dinxperlo hihihihi langleven het oosten van het land, je weet wel dat stuk dat droog blijft als de dijken het zouden begeven en waar alle wijzen vandaan komen 8) Groetjes Anita
HELLO! Ik schrijf al een tijdje mee met de vroege mama's, maar dacht, lijkt me wel gezellig om hier ook mee te schrijven! Sommige kennen me van de vroege mama's en sommige van heel op het begin. Ik ben er een tijdje tussenuit geweest wegens omstandigheden, dus vandaar dat mijn berichtenaantal geslonken zijn van 2500+ naar datgene wat ik nu heb. Ik ben 32 jaar, zwanger van de 2e. Ik heb al een dreumes rondhobbelen van 20 maanden (naja, hij slaapt nu ). Ik ben wederom deze zwangerschap weer misselijk. Bij de 1e zwangerschap van Ruben was ik het alleen 's ochtends van week 7 tot aan de bevalling, en nu vanaf week 4 tot heden, maar dan de hele dag. Ik heb een paar weekjes geleden bijna in het ziekenhuis gelegen met uitdroging. Ik zit aan de medicijnen, heb nu 3 verschillende gehad. Ik heb vandaag weer een goede dag (dwz heel erg vaag misselijk maar niet spugen), nadat ik de afgelopen dagen wel weer flink gespuugd heb. Maar ach, ik hou de goede moed erin. Gaat het nu niet over dan wel over een week of 22, toch? Ik hoop hier ook gezellig mee te kunnen/mogen schrijven. Mochten jullie nog vragen hebben, stel ze gerust! Liefs, Tanya
Hee Tantan..welkom hier! Jij krijgt ook wel wat voor je kiezen zo he? Goed dat je er toch positief onder kunt blijven. Ik ben maar een aantal weken 24/7 misselijk geweest zónder braken en vond dat al heel pittig. Dus petje voor je af, meid!
Hee Tantan, welkom terug! Jeetje, wat erg als je zo ziek bent. En dat je zelfs met uitdroging in het ziekenhuis belandt bent, pff. Ben blij te horen dat het nu weer iets beter met je gaat. Mare, ja weet ik wel, dat als ik niet kan werken het ook echt niet kan. Maar ik begin me stierlijk te vervelen thuis, en ik denk zelf dat ik wel voor halve dagen aan de gang kan. Maar goed, tis pas woensdag, heeft de familie nog de tijd om eraan te wennen dat ik volgende week halve dagen werk.
Hey Tantan leuk dat je weer mee komt kletsen Wat ontzettend vervelend zeg die misselijkheid! Mare dat vind ik voor jou ook zo naar. Ik hoop dat het bij jullie alletwee snel over is! Gaat alles verder goed met je kleintje Tantan? Goed dat het weer wat beter gaat Jusi en wat betreft je baas, tja als je niet kan werken of minder kan doen dan is dat gewoon zo, helaas. Misschien wel verstandig om even met hem te gaan praten... Hellen heb je een foto van je Mozesmandje? Ik ben benieuwd.
Heey Tantan! Leuk dat je hier nu ook meeschrijft! Hihihi.. Dinxperlo.. Zoek maar op Google Maps waar dat ligt.. Het ligt in ieder geval in Gelderland-de Achterhoek.. Dichtbij Aalten, daar waar Joanne Noordink vermoord is.
Hey Tantan, welkom ! Nog leuke verhalen hier? Of dingen beleefd? Ik zit al de hele dag huiswerk te maken en heb mn huis schoon gemaakt. Gelukig heb ik volgende week woensdag al vakantie, t/m dinsdag.. Heerlijk 7 dagen vrij! Oh mijn 20 weken echo is verzet, van 27 april naar 20 april om 10.45! Want ik ga in de mei vakantie weer een weekje mee met mn vriend naar Zuid-Frankrijk/Spanje, lekker op de vrachtwagen samen, gezellig.. Heb er zin in.. Nu kan het nog, en ik ben al vaker mee gegaan, doe ik graag en Fer vind het ook heel leuk Maar straks met een kleine gaat het niet meer echt he.. X
Leuk wiegje Hellen. Vanmiddag nog bij mijn moeder geweest, mijn zusje kwam ook. We hebben met die AH-actie nu kaartjes besteld voor de musical van Ciske de Rat. Mijn tante gaat ook mee. Het was nogal een gedoe om een datum te plannen, maar tis ons uiteindelijk toch gelukt.
@Jusi, goed te horen ( nou ja lezen) dat je nek beter ging... @mare... wow das gaaf capoeira dat wil ik ook al een tijdje doen, maar het komt er steeds niet van om te zoeken of ze hier in de buurt ook een les geven... Gaaf joh echt.... Jammer dat je nu minder mee kan doen.... maar over ene paar maandjes wel hup strak in het lijf Hahaha pluk tja wij zouden er zijn geweest als e dijken het begeven maar ten hoogte van welke plaats ligt het? @ Hellen, ik twijfel nog of ik ook zo'n maandje aan wil schaffen voor de eerste weken zeg maar....Hij is wel heel lief... Hier ook rustig geweest vandaag.. we hebben allemaal lekker van het weer genoten? Hier hard gewerkt.... Goede dag gehad, maar wel super moe, dus hoop dat het snel tijd is om naar bedje te gaan
Bij Doetichem in de buurt (en dat ligt weer bij Arnhem in de buurt en dat ligt weer bij Apeldoorn in de buurt en van daar kun je naar Deventer toe en dan ben je bijna bij mij ) Groetjes Anita
Heb niks gelezen, ben hardstikke moe, hele verotte kutdag gehad, dus ff heeel erg ego bericht. Ik heb mezelf getrakteerd op een pretecho, en het is ongelofelijk maar waar...ik krijg weer een.... JONGETJE!!! Echt zoooooooo superleuk voor mijn zoontje
Klinkt leuk! Mamadeluxe, weer een jongetje, echt leuk! Vanmorgen was ik al vroeg wakker... om 6.00! Ben maar meteen met mijn man opgestaan, kon toch niet meer slapen. Nu ga ik vandaag proberen iets in huis te doen, want ik loop nu al 2 weken achter, en dat ga je toch wel merken aan die zooi in huis.
goh de jongetjes gaan goed hier he! gefeliciteerd mamadeluxe! ik was vandaag ook al om 7 uur wakker en ook weer moeten spugen snap er niks van, gaat hele tijd heel goed en dan opeens weer zo'n rottig begin van de dag naja hopelijk verloopt de rest van de dag wat beter. fijne dag voor iedereen, geniet lekker van het zonnetje 8)
@ Mamadeluxe, toch een jongetje Je d8 een meisje toch ? En idd helemaal geweldig voor je zoon, anders was het echt een meidenwereld geworden ?Gefeliciteerd meid. @ Jusi ik ga ook naar ciske de rat met mijn schoonouders de rest houd niet zo van musicals en ik vind het wel leuk. Jeetje jullie maken het wel moeilijk voor me hoor, met al die echo's , waarbij je het geslacht ziet, ik word steeds nieuwsgieriger
@Jusi Ciske de Rat lijkt mij ook nog wel leuk.. ik vond Dirty Dancing beetje tegenvallen... @mamadeluxe wat leuk een ZOON @derest Goedemorgen