so dat klinkt allemaal wel erg heftig anita! ik heb ook wel slechte ervaringen met zorginstellingen en dat kan zo vermoeiend zijn. net zoals de neus (bij) holte ontsteking! beterschap! wij zijn net gaan kijken bij baby max in veenendaal naar meubels maar ik heb echt een dure smaak. ik moet eens goed koekeloeren op marktplaats.
He bah pluk hier veel herkenning, ik heb ook vaak last van holte ontstekkingen en het is echt geen pretje.. Veel beterschap. Op marktplaats kun je idd veel vinden en dan is jouw dure smaak ineens niet zo duur meer hoor
Nou ik heb het gedurfd en vind het doodeng: er staat een buikfoto in mijn album. Omdat ik van mezelf al niet de dunste ben, schaam ik me altijd erg voor mijn lichaam, maar ik wil toch ook wel de groei bijhouden. Voor hen die mij kennen is het nl. al héél goed zichtbaar. gek genoeg vooral als ik zit. En het is ook waar...want ik krijg mijn broeken niet meer dicht ( u hebt dus meteen zicht op mijn spiksplinternieuwe positiespijkerbroek). *Vind het best spannend*
Nou hellen, hartstikke mooi buikje hoor! Niks om je voor te schamen! En inderdaad, je kunt al goed zien dat er een ukje in groeit!
Nou Hellen, je hoeft het helemaal niet eng te vinden hoor! Je hebt een buikje om trots op te zijn! Stiekem ben ik zelfs een beetje jaloers... Wat is het hier trouwens rustig!
Hellen wat een VRESELIJKE MOOIE buik, en waar heb je die spijkerbroek vandaan. Ik had er zo eentje ook (nog van Kylian's zwangerschap) en die zat me daar lekker alleen is die nu versleten (je kent het wel tussen de benen ) Groetjes Anita
'n Avond! Ik heb eigenlijk de hele dag wel telkens hier ververst en alles gelezen, maar heb niet gereageerd. Stom eigenlijk. Haha. Nou, Hellen! Wat nou niet de slankste? Boeiend! Je bent echt niet dik ofzo en 'tis echt goed zichtbaar bij je! Mooi man! Pluk, wat vervelend dat je er zo'n last van hebt, zeg!
hihi dat dacht ik ook. je hebt echt al een baby buikje dat wil ik ook wel hellen. precies zoals ik zei je hoeft je echt niet te schamen hoor!
Lieve Hellen1971 meis hier ben je welkom zoals je bent en ik vind het een super mooi buikje en ook wel duidelijk te zieen hoor... Een zwangere buik is gewoon heel anders dan een volslanke buik..> Wees trots op je buikje het mag er zijn...
Pff..dames...dank voor de lieve reacties. Ik vond het echt eng om hem te plaatsen en dat terwijl ik toch ook héél trots ben op dat groeiende buikje. Jullie lieve reacties zijn echt hartverwarmend. En ik word alleen maar trotser op mijn lichaam nu ( en dat terwijl wij altijd een moeilijke relatie hadden met elkaar) pluk: die broek is van tête-a-tête. En hij zit inderdaad vreselijk lekker!
Morgen allemaal.... Hier weer een dagje verder... Gister een dood vermoeiende dag gehad en ik hoop vandaag op een lekker dagje.. Goede nacht gehad en vanochtend.... Ja tada... volgens mij en partner echt het kindje gevoeld. Ik was extra vroeg wakker, omdat er mannen zouden komen voor het raam weer. ( vrijdag ingemeten nu brengen, das snel ) Dus ik lag even lekker met mijn hand op mijn buik wakker te worden... EN ineens voel ik 2x plop... ik zeg hard op ( terwijl partner nog slaapt) ik voel hem.... Dus partner half slaperig ook zijn hand op de buik en na 5 min voelt hij ook een plop. Natuurlijk nog niet echt super duidelijk, maar toch wel echt een plop... Heel apart... @ hellen, meis ik snap dat je nooit echt een goede band met je lichaam hebt gehad, maar nu verricht dat zelfde lichaam wel een mega wonder en daar mag je het ook dankbaar voor zijn... Na de zwangerschap mag je weer een haat-liefde verhouding hebben met dat lichaam, maar nu alleen maar liefde Genieet van je mooie buikje....
Goedemorgen meiden @ Hellen, nou idd niks om je voor te schamen, het is al een mooi buikje Ik zal ook ff kijken of ik vanavond ofzo nog ff een buikfoto kan maken en in mijn album zetten @ Betty, leuk dat je de baby gevoeld heb en je partnerook Ik denk ook nog steeds dat ik hem al voel , ik voel af en toe heel lichte plopjes ook, maar heel zacht, dus voor partner nog niet te voelen, kan ook niet wachten totdat het echt duidelijk gaat worden.
Of het echt plopjes waren van het kindje vind ikook moeilijk te zeggen hoor, partner is er heilig van overtuigd vanw el...Maar volgens mij is het toch echt te vroeg dat het zo duidelijk is dat hij het ook voelt.... Ik weet het niet, als het uur u daar is dat ik het echt 100% zeker voel, dan weet ik ook wat dit was... Het was natuurlijk wel s morgens vrij vroeg, dus alles is nog in ruste en komt net een beetje op gang zek maar...
Ja en ik zou het toch moeten herkennen van de vorige keer , maar toen voelde ik mano pas met 20 weken en gelijk duidelij
Hallo! Ik kom ook weer even me gezicht laten zien. Afgelopen week ziek geweest Rosalie en ik hadden buikgriep! Geen pretje! Nu weer redelijk opgeknapt gelukkig. Hier nog spannende dingen gebeurt?
He bah... ook al ziek.... hoop dat alle zieke snel beter zijn.. Hier dus van ochtend misschien de baby gevoelt, verder niet echt spannende dingen hier
Goedemorgen, hier ook al ziek geweest, gisteren een dagje vrij genomen omdat ik me niet fit voelde, nu gaat het wel weer, maar niet helemaal top. Ik heb wel wat lieve babyspulletjes gekocht van de prenatal, allemaal met deze schildpad erop: Oh Betty dat zou wel gaaf zijn zeg als je nu al de baby hebt gevoeld! Ariel fijn dat je weer opgeknapt bent! Hellen je hebt een mooi buikje hoor! Daar hoef je je absoluut niet voor te schamen! Ik heb vanmiddag trouwens de laatste echo en bloedafname van het onderzoek waar ik aan mee doe. Nog een keer naar het kleintje kijken voor de 20-weken echo Het hartje vinden gaat erg goed nu met de angelsound Ons hummeltje is wel erg beweeglijk zeg, die geluidjes hoor ik ook steeds en dan komt weer even dat hartje voorbij, zo lief!
Hellen, blijf maar lekker trots op dat buikje van je. Betty, echt leuk dat jij al iets gevoeld hebt. Als ik niet beter zou weten, zou ik nog denken dat ik niet zwanger ben, zo weinig voel en zie ik aan mijn lijf veranderen.
Jusi het is hier dat ik het voel, maar mijn kleding past nog steeds hoor. Ik zie wel een heel klein beginnetje van een buikje, heb je dat ook niet? Ben je al aangekomen? Ik ben tot nu toe 3 kilo afgevallen zonder misselijk te zijn geweest.