@ degene die de links niet kan openen, misschien even kijken of je een pop-up killer hebt en die uit zetten? @ Hellen, dan neem je papa toch gewoon mee naar de meeting als hij het leuk vind, hier gaat partner ook zeker mee... Kindjes, papa's wat mij betreft allemaal welkom...
@betty dan wordt het nog spannend waar we af gaan spreken ghehe.. die meeting wat ik had met 18 vrouwen alleen was al mega druk en heb je de helft niet kunnen spreken
Wat een leuk idee zeg. Lekker ontspannend ook voor de baby. Ik beloof mezelf en de kleine ook wat actiever te worden. Zwemmen zie ik wel zitten, even een badpak kopen voor zwangeren * Heeft een van jullie trouwens zo'n apparaatje waarmee je zelf de hartslag van de baby kan beluisteren, bevalt zo'n apparaatje je?
Als je een angelsounds bedoelt: ik heb er ééntje en ik vind het een geweldige uitvinding. Ik hoorde het hartje al met 11 weken en 2 dagen, maar sommigen horen het pas veel later. Je moet er dus wel mee oppassen dat je er niet te vroeg mee begint want anders ga je lopen stressen, maar als je dat in je achterhoofd houdt, is het een leuk ding. Ze worden in het aanbod gedeelte van dit forum regelmatig tweedehands aangeboden. Daar heb ik de mijne ook vandaan. Betty: mijn Lief is niet iemand voor meetings enzo... Ik ben doooooodop. Maar ik moet nog naar het Oosten en ik zie er nu erg tegenop. Wel ga ik met kadootjes, want de beloofde maxicosi van de collega, kreeg ik vandaag feestelijk overhandigd, afgeladen vol met kleine kadootjes, van elke collega één. Ik heb hem niet uitgepakt, maar neem hem mee naar Lief, zodat we dat samen kunnen doen. hij moet al zoveel meemaken van op een afstand....
@hellen wat leuk zeg.. Ik kreeg gisteren een babypakje en een knuffeltje van mijn collega's @Lajet ik heb em ook en kan em dus zelf nog niet horen.. zat namelijk al die tijd naar mijn eigen hart te luisteren Dat bevestigde de verloskundige ook al
Hier ook een september mamma Ben uitgerekend op 7 september; was 20 toen ik achter de zwangerschap kwam, ben in de tussentijd "alweer" 21 geworden!
Hallo Dames, Alles goed hier, lekker in de zon gezeten weer! Vanavond gezellig weg: Back to the 80's & 90's. Met m'n vriend, zwager, moeder, wat vrienden, super gezellig altijd! Fer die is rond 7/half8 weer thuis en dan gaan eerst gezellig samen eten, maak heerlijke spaghetti. Heb m wel weer gemist hoor! @ Hellen.. Wat super tof van je collega's !!! @ Twinkle.. Komt vast door de zon, ik voel me ook prima de laatste 2/3 dagen ! @ over de meeting.. Lijkt mij ook echt super gezellig, maar zoals jullie weten is mn vriend internationaal chauffeur en dus alleen de weekenden thuis, en we hebben het de komen weken ook best druk! Dus ik hoop dat er een datum komt wanneer ik wel kan . Lijkt me super. @ Badmode.. Waar kan ik leuke badmode halen/vinden? En liever geen badpak, daar hou ik echt niet van. Ehm heb ik alles verteld wat ik wou zeggen? Weet het niet meer. X
Welkom Rezah! Als je op de septemberlijst wilt(zie onderschrift), dan kun je Betty Boop, Twinkle, Babijtje of mij een pb'tje sturen met je gegevens en dan zetten wij je op de lijst! Gefeliciteerd in ieder geval! Hellen, wat leuk van je collega's! Succes met het reizen.. Weet precies hoe je je voelt met je lief en zo op een afstand zitten... Ik kijk het nog even aan wat betreft de meeting, lijkt me wel leuk, maar moet het ook zien zitten : Morgen ben ik er denk ik alleen 's middags ff, want 's morgens ben ik naar de kerk en begin middag/'s avonds naar de verjaardag van mijn overgrootmoeder die 90 is geworden.
Andi wat leuk dat je een stoeltje over hebt kunnen nemen, bij jullie wordt het al echt tastbaar he met een wiegje en zo'n stoeltje in huis, leuk hoor! Hoe was het vanmiddag met je vriendin? Mare wat sneu zeg dat je ratje een tumor had, het is altijd moeilijk om een diertje te verliezen. Knuffel voor jou. Naiobi heel vreemd dat je maar niet op de site kan, zou niet weten waar het aan kan liggen. Wat leuk dat je naar Parijs gaat! Heel veel plezier als ik je niet meer spreek. Welkom p1982 en Rezah, gefeliciteerd met jullie zwangerschap en als jullie op de lijst willen kun je Andi, Betty Boop, Babijtje of mij een PB sturen met je gegevens en dan zetten we je erbij. Betty Boop mijn partner gaat ook niet mee hoor, dat is niets voor hem. Hopelijk kunnen we wel op een goede dag komen dat er veel mee kunnen komen, zou heel leuk zijn. Misschien is het leuk om in een dierentuin af te spreken ofzo? Hebben we lekker de ruimte en kunnen we ook een beetje rondlopen en kletsen. Maar misschien is het wel wat duur voor sommigen. LaJet het is ook erg lekker, ben er heerlijk ontspannen vandaan gegaan. Bij de Livera en Hunkemoller kun je leuke badkleding kopen, alleen hadden ze bij de Livera nog geen positiebadkleding, dus heb ik maar een gewoon badpak gekocht die ik nog een maandje ofzo aan kan denk ik. Ik heb ook de angelsound, maar heb tot nu toe alleen nog mijn eigen hartslag kunnen horen, maar ik heb ook weinig geduld wat dat betreft, dus geef ik het op na een minuut of 5-10. Dit weekend nog maar eens proberen. Wat leuk Hellen die cadeautjes! Je hebt wel hele lieve collega's zeg! Eerised wat fijn dat je je ook zo lekker voelt! Heel veel plezier vanavond! Kan me voorstellen dat je je vriend hebt gemist, gaat hij minder lange afstanden rijden na de bevalling denk je? Ik ga lekker naar huis fietsen, heerlijk in het zonnetje. Vriendlief is ziek thuis, dus ik ga hem maar gezelschap houden, hopelijk is hij alweer een beetje opgeknapt. Als ik hier niet meer kom een heel fijn weekend voor jullie allemaal!
ZO, heel bericht van jou Twinkle Awww, vriend ziek? Kunnen ze dan zielig zijn, hè? Of valt die van jou wel mee? Ja, idd, nu we spullen aan het vergaren zijn, begint het inderdaad tastbaar te worden. De neutrale babykleertjes die we hadden van Gabriël, liggen ook al in de commode(ik had toen een heel lief broekje + truitje van Nijntje gekocht, alleen te klein, dus Gabriël heeft dat toen maar 1x aangehad.. Maar nu kan het dus wel weer! ) En het was gezellig, hoor, vanmiddag! Zij is morgen al weer 31 weken, gaat echt voor haar opschieten!
Ja mijn berichtjes worden meestal langer dan ik van plan ben Mijn vriend heeft last van stress van zijn werk, dan heeft hij meestal last van zijn maag en na een paar uur extra slapen is het weer over gelukkig, maar zielig zijn ze meestal wel ja als ze ziek zijn Leuk hoor al die spulletjes! Fijn dat je het naar je zin hebt gehad vanmiddag Ik ga hier nu echt afsluiten en lekker naar huis!