September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hellen, bah dat klinkt niet bepaald leuk nee.
    Dan hoop ik voor jou dat de zomer mee gaat vallen.

Betty, nog steeds geen interesse in de meeting, sorry. ;)

2. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hahaha nou ja daar hoef je geen sorry voor te zeggen toch?

3. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Ik dacht ik haak even in.. :)

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaai MEIDEN! Mommies :)

Hoe is het hier dan? Ik was eventjes verdwenen maar we zijn weer terug..

Hoorde veel over 100% nederlands babytjes, hier ook een..

Verder van de week nog een slechte dag, veel misselijk, maar over het algemeen is het ergste geloof ik voorbij :)

Het weer word weer beter, en voel me dus ook meteen een stuk beter, maar daar zal iedereen hier wel zo over denken :) :)

Warme zomer, hmm.. Niet verkeerd.. Idd beter dan regen..

Maar zoals Betty zegt.. Gewoon een lekkere constante temp..

Lekker buiten zitten met de beentjes omhoog, en de kindjes in het zwembadje.. :) (hihi sorry zie het al voor me)

Jusi ---> Wat naar van je nek.. Je hebt er wel pech me ofnie..

Balen hoor, hoop voor je dat je je gauw beter voelt

Veel verder heb ik nog niet terug gelezen..

Ja zag her en der een paar berichtjes dat het hier zo rustig was..

OHHHHHHHHHJAAA.. Ik heb de box binnen :) Ben flieft :oops:

hihi..

Hier was het een weekje erg vreemd op straat.. Ontzettend veel bloemen gelegd bij Joanne's huis..

Ik was erg onder de indruk daarom ben ik van de week ook niet echt meer geweest.. Betty gaf aan dat ze het eigenlijk niet erg prettig vond dat ik er zo over typte, en dat zette mij aan het denken, ik wil natuurlijk niemand voor blok zetten, door een bericht te plaatsen waardoor iemand zoiets heeft van he yak, waarom zet je dat nou midden in een pagina neer, waar ik het ook kan lezen..

Hoop niet dat je het me kwalijk neemt, vind het ook wel een beetje ondoordacht van mezelf dat ik dit typ zonder erbij na te denken, dat jij net weet dat je een jongetje krijgt, helemaal in de wolken ben, en ik kom met zon bericht, sorry :oops:

Daarom ben ik van de week eigenlijk niet meer geweest, meer omdat ik er in mijn hoofd zo mee bezig was, dat ik er maar even niets meer wilde typen, want dat was eigenlijk een van de enige dingen waar ik nog aan kon denken..

maar ik ben terug..

Iedereen een fijne week gehad verder? Hopen dat het weertje nu lekker blijft

Vrijdag komt MvM voor de laatste keer, JIPPIEEEE.. *BenTrots :D *
    Maar ook blij dat ik weer lekker op de wc mag gaan zitten :)

Pluk --> Hier ook 2 broeken op het moment.. wil een beetje naar het weer kijken wat ik erbij moet halen, voorlopig zit ik nog goed met mijn lange broeken :p

Ohjaaa en niet geheel onbelangrijk (vind ik zelf dan :) )

Mijn kleine vent word zondag 2 ! 8)

4. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Betty, ik wil misschien wel, maar r'dam is me wat te ver, ik denk er nog even goed over na.

5. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Nee, ik denk aan Utrecht voor de meeting, er hebben zich van alle kanten van NL dames aangemeld, dsu lijtk Utrechtt toch het handigste...

6. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oké Betty, zal geen sorry meer zeggen. :)

MamavanBas, ja die nek van mij doet niet echt wat ik wil. ;) Maar komt goed!
    Kan me voorstellen dat je veel met Joanne bezig bent geweest, is ook zo dichtbij voor jou he?
    En alvast gefeliciteerd met je zoontje, gaat vlug he?

Ik heb me trouwens opgegeven voor babygym.
    De 1e les start al op 16 juni. Waaah gaat echt vlug joh! :confused:

7. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Heb ff teruggelezen.

Betty, heb jijeen negatieve kijk op mannen/zoons?
    Vind het nogal bizar dat je een misdrijf betrekt op je ongeboren kindje. Heb al eens eerder zo'n aparte opmerking van je gelezen over je zoontje in de puberteit was dat geloof ik. Ik vind dat een beetje ongezond, als ik het mis heb dan sorry, bij deze.

MamavanBAs, ik vind het niet meer als normaal dat je dat hier kwijt wilt, het is heftig, en we zijn hier toch als een groepje om elkaar door de zwangerschap te steunen, wat mij betreft dus ook dingen die niet direct met de zwangerschap te maken hebben.

Ik vond destijds al dat gedoemdenk en geklets over miskramen ook niet zo tof, maarja ik kan niet verwachten dat anderen hun mond houden en hun angsten/emoties niet hier kwijt kunnen door mij

8. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ow ja MamavanBa, alvast gefeliciteerd ;) :D

9. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hallo hallo,

Ik haak ook weer eens even in hoor ;)

Maar meiden.....met zowel zonen als dochters kan echt van alles gebeuren in het leven...toch?

En dat kunnen hele leuke dingen zijn....maar ook super ellendige!

Maar als we daar nu allemaal al te veel bij stil gaan staan wordt je echt gek hoor!

Het enige wat je kan doen is straks zo`n goed mogelijk band opbouwen met je kindje in de hoop dat ze je blijven betrekken in hun leven en dat ze bij ons blijven komen als er iets is.
    En goed letten op aparte veranderingen in gedrag....en verder.....genieten van je kind!

Het leven is te kort om nu al te veel rekening te houden met ellendige zaken!

Daar wil ik niet mee zeggen dat je hier niks mag zeggen over waar je je zorgen over maakt hoor! Want daar is zo`n forum toch ook voor!
    Doe/deed ik namelijk ook hoor ;)

En verder......de zon schijnt!
    Zat gister ook even met mijn snuitje in de zon.....heeerlijk gevoel....zou het nu dan toch echt lente gaan worden?!

Fijne dag!

10. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen dames,

na weer een slapeloze nacht voel ik mij nu eigenlijk wel redelijk goed. ik ben niet al te misselijk en hoop dat het zo blijft ik wil vanavond namelijk heel graag sporten.

@jusi: wat vervelend met je nek. dan blijf je in beweging en is het nog niet goed. maar moest je niet vandaag weer naar de fysio? misschien kan die toch voor wat verlichting zorgen.

@mamavanbas: ik kan mij wel goed voorstellen dat je er erg mee bezig was de afgelopen week. ik hoop dat er snel weer rust komt in jullie straat.
    oh en alvast gefeliciteerd met je zoontje. hopelijk is zondag dan ook mooi weer!

@betty: als de meeting op zondag in utrecht is dan zeg ik onder voorbehoud dat ik er wel bij wil zijn. ik ga straks met mijn man overleggen (of er niet toch al plannen zijn voor die dag) en dan zal ik definitief zeggen of ik kom.

11. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @ mamadeluxe, nee ik heb juist geen negatieve kijk op jongetjes/mannen, maar wel op de absuurde maatschapij waarin we op dit moment leven.
    De verhalen die hier tot de oren van de praktijkruimte muren komen zijn niet mis... Er worden hele rare dingen gedaan tegenwoordig met kindern.
    Ik maak mij dus meer zorgen over dat er ooit iemand zijn handen op verkeerde plaatsen zet bij mijn kindje dan dat mijn kindje iets zou doen.

En ik zie ook van heel dichtbij hoe verlijdelijk het tegenwoordig is om allelei rotzooi in je lichaam te pompen aan drank en drug is bewijze van op elke straat hoek te komen.
    En al jaren zeg ik dat, dat mij moeilijk lijkt aan het ouderschap. Hoe voed je je kind zo op dat hij wel die rotzooi afslaat, maar vervolgens niet het mietje van de school is?

Nee ik sta in het geheel niet negatief tegen een jognen/een man aan, maar meer de angst voor al die dingen die op een levenspad kunnen gebeuren..

En tuurlijk weet ik dat een ieder helaads moet mee maken wat er op zijn of haar levenspas tercht komt, maar toch vind ik het allemaal enge gedachtes....

Of het ongezond is om bij al deze dingen stil te staan weet ik niet.
    Uiteraard zie en hoor ik meer door het beroep wat ik heb en dus maak ik mij ook misschien meer druk om dingen die andere ongezond vinden...

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ik kom wel hoor naar de meeting de 19e is prima, en Utrecht is ook ok voor mij, is niet zo ver weg, lukt makkelijk met de auto :D

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    WAAAAAAAAAAAA ik heb een kamertje!!!!

Afgelopen weekend was ik er helemaal klaar mee, die kamertjes op Marktplaats. Ik had nog één bod gedaan ergens en besloten het voorlopig te laten rusten. Zo van..ik zie het wel. En zo zie je maar weer...loslaten helpt, want ik kreeg net een mailtje, dat mijn laatste bod is geaccepteerd. En nu heb ik dan tóch z'n mooi grenen kamertje met riet, wat ik voor mijn kleine wurm wilde hebben! \:D/

We kunnen het binnenkort ophalen, vanavond haal ik de combiwagen op en naast een box moet ik dan alleen nog kleinere dingen als een wiegje ( heb ik ook een bod voor lopen) en badspulletjes etc. Maar de hele grote uitgaven heb ik nu voorlopig wel gehad.

Zo....dat geeft me een rust joh!

14. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Zo dat geeft ongetwijfeld een lekker gevoel!
    En heb je ook een goed gevoel over het laatste bod wat je geplaatst hebt? Ik vind het altijd wel lastig om me niet mee te laten slepen omdat ik gewoon heeeeel graag iets wil hebben haha.

Wij hebben zelf inmiddels wel de wagen en de box en badje...de babyfoon...maar de kinderkamer moet nog uitgezocht worden....moeten we binnenkort maar eens gaan doen :D !

Geniet lekker van je binnen gesleepte kamertje!

doeii

15. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :)

GOEDZOOO!

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    JEEEEEEEEEEEJ Hellen eindelijk he :D Nu kan je weer heerlijk gaan genieten.

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Jaa ik heb zeker een goed gevoel over het bod. Ik had voor mezelf duidelijk een grens gesteld en ben daar nooit overheen gegaan. Ook niet in eerdere biedingen. Ik had wel zoiets van: naarmate de tijd vordert en de haast groter wordt, ben ik naar verhouding bereid iets meer te gaan bieden. Maar ik ben nu klaar voor 200 euro. En daar ben ik héél tevreden mee!

18. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    geweldig hellen dan heb je toch nog gekregen wat je graag wilde. lijkt mij wel leuk om langzaam die dignen bij elkaar te zoeken en dan eindelijk thuis te hebben. hmm moet ook eens goed zoeken op mp

19. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Nou daar valt inderdaad helemaal niks van te zeggen!
    Goed gedaan!

20. Femya

Femya Niet meer actief

Oh super Hellen, gefeliciteerd. En een mooi bedrag hoor.

Ik kan wel de 19e en Utrecht helemaal goed natuurlijk (komen jullie bij mij thee drinken ;) ).
    Wat gaan we eigenlijk doen dan Betty, had je daar al een idee over?
    Misschien leuk om een high tea ofzo te doen?

Leuk om te lezen van wie de kindjes 100% nederlands zijn en wie niet.

Eertje het is lente ;) Haha nee hoor het weer denkt nu eindelijk ook een beetje die richting op.

MamaVanBas kan me voorstellen dat het een heftige week voor je is geweest, en nog zal het je niet helemaal loslaten. Ik vind ook dat je dit gewoon moet kunnen melden op het forum hoor, iedereen mag toch zijn verhaal hier kwijt. Alvast gefeliciteerd met je zoontje.

Oh Jusi dat is een goeie babygym, ik moet nog nadenken wat ik wil gaan doen.

Deel Deze Pagina