September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Mare, ja vandaag ga ik nog naar de fysio. Dus hij zal de spieren wel weer los kunnen krijgen hoop ik. ;)
    Jij bent nog veel misselijk of niet? Bleh, lijkt me echt slopend!

Hellen, fantastisch, gefeliciteerd met je kamertje! :D Voor 200 euro, das echt niet duur!

Twinkle, ik heb zelf nog even getwijfeld of ik dat wel wilde, babygym, maar het lijkt me toch verstandig om het wel te doen. Kun je je ademhaling oefenen enzo, ik zie het al helemaal voor me. :)

2. Femya

Femya Niet meer actief

Ja het lijkt me ook wel wat hoor, maar welke precies dat zal ik nog moeten uitzoeken. Fijn dat je dat al geregeld hebt!
    Sterkte bij de fysio straks!

3. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Nou succes bij de fysio dan jusi. het mag nu wel wat beter gaan bij je.
    ja ik ben nog steeds misselijk, hoewel het vanochtend wel uit te houden is. maar ik ben het wel behoorlijk zat moet ik zeggen.

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Dank je Twinkle en Mare! :)
    Ik hoef pas om 16.30 bij de fysio te zijn.

Kan het me voorstellen Mare, dat je die misselijkheid beu bent.
    Heb je geen pillen ervoor gekregen?

Nou, ik ga er weer vandoor.
    Ga even een zooi vuilniszakken met babyspullen uitzoeken. ;)

5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik had in het begin pillen gekregen en die hielpen niet, dus dan maar liever zonder... ik hoop zo dat het bij mij gewoon 16 weken duurt.

ik ben alvast aan het uitmesten hier omdat wij straks van alles gaan veranderen in huis om de kinderkamer in te richten en de ratten te verhuizen enz.

6. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    pffff ben ik weer ziek thuis............zondag lekker weggeweest met als afsluiter een Mac Donald menu. In die nacht weer vreselijk aan de diaree. Ik dacht eerst nog dat de Mac verkeerd gevallen was.

dus ik bleef maandag thuis om het even aan te kijken.....deze dag heb ik dus 4x boven de pot gehangen. (ik dacht dat ik die spuugperiode achter me had gelaten pfff).
    Het was weer heftig want bij de 2e keer lag de hele pot vol bloed. Toen zag ik pas dat dat uit mn neus gekomen was....Ik was echt ff in paniek. Maar goed dat mn ventje thuis was.
    Door alle kracht van het overgeven heb ik een enorme bloedvlek in het oogwit van mn linkeroog. Ziet er echt niet uit, kep er gelukkig geen last van.

Door alle inspaningen van het overgegeven heb ik dus nu voor het eerst last van "harde buik". Volgens mij is rustig aan doen, de enigste remedie hiervoor. Tjeetje wat is dat ongemakkelijk! Wist ik veel wat harde buiken was...........mn eerste zwangerschap, moet alles nog ondervinden. Gelukkig stelde mn VK me weer heerlijk op mn gemak.

Zo....dat is er weer uit! Dames die een kamertje of andere leuke dingen gekocht hebben.....GEFELICITEERD!

Groetjes
    Jolanda

7. Hallo,

Hoe is het hier?
    Zijn veel pagina's bij gekomen maar ben ook het hele weekend niet online geweest.
    Druk druk druk, wassen, auto halen, zondag gezellig samen weg en leren voor tentamens!
    Nu weer beetje rustig en veel vrije dagen de komende 2 weken, heerlijk!

Ik ga alles van na mijn berichtje weer mee lezen want de rest dat is niet te doen ;) ..
    Kan ik ook niet onthouden denk ik, haha!

Ik las wel wat hierboven over het kamertje van Hellen dat ze geslaagd is op mp voor een mooi prijsje! Super Hellen ben echt blij voor je hoor :D .

XX

8. Jocruella, wat vervelend. Hopelijk voel je je snel beter.. Beterschap!

9. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @Betty Boop ik kan die dag niet dan houd mijn moeder haar 60e verjaardag ....

10. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @Hellen super dat je een kamertje hebt voor het bedrag dat jij ook in gedachten had !

11. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    ZO even snel gescreend...

WHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAA hellen YES YES YES... WOW een kamertje... en voor het juiste bedrag en helemaal naar je zin?

Nou twinkle over de meeting, ik wilde jou nog pben, maar het strand riep ;) Jij kent Utrecht het beste, dus ik dacht misschien heb jij ideeen voor een leuke tent.. High tee lijkt me geweldig, al die hapjes ;) ow nee lekkere thee natuurlijk...

12. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hoi!

Piep weer ff voorbij. Ik leef nog ;) Haha.
    Ben nog bij m'n moeder in Dinxperlo. (Jaa, ben bij jou in de buurt MamavanBas :p) M'n boefje begint al wat beter te worden, ook de reden waarom ik er bijna niet ben :)
    Hier gaat het goed, maar zal volgende week wel blij zijn als we bij de vk weer het hartje kunnen horen :)

Ik reageer alleen ff op Hellen, want dat zag ik in koeieletters voorbij komen ;) Helemaal super meid! :D

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Jeej. ..ben ook helemaal blij. Wel grappig dat het kamertje dus uit Dinxperlo komt...

Heb vanavond de combi-wagen gehaald. Hij ziet er echt nog piekfijn uit. Alles zat erop en eraan en ik kreeg zelfs het beddengoed nog mee. En dat voor 125 euro. Mij hoor je niet klagen!

14. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hm ik kom net van de training, ik heb toch echt wel 20 minuten meegedaan van de twee uur... en toen verging ik bijna van de bandenpijn. ik had me er zo op verheugd. en over twee weken hebben we ook nog eens een festival waar ik de hele dag wil trainen. moet me maar eens op voorbereiden dat het niet gaat lukken :(

trusten allemaal en tot morgen

15. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Whahahaha, wat humor Hellen aangezien ik daar nu zelf zit! En niemand heeft ooit van dat gat gehoord(behalve MamavanBas, maar die wil er niet van weten, hè? ;))
    Waar in Dinxper moet je het dan ophalen Hellen?

16. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    In bleepsnaam, waar ligt dat Dinxper ?

Morgen allemaal..

Vandaag heeft alleen Ariel een afspraak met de vk...

17. Femya

Femya Niet meer actief

Goedemorgen!

Andi fijn dat je kleine man al wat beter aan het worden is.

Haha ik heb ook geen idee waar Dinxperlo ligt.

Ariel veel succes en plezier bij de verloskundige!

Betty ik pb je wel even met wat ik heb bedacht.

18. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @ Andi: dat adres hoor ik nog. Maar goed..we zetten het plaatsje wel goed op de kaart zo he ;)

Ik heb vandaag op MP ook nog even mijn gewenste Mozesmandje-op-standaard gescoord. Dat ga ik als wiegje gebruiken in de periode net na de bevalling, want ik ben dan doordeweeks alleen. En dan vind ik het prettiger als de kleine naast me staat.

Helaas heb ik nog niets gehoord van de makelaar. Ik probeer moed te houden....

na vandaag hoef ik nog maar 1 dag te werken en dan heb ik tot en met de dinsdag na pasen vrij. Ik ben er zooo aan toe. Ik slaap heel slecht door allerlei pijnen en pijntjes vanuit dat bekken en je kunt me zo langzamerhand een beetje opvegen. Zeker nu mijn prikkelbare darm ook weer de horlepiep ana het dansen is in mijn buik. Mijn lontje is daardoor ongewild ook korter dan normaal. Da's niet leuk. Maar goed: de zon schijnt, dus ik put daar gelukkig wel weer energie uit :)

19. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nou, 2e poging.. Het forum doet bij mij raar.. :(

Jocruella, klinkt niet leuk. Beterschap!
    Andi, fijn dat je mannetje weer wat opgeknapt is.
    Mare, balen van die training. Wat voor training doe je eigenlijk?

Met mij gaat het vandaag een stuk beter.
    Kan mijn nek weer bewegen, das lang geleden. :)
    Volgende week wil ik eigenlijk weer voorzichtig aan het werk gaan, voor halve dagen.
    Maar daar zijn mijn man, schoonfamilie en mijn ouders het niet mee eens.
    Zij vinden dat ik volgende week nog moet uitzieken.
    Mja, zij kennen mijn baas niet aan de telefoon, heb hem vanmorgen nog gebeld, en hij wordt telkens minder begripvol. :(

20. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen wilde ik schrijven hoewel het toch echt al middag is...
    na een tweede poging om havermout met melk te eten moet ik toch echt eens inzien dat het niet kan. ik voel me zooo misselijk. maar ik heb wel redelijk geslapen :)

bij mij deed het forum eerst ook raar maar nu werkt alles weer gewoon.

Jusi: oh dat klinkt goed met je nek! ik kan mij voorstellen dat je familie je het liefst nog thuis wil houden. wel erg dat je zo'n baas hebt die geen begrip toont, maarja als je ziek bent dan ben je ziek hè.

ik doe trouwens capoeira. dat is een braziliaanse (non contact) vechtsport met veel dans- en akrobatiek-elementen.

Deel Deze Pagina