September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    WAuw mamadeluxe... gaaf ene zoon... gefeli...

De stand ( samen met de vroege sepmama's waar van de week een meisje bij gekomen i, is de stand nu 4jongetjes 2meisjes....
    He de meiden moeten nog even meer worden he ;)`

Hier een goede nacht, en lekker bij getrokken... Ga zo lekker weer de tuin in, zowaar hebben we hier ook het zonnetje vroeg ;)

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    MamaDeLuxe: gefeliciteerd met je knul!

Alweer een knul! Ik las ook, dat er statistisch gezien meer jongetjes worden geboren. Het zal mij benieuwen.

Ik ga zo toch maar naar mijn werk. Vanochtend werd ik wakker met knetterende hoofdpijn. Ik slaap al weken slecht (en steeds slechter) en dat begint zich te wreken. Ik ben echt óp. Bovendien vind ik de binnenkant van mijn oogleden steeds bleker worden, dus ik zal op de controle van 16 april maar eens vragen of ze mijn HB gehalte willen checken. Want ik blijf me een vaatdoekje voelen. Maar sowieso is die moeheid slopend. Ik merk ook wanneer ik aan mijn grens zit, want naast het zere bekken, word ik dan gewoon terug weer misselijk. Zoals vanochtend. *einde klaagzang*

Maar goed. Nu ga ik werken en stap ik vanavond in de auto naar het Oosten, waar we zaterdag Lief's 41e vieren en waarvan ik pas maandag in de middag weer thuis ben

O ja..vanaf vandaag ben ik ook officiëel uitgeplast voor MvM

3. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen,

hm er zijn er vandaag toch weer wat meer met klachten, laten we hopen dat ie snel helemaal verdwijnen en wij met z'n allen kunnen genieten van de zwangerschap.

ik was helemaal vergeten dat ik vanavond moet werken, dat bedacht ik mij toen ik wakker werd. hm dan moet ik toch maar de plannen van vandaag omgooien.

@mamadeluxe: wat leuk een jongetje! gefeliciteerd.

ja ik vind het nu ook heel spannend! zoveel mensen hier weten het al, ik wil ook eindelijk weten of mijn gevoel goed is of niet. ik las dat de kans op een jongen 51,3 % is dus niet zo heel veel meer eigenlijk.

Ja, capoeira is een super leuke sport. ik heb nooit gesport en nu mis ik het echt als ik niet kan gaan. het is zeker een aanrader en ik doe het ook nog eens samen met mijn man wat ik helemaal leuk vind!

4. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    TNX iedereen voor het warme welkom!

Twinkle Yup, alles goed met het kleintje. Buik groeit ook goed en kleintje (denk ik) ook. Gisteren nog even met de angelsound geluisterd, heerlijk was dat weer. Vandaag over 2 weken precies de 20 weken echo, fijn weer even gluren!

Hellen Leuk dat Mozesmandje!

Alle misselijken Ik hoop dat we er met zijn allen heel snel vanaf zijn!

Eerise Ooooh lekker 7 dagen vrij! Met dit goede weer zit je wel snor dan!

Jusi Leuk die musical! Wanneer gaan jullie?

BettyBoop Lekker geslapen?

Mamdeluxe Hoe gaat het nu met je, een dag na je verrotte kutdag?

Ik heb nog steeds het gevoel dat het een meisje is, maar dat kan ik jullie pas zeggen over een week of 22-24, als ik bevallen ben. Alhoewel het wel kriebelt als ik lees over al die echo's en geslachtsbepalingen, maar manlief en ik houden stug vol door het van te voren het niet te willen weten.

Enne volgens mij...ga ik weer een goede dag krijgen qua misselijkheid :whistle:. Ik hoop zo dat dit een stijgende lijn is!

Iedereen lekker genieten van de zon vandaag!

5. marije2006

3 jun 2008
    71
    0
    0
    huisvrouw
    Sneek
    goedemorgen allemaal

hoe gaat het hier met jullie?
    met ons alles oke.

hier weer eens een berichtje van mij ben de laatste paar dagen niet zo veel online meer beetje druk met van alles en nog wat.
    vanavond gaan we onze nieuwe(tweedehands) kinderwagen op halen.
    en volgend wekkend gaan we met de babykamer beginnen heb er nu al zin in.
    23 april hebben we de 20 weken echo en als het goed is weten ook wij of Ashley een broertje of zusje krijgt.

alle dames die vandaag naar de vk of gyn moeten veel succes.

6. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Vandaag heeft alleen merakil een afspraak bij de vk

7. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland

Hahahahhaa.. ik kom er bijna elke vrijdag, de markt daar is toch stukken gezelliger dan hier..

En ik vergeet het hier altijd:p

STERKER NOG HET IS NU! misschien dat ik zo maar ff eroverheen loop 8)

8. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Succes met de afspraak

9. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Van harte gefeliciteerd zeg :D :D :D :D

10. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    @ hier.. Gister de kinderwagen bak opgehaald, ik heb namelijk van bas nog een kinderwagen, een mooie dus die wilde ik graag weer gebruiken, maar wilde alleen een nieuwe bak erop

Antraciet met lichtgrijze bekleding binnenin en hij is super..

en ik ben dinsdag naar zutphen geweest, en heb daar mijn Quinny Zapp opgehaald, hij was nog maar half jaartje uit, en lijkt net of hij gewoon nieuw is :( hahahahhaa :)

GEWELDIG.. ben helemaal blij..

Zaterdag was laat verjaardag, maandag druk in huis geweest, dinsdag ziek, naar zutphen savonds weer heel laat terug

gister naar borculo geweest, en gestreken dus lang gestaan gister avond feestje van bedrijf van vriendlief bestond 50jaar.. super chique feestje hihi.. maar veel te laat, problemen met de taxi waardoor ik met 5 kerels zon 8 km naar huis moest lopen.. :(

kom ik thuis, verga van de pijn in mijn rug.. haha slaat er half 2 snachts (wat momenteel een onhaalbare tijd is) een stop door bij het uitdoen van de badkamer lamp

ik had het niet meer hahahahahha wat een rampennacht

hahahaha..

nu vandaag veel kramp in mijn buik, obsipatie is vandaag ook weer waardeloos

haha maar je moet er wat voor over hebben

gister kreeg ik wel de gehele avond vers geperste Jus voorgeschoteld dus dat heeft wel weer veel goed gemaakt.. hahahaha

Het enige minpuntje is, dat we morgen een bruiloft hebben :)
    en zondag word mijn kleine vent 2, dus het blijft nog even rennen.. ga vanochtend even rustig aan doen, anders trek ik dat allemaal niet eens geloof ik poehpoeh

nou genoeg over mij

WAT EEN HEERLIJK WEER IS HET WEER! hihi

en hoe is het vandaag met iedereen?

Van het weekend nog leuke plannen?

Allemaal al leuke baby spulletjes aan het verzamelen hoor ik

hihi vooral de mama's die al weten wat het word, zullen wel moeite hebben met alle mooie spulletjes :) :)

Kan niet wachten tot ook wij het weten :) :)

11. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    hihi hier ook het gevoel dat het een meisje is.. maar heb lang niet zon zeker gevoel als ik bij bas had, dat het een jongetje werd, en raad eens ;)

hihi

ook hier bijna niet meer misselijk, alleen als ik niet optijd eet, dan gaat het mis

12. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    ik lees en denk ja.. hier hetzelfde!

geen problemen met de ontlasting :oops:

dat is bij mij de hoofdreden als dat een paar dagen nie echt goed gaat, dat zit er zon dag tussen

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    MDL gefeliciteerd wat leuk dat je nog een jongentje krijgt, is de jongste gelukkig niet meer de enigste tussen al die meiden. ;)

Hier nog precies 2 weken en dan hebben we de 20 weken echo. Ben wel heel benieuwd wat het gaat worden we denken allebei een jongen maar een meisje zou ook heel leuk zijn.

VAnmiddag even onze koffer pakken en dan morgen lekker op vakantie :) :)

Wat betreft obstipatie, sinds ik elke morgen ontbijt met veel vezel (soort van musli) met melk heb ik er geen last meer van ;)

Groetjes Anita

14. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Lekker genieten jij he pluk....

15. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    geniet lekker van de vakantie pluk!

hier komt zo de chauffeur van mvm maar ik moet nog een weekje, hoewel ik het echt helemaal zat ben. ik hoop dat hij snel komt dan kan ik nog snel naar het centrum een cadeautje kopen voor mijn broer anders red ik het weer allemaal niet.

16. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Whoaaw, iemand uit Aalten die regelmatig naar Dinxper gaat.. Dat kan niet! :confused: :)
    Ik ben er morgen denk ik ook nog wel, ga dan denk ik ook wel weer ff over de markt. Die is daar idd erg gezellig ;)
    Ik duik sowieso dalijk ff het dorp in. mag hier vanavond gaan kijken. Jottem :p Hahaha.

Met 't mannetje gaat het iedere dag een beetje beter. Dus ben benieuwd wanneer hij zichzelf zal zijn.

Hebben jullie dat trouwens ook dat wanneer jullie een eind achter elkaar gelopen hebben ofzo dat jullie dan last hebben van jullie buik?

En Mamadeluxe, wat leuk dat je weer een knul krijgt! Erg leuk ja voor je zoontje!

17. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Jep, hier is het met staan in dezelfde houding en met lopen, dan doet het toch zeer in mijn buik niet normaal....

18. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ja hier ook, ik kan sowieso niet veel en het doet gelijk zeer in mijn buik. ook als ik mij per ongeluk te snel omdraai ofzo.

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Plukje veel plezier :D Lekker morgen op vakantie ikke ook :D

20. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    nou word ik wel jaloers als iedereen weggaat ;)
    nee hoor, veel plezier joyce!

yes mvm vent was hier dus nu kan ik lekker naar het centrum. zal me wel goed doen om evennaar buiten te gaan met het heerlijke zonnetje!

Deel Deze Pagina