Nou, lekker gedoe Pluk. Hoop dat je laptop het snel gaat doen, en anders je geld terug krijgt. Haha, wat grappig van Kylian, een zusje met een piemel.
Oh Betty nou ik hoop met je mee dat je wel lekker nog een keertje op vakantie kan gaan voor de kleine er is. Ik vind het echt bijzonder om gewoon nog een keertje zonder kindje te kunnen gaan, lekker met z'n tweetjes dingen doen waar we straks niet meer aan toe komen, of minder makkelijk. Heerlijk lijkt me dat. En ik vind het leuk om mijn schoonouders mijn buik te laten zien, ze zijn zo trots op hun 3e kleinkind wat er aan komt Mare ben je in Duitsland geboren? En heb je daar lang gewoond? Dus jullie kindje wordt half duits, leuk is dat. Wie van jullie krijgen eigenlijk een 100% Nederlands kindje? Daar ben ik wel benieuwd naar. Ons kindje wordt half Antiliaans (maar dat is weer Surinaams/Javaans/Curaçao's en een beetje Indiaans) en een kwart Iers en 1/16 Belgisch en de rest Nederlands, van alles wat zeg maar Het is hier inderdaad af en toe stil, maar volgens mij komt dat ook omdat we elkaar nog niet zo heel goed kennen. En er zijn 2 topics septembermama's natuurlijk, dus een kleinere club dan bij andere topics denk ik. Leuk Hellen dat je kleintje zo druk is! Stelt je toch weer gerust he?! Ik heb gisteren weer even geluisterd samen met mijn vriend en eerst hoorden we steeds het hartje ver weg, maar ineens draaide ons hummeltje en nu hoorden we het echt zo duidelijk, dat was echt heel gaaf! We hoorden echt de woesj geluiden ipv het tik tik tik. Ik hoop voor je dat het snel gaat lukken met een kamrtje Hellen! Joyce dat is lekker met Pasen een paar dagen vrij! Wat voor werk doe je? Hahaha Pluk een zusje met piemel haha, ik ben benieuwd... Succes met de laptop! Waar ga je naar toe op vakantie?
@ pluk, ben administratief medewerkster, maar ga ook een weekje weg, vanaf 3-4 t/m 10-4 en die andere dag ben ik vrij omdat ik naar de gyn moet. Heb nog erg veel vrije dagen, dus kan lekker vaak vrij nemen Enne ons kindje word zover ik weet wel nederlands, maar of dat echt 100% is , durf ik niet te zeggen, voor zover ik weet wel.
Ons kindje zal 100% nederlands zijn Wij gaan naar eernewoude (friesland) heerlijk in een huisje met bubbelbad. Maar eeeeh mag je eigenlijk wel bubbelen als je zwanger bent? joyce gaan we gezellig tegelijk op vakantie Groetjes Anita
Ik heb ergens gelezen dat je maximaal 10 minuten in een bubbelbad mag zitten na de 12 weken zwangerschap. Maar het water in een bubbelbad is nog geen lichaamstemperatuur dacht ik, dat vond ik wel vreemd.
@Hellen fijn hé de angelsound.. Ik kan nu sinds een week ook het hartje horen Stelt je wel gerust.. Zijn jullie al veel aangekomen? Ik 0,5 kilo ..
@pluk nu al kapot eeeh wat ik begrepen heb mag je niet bubbelen.. Ik gebruik de bubbelbad thuis ook niet meer.. Alleen zonder bubbels..
Aangezien wij thuis geen bad hebben is alleen in bad zitten ook al heerlijk dus dan laat ik voor de zekerheid de bubbels wel uit. Veel warme dan 35 graden wordt het toch niet dankzij de ms voelt dat al aan als bijna kokend heet Groetjes Anita
Ik heb even op google gekeken of het kwaad kan, maar ze zeggen dat je het tegen het eind van de zwangerschap niet meer moet doen ivm ontsluiting en de bacteriën in zo'n bad, verder zijn de meningen verdeeld. Er wordt niet heel hard nee gezegd. Ik ben 2 weken geleden ook in een bubbelbad gegaan 15 minuten ofzo, dat was 35°C, later las ik ergens dat dat dus maar 10 minuten mag. Tja ik zou doen waar je je goed bij voelt denk ik. Ik ben nog steeds 3 kilo afgevallen, maar daar komt snel verandering in denk ik...
Oh dat zou ook kunnen... Nou bij twijfel zou ik dan zeggen niet doen. Ik ben in een zwembad gegaan in het bubbelbad en daar waren de stralen heel zacht, zal ook wel verschillen denk ik.
Tot morgen meiden, ik ga zo naar huis en vanavond lekker bankhangen, dus ik kom niet meer kletsen. Fijne avond allemaal!
@Jusi, nou in het begin was het hier chaos hoor... toen schreven er idd veel meer meiden mee en was het niet bij te houden.... Nu valt hett soms idd helemaal stil hier gek he? @hellen, gewoon hard to get spellen, dit bied ik er voor en anders zoek je maar verder.. Ik heb het idee dat jij nu hun laat bepalen... en jij bent de klant... IK heb er net 1 een doos met klleertjes, ik had 15 geboden ze was akkoord gegaan maar omdat ik een baal weekend had heb ik vanochtend pas gereageerd, ze heeft de advertentie weg gehaald en ineens dezelfde doos kleertjes voor 35 er op gezet... JA daaaaaaaaaaaaaaggggggg graag of niet hoor... Voor jou 10 andere , tuurlijk denkt zij ook zo, maar das waarom ik alleen bied op advertenties die al een tijdje staan.... Dan heb ik namelijk de macht... Ze willen die spullen graag kwijt en als het er al een maand of 2 op staat.... Begin dus van achteraf, met de oudste advertenties... Verder even niet geleest... ik ben drukjes geweest met werken vandaag.... bleeeeeeehhhhhhh met dit weer... en heb even geen zin om die 1 1/2 pagina bij te lezen... Wilde alleen even melden dat mijn bui over is.. Na 1 1/2 dag mijn mond maar houden omdat partner toch niet snapt waar ik mee zit heeft hij vanmiddag laten zien dat je mond houden soms beter werkt. Ineens kreeg ik een smsje... "ik heb op internet gezocht en als het lijm op waterbasis is dan..... bla bla bla" Hij heeft even nodig, maar dan snapt hij het wel hihihih... Duimen jullie mee dat het morgen ook dit weer is? Dan ga ik even lekker met de hondjes naar het strand..... De laatste dag van het seizoen dat het mag....
gaan we toch niet bubbelen maar gewoon van lekker warm water genieten Hier is Kylian gecrashed, na een hele middag buitenspelen en zowaar proberen steppen onder de knie te krijgen is hij na een paar hapjes van zijn bestelde tosti knock out gegaan op zijn stoeltje Groetjes Anita
hallo dames, idd mooi weer vandaag, daarom is het denk ik ook zo stil geweest. mijn man is op maandag vrij dus we hebben van alles geregeld en gedaan vandaag. en ik heb twee super leuke positiebroeken gekocht. waarom heeft mij niemand verteld dat het zooooo lekker zit Ik heb één "hippe" spijkerbroek en een nette zwarte broek voor me werk gekocht. en een hello kitty rompertje, die kon ik niet laten liggen ^.^ Nou ik ben dus gewoon duits en woon sinds 2004 in nederland, omdat ik mijn man heb leren kennen in frankrijk... dus maar als je de dna bekijkt dan wordt ons kindje half nederlands, kwart duits en kwart pools. verder werd er ineens heel veel geschreven en ik ben alles kwijt...sorry
hoi hoi, ik ga van de week ook voor het eerst winkelen voor positiemode.want mijn broeken zijn nu echt te strak bijna. beginnen jullie al buikje te krijgen allemaal?hier nog niet veel te zien alleen iets opgezet.groeten