jusi nee hoor je hoeft hem niet mooi te vinden hahhaha. Ik vind het merendeel van alle "standaard" kamertjes TE wit of TE beige. Smaken verschillen. zo lekker de klok al vooruit gezet...........heerlijk onder de wol! Welterust allemaal en een fijne zondag! Jolanda
o lekker de dom. rep.! JALOERS! maar ik vind mijn kleding bij de e-shop van de esprit site.. hele leuke jurkjes!
zozo alweer 3 jongens! leuk meiden dat jullie het al weten!, wij zijn ook zo nieuwschierig! wel een raar idee lijkt mij als je echt een meid in je hoofd heb zitten en het blijkt een knulletje te zijn....
@joyce: heel mooi buikje groeit ook al aardig goed!.. ik ga ook snel mijn foto's er proberen op te zetten.. iedereen vind me zo dik voor 15 weekjes... @Jocruella.. idd erg geel maar vind het wel wat hebben @sam vervelend voor je meid dat je nog steeds zo misselijk bent! hoop voor je dat het snel overgaat! hier morgen lekker een weekendje sauna samen met een vriendinnetje heb er zo'n zin in! hoop dat dan mijn buik een beetje tot rust komt want heb al heel de dag steken en krampen
goedemorgen dames, alles goed vandaag met iedereen? kga vandaag met partner en wat vrienden naar valkenburg. ff nachtje hotel en morgen even shoppen in maastricht. wel leuk om er ff uit te zijn! ik wil iedereen nog een fijn weekend wensen! groetjes
goedemorgen, so jesenmo dat klinkt wel lekker. er even tussen uit piepen en lekker winkelen. zou ik ook wel zin in hebben. ik ben erg moe en een beetje misselijk maar verder gaat het wel.
pfff had ik een heel verhaal getypt toets ik een paar verkeerde knoppen in op de laptop en hoppa weg is alles Hoi meiden, de korte versie dan maar : Parijs was leuk op de slapeloze nachten na. Vrijdag hebben we de kinderwagen en de maxi cosi opgehaald.. Gisteren hebben we een kinderkamer gevonden en die wordt 7 april gebracht 10 april weten wij of het een jongen of meisje wordt
@jesenmo wauw gaaf nog een jongetje erbij.. teller staat op 3 jongens en 1 meisje.. Gefeli, ondanks dat je een meisje had gedacht wel blij? @mare, gaaaf zeg geef mijn je man even te leen om mijn partner te leren hoe het ook kan @Hummie meis voor jou komt de tijd ook, dat weet ik zeker echt... Mooi buikje hoor joyce, gaat echt snel bij jou... @Jocruella wat een mooie, en leuke babykamer lijn hebben jullie echt super gaaf zeg... Heel lief, echt een babykamer zeg maar... He bash hellen, balen dat je zo ziekig bent geweest met je darmen, weer wat beter? Over verkering gesproken, in mijn praktijk zijn er 2 meiden mama's die nu zwanger zijn/ net bevallen. Dus ik zei al tegen 1 van 2tjes dat we maar zeker contact moesten houden, want zulke lieve schoonmoeders wil ik wel in de familie hahaha Wauw hellen, ik hoop dat dat ene koppel er oook echt voor gaat... spannend... duimen blijven draaien hoor... @Jusi goed te horen dat het gister wat beter ging met je nek... ben blij toe voor je, want het is niets om met pijn te lopen... Nou kom op Naiobi jij gaat voor een meisje? Jammer van de slapenloze nachten... Snel maar weer een weekenje weg? Hieer gister erg druk geweest. We hebben de box gekregen, en zijn toen een tummy-tub wezen halen bij mijn zus op visite geweest, die gaat toch nog evne een elfen fantasie kostum in elkaar zetten voor over 3 weekjes (voor de elfen fantasy fair) en zij wil voor de kerst een smokingje maken voor ons mannetje... Echt gaaf. Waarschijnlijk gaat ze ook een lodger en een gewone draagdoek voor mij maken... Toch makkelijk een handige zus.... Vind het echt lief dat ze zelf met heel veel ideeen kwam... Toen snel naar bed, want partner is grieperig... Die ligt helaas nu dus nog steeds in bed en dat terwijl ik zo veel leuke dingen samen wil doen met dit weer..... Bah... Even tussen door nog een vraagje... Iemand nog een idee op de lijmlaag van tapijt van ej betonnen vloer te halen? Ik moet de vloer voor het leggen zelf helemaal egaal hebben en er zit nog een lijm laag op. Maar het machinetje wat ik mocht lenen is nog niet hier en ik wil wel graag dat het morgen klaar is... Iemand een idee?
@Betty Boop ik heb dat in het oude huis moeten doen.. we werden zo wanhopig dat we op een gegeven moment met een schoffel en water het eraf hebben gebikt dat ging stukken sneller hahah
Door het water? Dat ga ik nu eens proberen... eerst even met water en een gewoon steekmes ( of hoenoem je die dingen ook weer...) thanks... laat zo weten of het hier ook werkt
Nou in je uppie wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam, dit is dus ook niet de oplossing.... ik geef het op. Dan maar geen vloer er in.... ( sorry ben een beetje nukkig, verdrietig...)
oh balen betty dat het niet wil lukken. ik hoop dat je toch nog een oplossing kan vinden. Slaapzak: wat een leuke buikfoto. alleen jammer dat ie zo donker is. of tenminste hier lijkt er wat ruis in te zitten. maar zeker leuk met die vlinders. ik heb de hele middag liggen slapen en mijn man is nu pizza gaan halen omdat ik nergens zin in had.
@betty het viel mij toen ook niet mee.. met de schoffel wel @5mare5 patat of kebab wordt er nu opgehaald
Nou ik heb het opgegeven, ik hoor morgen wel van de schoonmakster wat de plannen zijn... Ondertussen word ik nog verdrietiger en bozer... zullen de hormonen wel zijn...