September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Welkom en gefeliciteerd meid.Ik ben hier ook net nieuw

2. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @angilla Welkom en gefeli met je zwangerschap...

@Jusi Voor jou ook welkom en gefeli... geniet maar lekker je hebt het verdient...

@over werken in wisseldiensten...
    Welke diensten kun je wel aan, welke diensten nekken je.
    Voor je het vertertlt of niet zou het misschien kunnen helpen om eerst te kijken wat je de das om doet zeg maar...
    Ik zou het zeker met wisseldiensten wel aan mijn leidiinggevende vertellen... Maar ook vertellen wat haalbaar is, zodat ik opties kan geven zeg maar....

Ik weet dat er veel meiden( lees collega's) moeilijk kunnren doen als een ander ineens alleen dagdiensten draait. Een vervelnde sfeer op je werk heb je ook niets aan toch?

Hier slaat de moeheid enorm toe... denk dat ik iets te veel gedaan heb afgelopen dagen...

3. Tinkerbellmama

Tinkerbellmama Actief lid

11 dec 2008
    201
    0
    0
    [quote="Betty Boop
    Hier slaat de moeheid enorm toe... denk dat ik iets te veel gedaan heb afgelopen dagen...[/quote]

Hier ook Betty en ik moet zo nog gaan werken tot 22uur :pale:
    Heb ook iets te drukke dagen gehad. Wat merk je dat goed he.

4. Tinkerbellmama

Tinkerbellmama Actief lid

11 dec 2008
    201
    0
    0
    Welkom en fijne zwangerschap toegewenst.

5. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Ik moet zo naar een nieuwjaars receptie... maar gelooof dat het lichaan zegt nu even niet... Dat kan met zoiets, maar met werken helaas niet sterkte meis....

6. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    hoi allemaal,

mag ik ook met jullie mee?
    ik heet Diana, en ben 20 jaar, samen met mijn man heb ik een dochter van bijna 14 maanden, Lynn heet ze.
    we zijn er vanmorgen achter gekomen dat er een 2de wondertje onderweg is.
    Nu maar hopen dat dit kindje wel wil blijven, we hebben ook al een miskraam gehad op 12 september namelijk (9 weken en 5 dagen).

Groetjes Diana

7. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hai meiden, dank jullie voor je reactie. nou de diensten die me nekken zijn vooral de nachtdiensten. die zijn van half 5 tot half 11 de volgende dag. nu mag je wel slapen,m aar ja das vaak pas om 1 uur tot een uur of 6/7. merk dat het er heel erg inhakt. Denk dus ook maar dat ik het bespreekbaar maak. Ook zeker door mn zwangerschapsverlof! die valt inderdaad in aug sept okt. Dus ook hoogseizoen. Ben alleen in mn achterhoofd zo bang dat het misschien nog misgaat... hebben jullie dat niet?
    Ik voel me trouwens verder goed en heb er een goed gevoel over. oh wou dat ik eigenlijk volgende week het hartje al mag horen, maar moet nog geduld hebben tot 4 feb!

voor alle nieuwe meiden: welkom en gefeliciteerd!

Pff ben moe, moet nog tot half zes. gelukkig heb ik het nu redelijk rustig dus kom ik mn zondag wel door, maar ben blij als ik op de bank kan ploffen. morgen lekker vrij! heerlijk.

Liefs

8. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hai Diana! welkom! jeetje 9 weken... voelde je dat het niet goed zat? hoe is je gevoel over deze zwangerschap? Liefs

9. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hoi meiden, bedankt voor jullie warme welkom. :)

Ik weet nog niet precies wanneer ik uitgerekend ben, maar 5 dec. was ik ongi, en 16 dec. heb ik mijn eisprong gevoeld.. Ik heb mijn banner maar ingesteld op een cyclus van 27 dagen.
    30 dec. had ik al getest, maar toen was ie negatief, en vandaag dus positief! :D

Ik ben wel hartstikke bang, omdat het de vorige keer ook niet goed is gegaan, maar we moeten er maar het beste van hopen.

10. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    @Dina1983: ik had heel weinig symptomen, maar dat hoeft niets te zeggen.. Ik heb ruim 3 weken bloed verloren dat was wel minder.

we proberen er niet te veel aan te denken omdat je nu toch een stuk voorzichtiger blij bent..
    Mijn uitkeringsdatum is nu 02-09-2009, dus daar gaan we voor :D Heb overigens wel meer symptomen dan de vorige keer, dus dat geeft moed :)

Groetjes diana

11. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Welkom BrusjeVoorLynn! Wel heel spannend voor jullie. Hoop dat de beeb lekker blijft zitten!

Meiden, ik ben echt gigantisch misselijk, overgeven, kan bijna niet eten.

12. Dreamer1971

Dreamer1971 Actief lid

16 sep 2008
    447
    0
    0
    Hoi ik mag me ook hier aanmelden. Lees al een paar dagen mee en elke keer twijfel ik van zal ik wel of zal ik niet....
    Ligt niet aan jullie hoor, maar na 6 miskramen ben ik goed bang geworden, maar ja voor nu ben ik zwanger en daar wil ik ook met volle teugen van proberen te genieten.
    Zou het wel van de daken willen schreeuwen, maar voor nu deel ik het gewoon nog maar even met jullie ;)

13. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    @ inbrekende Kaatje85: Dank voor je reactie, dus jij denkt bandenpijn. Maar is dat niet vroeg bij 5 weken? Met een vruchtje zo groot als een rijstkorrel hoeft je baarmoeder nu toch nog niet te groeien? Ik dacht dat je dan ook nog geen bandenpijn zou hebben. Alhoewel ik bij niezen soms wel iets minuscuuls voel trekken?! Kan bandenpijn dan toch al zo vroeg beginnen?

Tuurlijk Betty Boo, gooi er maar op. Als je links in het menu kijkt onder 'filmpjes' vindt je ook nog een filmpje over 4-9 maanden en over de conceptie.

@ Darcy: Ik sluit me aan bij het antwoord van Stefje. Misschien was je urine mider geconcentreerd, niet teveel zorgen!

@ Angilla, Jusi, BrusjevoorLynn en Dreamer1971: welkom en gefeliciteerd!

@ Dreamer1971: Jeetje 6 miskramen? Oef, dat is heftig. Waren die allemaal na NOD of waren er ook vroegtijdige miskramen voor je NOD? Ik hoop met je mee dat alles nu goed gaat en dat je wat vertrouwen krijgt en toch lekker kan gaan genieten!

Liefs, Klusser1980

14. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    klusser, het is gewoon bandenpijn, die kan j eook krijgen als je nog maar 4 of 5 weken zwanger ben, ik heb daar ook last van, de ene dag meer als de ander. Ik had dit niet met de andere zwangerschappen, soms denk ik mischien zitten er wel twee in hahaha

15. Dreamer1971

Dreamer1971 Actief lid

16 sep 2008
    447
    0
    0
    Nee die waren allemaal na de NOD tussen de 5 en 10 weken, die voor de NOD tel ik niet eens mee, want dan kom ik aan minstens 20 :( in die 7 jaar dat we bezig zijn geweest ;)

Dank je wel voor je felicitatie en jij ook natuurlijk gefeliciteerd

16. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    iedereen super gefeliciteerd, we zijn een beetje van de schrik bekomen hier :D

hoe kan ik de lijst eigenlijk bijwerken?
    of is er iemand die dat kan doen?

ik wil ook graag op de lijst ben zo blij :oops: :oops: :oops: :oops:

17. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    oh men wordt heelmaal zenuwachtig van al die miskraam verhalen! ben er al zo bang voor haha pff ik voel me verder prima ,m aar toch... en nu lijken je oren dit soort dingen allemaal extra te horen ofzo. pff is het al eind februari?

18. Dreamer1971

Dreamer1971 Actief lid

16 sep 2008
    447
    0
    0
    Je moet maar zo denken er gaan meer zwangerschappen goed dan fout (en nee ik ben niet het beste voorbeeld hahaha), maar denk dat iedereen wel zijn angsten heeft hoor, het hoort er gewoon bij ;)

19. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @BrusjeVoorLynn welkom hier en super gefeli....

@Jusi Meis hier ook veel angst, maar het is echt beter als je het een beetje van je af kunt zetten Zoals al veel eerder gezegd statistisch gaan er meer zwangerschappen goed dan fout ( 1 op de 10 gaan fout hadden we het laatst over toch?)

@Lilith he meis doe rustig aan.. en gek, maar genieten een beetje van de misselijkheid ;)
    Probeer de hele dag door wat kleine beetjes te eten, vooral van die kale cracottes schijnen te werken...

@Dreamer1971 ook welkom hier en meis het moet een keertje netje blijven zitten toch? Heb je laten onderzoeken waarom zoveel mk?

@Dina1983 Meis je hoort nu zoveel omdat je met een heleboel aanstaande mama's schrijft op dit forum en dan lijkt het veel, We zitten richting de 30 aanstaande mama's er zouden dus statitisch gezien 3 meiden KUNNEN uitvallen, maar er bljven dan nog 27 meiden over...
    Het is zwaar k en echt heel emo en niet leuk. maar we weten allemaal dat het kan.

Hou vast aan het idee dat het vaker goed dan fout gaat....

@ lijst.... doe mij even pben, dan zou ik de lijst even bij werken, anders moet ik zoveel terug lezen enzo...

20. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @babijtje, solly werd net door tantan even geattendeerd op een foutje... ik Had jou vanochtend geschreven dat ik je een hyves mailtje had gestuurd, maar ik bedoelde dus tantan ipv jou solly...

Ben ook zo verwart en veergeetachtig door het hcg

Deel Deze Pagina