September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ik vertel het denk ik hooguit aan mijn moeder. En die mag dan mij echt verder niks zeggen. We houden het dan voor onszelf. Haha.

Nou, ik hoop niet dat dat dromen de hele zwangerschap blijft, want dan slaap ik de komende 6 maanden heel erg brak :)

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ twinkle, nee hij snapt het nog n iet, hij is nu 1 1/2 dus hij is er nog te klein voor :D

3. Femya

Femya Niet meer actief

Joyce ik ben benieuwd hoe hij gaat reageren straks, lijkt me erg leuk om te zien.
    Andi heeft jouw zoontje het al een beetje door of is hij ook nog te jong?

Een vriendin van me kreeg de 2e en haar oudste kindje zei op een gegeven moment, mama nu mag de baby wel weer weg. Ze was er helemaal klaar mee :)

4. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Gabriël heeft wel door dat er een baby in mama's buik zit, maar nog niet dat het een broertje of zusje van hem is. Maar ik denk dat wanneer de kleine geboren is, dat hij dat dan wel begrijpt, omdat hij dan als het goed is wel ons meer begint te begrijpen en zelf ook terugpraat. Ik ben zelf ook megabenieuwd hoe Gabriël dat gaat vinden!

Haha, ja, heel handig.. Had ook een vriendin en zij liep op een gegeven moment op het einde. Zei haar dochter van 5 tegen papa: Nou, papa, jij hebt die baby erin gestopt, haal hem er nu maar uit!

5. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    :) :) :) Die is wel grappig!

@Joyce & Eerised; super dat jullie het hartje weer gehoord hebben!

@Hellen; balen joh die bekkenpijn, maar wat je zegt, goed dat je er op tijd bij bent geweest. Succes!

6. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Ja dat speelt hier uiteraard ook een beetje mee, als het een jongetje zou zijn, wat we nog kunnen gebruiken enzo

maar sowieso voor het kamertje..

Ik wil echt een leuke passende kamer maken :D

7. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Hier is het de bedoeling om het echt een geheimpje te houden..

hihi.. ik ga iig heeeeeeeeeeeeeeel hard mijn best doen :) :)

8. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    hallo...effe banner checken...

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Staat goed, Slaapzak, zo'n roze banner ;)

10. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Jaaa, heel leuk slaapzak! :D

haha, dat ge-euvel over kamertjes heb ik nog niet echt.. Ligt eraan wat het gaat worden.. Wordt het een jongen, komt hij uiteindelijk bij Gabriël op de kamer, wordt het een meisje, dan maken we een kleinere kamer in onze slaapkamer(grote slaapkamer!).. Dus ben benieuwd :)

Haha, ik moest ook echt lachen toen ik dat hoorde Babijtje! :D

11. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hallo dames,

ik had weer zo'n vermoeiende dag. eerst 150 km rijden om mijn zusje in het ziekenhuis te bezoeken, dan weer 50 minuten rijden naar mijn ouders en dan langs mijn broer en weer naar huis. ben echt op. maar heb weer leuke kleertjes gekregen voor de baby van mijn broer. hij wordt echt trotse oom :D oeh moet er bijna van huilen

Ja over dat gevoel er niet bij te horen... het is gewoon alsof wij nu in een clubje zitten waar de rest niet bij hoort. ik heb het alsnog wel gezellig met ze maar het is toch raar als je de eerste bent.

als wij weten wat het wordt vertellen we het wel aan mijn mama enzo maar niet aan vrienden e.d. en de naam voor een meisje hebben we al en die vertellen we sowieso niet.
    het is wel grappig dat iedereen die mij nu ziet zegt: jullie krijgen een meisje. iedereen is het eens, zou echt raar zijn als het toch een jongen is.

12. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Breekt even in

He Mare,
    Hoe is het met jou? Zo te zien wel goed! Fijn dat de echo goed was meid. Geniet ervan.
    Het goede nieuws, ik ben ook weer zwanger! Joepie!

x

Breekt uit

13. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @slaapzak heb je gister geslachtbepaling gehad?

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Goedemorgen dames,

@ twinkle ,ja ik ben zondag op kraamvisite geweest en toen wilde hij de baby de hele tijd knuffelen en kusjes geven, dus hij was wel heel lief, maar op een gegeven moment een beetje te, volgens mij vond de baby het niet meer zo leuk :D

Maar verder vind hij andere kindjes echt harstikke leuk, hij wil ze echt altijd knuffelen, alleen vinden de andere kindjes dat ook niet altijd leuk.

En ik zeg ook al dat er een baby in me buik zit, maar hij snapt er niet zoveel van, hij denkt nu geloof ik dat er bij iedereen een baby in zijn buik zit :D

15. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Pfff, drukke dag, Mare! Ach, als het maar gezellig was ;)

Ik voel me echt ontzettend brak en ik zou zo m'n bed weer in kunnen kruipen.. Ben zoooo moe.. :(

16. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Ik voel me ook brak :eek:

Volgende week parijs :) lekker weekje er tussenuit..

Ik had vannacht gedroomd dat ik bij de echopraktijk was voor geslachtbepaling en dat het jongen is ...

Ik heb zelf verder geen voorgevoel...

17. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik ben ook zo moe, zit nu te wachten dat het laat genoeg is voor een middag dutje.

18. Hallo..

Ik lees hier dat er veel brakke dames zijn.
    Ga lekker in het zonnetje zitten :) .
    Ik zit lekker buiten op het terras met mn pocket-pc te internetten. Laat de lente maar goed beginnen hoor! Voel me ook wel goed vandaag, komt door de zon denk ik, haha.

X

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    *jaloers*
    Ik ga in gedachten maar even lekker naast je in het zonnetje zitten Eerised90...

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Naiobi, ik heb al een keer gedroomd dat het een jongen word, een keer dat het een meisje word en ook een keer dat het een tweeling was, 2 jongetjes :D

Ik heb zelf ook geen voorgevoel, maar ga er vanuit dat het weer een jongetje is :D

Deel Deze Pagina