlijk

iedereen met een afspraak vandaag...............

VEEL PLEZIER:D:D:D:D:D:D:D

16. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Rare dromen dat is hier ook hip;)

ongelooflijke fantasie :p
    de meeste enge tot vage dromen zijn hier al voorbij gekomen

en hier ook een pijnlijke onderrug

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D Ja Naiobi idd goed nieuws en ben idd gerustgesteld weer, ik kan pas over 2 weekjes een afspraak maken voor de 20 weken echo, zal ook wel ergens begin mei zijn :D

En leuk joh dat een meeting heb gehad, was het gezellig ?

18. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Haha, MamavanBas, ja wij willen weten wat het wordt ;) We zijn A. nieuwsgierig en B. het is erg praktisch voor ons om te weten wat het gaat worden(Lees: wel of niet veel babykleertjes nodig, want van Gabriël hebben we alles al etc etc).
    Och, mijn vk heeft niet gezegd dat ik er een afspraak voor kon gaan maken, maar ons echocentrum is heel slecht te bereiken, dus dacht het maar even bijtijds te doen. :p
    EN heb eens nagekeken, maar geloof niet dat mensen dan vrij hebben. Geloof wel met 5 mei.

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Morning ladies!

Ook hier weer een onrustige nacht vol met vreemde dromen.

Ik ben net terug van mijn afspraak met de cesartherapeute. En jawel: ik heb dus echt beginnende bekkenpijn. Heel fijn :( maar niet heus. Na een paar testjes was het wel duidelijk. Kreeg dus meteen een lijst do's en dont's mee, "het boek" van Cecile Röst een een stapeltje oefeningen. En de complimenten dat ik nu al ben gekomen, want als ik had gewacht tot ik amper nog kon lopen, had ze niet veel meer voor me kunnen doen. Hoewel het in mijn geval ook moeilijk is te voorspellen hoe het verloop zal gaan zijn, omdat ik van mezelf al hypermobiel ben en de uitwerking van de hormonen op mijn banden etc. nog niet eerder is getest. Ik was immers niet eerder zwanger.

Ik vind het wel spannend hoor...en hoop, dat we de klachten een beetje binnen de perken kunnen houden. Maar rug- , schaambeen- en liespijn horen nu al bij een "normale"dag bij mij.

Gelukkig heb ik gister voor het slapengaan weer een heerlijk mooi kloppend hartje gehoord. Daar doe ik het toch allemaal voor! En die angelsounds is zijn geld al dubbel en dwars waard geweest :D

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Andi, nou ja beter te vroeg dan te laat idd, ik ga denk ik ook volgende week maar ff bellen, want je weet maar nooit.

Enne ik weet nog steeds niet of ik het deze keer wil weten.

Deel Deze Pagina