ja dat dacht ik dus ook, maar met de positiebroek aan zie je al echt duidelijk een buik en daar ben ik zo blij mee!
Ik ben ook op zoek geweest naar positie broeken (heb er nu 2) maar tot nu toe niet kunnen slagen. Of hij zit goed om mijn kont en dan zijn de pijpen veel te lang of ze zitten helemaal niet mooi. Dus ga ik morgen met mijn schoonmoeder op stap, we hebben al een patroon gekocht en morgen gaan we opzoek naar stof. het leuke is dat het patroon een lange broek maar ook een (net onder de knie model) zomerbroek bevat. Heb net via skype mijn zus gezien, de laatste keer dat we elkaar zagen was 1.5 jaar geleden toen we bij haar op vakantie waren (ze woont in amerika). Nu hebben we allebei skype (met webcame) en aangezien ze net geoppereert is en dus ziek thuis zit en niet kan werken kunnen we eindelijk een keertje met elkaar skypen. Normaal lopen onze schema's net verkeerd (ze leven daar 9 uur vroeger). Groetjes Anita
Wauw dat klinkt goed van het weer... dat word genieten.... ( als het maar een normale zomer word en niet met hittegolven enzo pppppppppfffffffff lopen we dan met eend ikke toeter met 35 graden... neeeeeeeee) Truste allemaal
Goedemorgen dames, Leuk Puk, dat je eindelijk ff je zus kan zien. @ Betty, Toen ik van mano moest bevallen 2 jaar geleden was de zomer ook niet te heet , was helemaal goed, begon pas een beetje warm te worden toen ik was bevallen, gelukkig maar Maar toch hoop ik wel dat de zomer dit jaar wel weer wat warmer word hoor.
Een goedemorgen! Of nou ja, goed... Vanmorgen wou ik op te staan, en het schoot wéér in mijn nek. Heb niks aparts gedaan, alleen gisteren een uur gewandeld met man en hond. Misschien toch teveel geweest. Bleeeh, word er echt moe van! Om even in topicsferen te blijven: Ons kindje wordt 100% Nederlands.
Nou ik ben natuurlijk nog nooit eerder zwanger geweest, maar het lijkt mij heftig met minstens 14 kilo meer in de 35graden te moetn zitten... Ach een beejte warmer mag wel, maar je kan het ook weer over drijven He balen Jusi... wanneer zouden de nek klachten helemaal over moeten zijn? Hier ook een 100% nederlands kindje, hoewel ik weet nog steeds niet wat mijn over overgroot ouders hebben gedaan natuurlijk
Goedemorgen Heerlijk weertje buiten zeg! Vlindertje hier hetzelfde, mijn broeken passen nog wel, maar zitten toch echt een beetje te strak en mijn buik is opgezet. In positiekleding is wel een klein buikje te zien. Alleen wil ik nog niet teveel kleding nu kopen, straks wordt het mooi weer en doe je toch geen zwarte broeken meer aan. Maar voor een witte broek vind ik het nu nog te vroeg. Leuk Mare zo'n internationaal kindje Ik hoop dat het lukt om een lekker zittende positiebroek te maken Pluk, leuk om te doen Veel plezier met je zus, jammer is dat he als je elkaar steeds mis loopt, 9 uur tijdsverschil is wel vervelend inderdaad. De familie van mijn vriend woont in Curaçao en daar is het tijdsverschil 6 uur, dus dan kun je elkaar meestal nog wel te pakken krijgen. Ik hoop ook dat we een redelijke zomer krijgen, lijkt me heerlijk, lekker genieten van het zonnetje.
Tja..ons kindje wordt ook wel nederlands. Kwart Brabo, kwart Overijsselnaar en de rest is Zuid-Hollander. Hoewel we uit de gynealogie van mijn mam's kant weten, dat we afstammen van de Hugenoten, en onze tak van de familie teruggevonden is tot Baskenland, St. Bastian, bij de Frans-Spaanse grens. Daar hebben we het donkere haar en de bruine ogen kennelijk vandaan. Maar dat is al even geleden, dus ik houd het maar op Nederlands.
mijn vader komt uit zuid afrika, maar zijn ouders zijn weer gewoon nederlands. dus eigenlijk een klein beetje zuid afrikaans kindje, maar ik zie het gewoon als nederlands. alle dames met afspraken veel plezier en iedereen een fijne dag!
Geweldig als je je stamboom zo hebt kunnen na trekken. Mijn partner heeft zijn stamboom ( iemand in de familie heeft dat toen uitgezocht) en er blijkt een vrouwelijke brederode in de familie te zitten. Dat is hier in de buurt het summum, want de van brederordes hebben hier nog steeds hun ruine staan... Ach ik zeg elke keer.. het is maar een vrouw geweest, ze was geen eens erf genaam toen Hier wilde ik het ooit nog doen/laten doen. Maar ik heb daar nu niet zo de behoefte meer aan hahaha Mijn stamboom is vakkundig stuk gemaakt door 1 familie lid.... Daarbij heb ik altijd al gezegd dat ik van een andere planeet kwam hahaha
Ik heb net de huisarts gebeld, en waarschijnlijk heb ik de adviezen van de fysio iets te goed uitgevoerd, namelijk in beweging blijven. Aangezien ik gisteren gestofzuigd en gewandeld heb, kan dat net teveel zijn geweest. Hoe lang de pijn nog aanhoudt, kan ie niet zeggen. Maar ik baal wel, want volgende week wou ik toch weer aan het werk gaan, maar zoals ik me nu voel toch maar niet.. En over de zomer gesproken; Van mij mag het best lekker warm worden hoor! Ik wil iig niet zo'n zomer met heel veel regen. Dat lijkt me veel erger.
He balen jusi... dus toch in beweging bl;ijven met veel rusten Nee regen is het andere uiterste.... een lekkere zomer zou fijn zijn... gewoon lekker 25 graden, zonnetje en niets te klagen...
Nah..niet té heet hoor, die zomer. Ik gedij absoluut niet in hitte. Ik ga vocht vasthouden, krijg hoofdpijn en ik ben dus ook al de dood voor zwangerschapsvergiftiging, omdat mijn bloeddruk ook niet alijd even netjes is. Ik zie best tegen de zomer op..eigenlijk
Komt wel goed Hellen, ik heb nu een niet te warme zomer besteld Voor de meeting hebben zich opgegeven, Twinkle Ivje Brusjevoorlymm Joyce Babijtje Betty Boop Ik dacht aan een meeting in Utrecht ( in he midden van Oss, Oosten van het land, Deventer en Rotterdam) en dan op zondag 19 april? Komt dat iedereen uit? en zijn er dan nog andere die toch willen?