Joyce we laten de dames lekker hier en wij gaan lekker uitpuffen op vakantie. Nadeel is natuurlijk wel dat wij hier straks zitten te puffen terwijl de rest op vakantie gaat Groetjes Anita
Succes meis, ik wist neit zeker of je nog mee las enzo... maar veel plezier vandaag... Hoe laat moet je?
pff ik heb net gelachen toen ik in de spiegel keek: ik heb een meegroei bh gekocht, alleen heb ik hem blijkbaar op de groei gekocht... het zag er niet uit man. ik hoop dat ie er in een kleinere maat wel beter uitziet. ik denk trouwens dat ik een blaasontsteking heb, daar baal ik echt van. morgen maar eens langs de ha denk ik.
Betty Boop, Dank je wel meid, lees altijd mee maar ben geen schrijver sorry ik moet om 16.20. Duurt maar denk ik 10 minuutjes. Gr Merakli
mare niks wachten tot morgen, nu vast in een potje plassen en langs brengen, ze hoeven er daar alleen maar een staafje in te houden om te zien of je blaasontsteking hebt. Als dat zo is kan de ha je zo wat voorschrijven. Groetje sAnita
Merakli veel succes en plezier vanmiddag bij de vk. Mamadeluxe wow een zoon Gefeliciteerd! Wat leuk voor je jongste en voor de rest van het gezin ook natuurlijk. Hopelijk is je rotdag over... Hahaha MamavanBas wat een nacht heb je gehad, ik moest er wel om lachen hoor, pfff 8 km naar huis lopen, dat is nogal wat zeg. Pluk en Joyce heel veel plezier op vakantie! Geniet er lekker van. Mare inderdaad niet mee blijven lopen als het blaasontsteking is hoor, vanmiddag nog naar de dokter! Wat vervelend zeg die pijn in jullie buiken Andi, Betty en Mare. Lijkt me erg lastig. Ik heb gisteren ons hummeltje gevoeld! Ik weet het echt heel zeker, een soort klopjes waren het, nu zit ik de hele dag te wachten tot het weer gebeurt. Zo leuk om te voelen!
@pluk en twinkle: ik weet het ik heb vorig jaar drie blaasontstekingen gehad maar ik kan vanmiddag simpelweg niet, ik moet werken. verder neem im al vitamine c en drink me een ongeluk. het is ook nog niet echt erg, maar gewoon het beginnetje. morgen ochtend ga ik gelijk bellen! nog eens twinkle: oh jij hebt het ook al gevoeld, ik heb het eersgisteren gevoeld en dat weet ik eigenlijk ook bijna helemaal zeker. het leukste was nog dat mijn moeder de volgende dag zei: ik heb gedroomd dat je voor het eerst je kind hebt gevoeld. leuk is dat hé. tot nu toe helaas niets meer gevoeld, maar straks zullen we wensen dat het kind rustiger was!
Oke goed dat je morgen dan gaat, en goed wat je doet die vitamine C en veel drinken. Ik hoorde wel van de vk dat een blaasontsteking anders kan aanvoelen tijdens een zwangerschap, dus heel goed in de gaten houden. Hopelijk is het snel over. Wat bijzonder dat je moeder dat heeft gedroomd zeg! En jij ook al zo vroeg gevoeld, nou dan kan het dus wel gewoon Naiobi het kan zijn dat je placenta aan de voorkant ligt en dan voel je het meestal wat later (heb ik gehoord). Ik hoop voor je dat je het ook snel gaat voelen. Met de angelsound luisteren is ook erg bijzonder, fijn dat dat lukt!
Mare Cranberrie is ook heel goed voor je blaas En wel gaan hoor morgen anders krijg je het met ons aan de stok 8) Hier is de koffer gepakt, morgenvroeg nog de spullen erbij die we nu nog gebruiken (al weet ik niet waar ik ze in moet stoppen want de koffer is vol). Groetjes anita
Joyce, wanneer ga jij naar Ciske de Rat en welk theater? Naiobi, ik ben ook bij Dirty Dancing geweest, 2 keer zelfs. Maar ik vond hem wel mooi, alleen jammer dat er zo weinig in werd gezongen vond ik. Hellen, wat slopend zeg die vermoeidheid. Gelukkig heb je nog een leuk weekend in het vooruitzicht, gefeliciteerd met je vriend. Tantan, wij gaan zondag 25 juli naar Ciske de Rat, de avondvoorstelling van 19.00. We wilden liever op een zaterdag, maar natuurlijk waren die al weg op de data dat wij konden. Nou, vandaag dus alvast gestoft hier binnen, en ook de wc en badkamer even goed uit gedaan. Ik was lekker op dreef, maar ik merkte wel echt aan mezelf dat ik moest stoppen met die klotenek van me. Ik was wel lekker op dreef, had het liefst ook meteen gestofzuigd en gedweild, maar helaas.. Morgen hopelijk. Ook lekker bij mijn ouders gegeten, ik had lekkere broodjes op de markt gehaald. En nu uitrusten van al dat gestof en geruim in huis.
Kennen jullie deze site eigenlijk al? http://www.ehd.org/resources_bpd_illustrated.php?page=11&language=23 Ik vind dat hier echt hele mooie filmpjes op staan. En inderdaad Mare er staat op deze site dat je de baby tussen de 14 en 18 weken kan gaan voelen. Vervelend Jusi van je nek, hopelijk lukt het je morgen wel om verder te gaan met alles.
Twinkle, die site kende ik idd al. Elizabethje, hier gaat alles goed. Met jou ook? Merakli, mooi he, om het hartje te horen. Wanneer heb je je 20 weken echo? Hier begin ik me wat zorgen te maken... Zat net wat te googlen. En ik zocht buikjes van 17 weken. Zie ik me daar toch al flinke buiken! En bij mij zie je niks, maar dan ook echt niks! Ik voel ook niks. Het stomme is dat ik bij de broek die ik nu draag, normaal een riem draag, maar die kan ik nu niet verdragen. En nu zakt mijn broek telkens bijna van mijn kont af. Is toch niet normaal, dat je nu nog steeds NIKS ziet?
Jusi, Inderdaad, op 23 april spannend en jij? Maak je nou geen zorgen, ik heb foto's gezien waar de buik met 30 weken net zichtbaar was, dus komt goed meid ik kan ook nog mijn normale broeken aan, alhoewel het begint strak te worden morgen alweer 17 weken gaat snel...