September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik ben uitgerekend op 2 september :D

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd!

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ahaa..wel ik hoor wel eens dat mensen via marktplaats niet altijd even betrouwbaar zijn, vandaar. Met het kamertje ging het bij mij ook zo vreemd, dus ik was bezorgd of het allemaal wel klopte.

ik heb me gister dus nog véél te drukgemaakt. heb nu , naast echt héél erge bekkenpijn, ook steeds een zere buik. Het heeft nog het meeste weg van spierpijn. Zou dat kwaad kunnen? Want als het vanwege de inspanningen is...de komende 2 dagen moet ik me ook nog druk maken, vanwege het open huis van zaterdag. Maar ik wil mijn kindje ( en mezelf ) ook geen schade berokkenen...

4. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen allemaal,

nee ik betaal via mp ook nooit vantevoren en haal de dingen zo mogelijk zelf af dan weet ik precies wat ik krijg enzo.

mamavanbas: wat heftig allemaal zo, kan me voorstellen dat je daar toch behoorlijk van schrikt.

ik had gisteren weer een hele slechte dag ik kon weer helemaal niets want elke keer als ik opstond overkwam de misselijkheid mij weer heel erg. Ik hoop dat het vandaag beter gaat tot nu toe iig wel.

mijn man is gelukkig weer naar zijn werk, hij is niet helemaal beter maar wel genoeg om te werken.

5. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @twinkle, super mooie echo meis... gefeli echt gaaf...

@ hellen, ik ga zo kaarten bestellen voor de zaterdag, mijn zus was toch bezig voor ene jurk, dus ik ga als blauwe waterfee ;) waarschijnlijk gaan we ook zaterdag... wie weet... ik ga zeker op een mooie zwangere lette ;)

@ moord en doodslag.. ik ben even halver wege deze pagina gestopt met lezen... Ik vind het op dit moment even niet leuk om bij de keerzijde van onze heftig ontspoorde maatschappij stil te staasn... Juist nu ik weet dat HET EEN JONGETJE IS ;) ( zo stiekem lekker toch verklapt en mee lezers doen er maar mee wat ze willen...) maak ik mij afgelopen nachten alleen maar meer zorgen...

Ineens ben ik op en top zwanger en maak ik mij heel erg zorgen over hoe doe je het allemaal, hoe bescherm je je kind tegen een gestoorde die bij de sport vereniging je kind letterlijk en figuurlijk verneukt, terwijl wij zo enorm ons best doen een goede en gezonde sfeer te creeeren...

Ik weet dat ik er niet te lang bij stil moet staan enzo...
    Maar ben allang blij dat ik het doe.... Het is alsof ik in 1 klap besef wat een verantwoording er in mijn buik groeit,.... en die klap is fijn, want ik voelde mij nog steeds niet zwanger....

6. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Betty, wat leuk dat wij het mogen weten!
    Had je stiekem al op een jongen gehoopt?

Hier gaat alles goed, behalve met mijn nek dan. :(
    Gisteravond hebben man en ik de auto op kunnen halen, en die wilden we natuurlijk wel gaan showen bij onze ouders en mijn zus.
    Maar gisteravond merkte ik al dat ik teveel gedaan had, had me toch last van mijn nek!
    Gelukkig kan ik vandaag naar de fysio. :)

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    :whistle: wat leuk voor je betty

over die verantwoording enzo: ik denk dat het heel normaal is dat je daar nu wat sterker over nadenkt. Je wilt je kind straks zo goed mogelijk kunnen beschermen en toch weet je dat het niet altijd zal lukken en dat je ook los moet laten. Maar ik denk ook dat je die gedachtes op gegeven moment een beetje los moet laten en het gewoon moet laten gebeuren allemaal. als je begrijpt wat ik bedoel.

ik voel de misselijkheid trouwens alweer opkomen nu na het ontbijt :(

8. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nou, ik ga me lekker douchen.
    Voel me niet zo lekker worden. :(

9. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Betty, je hebt het toch verteld :D Heb ik je voor niks gepbt :D

Je wilde toch ook een jongetje :D

Nuo gefeliciteerd meid, en een jongetje is idd heel duidelijk te zien :D

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Is het gevoel constant? Of trekt het ook iedere keer weg? Als je buik helemaal hard is dan heb je een harde buik, hoort geen pijn te doen maar kan een vervelend gevoel zijn. Als je het te vaak hebt (meer dan 10x per dag) ff de vk bellen, dan moet je ff een stapje terug nemen.

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Leuk Betty! Een jongen! Dat je nu zo nadenkt over de verantwoording hoort er helaas bij. Ik denk ook vaak waarom zet ik NOG een kind in deze maatschappij. Maar ja de maatschappij dat ben jij :p er zal ook vast nog wel een keerpunt komen bij deze ellende!

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    De wat grotere spullen die ik van marktplaats haal, die haal ik ook altijd op. Maar kleding betaal ik altijd van te voren en tot nu toe nog nooit problemen mee gehad! *klopt af*

13. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Van harte gefeliciteerd!! een Jongetje :D

14. Femya

Femya Niet meer actief

Oh leuk Betty een jongen! Wat zul je blij zijn :D

R1lana welkom en gefeliciteerd! Als je op de lijst wil kan je Betty Boop, Babijtje, Andi of mij een pbtje sturen en dan zetten we je op de lijst (zie rode link onder mijn berichtjes)

Oh MamaVanBas dat komt erg dichtbij zeg. Brrr ik had er nog niets over gehoord, maar zal even op internet wat gaan lezen.

Jusi doe je rustig aan met je nek, hopelijk heltp de fysio vanmiddag en ben je er snel vanaf.

Het is wel een moeilijk punt inderdaad of het nog verstandig is een kindje op deze wereld te zetten en bloot te stellen aan alle gevaren, maar toch dnek ik dat het ook positief kan zijn om je kind iets mee te geven en zo de wereld een beetje mooier te maken.

Dankjewel allemaal voor de leuke reacties op mijn echofoto's, ik ben er ook erg blij mee. Het wordt steeds echter allemaal, en vandaag heb ik het gevoel alsof mijn buikje toch wel wat zichtbaar wordt in mijn kleding, dus ik ben benieuwd of ik vandaag opmerkingen erover ga krijgen.

15. Femya

Femya Niet meer actief

Mare en Hellen doen jullie ook rustig aan, lijkt me niet prettig om je steeds zo vervelend te voelen. Sterkte meiden en hopelijk gaat het snel beter en kunnen jullie echt genieten van de zwangerschap.

Andi voor jou ook sterkte natuurlijk met het nieuws, kan me voorstellen dat je van slag bent.

16. Annelies

Annelies Niet meer actief

@betty, gefeliciteerd een JONGENTJE! leuk hoor!
    Ik ben benieuwd wanneer wij te weten komen wat het wordt. volgende week vrijdag weer gyn en echo dus misschien dan... Ik heb ook zo'n sterk jongensgevoel! Bij onze dochter wilden we niet weten wat het werd maar nu ben ik zó nieuwsgierig!
    Ik voel me trouwens goed vandaag.... Gisteren echt een mindere dag, hele middag menstruatieachtig gevoel onderin uitstralend naar mn bovenbenen.... zal wel het groeien van de baarmoeder zijn maar toch maak ik me stiekem wel zorgen... De vorige keer ging het rond deze tijd mis (bij 17 weken cô klopte het hartje niet meer) Dus ben extra alert nu... Pfff en dat is heel vermoeiend ook al heb ik er wel vertrouwen in dat het nu gewoon goed gaat. Zou wel heel raar zijn als het nu rond de zelfde tijd weer mis gaat...

17. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Thanks allemaal voor de leukereacties... jep een jongentje gewilt en gehoopt... Maar nu is het wel eng hoor... Ik ken alleen baby meisjes... hoe doe je dat met een baby jongetje... het opvoeden en het zindelijkmaken enzovoort.... raar allemaal hoor ;)

@jusi fijn dat het vandaag fysio dag is, dan is er misschien vanavond wat verlichting...
    Sterkte meis...

@mare balen dat die misselijkheid niet weg wil gaan... k zeg...

@ joyce hahaha nou pben vind ik ook altijd fijn hoor ;)

@mp betalen... kleding en kleine dingen doe ik op laten sturen en vooruit betalen, het is nog nooit mis gegaan... ( gelukkig) ik heb nu een tummytub openstaan in Zaandam voor 5 euro en gezien ik zaterdag naar zaandam ga haal ik die op.

Grote dingen zoals mijn wandelwagen die ik gekoicht heb via mp doe ik ook ophalen...

18. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Hey betty, ik lees het nu pas! Leuk, een jongetje! :D

19. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Annelies, was jij niet ook een feb. 07 mama?

20. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik ben uitgerekend op 2 september

Deel Deze Pagina