September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femya

Femya Niet meer actief

Oh dat is wel vervelend, bij mij zijn ze ook voller geworden, maar gelukkig niet echt gegroeid.

Je kan bij Livera wel van Anita een meegroei-beugel BH van anita bestellen in cup H, maar daarna worden het voedingsbeha's, die gaan geloof ik tot I en dan hebben we pech geloof ik...
    Vreemd he dat ze maar tot die maat gaan?

Nou Andi, met cup G ben je niet zo blij hoor ;) ik ben wel een stukje zwaarder dan jij, dus het past wel een beetje bij mijn lijf, maar een paar maatjes kleiner had ik niet erg gevonden...

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hey aan de dames met rugklachten

ik heb altijd al wel klachten gehad omdat ik oa een heupdysplasie heb en een klein beetje hypermobiel ben enz. maar nu krijg ik er dus ook al last van. het is nu nog af en toe maar ik vrees dat op het moment wanneer de banden nog weker worden het helemaal erg wordt.
    nou zit de pijn vandaag echt laag bij mijn stuitje zodat ik amper kan lopen. ik vroeg mij af of daar ook wat aan gedaan kan worden. vorig jaar liep ik bij de manuele therapeut maar daar moest ik vooral buikspieren oefenen wat nu helemaal niet mag natuurlijk.
    beetje lang verhaal met de vraag wat zouden jullie doen? naar welk soort therapie etc. ?

3. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hihi, nee, wat dat betreft Twinkle, ben ik nu wel blij met m'n C. Bij Gabriël begon ik met A en had later B, ben wel blij dat het nu C is, scheelt moeiere armen dalijk met de bv.

Oh, gats, nee toch.. Ik heb last van maagzuur.. :( En ik moet straks aan de patatjes beginnen.. Jasses.. :-s Had gehoopt dat dit aan me zou voorbij gaan.. Helaas.. :(

4. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    jeetje meiden wat hebben jullie een memmen! ;)

hier al 3 kilo's aangekomen.. en krijg al een flink buikie! dus ik kan mijn lol nog op! :confused:

sorry trouwens heb jullie een beetje verwaarloosd maar heb t druk in de salon en ben vaak te moe om nog even achterde pc te kruipen... :(

heeft er iemand een updateje voor mij? :D

@hellen fijn he positiekleding! ik vind het heerlijk zitten! gisterweer heel de E-sprit site leeg gekocht!die hebben ook veel broeken waarbij de band niet zo hoog is en die je eventueel ook aankan als je al bevallen ben.. met een grotere riem zie je niet eens dat het positie kleding is.... :D

5. Femya

Femya Niet meer actief

Oh dat is ook waar Andi, je armen worden natuurlijk moe, had ik nog helemaal niet aan gedacht.

Mare ik ben bang dat ik daar ook last van krijg, ik heb het nu heel af en toe, en ik ben ook hypermobiel zeker in mijn rug. Misschien verstandig om aan een ceasar-, manueel- of fysiotherapeut te vragen wat je ermee kan doen.

Ik ben wel van plan als ik er meer last van ga krijgen even naar mijn vroegere fysiotherapeut te gaan. Hopelijk is er een tip waar we wat mee kunnen.

Ik ga naar een vriendinnetje, we gaan even lekker uit eten met z'n tweetjes. Tot later! Fijne avond meiden.

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik ben dus ook hypermobiel en ik heb knap last inmiddels (vooral in lage rug, SI gewricht en schaambeen). Ik ben dus teruggegaan naar de Cesartherapeute waar ik ooit onder behandeling was. Zij heeft me oefeningen en tips meegegeven en ik blijf nu ook gedurende de zwangerschap regelmatig bij haar terugkomen.

Als je nu al klachten hebt..kun je het beste nu ook al op zoek naar een goede peut. Ze zei me ook, dat ik er goed aan deed om niet te wachten tot ik niet meer kon lopen, want dan had ze veeeel minder voor me kunnen betelenen!

7. Femya

Femya Niet meer actief

En bedankt he?! ;) :D

Ik heb ook een positiebroek van Esprit, die zit echt heerlijk! Maar nu wacht ik even tot het wat warmer wordt, voordat ik met allemaal winterbroeken zit.

Succes met het harde werken Rox, kan me voorstellen dat het veel energie kost.

En nu ben ik echt weg!

8. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    alsjebliefd ;) hihi

ja das waar.. maar heb ook leuke jurkjes gekocht en die kunnen we altijd aan :D

doei doei

9. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Joyce;84; we hebben een heel leuk stofje gevonden voor het hemeltje. doorschijnend met grijs.

@Naiobi; heeft man auto gevonden? Ja dus, helemaal toppie, wat voor een? Wauw, mooie auto hoor!

@Hellen; heerlijk he die zwangerschapskleding, ik zou ook niet meer zonder willen!

@slaapzak; toppie die goede uitslag!

@twinkle; lekker uit eten geweest?

10. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Haha, Rox, ik zie net dat wij op dezelfde datum de 20wekenecho hebben! :D Ben ik niet de enige met zo'n maffe datum ;)

Twinkle, wel van plan om bv te geven dan?

11. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
  12. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Zooo, da's ook een nette auto, Jusi! Lekker zeg!

Nou, ik kruip hier lekker onder de wol. Moet morgenochtend weer werken, dus eventueel uitslapen zit er niet in.. :-s

------------------------

Degenen met een afspraak morgen zijn:

Hellen1971 - Afspraak gyn om 10.55
    MamaVanBas - Afspraak VK
    Eerised90 - Intake Kraamzorg om 11.30

Veel plezier meiden!

-------------------------

Zo, en nu kruip ik echt mijn bedje in! Trusten!

13. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @jusi.. mooie auto hor meid!

@andi.. heb jij de echo gewoon in alblasserdam of moet jij ook naar dordt?

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo dames,

zo dat is alweer een tijdje geleden dat ik hier geregaeerd heb :) af en toe lees ik nog wel met jullie mee om te kijken hoe het gaat. Gelukkig zijn jullie allemaal in rustig vaar water terecht gekomen en heeft iedereen de 12 weken grens bereikt! :)

Ik wilde jullie nog een keer bedanken voor de steun, was echt super fijn :) Ondertussen gaat het goed, mijn eerste ongi momenteel, maar mijn lichaam werkt gelukkig gewoon weer en dat is toch weer een wonder op zich :)

Een super lief berichtje twinkle :) Het leuke is van alles dat doortje en ik ondanks de nare mk heel leuk contact hebben overgehouden :) en of het toeval is, we hebben de volgende nod op dezelfde dag :) Dus moeten flink aan de klus :)

Dames geniet van de maanden die gaan komen! Voor je het weet is het september :)

Groetjes!

15. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Rox, ik moet ook naar Dordt, het Palet hè?! Hoelaat moet jij? Zou wel vet grappig zijn als we elkaar zouden kruisen! :D

Heey Elegance! Fijn weer wat van je te horen! Ik hoop voor je dat het snel weer raak is en dat het beebje dan wél mag blijven zitten, 9 maanden lang veilig onder je hart!

16. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Wow meiden jullie gaan mij hier weer even te snel.. Ik heb gister aan het kamertje gewerkt en had s middags werk.. savond mijn doula op visite dus weinig tijd gehad om mee te lezen...

Ik pak hem van af hier weer op ;)

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Goedemorgen dames,

Allereerst slaapzak gefeliciteerd met de goede uitslag :D

En dan ff over mijn buik, die is wel hard gegroeid hoor en mijn (.)(.) zijn nog steeds een D cuppie, maar die zullen tijdens de zwangerschap nog wel gaan groeien.

18. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Ik moet vanmiddag ook naar de VK :)

:( ik kan zelf niet in de lijst kijken die doet het namelijk niet bij mij ...

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Naiobi en alle andere natuurlijk ook, veel plezier bij de vk :D

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Dank voor de succeswens! Om 10.55 mag ik weer :D

Pff..heb een enorme offdag. Werd vannacht al wakker met een knetterende hoofdpijn (dus ff paracetamolletje genomen), om 6 uur ging de wekker en toen had ik buikpijn en was ik echt vreselijk misselijk. Toen ik luisterde met de angelsounds kon ik voor het eerst niet meteen het hartje vinden -STRESS!- en pas na veel zoeken vond ik een heerlijk kloppend hartje. MIJN hart zat toen al in mijn keel.

Ik ben naar mijn werk gereden en was de helft vergeten en dat terwijl ik al terug moest rijden omdat ik was vergeten de kratten van Moeders voor Moeders buiten te zetten. Toen vergat ik alsnog mijn lunch en dossiers die ik mee naar huis had genomen, maar die kan ik straks na de controle wel weer meenemen. Pff....wat en begin van de dag...

Maar straks check en echooooo...( ik vrees wel weer voor de bloeddruk, maar ik zie er erg naar uit om wurm weer te zien!)

Deel Deze Pagina