September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog helemaal niet op de weegschaal gestaan heb.
    Dacht eigenlijk ook dat het iets was wat ze bij de vk deden, maar dat is dus niet zo.
    Begin van een buikje heb ik ook niet geloof ik, zie het zo slecht met de buik die ik al had. ;)

Zo, en nu ga ik me douchen, en mijn nek weer warm inpakken.
    Het gaat weer iets beter als gisteren. :D

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen,

ik heb van alles gelezen en ben bijna alles weer kwijt...

ik kan mijn broeken op zich wel aan maar met knoop dicht voelt het echt niet prettig dus dan maar elastiekje erin. ik ben best slank dus zonder kleren aan zie je de veranderingen echt wel maar als ik kleren aan heb dan draag ik meestal een vestje ofzo en dan zie je het al niet meer.

misschien kun je je buikje eens per week meten jusi (en twinkle) dan kun je in cm de veranderingen zien.

@betty: wat gaaft dat je de baby voelt. het moet wel want wat zou het anders moeten zijn? ik vond wel grappig dat de banner van ariel met 15 weken aangeeft: mommy should begin to feel me move soon! nou dat is toch toepasselijk!

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Slaapzak Wat leuk een meisje!!
    Andi Wat een schattige wiegje zeg!
    Rugpijn Hier ook altijd na het werk of het huishouden.
    Over namen wij hebben nog helemaal geen namen bedacht. Rosalie heeft ook pas dr naam gekregen toen ze een uur oud was. We hadden er 2 bedacht en wilde dr eerst zien voordat we besloten welke we bij dr vonden passen :)
    Geslacht voor je houde Dat was ik wel van plan, alleen vriendlief vond het leuk om tegen mensen te vertellen. Dus nu weet alleen de naaste familie het en voor de rest is het een verrassing!
    Buikje Begint hier al te groeien, maar is ook al de tweede zwangerschap. Bij de vorige niks te zien tot 20 weken.
    Kamertje De kleine gaat eerst in een wiegje bij onsop de kamer, dus hoeft voorlopig nog niet klaar. Rosalie dr kamertje was ook pas bij 34 zwangerschap helemaal af. :oops:
    Maagzuur Hier ook al regelmatig last ervan, gelukkig werkt Rennie goed!

Heb wel alles teruggelezen, maar even geen puf om verder te reageren...

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Betty; wat gaaf dat je de kleine hebt gevoeld! Hier heb ik het ook al een paar keer gevoeld! De afgelopen dagen alleen niet, maar dat is omdat me darmen zo onwijs aan het rommelen waren :(

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb wel op de weegschaal gestaan, eerst was er een kilo erbij en nu zijn er weer 2 af.....

6. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ariel, weten jullie nu al of het een jongen of meisje wordt dan?

Zo, ik heb me weer gedoucht. Gaat niet echt soepeltjes, kan mijn rug niet goed wassen nu. :)
    Toch maar voortaan 's avonds douchen, kan mijn man mijn rug inzepen. ;)

7. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Leuk Betty dat jij en je partner de beeb hebben gevoeld! :D

Wat lief Twinkle, die schildpad! Leuk dat je het hartje steeds beter kunt vinden!

Fijn dat het beter gaat met je nek Jusi!

Geslacht voor je houden.. Wij gaan echt ons mond houden tegenover anderen zodra we weten wat het wordt. Mijn moeder mocht het van me weten, maar ze doet het toch maar niet. Bang dat ze zich verlult.. Haha

Hier nu ook last van maagzuur, dus ik ga vandaag maar eens Rennies halen.. :evil:

Hier wel op de weegschaal met controles bij de vk, hoor! Ik begon met 72, en weeg nu 69.. Heel stom is dat.. Lang leve de misselijkheid! Hahahaha :)

8. goedemorgen,
    hier vandaag opeens weer moeten spugen terwijl ik er al weken geen last meer van had :(
    voor de rest gaat het goed. buikje begint al wat te groeien (zie album) en begin steeds meer te genieten van de zwangerschap :D

fijne dag dames!

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    De echoscopist dacht het met 90% zekerheid te kunnen zien. Binnenkort uitsluitsel!

10. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @jesenmo: je begint echt al een mooi buikje te krijgen! word je er ook al op aangesproken?

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Leuke berichten hier :) Gelukkig. Wat ontzettend cool dat je de kleine al voelt betty!

ik baal even. had een bod uitgebracht op Mp voor een mooi kamertje. Ik was onder de vraagprijs gaan zitten, maar omdat het al sinds januari erop stond en er niemand had geboden, probeerde ik het gewoon.

Het bleef stil, dus vanochtend mailde ik de aanbiedster. Ik gaf aan, dat ik graag wilde weten of het kamertje nog beschikbaar was en of onderhandelen zin had. Zo niet,. was ik bereid de vraagprijs te betalen.
    Ze zei, dat er nog een belangstellende was en dat die ook ging bieden via MP. Blijkt die dus ook de vraagprijs te bieden en heeft ze het kamertje aan haar verkocht. Terwijl ik dus eerder was met mijn verklaring, dat ik bereid was de vraagprijs te betalen.

Voel me dus best een beetje belazerd nu. En ik baal...dat ik niet met geld kan smijten, want dan was het gewoon van mij geweest :(

12. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    ach zit dan al 10 weken te wachten kunnen die paar uurtjes er ook nog wel bij ;)

13. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @ betty leuk meid dat je het waarschijnliujk heb gevoeld!
    @vertellen wat het word.. WIJ WEL :D ik ben veel te nieuwschierig zoiezo en een flap uit.. ik kan dat echt niet geheim houden... enne dan kan iedereen ook leuke kado'tjes kopen voor ons ;)

14. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    ach meissie vind het goed van je dat je het toch heb gedaan dan!(ookal voelde je er niet op je gemak bij) maar je buikie mag er wezen!
    ben zelf ook niet 1 van de slankste (altijd maat 38 tot 46 in de kast hangen(en meestal 46 heb ik dan aan ;) )) en ik vind echt dat je het verschil ziet tussen een zwangere en een ''dikke'' buik! ENNE NIET SCHAMEN!

ik vind juist dat je hier op het forum lekker jezelf kan zijn!

15. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh hellen dat is echt balen. geef de moed niet op, misschien vind je nu iets mooiers voor minder!

ik had gisteren ook zo'n dipje. wij zouden de spullen van mijn broer krijgen omdat zijn vriendin er met kind vandoor is gegaan. helaas heeft haar advocaat de spullen geeist en gaat mijn broer ze aan haar geven. echt stom want mijn ouders hebben alles gekocht. wij hebben het ook niet zo breed en dan hadden we weer geld over gehad voor andere dingen. het gaat ons zo ook lukken maar ik had het gewoon anders geplant.

16. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    jammer meid! maar misschien kom je dalijk een veeeeeel leukere tegen denk ik dan altijd maar ;)

17. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Hallo meiden!

Het is nu 24 maart.....24 april gaan we trouwen! Sinds gisteren had ik opeens last van mn knoop vanmn broek met de hele dag zitten.....

Nu moet ik dus nog 4 weekjes niet zo heel hard groeien anders heb ik echt een probleempje met mn jurk :oops:

Ik trouw dus echt met 20 weken.............iemand toevallig ervaring?

owwww wat een spannende weken zijn dit!

18. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Owwww wat ontzettend triest! Maar kan je niet wat snuffelen op marktplaats. Vaak staan daar hele leuke dingen die zeker niet duur hoeven zijn! Neem een baby kamertje...wat kan daar nou mee gebeurt zijn? Zo'n kleintje ligt er alleen maar in en kan nog niets slopen! Als ouders er zuinig mee om zijn gegaan is het een kwestie van goed soppen en er lekker van genieten!

Ik hoop dat je toch redelijk goedkoop aan leuke spulletjes kan komen!

Groetjes
    Jolanda

19. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik heb hier de kindje op komst tijdschrift liggen daar staat een artikel in over "zanger trouwen" misschien heb je daar wat aan qua tips? ik ben al getrouwd dus kan je verder geen dingen erover vertellen.

edit: hm nee dat gaat alleen maar over zwanger trouwen en het geloof dus geen praktische informatie...

20. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Dan komt er voor jou een ander kamertje! Echt waar! Is ons namelijk ook overkomen...en nu heb ik een veeeeel leuker kamertje en nog veeeeeel goedkoper ook! ;)
    Geduld..........het komt echt goed!

Groetjes
    Jolanda

Deel Deze Pagina