September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @Hellen, nou het zit je niet mee vandaag, maar komt vast weer helemaal goed. Vooral als je straks je beebje weer heb zien bewegen :D

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen,

iedereen met een afspraak veel plezier sraks.

hellen ik hoop dat je zo nog even een beetje tot rust kan komen zodat je bloeddruk wat zakt en je lekker kan genieten van je kindje!

ik moet wachten op de kratten van moeders voor moeders (gesloten portier) en dan moet ik zsm naar de dierenarts. het gaat heel slecht met één van mijn ratjes en ik weet echt niet wat het is :(

3. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @hellen fijn dat je straks ook een echo hebt :)

@mare hopelijk is het niks ernstigs met het ratje

Ik zal straks wel mijn bloeduitslagen terug krijgen.. en hopelijk gaan ze kijken of het hartje kunnen horen :)

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Naiobi, ik denk het wel hoor ,dat ze naar het hartje gaan luisteren ik moest maandag ook en was toen ook 13 weken en 6 dagen :D

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Grappig dat we op dezelfde dagen onze bezoek aan de vk hebben.

heb je al een datum voor de 20 weken echo?

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Nee nog niet, moet volgende week vrijdag ff bellen en dan kunnen ze een afspraak voor me maken :D

Had al gebeld, maar ze konden nog geen afspraak voor me maken, ze krijgen volgende week pas de planning voor mei geloof ik.

En jij ?

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    neej hooop vanmiddag na vk bezoek iets daarover te horen :)

8. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Heel veel plezier hoor:D ben zelf ook vanochtend weer geweest, en het was weer super om dat hartje weer eventjes te horen :D

9. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    jij natuurlijk ook veel plezier.. hihi op dezelfde dag een afspraak en dezelfde uitgerekende datum, haha leuk zeg:D

10. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    haha we zijn allebei 23 sept uitgerekend maar zie dat je banner een dag voor staat op de mijne hahahahaha.. sta jij nie goed of ik?

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Geen idee mamavan Bas.....ach en dag meer of minder maakt ook niet uit, toch?

De foto (zie album) is niet het mooiste plaatje wat ik vanmorgen zag, maar toch. De kleine groeit als kool, we hebben de ruggewerveltjes gezien, de ribbetjes, armpjes en beentjes en zelfs al het gezichtje! Het beweegt de hele tijd en dat is ook wel super om te zien!

Je ziet wurm op de rug, het hoofdje ligt rechts. Op dit plaatje werd de meting uitgevoerd, zoals je onderaan ziet staan: 80.0 mm en de berekende termijn is 13 weken en 5 dagen. Dat is weer iets langer dan ik zelf berekend had en wat er de vorige keer uitkwam. Maar we houden maar gewoon 23 september aan..baby's worden toch zelden op de uitgerekende dag geboren, immers.

12. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    23 september is 13 + 1

wel leuk dat je op die foto's de wervelkolom zo ziet, best schattig. ik zou het sowieso op de 23e houden. mijn vk heeft het mij uitgelegd: tot de 12e week groeien alle kinderen precies hetzelfde en daarna krijg je "grote" en "kleine" kinderen. dus op dit moment kun je aan de lengte van je kind niet meer precies zien hoe ver je bent.

13. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Wauw gaaf he hellen als je je kindje zo mag bekijken enzo....

Ziet er zuper goed uit gefeli meis...

14. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @ hellen heerlijk he effe naar je baby kijken!
    ik geniet daar nou ook zo van!

Ps..heb een foto van het geslacht in mijn album gezet. Is niet echt een super foto. want me scanner is kapot en me pc is moeilijk aan het doen dus moet een foto maken met de web cam..dan krijg niet de beste resultaten..
    Maar je ziet er zit niks tussen...hihi een pruimpje..

15. LaJet

LaJet Lid

29 jan 2009
    24
    0
    0
    Hoe gaat ie dames? Heerlijk heh die startende lente! Goed nieuws: baby's die in de herfst geboren worden zijn langer en sterk doordat ze meer vitamine D binnenkrijgen dankzij de zonnestralen....

Zijn de zwangeren n week 12 ook nog steeds misselijk? Ik wel! Hoopte die heerlijk roze wolk van 12 weken bereikt te hebben waar de misselijkheid helemaal verdwenen is....

Eergisteren wel heerlijk een half uur naar onze kleine op het echoscherm mogen kijken, wat een wonder is het toch heh, wat daar allemaal binnenin (ons) gebeurd.

Ik wens jullie allemaal een lekkere dag toe; thuis, op je werk, of elders!

16. vlindertje85

vlindertje85 Actief lid

24 jan 2008
    280
    0
    16
    hoi hoi
    hier ook nog een wie nog steeds flink misselijk is +overgeven.hopen dat we er snel overheen zijn ofniet LaJet?groetjes

17. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @mamavbas fijn dat je het hartje hebt gehoord.

@helen mooie echos meis !

de vk kon het hartje eerst niet vinden .. bleek dat mijn blaas te vol was dus moest eerst gaan plassen en toen vond ze em wel :) dus nu kan ik echt genieten :)

18. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Hoi hoi,

Heb hier al een aantal keren gespiekt, maar ik schrijf ook nog mee in een ander topic. Ik wilde daar eerst vertellen dat ik zwanger was voordat ze erop een andere manier achter kwamen ;).

Ik ben nu 13 weken zwanger van ons 2e kindje en ben de 24 september uitgerekend. Onze zoon wordt volgende maand 1. Er zit straks 17 maandjes tussen de kids :D.

Vorige zwangerschap ben ik tot een week of 16 super misselijk geweest en deze keer heb ik, gelukkig, helemaal nergens last van :).

We hebben met 10 weken een echo gehad om te kijken hoe ver we waren en met 12+4 mochten we terug komen. De echoscopiste had nieuwe apparatuur en was er nog een beetje mee aan het spelen. We hebben de kleine smurf al in 3D gezien. Erg bijzonder allemaal weer :).

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Vergeten te melden: er is vandaag ook een datum geprikt voor de 20 weken echo: 8 mei om 8.30 uur. Ik zal het nog even mailen aan de dames van de lijst.

20. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    We zijn net terug van de dierenarts. Helaas is mijn ratje in de wachtkamer overleden. Ze was nog niet eens een jaar oud. Morgen wordt er een sectie gedaan om achter de doodsoorzaak te komen.
    ik ben altijd al erg verdrietig als één van me ratjes overlijdt maar nu...

Deel Deze Pagina