Elegance; fijn om weer van je te horen meid. En super dat je zo'n leuk contact met doortje hebt overgehouden. Hoop dat het bij jou snel raak mag zijn @Mare; jee wat sneu van je ratje. Sterkte meis @Hellen; super joh weer een goede echo er bij!
Owww, Mare.. wat sneu... Sterkte meis! *knuffel* Hé, Hellen! Toppie zo'n goeie echo! En de rest ben ik vergeten Sorry! Rox!! Begin nou nieuwsgierig te worden hoelaat jij moet 4 mei!
dank jullie wel meiden! dit was een behoorlijk heftige dag voor mij. mijn ratjes zijn erg belangrijk voor mij (ik ben echt een dierengek maar mijn man is tegen veel alergisch). ik heb nu echt zere ogen en hoofdpijn. even wachten tot mijn man terug is en dan gaan slapen!
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Welkom.. Wat gaaf zeg dat ke mpg weer terug mocht komen voor nog een echo! en een ontzettend mooi ventje heb je
Hoi hoi dames... Zo he he vandaag ein de lijk een vrije dag... Heerlijk en dan ook nog een zonnetje... Eerst zo om half 11 even naar de kapper... daar ben ik zo enorm aan toe... ik kan er echt van genieten als ze met mijn haar bezig zijn... Heerlijk... Helaas heb ik afgelopen week hier veel gemist... Er zijn geen heftige dingen gebeurd toch? Alles nog goed bij jou hellen? Even zo maar, want als ik op partner moet wachten gaat het nog wel even duren... Degene die een meeting zien zitten, zouden die 1 forum naam 2 woonplaats 3 hoeveel kilometer zou je kunnen/willen reizen en voorkeursdatum voor midden/eind april in een weekend naar mij willen pben?
Goedemorgen! Zo de energie lijkt weer terug te komen, gelukkig maar Welkom Booky! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Als je op de septembermama lijst wil komen kun je een PBtje sturen met je gegevens naar Betty Boop, Andi, Babijtje of naar mij en zetten we je op de lijst. Mare wat sneu zeg van je ratje Vandaag krijg je te horen waaraan hij is doodgegaan toch? Sterkte meis! Naiobi fijn dat je het hartje hebt gehoord, geniet er maar van! Vlindertje en LaJet sterkte met de misselijkheid, ik hoop dat het snel af zal gaan nemen. Fijn dat je heel lang hebt mogen kijken naar je kleintje LaJet, het is echt bijzonder inderdaad om te zien. Ik ben gisteren naar zwangerschapszwemmen geweest, was heerlijk ontspannen en lekker kletsen met andere meiden, de meeste hadden wel een buikje, eentje was 34 weken, de rest rond de 20 weken en ik als enige met 12 weken, maar dat was helemaal niet erg. Ik heb er echt van genoten. En het is heel leuk om al die buikjes te zien
ik snap er niks van ik kan wel op de linkjes klikken maar kan ze niet openen :S blijft ie fout op pagina weergeven Dus kan helemaal niks zien van de lijst
Als je nu eens een andere browser gebruikt, Naiobi? Welke gebruik je nu? Ohja, goeiemorgen trouwens! Het zonnetje schijnt hier heerlijk en ik heb genoeg te doen vandaag Energie, Twinkle? Als ik nu eens stopte met dromen, kan ik eindelijk eens echt energie krijgen van het slapen.. Dat dromen is zooooo vermoeiend.. Ik wil ook energie! Leuk dat je naar zwzwemmen bent geweest! Wil ik ook eens gaan doen, eigenlijk.. Heb gisteren een limegroen wipstoeltje opgehaald hier in't dorp via een advertentie en diegene was zelf ook zwanger(5 maanden), maar vond de kleur niet mooi meer, alleen zij had echt net zo'n buikje als mij.. Haha, dat wordt nog wat bij mij.. Ik ga gauw verder! Heb nog een hele lijst te doen!
Heh..zo'n meeting lijkt me hartstikke leuk. Maar het weekend is het enige moment waarop ik mijn kindjes vader kan zien. Dus ik zal niet zo snel in het weekend afspreken. Mochten er nog dames opteren voor een keer in de week...dan zal ik graag van de partij zijn.
goede morgen dames, wat leuk twinkle dat je toch naar dat zwemmen bent gegaan. het schijnt wel goed te zijn voor je lichaam! ik heb gister avond al te horen gekregen dat mijn ratje een tumor in haar dikke darmen had die open gesprongen is. daaraan is zij dan ook overleden. ik heb haar gelukkig gister avond al kunnen begraven. alleen was het weer eens een slopende dag. nu heb ik hoofdpijn en echt geen energie. ik ga zo lekker lang douchen en hoop er wat van op te knappen
@Andi gewone ie browser.. heb een hekel aan die van firefox.. @mare dan weet je in ieder geval dat jij het niet kon voorkomen..
hoi ik ben ook een september mama, ben 18 september uitgerekend van ons 1ste kindje, ben nu nog 26 jaar maar als de kleine geboren wordt 27 jaar ben vandaag 14 weekjes en heb al een behoorlijke buik
Probeer dan Google Chrome, Naiobi(ff Googlen, kun je het zo vinden), 't is een snelle browser en bij mij geeftie het gewoon weer. Welkom p1982! Als je op de septemberlijst wilt(zie onderschrift) kun je, Betty Boop, Babijtje, Twinkle of mij even een pb'tje sturen met wanneer je bent uitgerekend en nog meer dingen die op de lijst staan(moet je maar ff neuzen). Dan zetten wij je erop. In ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan! Oww, Mare, nee, idd, daar kon je niks aan voorkomen.. Maar het is toch erg sneu.. heb zelf ook een ratje gehad en het is echt sneu als ze doodgaan.. Heeft de douche een beetje geholpen? Nou, hier nog ff stofzuigen, wc schoonmaken en huiskamer opruimen. Vanmiddag komt een vriendin met haar dochtertje langs. Gezellig. Heb al een hoop gedaan in huis, nu de rest nog.
@Andi zal er thuis even nakijken Ik moet ook nog schoonmaken enzo .. ga maandag naar parijs en een vriendin past die week op onze poezen en het huis .. en volgende week zaterdag ook nog open huis
Ja de douche heeft wel een beetje geholpen iig is mijn hoofdpijn niet meer zo erg. ik val wel bijna in slaap hier achter de pc. het is voor mij wel een geruststelling dat dit iets was wat ik ook niet kon zien. mijn ratje leek gezond totdat zij al aan het sterven was. ik wil ook eindelijk een buik. ja ikzelf zie het, mijn man ziet veranderingen maar verder. maar ik ben nu wel 1 kilo aangekomen ten opzichte van mijn gewicht voor de zwangerschap. eerst was ik alleen maar afgevallen.