September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hahaha hier ook een controle freak hoor.. maar ergens ga ik er soms ook van uit dat als je je overal voor indekt dat je dan soms vraagt om zeg maar.... ( niet dat dat waar is, maar soms vind ik het eng...)
    En tja als het kindje echt zo klein is dan vraag ik aan de kraam visite hele kleine kleertjes ;)

En zo te lezen kunnen ze aan de hand van de echo;s ook wel het een en ander voorspellen...

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ja dat klopt, ben wel heel benieuwd of ik een groot of klein kind krijg :p Ik ben zelf maar 1,67 straks wordt mijn kind veel groter dan ik *.*

3. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    JEUTJE! Dames! Ik ben ff een paar uurtjes er niet en tjakka, 5 pagina's erbij! :-o
    Echt teveel om allemaal op te reageren :)

Net wezen winkelen en heb nu eindelijk een 9 maanden dagboek(hèhè, moest er eens van komen :))

4. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ohja, wat ik wél heb meegekregen, Betty, leuk dat je een jongen krijgt!! :D

5. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Zo, ben ik ook weer!
    Heb vanmorgen even op de bank gelegen.
    's Middags ben ik bij mijn ouders gaan eten, en daarna moest ik even met de auto terug naar het bedrijf waar we het gekocht hebben.

Nu weer lekker thuis, maar over een uur moet ik weer bij de fysio zijn. Hoop dat hij het losser gaat krijgen weer.

6. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @5Mare5 ik zou het ook heel raar vinden als onze zoon langer word dan 1.70 en boven mij uit steekt... Das echt raar....

Thanks andi ;)

Hier zo nog even keihard werken.... ben moooooooooeeeeeeeeeehhhooooeeee

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Haha, jullie lopen wel erg ver op de zaken vooruit. :)

Betty, ben je ondertussen klaar met werken?

Zoo, weer gegeten! :)
    De fysio vond mijn spieren nog vaster zitten dan afgelopen dinsdag, geen goed teken dus. :(
    Gelukkig onder het masseren merkte hij dat mijn spieren telkens meer gingen ontspannen. Dat ging dan wel weer vlugger als dinsdag.
    Nu mag ik a.s. dinsdag weer komen.

Had ik trouwens al verteld dat ik vorige week donderdag mijn 1e positiebroek gekocht heb?
    Ben een beetje vergeetachtig. :)

8. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Kijk aan..Jusi dijt ook uit ..niet verrassend, natuurlijk, gezien je zwangerschap, maar wél een hele mijlpaal he..zo'n eerste positiebroek.

Ik was zo beroerd en moe, ik heb vanmiddag 2 uurtjes verlof opgenomen en dacht eens even lekker een uurtje plat te gaan na thuiskomst. FOUT! Eerst lag ik net...enquete aan de deur. Een kwartier later..net weer soezelend...werd er belletje getrokken. Toen ik net weer lag belde mijn mams om te vragen hoe het met me ging en tegen kwart voor 5 belde mijn lief nog even om te informeren hoe het met me was. Jankend van ellende ben ik dus toen maar uit bed geklommen. Kennelijk was het me niet gegund. Dus nu ben ik weer aan de klus in huis en ga ik vanavond lekker vroeg naar bed. Ik sms Lief en ouders dat ze me vooral NIET moeten bellen en trek de stekker van de vaste telefoon er gewoon uit. Lekker PUH! :)

9. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oh nee hoor Hellen, Jusi dijt nog niet uit, Jusi wou gewoon alvast een positiebroek kopen. :)
    Ik kan het maar vast in huis hebben, voordat ik wel begin te groeien, ooit....

Wat ellendig zeg, dat je niet eens hebt kunnen slapen. Zijn die 2 uur verlof nog voor niks geweest dus. :( Duik zo maar lekker je bedje in, hopelijk ben je morgen dan wat fitter.

10. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    nou terecht hellen dat je de stekker eruit trekt. we hoeven toch ook niet altijd bereikbaar te zijn.

ik heb vandaag alleen maar hele kleine maaltijden, om de twee uur gegeten maar het helpt niet. ik vrees dat ik ook geen lactosevrije melk meer kan hebben want daarna kreeg ik echt last van brandend maagzuur. ik baal daar echt van. ik heb tenminste nog gered om vandaag te stofzuigen maar verder kwam ik niet.

11. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hoi hoi ik was een beetje aan t rondneuzen op de zite en zag dat er ook genoeg september mama's waren!wel leuk want dan kan ik beetje kijken hoe het bij jullie gaat!ik zal me even voorstellen ik ben 23 jaar en zwanger van onze eerste uk en uitgerekendt op 3 september!vlg week hebben we een echo en weten we wat het gaan t worden spannend!liefs sjaantje

12. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hahaha jusi je moest eens weten waar ik al 2 nachtne van wakker heb gelegen... van een jongen die 16 is en aan de drank en de drugs en weet ik wat is.. of van een jongen die een scooterongeluk krijgt... of ach joh ik zit al 16 jaar verder in de tijd ;)

Maar das fijn, want ik maak mij een beeld bij dingen nu en daardoor word het wel echt.
    Ik zat vanmiddag op mp te kijken en zag baby's en dacht toen ineen...'" ach wat lief dat zit straks ook in mijn box..."en das voor het eerst in die bijna 17 weken...
    Echt gaaf...

Jusi lekker he als je eenmaal die positiebroek in huis heb?

Erg he hellen als je dan probeerd bij te komen en alles komt tegelijk... zo herkenbaar...

@sjaantje85 welkom hier en gefeli met je zwangerschap.
    We hebben hier een lijst voor afspraken en voor de uitgerekende datum ( zie mijn onderschrift) als je daar op wilt kun je babijtje, andi, twinkle of mij even pben...

Hier zit de dag er eindelijk op... gelukkig...

Morgen heeft
    Jesenmo een (pret?) echo om 11.00 uur
    Veel plezier...

13. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Goedemorgen!

Betty, ja als jij je er een beeld van kunt vormen zo, hou ik je niet tegen om al in de toekomst te kijken hoor. ;)
    En zeker fijn dat ik alvast een positiebroek in huis heb, kan alleen niet wachten tot ik hem aan mag. :)

Nou, vandaag weer heel weinig doen.
    Pff het huis is echt een bende, in mijn ogen dan, maar ik kan zó weinig zonder mijn nek te belasten.
    En mijn man zal ook niet eens uit zichzelf bedenken dat er een keer een stofzuiger door het huis moet. :rolleyes:

14. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Ach het is gewoon heerlijk om te fantaseren nu, hoe word het, hoe gaat ons gezinnetje zijn en hoe zou het voelen als... Maar we blijven met 2 beentjes op de grond hoor.... Dit is ook al heerlijk om te doen, baby kamertje, kleertjes, eerste keer voelen, je kindje op de echo zien, eerste keer hartje zien/horen... Allemaal nieuwe en hele fijne ervaringen...

He het klinkt als die roze wolk ;)

Hier draag ik trouwens al een week of 3 positie kleding, zeker in mijn werk, want mijn pakken gingen echt knellen.. Dit zit zo veel lekkerder...

Ik ga zaterdag trouwens voor 50 euro een box ophalen van mp.. Zo leuk dat mp shoppen...

Een gewone vierkanten met vakjes/laatjes eronder zodat je het speelgoed op kan bergen...
    Echt heel gaaf...

Vanavond gaan we het bad regelen... ( bevallingsbad...)

Ikke is weer lekker aan de rol ;)

15. Femya

Femya Niet meer actief

Goedemorgen!

Jesenmo veel plezier vandaag bij de echo! Hopelijk zie je een mooi beeld van je kindje.

Oh Betty spannend dat bad regelen, hopelijk lukt het allemaal zoals je wil!

Jusi het komt dus in elk geval wel wat losser, hopelijk kun je je na de fysio weer meer ontspannen.

Welkom Sjaantje, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Oh Hellen wat vervelend zeg, ik zet ook altijd mijn telefoon uit als ik ga slapen hoor, ook al is het een middagdutje. Hopelijk heb je vannacht wel een beteje kunnen bijslapen.

Gisterenavond zei ik tegen mijn vriend dat ik eigenlijk best blij ben met de tijd die ons kindje nodig heeft om te groeien, ik heb het idee dat dat precies de tijd is die ik nodig heb om me voor te bereiden op de komst van ons hummeltje.
    En Betty dat fantaseren over de toekomst doe ik ook, alleen blijf ik wel hangen bij een jaar of 5. Ik vind het wel grappig dat je al denkt aan je toekomstige puber hahaha.

We hadden gisteren een borrel met wat mensen van het werk, het was erg gezellig, maar ik moet zeggen dat ik het niet zo leuk vind dat ik geen wijntje mee kan drinken, stom he?! Het is voor een goed doel, maar toch. Voorlopig ga ik de borrels maar een beetje ontwijken denk ik...

Oh en ik heb nu wel het idee dat mijn buik aan het veranderen is, het wordt wat voller onderin mijn buik, alleen passen mijn gewone broeken nog prima.

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Tja die luikjes naar de toekomst zul je nog wel vaker krijgen.
    Wij gisteren ook hoor, we hadden een nieuwe stofzuiger gehaald.
    Horen we Kylian in 1 keer zeggen

Kijk Kyjan zit in een doos :) :)

Nu maar hopen dat hij dat over een jaar of 13/14 niet gaat melden :)

En over de drank en drugs maak ik me nu nog geen zorgen, 1 keer gebruiken en ik knup hem gewoon tot zijn 40ste met een paar handboeien aan de verwarming ;)

Groetjes anita

17. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen,

oh heerlijk dat fantaseren over de toekomst! ik ga ook al soms nadenken over echt later. wat voor relatie wij dan zullen hebben en wat voor soort gezin wij zullen zijn. als het maar allemaal zo zou gaan als je wenst...

ik heb echt een verschrikkelijke nacht achter de rug. om half drie werd ik wakker en mijn buik was helemaal opezet en hard en het deed echt verschrikkelijk veel pijn. kon daarna natuurlijk niet slapen. nu is het gelukkig weer iets beter.

18. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @betty leuk meid een jongen gefeliciteerd! :D :D

@sjaantje gefeliciteerd en welkom :D

@5mare5 jeetje meid wat een ellende! :(

@positekleding ik kan al weken niet meer zonder! :confused:

wij gaan morgen het kamertje ophalen! heb er zin in :D

19. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Mare, heb je nu al 'last' van harde buiken? Da's vroeg!

Fantaseren.. Ik denk dat bij ons het échte fantaseren begint zodra we weten wat het wordt, want ik kan me er dan een betere voorstelling bij maken. Maar heerlijk is het zeker wel!

Lekker Betty een box voor 50! Wij hadden onze box voor nop.. Maar die stond dan ook bij het grofvuil.. Moet nu alleen nog een ander kleurtje hebben.. :p Heb je nog een beetje nette positiekleding kunnen vinden voor op je werk?

Balen Hellen dat het slaapje er niet voor jou inzat! Volgende keer gordijnen dicht en idd de stekker uit de foon ;)

Zo, dit weekend hebben wij het rijk alleen, want Gabriël gaat uit logeren bij opa en oma. :)

20. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @ andi veel plezier dan van het weekend!

nou hier ook al veel harde buiken hor.. vooral na een dag werken! in de ochtend krjg ik me jas nog dicht en in de avond kan het al niet meer....

Deel Deze Pagina