@Eerised komt vast allemaal wel op zijn pootjes terecht.. Maar door de zwangerschap maken we ons nog een keer zo druk
Nouja, mn vriend is doordeweeks nooit thuis, dus die kan 's avonds niet ff zeggen, ik ga klussen! Dus moet het in de weekenden, en mn schoonvader doet veel! Maar we waren al bezig met de logeer/studeerkamer, maar omdat het alleen in de weekenden kan schiet het er bij in, en daar maak ik me zorgen om! Maarja, rustig blijven en de babykamer gaat als eerste na de 'grote' klussies. En dan met de rest zien we het wel.. Maar het is echt nog een hele lijst! Ben wel blij dat ik eindelijk kunststof kozijnen heb straks en dubbel glas. Het is ook in hout-look, echt mooi!
Ik is geloof ik erg vroeg met het kamertje he"? Maar ik vind het wel erg fijn als het voor de warme maanden af is... GEweldige auto meis.. dat word straks heeeeeeeeeerlijk touren... Lekker genieten hoor... (ps er is niet zo heel veel aan de hand hoor andi, ik wil gewoon niet dat ik sommige dingen in een emo bui hier vertel en dat ik het dan weer op de een of andere weblog verknipt, verdraait en uit elkaar getrokken terug vind met het comentaar van een ex of een zusje er bij... Vandaar dat ik dan maar in die emo bui verkies even niet hier te schrijven....)
wel jammer dat je dan zo "voorzichtig" moet zijn betty. wij beginnen nog niet aan de kamer omdat er op dir moment nog de ratten staan. dus wij willen er nog wel even mee wachten voordat wij de kooi verhuizen. maarja ze komen wel in de studeerkamer waar wij zelfs vaker zijn...
Ik zou dat ook het liefst hebben hoor Betty, alles af voor de zomer maanden! Maar dat zit er even niet in .. Ik heb trouwens fototjes van onze nieuwe auto. Hopelijk kan ik er ook snel in rijden haha! http://dees-fer.hyves.nl/fotos/523539231/0/LCDs/ http://dees-fer.hyves.nl/fotos/523539146/0/EQz9/ http://dees-fer.hyves.nl/fotos/523539192/0/0LZt/ Een golf 4, uit 2001, goed onderhouden en niet teveel kilometers. Lekker hoor! X
die ziet er iig voor mij als leek heel netjes uit! hopelijk gaat deze golf jullie veel plezier brengen
Ja dat hoop ik ook! Lekker touren met mn vent en de kleine straks. Ik hoop dat ik eind april op mag! En dat ik in 1x slaag, anders ben ik gelijk blut haha. Maar is zeker een nette auto, ruime kofferbak, genoeg ruimte op de achterbank, met de voorstoel een stukkie naar achter kan een lang persoon ook goed zitten dus ben wel blij! En mn vriend helemaal, dat is echt een golf freak, en die is heeeelemaal happy dat ie weer een auto heeft na 1.5 jaar geen auto te hebben gehad (vanwege zn werk, stond té vaak stil) maar nu met de kleine in aantocht en dat ik mn rijbewijs heb, toch maar weer wel. maar hij is zo blij als een kind ! Ik vond het weer gister lekkerder, breekt niet echt helemaal door het zonnetje.
Ja, als ik een datum heb dan meld ik die hier.. En dan gaan jullie ALLEMAAL kei en kei hard duimen voor me en dan kom ik later hier op het forum en dan zeg ik: GESLAAAAAAAAAAAGD! Dankje dames, het duimen heeft geholpen. Haha, was het maar zo .
@twinkle: lief dat je even om een hoekje kwam kijken in NOD april! Gaat allemaal wel ok hoor, netjes weer ongie geworden na de mk, dus alles werkt weer! Soms nog wat emo buien, vind het nog steeds oneerlijk, maar we zijn ook weer positief over de toekomst. En je gelooft het niet, maar elegance en ik hebben dezelfde NOD! Nou als dat geen geluk gaat brengen! Is alles goed met jou? Groeit en bloeit alles goed? Blijf genieten en dat geld ook voor de rest! dikke knuffel
Even een knuf richting Betty... Autonieuws hier zie ik..leuk, leuk. Alles verder wel goed met iedereen, geloof ik ( op de gewone klachten na)? Hier is nog niet aan de kamertjes begonnen. Zal binnen nu en 2 maanden wel zijn, denk ik. Lief zit muurvast en met spierverslappers thuis en ik zit met aan auwe bekken..dus het zal een hele onderneming worden. Daarnaast moet ik mijn huis nog ff goed opruimen en net maken, want het staat op de open huizen route van 28 maart. Ik ben nogal moe van een ochtendje shoppen. Eerst naar de afvaldame..er is nog 1 kilo af, dus ik ben in mijn eerste trimester weliswaar van cup E naar G gegaan en mijn buik is ook dikker, in totaal is er toch 3,5 kilo af..YEAH! En ik ben met mams in Dordt naar een zaakje geweest waar ze ook grote maten positiemode verkopen. Helaas kreeg ik te horen, dat Noppies is gestopt met de grote maten en ze had nog een klein rek met kleding. Toch vond ik daar nog 2 mooie broeken (1 spijker en 1 zwarte pantalon) en een shirt en een buikband op mijn maat. Eigenlijk had ik er geen geld voor en wilde ik alleen maar gaan kijken, maar toen ik hoorde dat er geen nieuwe collectie meer ging komen, wilde ik maar niet meer wachten. Het feit, dat pa en ma ook een deel van de kleding betaalden, hielp wel Trouwens vond ik naderhand bij Miss Etam's positiemodehoekje een broek in maat 48 ( een maat die ik normaal echt NOOOOOIT pas) die me ook super zat. Voor de 25 euro die de broek kostte, wilde ik hem maar niet laten zitten. En boy...wat zitten die positiebroeken lekker zeg. Wauw. Veel beter dan dat gehannes met een elastiekje. Moet alleen nog even achter de naaimachine, want alle broeken zijn mij standaard te lang. Maar dat mag de pret en het genot van de goede pasvorm zeker niet drukken. Morgen weer een check en echo...kan niet wachten..kan niet wachten...
Haha, je had gewoon eerder aan de positiebroeken gemoeten, Hellen Wat een verademing, hè? Betty, gesnapt. Ik snap precies wat je bedoelt, hoor Ik ben hier ook alleen maar afgevallen sinds ik zwanger ben.. D'r is ook al 3 kilo af.. Nog niks bijgekomen. Tja, lang leve de misselijkheid Gaat vast wel lukken met je rijbewijs! Moet gewoon lukken, anders komt het er daarna echt niet meer van, hoor! Ik wil er ook graag voor gaan, maar al ons geld gaat nu op aan de kleine en aan Gabriël natuurlijk. Wat voor klusje we hier nog wel in de komende 4-5 maanden in de planning hebben staan, is de box schuren en opnieuw verven, want die ziet er niet meer uit. Sorry voor als ik niet meer op de rest heb gereageerd. Beetje veel
hey! Net de uitslag van de combinatie test... alles was normal en heb dus een normale risico.. HeleMAal toppie! Maar het voelt ook goed! En bij niks eten en toch 2 kilo bij! Maar heb me ook een buik en een paar T##ten! groetjes slaapzak
Hi allemaal, ben even niet zo veel aanwezig, bij een aantal vriendinnen van me gaat het even niet zo goed, dus ik heb mijn energie nodig om er voor ze te zijn. Met mij gaat alles goed, al heeft alles wel z'n weerslag op mij natuurlijk, maar met ons hummeltje gaat het goed, hij/zij groeit hard door, mijn hele onderbuik is nu opgezet en hard. Hebben jullie dat ook? Verder is er nog niet echt een buikje te zien hier, mijn gewone broeken passen nog steeds, maar ik ben ook 3 kilo afgevallen, dus misschien komt het daardoor. Tot snel!
Whahaha komt vanzelf...nog ff geduld! Ik hoef niet nog meer boobs...maar vrees dat die toch wel gaan komen. Ik heb al G..dus meeeeer dan genoeg Slaapzak: gefeliciteerd met de goede uitslag!
Hellen ik ben met G begonnen en ze zijn niet vreselijk gegroeid, meegroeibeha's heb ik in cup H gekocht, maar daar ga ik het ook mee redden denk ik hoor, misschien straks net voor de bevalling dat het wat krap wordt, maar veel groter geloof ik niet. Is er bij jou veel verschil te zien nu?
Ja toch wel...ze zijn echt een stuk voller, vooral aan de zijkanten (waar ze nu nóg het meest zeer doen). Ik puilde gewoon over de cups van mijn gewone bh's heen en ik droeg ook altijd beugelbh's, maar die beugels dede me behoorlijk zeer! Kon trouwens bij de grootste Livera van NL niet eens een meegroeibh in deze maat vinden ..dus is het een sportbh geworden