September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    mmmmmm jammer! Mocht je nog tips of geruststellende woorden hebben.................ik ben een en al oor!

Het buikje begint toch ONDERAAN? in dat geval heb ik nog goede hoop namelijk! Uiteraard zijn mijn borsten in omvang wel gegroeit +6....maar desnoods moet ik die in mn jurk PROPPEN hahahahahah

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ja wij gaan denk ik nu ook op marktplaats kijken of bijvoorbeeld bij de babydump ofzo. daar hebben wij een kamer gezien die wij wel leuk vinden voor 499,- is nog wel relatief veel geld natuurlijk maar wel alles passend bij elkaar. maar een vriend heeft ook al aangeboden dat als we iets tweedehands kopen dat hij het dan in zijn spuitkabine kan spuiten dus dan kunnen we het alsnog naar onze wens maken!

3. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik ben vlak voor mijn bruiloft nog een beetje afgevallen door stres enzo, dus misschien kom jij iig niet heel veel aan en idd de buik begint onderaan!

4. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    5Mare5

ik hier heb een super commode staan, die over is.. die mag je wel van me overnemen.. voor bijna niks, hijs nog hartstikke mooi maar als ik je er blij mee kan maken..

ook heb ik nog een combi kinderwagen wandelwagen..

is niet een hyper moderne maar wel gewoon leuk hoor..

als je interesse hebt in foto's hoor ik het van je..

5. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Komt helemaal goed dan! Er staan zulke leuke dingen op MP. Je moet gewoon elke dag kijken en op het juiste moment toeslaan!
    De babydump vond ik ook een prima zaak! Daar hebben wij in de uitverkoop 2 campingbedjes voor bij de oma's, een wippertje en een autostoeltje van Safety first gekocht.

6. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    hihihi dat zou niet zo heel verkeerd zijn..................

Ik heb een deal gemaakt hoor met mn "kleintje" dat hij/zij niet al te hard groeit tot 24 april.............daarna mag het losbarsten hahaahaha

Ik krijg nu wel de kriebels........

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    nee maar wat dacht je van gewoon genieten ;) .
    Je buik begint inderdaad onderaan te groeien, ik ben nu 17 weken en mijn baarmoeder zat gisteren volgens de vk halverwege mijn navel.
    Wat betreft je borsten, bekijkt het positief het scheeld weer in de aanschaf van een pushup bh 8)

Hellen, wij hebben onze babykamer ook via mp gekocht (compleet voor nog geen 350 euro) waar wij wel voor gekozen hebben om te gaan voor een kamertje waarbij ook de telefoonnummer van de eigenaar bij staat.
    Wij hadden toen mazzel want de vraagprijs was geboden, ik heb gewoon gebeld om te kijken of ze het kamertje nog hadden.
    Bleek dat ze het inderdaad nog hadden omdat die mensen er toch vanaf hadden gezien.

En anders kun je altijd nog uitwijken naar ikea, daar heb je ook een compleet kamertje voor rond de 400 euro.

Ik heb net contact gehad (alweer) met de huisarts, gelukkig had mijn oude vertrouwde arts dienst.
    Heb ze uitgelegd dat ik zo'n last had van kriebelhoest (al 2 weken lang) en dat ik het zat was, dat ik wilde slapen zonder constant weer wakker te worden van het hoesten.
    Gelukkig kan ik straks nu tabletten ophalen, dan mag ik die voor de nacht nemen.

Groetjes Anita

8. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Mooi buikje Jesenmo. :D
    Ariel, das spannend, hoop dat de echoscopiste gelijk had dan. ;)
    Hellen, balen van dat kamertje, wel een rotstreek van dat mens. :(
    Mare, wat een rotstreek van die ex van je broer. Mag je broer zijn kindje nog wel zien?
    Jocruella, oeh spannend, dus over een maand ga jij het jawoord geven. :D
    Pluk, hopelijk gaan de tabletten nu wel goed zijn werk doen, kan me voorstellen dat je het echt helemaal zat bent.

Over kamertjes gesproken, ik heb best goedkope babykamers gezien bij Babydump in Eindhoven.
    Nou kan ik niet echt zeggen dat onze kamer goedkoop was, zo'n 1000 euro.. Maar die krijgen we van schoonouders. :D
    Wij hebben hem trouwens gekocht bij van Asten.

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hellen balen van dat kamertje zeg! Maar dat is helaas het vervelende van Marktplaats. Hoeveel heb je te besteden?

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
  11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Hihihihi mijn huisarts belde net nog even om persoonlijk te vragen of het allemaal nog wel ging.

Ik moest me geen zorgen maken over het geneuzel van de vk van gisteren en alle medicijnen die ik nu neem zijn onschadelijk voor ons kind.
    En dat voor ons kind het ook belangrijk was dat mama nu maar eens beter werd en niet zichzelf nog verder ging wegcijferen.

vind het zo jammer dat hij niet elke dag dienst heeft, pffff waarom moet hij nu juist naar de universieteit om daar les te geven :rolleyes: ;) (ben stiekem wel trots op hem hoor ;) )

En weet je wat helemaal fijn is, hij is zo heerlijk rustig met baby's en kinderen.

Groetje sAnita

12. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Hopelijk heb je strakkies een goede nachtrust! Ik moet ook steeds hoesten overdag. Als ik dan even te diep hoest dan prikkel ik het overgeven en kan ik er donder op zeggen dat ik weer boven de pot hang! Hier moet ik dus echt opletten. Verder gelukkig niet misselijk!

Verder ga ik natuuuuurlijk genieten van onze trouwdag! Al wordt ik er nu wel wat zenuwachtiger van!

13. ja, ik krijg nu sinds kort wel wat leuke reacties inderdaad :) erg leuk nu mensen het beginnen te zien!

14. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Pluk: dat geeft wel weer een beter gevoel lijkt mij als je ha met je mee denkt en niet zo onbeschoft doet.

Jusi: nee helaas mag hij zijn kind niet zien en wij ook niet. niemand weet waar zij precies verblijven. het enige contact wat hij heeft is dus via advocaten. zij is sinds 31 december weg en mijn neefje is inmiddels 8 maanden. wij, vooral mijn broer, missen dus een enorm belangrijke tijd in zijn groei en opvoeding.

Jocruella: mijn trouwdag was echt één van de mooiste dagen in mijn leven. De kleinigheden die er mis gingen heb ik niet eens gemerkt en ik kon de hele dag alleen maar glimlachen. ik voelde mij als een princes en werd ook zo verwend die dag. dus mijn tip is ook gewoon genieten dan komt het goed!

15. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Mare, ah jeetje, wat erg zeg!
    Ik kan me echt niet voorstellen dat vrouwen een kind ook bij hun vader weghouden. :(
    Word altijd triest van zulke verhalen...

Ik ben net bij de dierenarts geweest met ons hondje.
    Hij heeft een blaasontsteking.
    Toch typisch, telkens als ik iets mankeer, heeft Fluffy ook wat. Rare hond. :)

16. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    ben je echt naar iets speciaals op zoek.. zoals ik in een eerder bericht vermelde ik heb hier nog een mooie comode, en als je em goed kunt gebruiken mag je hem voor bijna niets mee komen nemen..

als ik er eventueel een plezier mee kan doen hoor ik het graag als ik foto's moet sturen, ook heb ik een kinderwagen(combi)wandelwagen over staan..

ik doe er niets mee heb mijn meubeltjes al van mijn ventje.. maar het is een hele leuke comode..

17. Hallo,

Hoe is het hier?
    Heb gister en vandaag wel meegelezen, maar eigenlijk niet gereageerd want ik was te vergeetachtig om alles te onthouden!

Hellen Leuk je foto :) , je ziet het echt wel dat het een zwanger buikje is hoor.
    En schaam je niet hoor, en zeker hier op zwangerschapspagina niet! Dun of Dik, Klein of Groot.. Maakt allemaal niks uit toch .. We zijn allemaal mensen, ik vind juist dat er echt veels te veel naar uiterlijk word gekeken en dat mensen daar op afgerekend worden zeg maar, echt heel vervelend.
    Echt super dat je je foto gewoon neerzet, Respect!

Jocruella Gefeliciteerd dat je gaat trouwen, spannendddd.. We willen wel foto's zien he na de grote dag ;) !?!?

Pluk Hopelijk voel je je snel beter.

Betty Wat leuk dat je de kleine hebt gevoeld, en je vriend ook, toppie!
    Ik voel de kleine ook sinds zaterdag, alleen van buiten nog niet, dus m'n vriend moet nog ff geduld hebben.

Buikjes Ik krijg nu een buikkie, en sommige mensen zien het als ze goed kijken, dacht dat ie nooit zou komen en dat de baby in m'n borsten zat hahaha. Flauw ..

Badmode Ik heb met het paasweekend een familieweekend, we gaan dan naar Weerterbergen, en lekker zwemmen en leuke dingen doen, en ik zoeken naar een bikini op site's met positiemode, maar echt niks hips naar mijn smaak, dus heb nu maar een bikini gekocht bij de Hunkemoller, gewoon een leuke blauwe triangel bikini met wat bredere bandjes, en een bredere band bij het broekje met wat dingetjes erop en wat goud..
    Zal van de zomer nog wel een bikini moeten kopen, maar dat is dan jammer
    maar ik vind een badpak echt niks, en die bikini's en tankini's voor zwangere vind ik nou ook niet echt mooi. Maar dat is mijn smaak.. Maar ben iig heel blij met de bikini die ik nu heb :D !

Eeeeehm, ik wou nog reageren op wat dingetjes hier, maar toch wat vergeten..

X

18. leuk weerterbergen! dat is hier vlakbij! ik werk in weert vandaar dat ik het ken. veel plezier in ieder geval!

19. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Twinkle aaaahhhh wat gaaf de babyspullen met de schildpad... lief man...

Over geslacht voor je houden, bij ons mogen mensen kiezen, wil je het weten of niet...We l zeg ik erbij dat als ze het niet willen weten dat ze het mij ook niet kwalijk moeten nemen als ze het ontfrutselen aan mijn taal gebruik... Ik denkd at als ik het weet ik meer zou zijen of hijen....

Over gewicht... ik ben nu bijna 3 kilo aangekomen, nadat ik tot week 14 bleef jojoen tussen 68 en 69 ben ik nu bijna 70... Ik vond dat het langzaam ging, maar nu lees ik dat er meiden zijn die nog niets aangekomen zijn... het valt dus mee bij mij...

@jesenmo das een mooi biukje al zeg... gaat eht snel he...

Jeetje hellen das zeker enorm balen zeg... Maar er zijn kamertjes genoeg te vinden op marktplaats en er komt vast nog wel een veeeeeeeeeeeeeel mooiere voor je vrij....

@Jocruella spannend met je trouw jurk zsg... maar kunnen ze hem niet vermaken dan?

WHHHHHHHAAAAA meiden ik kom net van een echo af.... (fun) en ikke weet voor 95% zeker wat het is.... hihihi raar gevoel hoor...

20. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oeh Betty, nou ben ik wel heel benieuwd! :)

Deel Deze Pagina