Ha dames. Hoe is het met de gezondheid? Vooral ff richting Jocruella en Pluk? Met de rest alles goed? Wauw Betty...wat leuk voor je. En nu de mond dicht zien te houden he ! Of ga je het vertellen aan deze of gene? Nou...de schok van het kamertje weer te boven zijnde, ben ik doodleuk verder gaan bieden op een andere. Een een leuke combi-wagen. Tja...ik heb nog wel even de tijd. Was een heerlijke hormonale woede-bui vanmiddag. Ik kan, sinds ik zwanger ben, soms zó overtrokken reageren. Vermoeiend is dat. Anyway..ik zoek dus een grenen kamertje. Liefst nog met riet in de deurtjes etc, Ik weet het..het is mutsig. Maar ik durf openlijk uit te komen voor mijn inner-muts-zijn En het kamertje voor hier in huis ( wat dus tijdelijk gebruikt wordt) is een krijgertje. Heel lief aangeboden door een collega, ook nog helemaal gaaf, maar totaal niet mijn smaak. Dus voor de definitieve kamer wil ik toch écht wel iets wat ik ook werkelijk mooi vind. Kreeg vandaag voor het eerst en tot tweemaal (en van 2 verschillende mensen) te horen "Je gaat het nu al een beetje zien , he?" Ik zo trots als een pauw zijn
goedemorgen, betty je maakt mij wel erg nieuwsgierig! ^^ Hier is helaas mijn man ziek en dat is voor hem heel vervelend maar voor mij ook. als hij niet kan slapen betekent dat dus ook dat ik niet slaap. als hij straks opstaat ga ik dus proberen nog een dutje te doen.
Nou hier vannacht al iets beter geslapen met behulp van de tabletten. Was er ook om 21 uur al ingedoken dus het was niet zo heel raar dat tegen 2 uur de tabletten uitgewerkt waren, gelukkig waren we toen al 6 uur verder en mocht ik dus gewoon nog een lading innemen. Dus ipv 3 uur afaan hoesten heb ik nu van 2 tot ongeveer 4 moeten hoesten. Wel jammer dat manlief vroege dienst heeft dus om 5 uur ging er een wekker af . Hellen wij hebben ook een houten kinderkamer hoor, die van ons is toevallig van essenhout maar dan wel massief. Tja ik hou nu eenmaal van degelijk spul en als nummer 2 eruit gegroeit is gaat het gewoon weer op MP, misschien wordt er iemand anders er wel net zo gelukkig mee als wij. Volgens mij staan er zelfs nog wel een paar foto's van in mijn album Groetje sAnita
Hoi Hellen1971! Hier gaat gelukkig alles goed. Zaterdag wel weer TE diep gehoest waardoor ik dus weereens boven de pot hing. Daar ging mn Jogidrink en banaan hahahaha. Enkele uren later toen ik net was bekomen werden we ontvoerd voor ons vrijgezellenfeestje. Ik ben toen nog wel even snel de AH ingerend voor een broodje, want ik voelde me een beetje leeg en gammel. Gelukkig voor de rest nergens last van gehad. Krijg nu echt een zichtbaar buikje in bepaalde kleding. En sinds gisteren draag ik een zwangerschapsbroek..heeeerlijk! Ik hoop dat jij je droomkamertje snel vindt op MP! ik duim voor je! Groetjes Jolanda
Nu ga ik me met dingen bemoeien waar ik me helemaal niet mee behoor te bemoeien maar Hellen bedoel je zo iets. http://gebruiktebabykamers.websitemaker ... en/3566007 Groetjes anita
Hellen, lijkt me echt leuk als mensen gaan zien dat je zwanger bent. En succes met je zoektocht naar een kamertje he. Mare, beterschap met je man! Pluk, fijn dat de tabletten zijn werk doen. Jocruella, hoe is je vrijgezellenfeest geweest? Hier gaat het met mijn nek weer slechter dan gisteren. Vanmorgen werd ik ook wakker gemaakt door mijn man, omdat ik op mijn rechterzij aan het slapen was. En juist die kant zit die spit. Dus ik een beetje geïrriteerd vragen waarom ie wakker maakte, zegt ie heel lief dat ik zo alleen maar meer last van mijn nek krijg. Wat is het toch een schatje he!
Hellen Ook bij mij gaan mensen het opeens zien! Zelfs ik zie het nu bij mezelf hahaha wel leuk he! Betty Boob Owww wat leuk dat je het al weet!!! Kan jij dat echt zolang nog voor je houden?? Ennuh met mn jurk gaat het goedkomen! Kep net een geruststellend berichtje dat ze mn jurk in het ergste geval binnen 10 dagen in een maat groter in huis hebben....dus ik wacht nog even 2 weken dan ben ik weer op de helft en dan maken we de beslissing Eerised90 TUURLIJK zien jullie mn jurk nog!!! Ik zal uiteraard wat foto's in mn fotoalbum zetten. Moet trouwens toch eens een en ander aan foto's gaan neerzetten..... Ook van mn buik-je...maar moet het wel een goede foto zijn! Pluk Toch fijn dat de tabletjes helpen!!! Gewoon aankomende dagen toch lekker optijd je mandje induiken! Jusi Ons vrijgezellenfeest was helemaal super!!!! We dachten dat we met onze CM, de fotograve en diegene die de film maakt naar een foto locatie gingen kijken.........dat was dus niet zo!!! hahahaha Jan ging paintballen en eten in scheveningen en wij gingen creatief schilderen in den haag en daarna bowlen en steengrillen in Dok99. Het was helemaal gaaf! We waren ook echt super verrast! Gisteren op bedje weer met de Angelsound naar ons kleintje geluisterd. Het blijft toch bijzonder hoor! Hij/zij was verhuisd van rechts naar links! Zonder ons een verhuiskaartje te sturen Zal vanavond of morgen even de foto's van ons kamertje (ook van MP) in mn fotoboek zetten. Ben ook reuze benieuwd naar jullie kamertjes. Vele lopen bijna hetzelfde in weken...... we gaan nu rustig toeleven naar de 20-weken echo. Gaan jullie dit ook doen?
Wat een lieverd! Goed dat hij zo lief voor je zorgt! Hopelijk gaat het snel weer beter met je nek! Groetjes Jolanda
Jaaa, ik ga de 20 weken echo echt wel doen. 23 april mag ik! Leuk dat je vrijgezellendag zo geslaagd was, nu je trouwdag nog. Ik had straks al gekeken bij het kamertje, en hij is echt leuk en zeker niet duur! Foto's van ons kamertje komt hier niet te staan, ik wil niet al teveel herkenbare dingen hier plaatsen. Ik weet namelijk niet of er toevallig iemand meeleest die me kent, en ik vind het zonde dat een ander dan al weet hoe het eruit ziet.
Jajajaja...dat bedoel ik dus Ik heb de link meteen even bij favorieten gezet. Ik heb nog een bod lopen momenteel. Maar al wél een combiwagen gescoord voor weinig ! Pfff..moe vandaag. En dat terwijl ik keiveel te doen heb. Mijn voormalige echtelijke woning ( waar ik nu nog in woon) doet zaterdag mee aan de open huizen route van de NVM. Dus ik moet zorgen dat het er piekfijn uit ziet. Met mijn vermoeidheid van de afgelopen periode en de bekkenklachten nu, moet ik eerlijk bekennen, dat het lang niet zo netjes is als het normaal gesproken zou zijn
Hellen1971 Fijn dat je een leuke combiwagen gescoord hebt!! Ik ga zo eens snuffelen voor een leuke box. En rustig aan he! Loop jezelf niet ondersteboven! Hopelijk verkoop je het huis snel! Jusi hihi ach ik kan toch al mn mond niet houden, dus iedereen heeft mijn aankopen en babykadootjes al lang en breed op hyves kunnen zien hihi. Ik ben voor familie, vrienden en kennissen zo'n open boek hahahaha Spannend he! Nog eventjes en dan gaan we voor de echo. Wil jij weten of je een prins of prinsesje krijgt? en zoja ga je het vertellen? pfff zit hier op mn werk, maar echt geen zin meer zeg hahahhah, ben steeds blij als ik weer een melding krijg dat er wat gepost is
zo ik heb event5jes geslapen en mannetje ligt nog steeds in bed. wel een rare dag zo. ik heb alles gelezen maar ga later even reageren ben nu nog een beetje slaapdronken
@Hellen1971 hahaha goed te horen dat de hormonen zijn werk blijven doen bij jou... lekker genieten ook van de woede aanvallen Jep we hebben het hier tegend e mensen vertelt die het wilde weten.. erg leuke reaccties... echt gaaf... Oww btw, ga jij dit jaar ( over ene maandje) nog naar de eff? @5Mare5 he bah.... oook al een zieke.... sterkte en ik duim voor een snelle beterschap... @Jusi balen dat het met je nek weer wat slechter gaat... had de dookter nog wat gevonden wat je wel mocht hebben? @goed te horen dat het met je jurk helemaal goed gaat komen, geeft je toch weer wat rust denk ik? En nee, we houden het dus niet heel lang voor ons Ik duim voor je hellen dat je snel ook een mooi kamertje scoort... Dus jullie willen ook graag weten wat het is bij ons ?
Nou ik ga de 20 weken echo ook doen en ook op 23 april om 14.00 en heb al gelezen dat er meiden zijn die dezelfde dag de echo gaan doen. Spannend, eerst wilde ik niet maar ben toch nieuwschierig
Jaaaaa Betty, wil het wel weten! Hellen, fijn dat je voor weinig een kinderwagen heb gescoord! Altijd leuk koopjes! 20 weken echo doe ik ook zeker! Behalve dat je kindje helemaal nagekeken word een leuke gratis kans om dr weer even naar te kijken!
Wat gaat het toch hard hé.. Alweer 15 weken.. Ik heb 27 april de 20 weken echo, kan niet wachten! Gelukkig heb ik het lekker druk tot die tijd, flink lessen, hopelijk ergens rond die tijd afrijden. Ben al een aantal dagen niet naar school geweest, dus heb het lekker druk ook met alles inhalen, drukke weekenden dus de tijd zal wel vliegen! Overmorgen onze golf ophalen, alleen ik mag er nog niet in rijden, dat is wel jammer haha! Ik zie nu eindelijk een heel een beetje met kleren aan dat mn buik ook wel is gegroeid, volgens mij is voor de rest iedereen hier wel lekker aan het groeien bij de buikkies he? Hellen wat leuk, een kinderwagen. Wat voor merk? Ik had er ook 1 via mp, maar 125e, echt mazzel. Wie gaat er nog wat leuks doen als de paashaas komt? Zozo bij jou gaat het helemaal hard Betty, alweer 16 weken en 4 dagen! Ik ben wel benieuwd hoor naar de 20 weken echo, mn vriend gaat dan ook mee, die was er bij de 12 weken echo niet bij, toen was ik samen met mn moeder en mn neefje, en dan lig je alleen maar te schudden van het lachen met zo'n wijsneus bij je haha! X