Wow slaapzak...da's een aardige buik! Ik krijg het idee dat het even niet meer zo hard groeit..pff. Komt vast omdat ik me zo druk heb gemaakt en buikpijn heb gehad. Haal me weer van alles in het hoofd. Straks eens even de angelsounds erbij pakken. Eej Betty....probeer ff diep adem te halen. Het komt goed!
zo heb er nog eentje erbij gedaan...omdat de eerste slecht zou zijn..ja donker/ruis.. maar we waren weg van deze foto..zo lief....
Goedemorgen dames, @slaapzak, ook een mooi buikje idd hoor @Naiobi, leuk dat het weekendje weg leuk was. Ikke ga vrijdag lekker weekje tussenuit, alleen blijven wij wel in nl, we gaan ff naar landal, maar we kunnen wel lekker uitrusten en leuke dingen gaan doen met manotje. En ook al geslachtsbepaling echo Ook nieuwsgierig ? Hoop voor je dat ze het zien, veel plezier alvast.
Goedemorgen dames, Even een snel berichtje vanuit de Achterhoek, want Gabriël is van het weekend flink ziek geworden bij m'n moeder dus ik ben die kant op gekomen. Dus sorry voor als ik nergens op reageer of als ik er weinig ben, maar m'n mannetje vraagt een hoop aandacht van me. Liefs! Andi
andi: beterschap voor je zoontje! @slaapzak: nou nou, ik zei niet dat de foto slecht was, ik zei alleen dat de belichting beter kon. deze foto is iig ook heel schattig! ik ben vandaag weer veel te druk, dus ik verwacht dat ik mij vanavond weer lekker rot ga voelen.
@hellen, nou ik heb een hele diepe adem gehaald hoor en de bui trekt wel weer weg.... baal gewoon van een partner die denkt dat alles vanzelf gaat... Sterkte Andi met de zieke... Hier weer een nieuwe week,met nieuwe kansen zullen we maar zeggen.. Door het proberen van gister met de vloer, heb ik nu toch links een buikpijn.... niet normaal meer... Kan bijna niet bewegen of ik verga van de pijn... en moet vanmiddag ook nog op stap met een client.... Bleh...
Beterschap voor de kleine Andi! Enne Betty..ik weet het is een gevalletje"de pot verwijt de ketel" ..maar doe je een beetje kalm aan, meis? Wel..het etentje (en het brengen van het zwangerschapsnieuws) met Lief zijn werk was hartstikke leuk. Ik ben blij dat ik daar toch heen ben gegaan. De collega's reageerden heel erg leuk en verrast. Hij werkt in zo'n echte mannencultuur, dus hij zal de komende weken wel extra door de heren op de korrel worden genomen. Zo gaat dat he Kreeg vanmorge vreselijk van mijn Cesarpeut op mijn falie voor de afgelopen dagen. Ze begreep het aan de ene kant wel, maar mijn bekkenklachten zijn er niet bepaald van opgeknapt en dat is voor haar toch reden tot zorg ( voor mij ook, hoor!). Voor de 2e keer begon ze al te dreigen met: als het nog minder wordt, zullen we misschien gaan denken aan een bekkenband. Ieksssss! Dat ga ik toch met man en macht proberen te voorkomen!
Hi allemaal, ik ben weer bijna alles vergeten wat ik heb gelezen. Mooi buikje Slaapzak! Leuk hoor Betty hopelijk komen jullie vandaag tot een oplossing voor de vloer, vervelend zeg. Andi heel veel beterschap voor Gabriël, ik hoop dta hij snel opknapt! Leuk Hellen dat jullie het op het werk van je vriend hebben kunnen vertellen. Weet je al wat meer over het huis? Naiobi wat leuk dat je hebt genoten van je weekendje weg! Joyce leuk een weekje landal, heel veel plezier alvast! Jesenmo en Eertje gefeliciteerd met jullie jongens leuk hoor! Hummie fijn wat van je te horen, heel veel succes in april en ik hoop dat je snel weer met een zwangerschapsclubje mag mee praten! Hier gaat het wel, mijn weerstand is echt een stuk minder nu, maar goed alles voor het goede doel. En we hebben de vakantie geboekt gisteren, ik heb er zoveel zin in! We gaan de eerste 3 weken van juni naar Curaçao, mijn schoonouders opzoeken, heerlijk vooruitzicht
@hellen, juist van jou neem ik het advies aan Balen dat je peut minder blij was met je... Maar verwacht ze dan dat je nu al totale bed rust neemt? Goed te horen dat het etentje geslaagd was... En ach je lief kan al die mannen gein vast wel aan toch? He gaaf twinkle... vakantie... wauw ik zou zo graag willen... maar ik geloof dat het ook dit jaar weer niets word. Partner zit weer giga moeilijk te doen over een paar dagen turks cyprus... Ik ben dus al weer helemaal klaar met het onderdeel vakantie... Maar goed dat hij daar een vriend heeft wonen die er nog niet klaar mee is en ons graag nog even ziet voor we echt papa en mama zijn... Die blijft wel zeuren tot hij boekt
ohhhh vakantie... ik wil ook. wij hebben de laatste drie weken van juli pas vakantie en ik wil dan niet meer echt ver reizen. dus ik denk dat we naar duitsland gaan, wat natuurlijk ook erg leuk kan zijn.
Mooi buikje slaapzak! Over vakantie gesproken; Wij gaan niet weg dit jaar, mijn man werkt als het kan door in de bouwvak, zodat ie zijn vakantiedagen na mijn bevalling op kan nemen. Verder hier geen nieuws, behalve dat het met mijn nek op en af gaat. Gelukkig morgen weer naar de fysio!
@ 5Mare5 Nou Nou terug...hihihi want niet zo negatief denken....iedere scherm geeft een andere beeld...en die van mij is altijd erg licht...moeilijk als je streepjes wilt kijken bij de testje gebeuren want ik zie ze niet...
Tjee, echt niet normaal hoe rustig het hier toch eigenlijk altijd is. Zelfs de novembermama's hebben al meer pagina's in hun topic dan wij. Niemand iets te melden?
Dat het lekker weer is hier en ik baal, omdat ik binnen zit. Máár: vanaf vrijdag ben ik tot en met de dinsdag ná pasen vrij en dan hoop ik ervan te gaan genieten. Sowieso kijk ik erg uit naar een dikke week rust! En dan steven ik alweer snel af op de volgende date met de gyn. Verder gaat het bieden op kamertjes nog niet zo geweldig...mensen melken het heel erg uit en spelen je tegen elkaar uit en ik krijg dan ineens mailtjes van: "ja..we wilden dát of dat bedrag ervoor, maar doe eens een goed bod, wie weet wordt het van jou" Er staat nog één bod open op een kamertje en één op een zgn. Mozesmandje op standaard. Die wil ik de eerste tijd naast mijn bed zetten. Zeker omdat ik alleen ben en BV wil gaan geven, lijkt het me handiger. Morgen haal ik de combi-wagen op. Dat vind ik ook wel héél spannend. O ja: gisteravond nog even met de angelsounds geluisterd, omdat ik me druk maakte over het feit, dat ik me veel te druk had gemaakt (volgen jullie me nog?) Ik hoorde een mooi hartje en een héél druk kindje. Wat een springboon zeg! En..het valt me op dat het in razend tempo hoger lijkt te zitten. Da's wel grappig. En domme ik maar denken dit weekend, dat mijn buik wel dunner leek. Wat kan een mens zich domme dingen in het hoofd halen he? Mja..met al die buikpijn die ik steeds heb, is het ook wel moeilijk om de zaken van elkaar te onderscheiden. Nou..tot zover mijn "bescheiden" bijdrage aan het oplossen van de oorverdovende stilte hier Wie volgt?
,ik vind het ook erg stil hier hoor Maar verder heb ik niet echt iets te vertellen, zit nu ff op me werk en heb geen zin meer, maar dat heb ik ook al sinds ik zwanger ben, kan me niet zo lang concentreren op me werk. En ook ik ben lekker vanaf vrijdag t/m 2e paasdag vrij en dan alleen dinsdag werken en de rest van de week ook vrij Lekker uitrusten @ Hellen, das wel balen, dta dat bieden niet zo goed gaat erg vervelend, als je dan een leuk kamertje heb gezien. Zo dat was mijn verhaal
Oeh das fijn Hellen, dat je snel een lang weekend rust hebt. Nou hopen dat het dan ook goed weer is. Ik duim meteen voor mezelf, want wij gaan dan een weekend weg. Ik hoop voor je dat het snel iets wordt met een kamertje, maar met dat bieden lijkt me dat ook niks. Leuk ook dat je het hartje weer gehoord hebt, stelt je toch weer gerust he? Joyce, oeh stiekem forummen onder je werk! [-X Jij ook al bijna vakantie dus, lekker! Ik zit nu dus nog steeds in de ziektewet, hoop dat mijn nek deze week wel weer mee gaat werken. Ik wil volgende week toch weer proberen te gaan werken, want het thuiszitten gaat me nu wel vervelen. Sorry, komt wel lullig over voor jullie nu he?
Oh dat doe ik altijd Ja gaat hier makkelijk hoor, maar eigenlijk ook wel vervelend, want ik heb al geen zin en dan ook nog zp, tja dat helpt niet echt Komt wel weer goed, hoop ik. nee hoor, ik zou ook niet de hele week thuis willen zitten denk ik, ik werk nu 3 dagen nog en dat ga ik ook zo houden als de 2e geboren is, anders word ik denk ik echt gek.
Zo daar ben ik ook weer eens na het weekend. Kon niet echt achter de computer komen want manlief was druk bezig. En juist daarom hebben we zaterdagochtend een laptop aangeschaft om er vervolgens op zondag achter te komen dat het kreng dus zijn accu niet bijlaad. HIj geeft wel aan verbonden te zijn met de adaptor maar daar blijft het dan ook bij Dus vanmorgen de hele morgen druk aan het bellen geweest en uiteindelijk kregen we te horen dat we binnen het uur een e-mail zouden krijgen met daarin de gegevens over wanneer ze de laptop op komen halen. Dan zou die gemaakt worden (grrrr ding nog geen 2 dagen in huis en dan moet het al gemaakt worden) en na 5 dagen (wanneer wij dus op vakantie zijn) krijgen we het terug. Nou je raad het al nog steeds geen mail. Dus er weer achteraan gebeld maar ja pauze dus meer dan onze naam en telefoonnummer inspreken is er niet bij. Als ze al terug bellen (heb er een hard hoofd in). En anders gaan we er morgen gewoon weer langs de winkel en dan wil ik gewoon mijn geld weer terug. Goed nu even over de zwangerschap, buik groeit gestaag, Kylian denkt dat het een skippy bal is waarvan je leuk kunt terug stuiteren. Kylian wil trouwens een zusje ........ met een PIEMEL dus ik ben benieuwd wat welke wens er van hem uit gaat komen En vrijdag gaan we lekker op vakantie. Groetjes ANita