ja kan me ook wel zoiets herinneren idd dat ik dat ook wel eens gehoord heb, dat je dat wel heel veel binnen moet krijgen
hier gaat het zn gangetje, sinds het mooi weer word, ben ik wel een stuk actiever weer gelukkig haha, maar ik heb elke dag hoofdpijn, vooral sochtends als ik net wakker word.. ook pijn in nek en onderrug heb ik hier de hele dag door bijna wel.. ondertussen ook erachter gekomen dat mijn slechte dagen (veel spugen) komt door obsipatie.. wanneer de stoelgang een paar dagen niet goed is, moet ik de hele dag spugen.. meer mensen die hier last van hebben?
Goedemorgen! Hier is de dag erg goed begonnen, ik werd wakker en ben met de angelsound gaan luisteren en ik hoorde meteen voor het eerst thuis het hartje van de baby Wat een leuke manier om wakker te worden was dat! Wat ontzettend vervelend Jusi dat je spit hebt, ik hoop voor je dat de fysio er iets mee kan, en dat het heel snel over is. Echt balen, meis doe heel rustig aan en veel sterkte! *knuffel* MamaVanBas daar heb ik geen last van, maar ik heb ook niet hele veel last van obstipatie, het gaat wel redelijk moeizaam, maar het komt gelukkig wel. Zou kunnen dat je meer gaat spugen hoor daardoor. Vervelend ook dat je hoofdpijn hebt. Gelukkig wordt je wel actiever van de zon, dat is hier ook zo hoor, ik deed vanmorgen de gordijnen open en dat geeft zo'n fijn gevoel als de zon naar binnen schijnt. Wat een pech heb je gehad met je ratje Mare, hopelijk blijven de andere 5 nog wel even bij je. Betty Boop 5 jaar is echt heel erg oud toch voor een ratje? Ik dacht dat ze normaal een jaar of 2-3 werden. Wat leuk dat je een mobiel hebt gekocht Betty, dat is echt leuk om in huis te hebben. Ja over een half jaar hebben we er allemaal een klein mensje bij, heel vreemd idee, maar ik kijk er zo ontzettend naar uit! We gaan zo shoppen, broeken voor mijn vriend en ik ga mijn nieuwe brillen ophalen, nu krijg ik ook een zonnebril op sterkte, heerlijk voor de lente en zomer.
Goedemorgen meiden ben ik ook weer ff, was gisteren lekker van het mooie weer gaan geniten en straks weer lekker ff wandelen Hier gaat het wel goed al zijn ik en manotje verkouden, das welvervelend, maar hoop dat het snel over is. Heb nog niet echt teruggelezen trouwens, ga ik nog wel ff doen hoor, misschien straks of anders morgen ofzo, als ik niks te doen heb
Ik kom even inbreken. Ik was ook een septembermama,maar het ging met 7 weken mis. Maar ik ben weer zwanger!Ik heb 3 dagen voor NOD al een vette roze streep!Wel heel pril nog natuurlijk,maar toch...Dat wilde ik even kwijt
Oh wat fijn Suzanne! Super meid, gefeliciteerd! Geniet ervan Beterschap Joyce voor jou en Manolito, hopelijk ben je snel weer fit. Wandelze!
@MamaVanBas jep hier ook, als ik stressig ben of niet naar de wc kan heb ik absoluut een mindere dag... ( misselijk, moe en futloos...) Gaaf Suzanne68 weer een posi test.. op naar een voldragen zwangerschap meis.... YES YES YES we hebben een kamertje gekocht... echt zo gaaf.... over 4 weekjes komt tie... Het zou ook eerder kunnen, maar wij moeten de vloer nog even leggen Ben zo trots... Ik krijg een baby....
@suzanne68; wat gaaf dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd. @Betty; super joh dat je een kamer hebt gevonden! Ben errug benieuwd Verder alles wel gelezen, maar niet veel onthouden. Laatste dagen niet veel zin om te schrijven, maar ben jullie niet vergeten hoor!
Ik kan de voorbeelden van internet wel op zoeken, maar ik heb geen foto van een opstelling van alle spulletjes samen...
hallo nog eens, jusi balen dat het toch spit is. ik hoop dat de fysio maandag kan helpen! even nog over kaneel: de hoeveelheid valt wel mee hoor. vooral ik ben echt gek op kaneel en als je dan bijvoorbeeld per dag een stroopwafel, een stukje appeltaart en dessertrijst met kaneel eet dan zit je er al ver overheen. Klinkt misschien raar maar ik zou nog wel meer kaneelproducten op een dag kunnen eten. daarom probeer ik het nu zo min mogelijk te eten. je hoeft het natuurlijk niet helemaal te laten liggen. ik ben wel benieuwd naar de meubels betty!
Betty, nee, heb geen infrarood lamp. Ik ken het ook niet, maar als ik jou zo hoor wil ik er graag 1 hebben! Fijn dat je al een kamertje hebt gekocht. Jij bent al bijna helemaal klaar dus! Mama van Bas, ik heb er sowieso geen last van, van spugen, maar sterkte ermee! Twinkle, geweldig dat je het hartje gehoord hebt. Suzanne, geweldig, van harte gefeliciteerd! Nou heb ik genoeg getypt, is best een aanslag op mijn nek zo. Ga weer even verder het forum bijlezen.
Even snel, want partner wil evne naar het strand... Ik heb de foto's van de meubels in mijn album geplaatst... De kleur van de meubels lijkt anders, maar is hetzelfde... Helaas ga ik nu de keuze maken dat ik verder geen foto's meer plaats van de kamer. Er lezen nog steeds mensen mee en ik wil niet dat ze dingen zien die ze niet waard zijn om te zien... Erg jammer, maar misschien kan ik via een pbtje nog wel eens wat sturen als jullie echt nieuwsgierig zijn...
Hallo dames hoe gaat ie ermee? heb al een tijdje niet gelezen op het forum...geen tijd gehad. Hipelijk is er niemand afgevallen, we zijn volgens mij nu allen over de 3 maandjes, das wel fijn! Heb niet terug gelezen, kost me dagenlang de tijd...dus doe ik maar niet! He dames wie van jullie heeft nog geen angelsound en zou er graag 1 willen hebben? Heb 2 of 4 weken geleden eentje gekocht bij kijkshop, bonnetje heb ik nog voor de garantie maar kan mezelf er eerlijk gezegd niet in vinden. Pas 2 mmaal genruikt, heb ook wel een hartje gevonden al weet ik niet zeker of die niet van mij was. Maar heb er echt geen tijd voor en het ligt maar nieuw te liggen in de kast. Daarom wil ik em verkopen. Hij is echt nog nieuw, 2 maal gebruikt. Een pbtje als je geintresserd bent! Ik heb de roze angelsound. Ik hoor het wel!
goedemorgen, i'm broken! gisteren waren we na het feestje om half twee thuis en nu doet mijn hoofd zo'n zeer. ik wil het liefst alleen maar slapen. echt brak. maar het was wel leuk. een paar oude schoolvriendinnen waren er ook dus wel erg gezellig en iedereen vond het natuurlijk heel erg leuk dat wij in verwachting zijn. @betty: oh ik vind die meubels van jou zo te gek! echt heel erg mooi, maar zo ver ik weet hangt er ook een aardig prijskaartje aan. ik was eens erg verliefd op een bed (voor volwassenen dan) van bamboo zo mooi!
hahaha mare en dat zonder alcohol.. sterkte meis... Nou oom eerlijk te zijn viel het best mee met de prijs...( vinden wij...) De vloer is duurder
hihi zo kan je het weer relativeren ik denk dat julie babykamer echt schitterend wordt. hmm de onze wordt denk ik toch ietsje meer low budget
Middag! Wauw, Betty, wat een mooie meubeltjes heb je zeg! Echt heel leuk! Jusi, wat naar dat je spit hebt! Da's echt heel erg vervelend! Hoop dat de fysio wat voor je kan betekenen. Gisteravond was de verjaardag van m'n omi echt gezellig. Heb ook veel leuke opmerkingen gekregen over m'n buikje(Sommige dachten al wel dat ik veel verder was. Euhh.. neeeee ) Strakkies komt mijn oma nog op visite, dus kan nog ff m'n lol op Ohja, Ladymoi, je hebt pb Fijne dag verder!
@mare, een lowbudget is ook erg mooi hoor, als je maar weet wat je wilt... Vanaf nu gaan wij ook alleen maar verder met marktplaats spullen. Dit waren de enige dure nieuwe spullen die we gingen kopen. ( behalve dan wat nieuwe kleertjes natuurlijk ) Juist als je 2dehands koopt kun je een geweldig super mooie babykamer regelen. Maar ook gewoon nieuw is low budget mooi hoor...