September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oh wat ben ik toch weer een dramaqueen he? :oops: :)
    Ga proberen me niet meer druk te maken. ;)

En das ook toevallig, ik mag ook 23 april voor de 20 weken echo, om 13.00.
    Hoe laat mag jij, straks liggen we op hetzelfde tijdstip met zo'n ding op ons buik. :)

2. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @mare, he bah dat zou wel erg zijn een blaasontsteking... auw.. Ik hoop dat het neit zo is...

Over meegroei bh's die moet je toch gewoon op je eigen maat kopen?

Gaaf he als je het kindje voelt... Hier twijfel ik nog steeds.. vooral omdat ik het daarna nog maar 2 keer heb gevoelt.. Ach nog even en dan willen we het niet meer voelen omdat het te hard trapt...

Hier hele erge rugpijn.... ik kan alleen op de bevallingsbal zitten als ik rond draai.. anders doet het zo zeer.... Bah....

3. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    :thumup:

4. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Hey jusi: maak je maar geen zorgen idereen is anders. mijn moeder had bij haar eerste ook pas in de 7e maand een buikje. het komt wel goed!

@betty: het is heel normaal dat je jouw kind in het begin nog maar heel zelden kan voelen.

ja ik heb de meegroei bh ook in eigen maat gekocht, maar helaas kunnen die stomme maten ook wel eens heel erg verschillen.

ik ga morgen eens op de site kijken twinkle.

en nu ga ik naar bed!

5. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Jusi,

Ik moet om 14.00 :) jij weet het eerder als ik denk ik ... spannenddddddddddddd

6. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Wat weet ik eerder? :p
    Haha, ja we willen wel weten of het een jongen of meisje wordt, en dan houden we het nog lekker voor ons zelf en de rest mag het pas weten als het geboren is. Tenminste, als ik dat vol kan houden. :)

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hoi hoi,

wat is het hier nog rustig zeg, iedereen al volop aan het genieten van het weer?

zoals beloofd ben ik naar de ha geweest en heb in het potje geplast. Ik verwachtte gelijk de uitslag maar mag pas om half twaalf bellen. beetje raar, ze kan toch wel even het staafje erin doen en kijken? nou zit ik dus weer hier te wachten tot het eindelijk zo ver is pfff.

8. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hoi lady's

Alleen annelies heeft vandaag eenafspraak met de gyn..

Ik ga mijn huisje eens even goed soppen.

Fijne dag allemaal

9. Femya

Femya Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

wat een heerlijk weer zeg! Vanavond gaan we naar Dommelsch live 38 met Marco Borsato, Guus Meeuwis en Jan Smit. Lijkt me erg leuk, ik ga eigenlijk alleen voor Marco, Guus vind ik ook wel leuk, maar Jan Smit niet zo. Ik ben benieuwd hoe het is.

Annelies veel succes en plezier bij je afspraak.

Betty een meegroei bh koop je wel in je eigen maat, maar je moet hem wel op het strakste passen, dan kan ie nog een stukje meegroeien. Maar in een goede lingeriezaak zullen ze je er wel mee helpen als je dat wil. Sopze vandaag.

Mare nog 25 minuten wachten, hopelijk krijg je meteen een kuurtje en ben je er snel vanaf!

Jusi mijn baas vertelde gisteren dat ze bij haar eerste zwangerschap ook pas met 6 maanden wat kon zien, daarvoor had ze echt een hele strakke buik. Het kindje bleek ook wel vrij klein, maar toch, ze zwom altijd heel veel en op een gegeven moment vertelde ze tegen haar teamgenootjes dat ze er even tussenuit ging. Ze vroegen waarom dan, en ze vertelde dat ze 6 weken later uitgerekend was, niemand had door dat ze al zo ver was, dus niet te veel zorgen maken! Heb je een angelsound trouwens? Misschien dat dat je wat gerust kan stellen? En trouwens, je kan een riem niet verdragen, nou dat is toch een goed teken?! Het komt allemaal goed!

Leuk he Merakli dat hartje :D Het ging dus goed bij de vk?

Elizabethje leuk je weer te lezen, hoe gaat het met je? Hier gaat alles goed, ik heb zin in de zomer! Kunnen we onze buikjes showen ;)

10. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hmmm heb ik weer. ik heb idd een blaasontsteking en mag dus alweer aan de antibiotika. ik drink al zo veel als mogelijk dus meer kan ik echt niet doen.

ze gaan wel een kweek opzetten en dan kanik volgende week bellen voor de uitslag daarvan.
    ik voel me al zo rot en nu moet ik ook nog antibiotika gebruiken waar ik altijd heel slecht op reageer. ik baal.

11. Femya

Femya Niet meer actief

Oh vervelend Mare, sterkte! Ik voel me ook altijd zo beroerd tijdens een kuur. Hopelijk komt er niks raars uit je kweek. Beterschap!

12. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    dank je wel.

ja idd hopelijk is dat verder niet erg. maargoed, zolang het kind hier geen last van krijgt voel ik mij graag een weekje slecht!
    wiaten jullie dat een onbehandelde blaasontsteking in het ergste geval tot een vroeggeboorte kan leiden?

13. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Mare: vervelend meid! sterkte!

Jusi: Yep dat bedoel ik het geslacht :)

Twinkle: inderdaad, het is fijn om het hartje te horen, vooral omdat ik de baby nog niet voel bewegen, baby zwom gisteren weg toen ze het hartje wilde laten horen :) vroeg de vk aan mij of ik het gevoeld had, maar ik voelde niks. maar ik had vanmorgen me toch een last in mijn recterkant (buik) toen ik aan het lopen was, raar...

Gr Merakli

14. Mare.. Balen zeg! Hopelijk is het snel over en reageer je nu niet zo slecht op de antibiotica, beterschap!

Betty.. Sopse :) ! Ik ga ook altijd flink soppen in m'n huissie met dit weer! Alleen moet de werkzaamheden zo stoppen want moet lessen..

Mamadeluxe.. Een zoon wat leuk :D, en inmiddels al leuke stoere jongenskleren gekocht??

Zo, nog 17 dagen tot de 20 weken echo, spannend.. Alleen wij willen het nog steeds niet weten!

Nog leuke plannen voor het weekend?

Ik ga vanavond met mn beste vriendin, moeder en zus naar de film.
    Morgen is Fer weer thuis, alleen pas begin van de middag.. Dus kamertje kijken word waarschijnlijk wéér niks :( , pfff!

X

15. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @jusi & Mare wanneer weten jullie wat het wordt dan ?

16. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @Eerised :( je had je er zo op verheugd morgen te kunnen gaan kijken ...

Welke film ga je ?

17. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik heb maandag een afspraak bij de vk en dan krijg ik pas de verwijzing voor de 20 weken echo en dan ga ik gelijk een afspraak maken. voor mij duurt het dus nog echt een maand voordat ik weet wat het wordt. ik zou het zo graag nu al willen weten maarja ik moet geduld hebben.

18. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Ik krijg 23 april pas te weten wanneer de 20 echo voor mij is..

Gelukkig zelf al een pretecho afspraak gemaakt voor volgende week zaterdag :)

19. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    blllllllllleeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh alles is gedaan en nu ben ik mmmmmmmmmmmmmmmmooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeee

He balen dat je weer een blaasontseking hebt... ik heb een tijdje een chronisdche blaasontsteking gehad ook echt niet fijn...

Sterkte meis...

20. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Zwaai!

Kom me effe melden om te zeggen dat het een redelijke dag is vandaag. Klein beetje misselijk en niet spugen, wel knallende koppijn... :(
    Zag net op de homepagina dat de site er vanavond uitgaat tot na het weekend.

Hier weinig gedaan vandaag. Heb gewoon geen energie/puf om veel te doen. Heb wel 2 wassen gedraaid en die hangen buiten te drogen, dus heb wel iets gedaan hihi.

Spreek jullie na het weekend weer!

Liefs!

Deel Deze Pagina