September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Och, ik zie het maar zo Joyce, de vk zal het vast niet erg vinden als ik al een afspraak heb gemaakt ;) Haha, nou, je hebt nog zo'n 6 weken de tijd om te weten of je het wilt weten. Je zou eens je afwegingen op moeten schrijven en samen met je lief moeten bekijken, ook wat hij wil.

Nou, goed dat je er dan bijtijds bij bent Hellen! Ik hoop echt voor je dat je er niet te veel last van gaat krijgen, want het gaat al zwaar genoeg worden.

2. Zo allemaal blije dames hier of niet?
    Ben net terug van de VK, en het hartje was echt zo gaaf om te horen. Was helemaal goed, hij/zij lag lekker te schoppen :) .
    De bloeduitslagen ook allemaal goed, ik heb geen hiv aids etc etc. En voor de rest waren alle waardes ook perfect, ijzer enzo. Mn bloeddruk was heel netjes 120/70, de vorige x was die iets te laag.
    Ben een lekkere gezonde jonge meid! Dat zei de verloskundige haha ..

Heb nu afspraak staan voor 16 april, 09:30. Ben dan 18 weken & 2 dagen en moet dan weer naar de verloskundige
    En 27 april om 09:30 de 20 weken echo :D , pappa/vriendlief gaat dan ook is een keer mee haha! (Wij willen het niet weten hoor, jongen of meisje

Had ik me helemaal verheugd op zaterdag, babykamertje uitzoeken, was mn vriend vergeten dat hij dan zn belastingaangifte moet doen bij zo'n man. :( Maarja dan word het 4 april, nog even geduld hebben, de meubeltjes kunnen er toch nog LAAAAAAAAANG niet staan, eerst lekker verbouwen/klussen boven. Pfff ...

X

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Heerlijk om te lezen dat je controle goed was Eerised!

4. Ja, zeker. En dat paardje in galop, woeeeeh ik lag helemaal te glimmen op die bank!
    Echt geweldig, en ben ook echt blij dat alles er zo goed uit ziet, bij de kleine en dat ik ook lekker gezond ben :D .

Hoe is het met jou?

5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Goedemorgen dames,

ik voel me eigenlijk redelijk goed, heb een keertje niet op bed ontbijt gegeten en het gaat tot nu toe goed. behalve dat ik nog steeds hoofdpijn heb.

ik wil het zo graag weten wat het wordt maar ik had ook al een theorie. de zaadjes met een x chromosoom zijn de genen die langer overleven maar langzaam zwemmen. oftewel als je lang voor je eisprong sex hebt stijgt de kans op een meisje. beetje raar gedacht misschien maar wij hebben dus 4 dagen voor de eisprong sex gehad. volgens grote kans op een meisje. als jullie begrijpen wat ik bedoel.

gisteren op mijn verjaardag viel mij iets op. ik was wel benieuwd of jullie dat ook hebben. ik heb enorm genoten van de gezelschap van mijn vrienden maar miste toch ergens een verbinding. niemand is nog bezig met kinderen, wij zijn echt de eersten en terwijl ik alleen maar over kinderen wil praten willen zij dat allemaal helemaal niet. ik had het gevoel dat ik er niet meer bijhoorde.

6. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Jouw afspraken stonden nog niet op de lijst, Eerised, dus ik heb ze er even bijgezet. (Kun je ze voortaan ff naar een van ons pb'n? ;)) Maar fijn dat je controle goed was! Haha, tja, mannen zijn niet altijd even snugger.. :p Hoe oud is je vriend eigenlijk?

Kan me dat gevoel wel goed voorstellen, hoor, Mare! Ik heb dat met vrienden van mijn leeftijd. Die zijn daar absoluut nog niet mee bezig.(Vinden het wel superleuk dat ik zwanger ben, hoor. Maar toch)
    Haha, en jij ook al zo nieuwsgierig? :p

Whaha, ik word echt nou nog nieuwsgieriger. Hahaha.

7. Mare, ik heb er niet echt last van, ik ben 19 en op mn verjaardag waren er wat vriendinnen. En die moeten er zelf absoluut niet aan denken om zelf kinderen te hebben/krijgen. Maar we hebben toch wel leuk zitten praten over de kleine en de zwangerschap!
    Maarja ik heb het ook niet alleen over kinderen, maar over dingen waar we het altijd over hadden. :)
    Want het draait niet alleen om mijn zwangerschap, vind ik.

8. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Dat laatste had ik altijd maar dan omgekeerd. Iedereen van mijn leeftijd is allang ouder. Sommigen hebben al kids op basis en een enkeling al op middelbaar onderwijs. En dan kom ik nog een keertje achter de meute aan gezwangerd...

@Eerised: heb net iets eerder al geschreven dat ik toch echt al bekkenpijn heb. Ik wist het ergens al..toch is het niet iets wat je graag te horen krijgt...

9. Andi, mijn vriend is 28. Maarja hij is natuurlijk internationaal chauffeur, en we hebben samen afgesproken dat hij later nog is mee gaat naar de VK en dan de 20 weken echo.
    Hij wil niet teveel vrije dagen op nemen nu, hij wil straks alles opnemen als de kleine er is en de kraamzorg weg is. Dan zijn we lekker een paar weekjes met zn 3tjes.. (dat wil ik ook graag :D )

Wel is lastig zo'n chauffeur, maar we maken samen afspraken en dan komt het helemaal goed!

X

10. Hellen, ja sorry ik zie het nu.
    Word weer zo snel gepraat hier, had het nog niet gezien.

Maar dat is wel minder hoor :( , jeetje.
    Hopelijk word het niet té erg.
    Sterkte & beterschap er mee..

11. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Zo, Eerised! Ik dacht dat er wat jaren tussen mijn hub en mij zaten, maar bij jou is het meer! Mijn hub en ik verschillen 7 jaar (-1 dag), ikke 9 mei, hij 10 mei(20wekenecho is leuk cadeautje voor onze verjaardag dus ;))
    Dat heeft mijn hub trouwens ook met vrije dagen opnemen. Hij heeft wel vrijgenomen met de termijnecho, en gaat dat ook doen met de 20wekenecho. 't Zit er denk ik niet in dat hij eens meegaat naar de vk. Maar hij kan dan wel vanaf de dag dat ik bevallen ben een maand lang thuisblijven. (Heerlijk!)

Dat lijkt me ook wel lastig Hellen, als jij er eens achteraan gezwangerd komt..

12. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Ik zal ook wel ergens in mei de 20 weken echo krijgen :)

Jah de meeting was in Utrecht aangezien er echt uit elke provincie wel iemand vandaan kwam :) Was echt heel erg leuk maar weet iig dat ik niet weer bij de Connaiseur ga eten vond he tniet zo.. En de rekening bij zussen was ook nog wel redelijk prijzig, kwam denk ik ook door de borrelhapjes ... maar voor de rest een hele leuke dag :)

13. Annelies

Annelies Niet meer actief

Hier ook weer eens een berichtje! Alles gaat aardig lekker hier zo te lezen, behalve wat misselijkheid en bekkenpijn Hellen! Shit he, dat begint al vroeg! Hopelijk blijft het met behulp van de therapie binnen de perken en krijg je niet zo heel veel last!

Vrijdag weer voor controle naar de gyn geweest. Fijn weer een echo gehad, en ons frummeltje was zo druk aan het schoppen en slaan... Pfff, dat belooft nog wat! Onze dochter Ezri was ook zo lekker druk in de buik, en nu is het ook een lekker ondernemende peuter, die niet graag stil zit.

29 april hebben wij de twintig weken echo en we willen nu wél graag weten wat het wordt. Ons gevoel zegt heel sterk een jongetje, vorige keer hadden we dat ook alleen dan een meisje, en dat is uitgekomen dus wie weet;) Ik denk ook allemaal al in de jongensnaam als ik aan onze beeb denk!
    Hebben jullie allemaal al namen?
    Nou, weer even een eind breien aan mn verhaal! Spreek jullie snel

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Mwah..ik heb er wel een periode heel veel verdriet van gehad, dat mijn wens maar niet werd vervuld. Aan de andere kant heb ik wel bij velen van dichtbij kunnen zien hoe zij omgingen met zwangerschap en opvoeding. Dat is best leerzaam ;)

Lief wordt bijna 41 en ik ben nu 37..dus we zijn ook wel helemaal uitgeraasd en gelukkig beiden jong van hart. Ik ben nu alleen nog maar dankbaar dat ik dit wonder toch nog mag beleven.

15. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ha Annelies dat het goed gaat bij jou! Jij hebt dat dus ook met de namen! Hier echt alleen maar meisjesnamen.. Ook heel sterk het gevoel dat het een meisje is. Een jongen kan ik me nu eigenlijk niet voorstellen. :) Dus ben erg benieuwd! Meisjesnamen liggen hier allang klaar!
    Ik ga je 20wekenecho afspraak op de lijst zetten voor je. ;)

16. Annelies

Annelies Niet meer actief

He andi, thanks, zou je dan ook de controleafspraak gyn van 3 april erop willen zetten?
    En trouwens, jij bent toch ook een feb 2007 mama? me too! af en toe lees ik daar nog wel eens mee, en ik kwam je daar ook tegen;)

17. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @annelies ik heb geen gevoel wat het nu wordt.. Maar iedereen om ons heen denkt een meisje.. Maar ik heb alleen maar leuke jongensnamen..
    Meisjesnamen kunnen we het niet over eens worden :D

18. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Haha, ja, idd, ben ook een feb 2007 mama, Annelies! Wat leuk, zeg! Haha, dan verschillen allebei onze kinderen straks niet veel!
    Ik ga je afspraak erbij zetten ;)

Hellen, ja, dat kan ik me ook goed voorstellen! Always look on the bright side of life ;)

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Hier heb ik ook geen gevoel wat het gaat worden, maar dat had ik vorige keer ook niet en toen vond ik een meisjesnaam kiezen makkelijker dan een jongensnaam, nu weet ik het wel voor allebei :D

Ik denk alleen dat het een jongetje word, omdat er bij mijn vriend in zijn familie alleen maar jongetjes zijn geboren :D

20. Femya

Femya Niet meer actief

Hi allemaal,
    dames met een afspraak veel succes!

Hellen wat vervelend zeg van je bekkenpijn, goed dat je er zo snel bij bent!

Andi wat een super lief wiegje! Wat leuk dat je die nu al in huis hebt :D

Miss E wat fijn dat je echo goed was! Ik heb bij de vk ook steeds inwendige echo's terwijl ik bij het onderzoek waar ik aan mee doe bij het WKZ al vanaf 9 weken uitwendige echo's heb gekregen. Het ligt echt aan de apparatuur. De vk gaf ook aan dat die apparatuur te duur is ivm diefstal hebben ze een goedkoper apparaat. Nog een dagje en dan ben je ook 12 weken!

Woe Jusi een C5, wij hebben nu een C4 en die is al groot, jullie hebben echt lekker de ruimte straks!

Oh Betty dat is vervelend die rugpijn, misschien ook verstandig even naar een fysiotherapeut gaan ofzo?

Fijn Joyce dat je het hartje hebt gehoord en dat alles dus goed is :D Heeft je zoontje door dat er een broertje of zusje komt of is hij nog te klein daarvoor?

MamaVanBas sterkte met je kwaaltjes, hopelijk gaat het snel wat beter met je!

Eerised wat super voor je dat alles goed is en dat je gezond bent, fijn gevoel is dat he?! Ik kreeg de bloedwaardes en was ook heel tevreden met het resultaat. Leuk dat je kleintje lag te schoppen :D

Mare ik kan het me wel voorstellen dat je dat mist, hier is dat niet zo, ik zit er middenin, veel vriendinnen hebben net de eerste of zijn ook bezig. Op mijn werk ben ik wel de eerste van de jonge meiden club, maar het is ook lekker om over iets anders te kletsen dan zwanger zijn. Ik denk niet dat je het gevoel moet hebben dat je er niet meer bij hoorde, lijkt me ten eerste niet leuk voor jou en ten tweede het leven wordt misschien wel anders maar jij blijft gewoon jij toch?

Hier ook rare dromen! Heel eng maar ook echt raar. Zou dat de hele zwangerschap blijven?

En ik blijf sterk denken dat het een jongetje is, de jongensnaam hebben we zo goed als zeker, maar nog geen enkele suggestie voor een meisjesnaam. Nog een week of 8 dan hoop ik dat we het ook weten.

Gaan jullie het voor je houden als je het weet of vertellen jullie het verder?
    Wij gaan er eerst een weekje ofzo zelf aan wennen en dan vertellen we het eerst tegen de familie en daarna aan iedereen die het wil weten.

Deel Deze Pagina