September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ naiobi.. ja, het zou eerst 21 maart zijn, maar toen moest mn vriend zn belastingaangifte laten doen! dus ik zeg: nou dan gaan we 4 april, ik had er al helemaal zin in.
    ja dit is nou zo'n nadeel van zijn werk he. eigenlijk kun je niet echt plannen, maarja..

Naar Confessions of a shopaholic, heb alle boeken gelezen, lijkt me wel lachen :) ..

hoe is het met jou? jullie al een kamertje?

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Naiobi, hopelijk weet ik het ook 23 april.
    Dan heb ik namelijk de 20 weken echo. :D

Mare, wat shit zeg een blaasontsteking! :(
    Ik hoop dat de antibiotica snel aanslaat.

En nu ga ik vast afkicken, want ik lees dat het forum t/m de zondag gesloten is. :)

3. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh ik zou bijna een afspraak voor gelsachtsbepaling willen doen, maar nee ik houd mij in!

ik ga ook alvast afkicken! tot na het weekend!

4. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    moest toch nog wat vertellen... ik heb een ledikant gevonden via marktplaats. de kleur hout is niet mooi maar we waren toch van plan om alles wit te spuiten. ik ben blij we gaan hem zo nog ophalen!

5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen,

nou dames we mogen weer opnieuw beginnen. er was een fout gebeurd dus alles van de afgelopen dagen is verwijderd. ik hoop dat dit voor de personen die nog moesten wennen niet al te vervelend is. ik ga eens mijn banner en avatar zoeken!

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oke dat ziet er raar uit allemaal berichten van mij achter elkaar...

hm het klopt allemaal nog niet echt weer, ik kan mijn verjaardag niet aangeven en soms worden pagina's raar weergegeven.
    trouwens klopt mijn banner niet en ik weet niet waarom. hij komt van een amerikaanse site maar hij klopte tot nu toe altijd nu loopt ie één dag achter. raar

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    pfff hebben ze de berichten verwijderd :S

8. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ja ik schreef het hier boven al ze hebben per ongeluk alles weer verwijderd!

9. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @mare ik heb jouw banner ook op hyves.. maar die staat ook stil ... ik wou mijn nieuwe tekst weten hihi. en jij denk ik ook :D

10. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    NOUJA! Da's stom! Stelletje... Snik... :cry:

Okay, back to the order of the day!
    Ik heb gisteren de baby van buiten voelen schoppen :D, maar 't is echt een luie donder, want met Gabriël was het zo dat ik altijd binnen no time reactie kreeg als ik m'n vingers op m'n baarmoeder drukte en nu.. Mwoa, heeft de kleine zich 4x over de hele avond laten voelen. Pech voor m'n hub, want hij/zij schopte net wanneer hij zijn hand weghaalde. Heel stom. Haha, maar heel leuk! Nu gaat het voor m'n hub ook werkelijker worden!

11. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh wat leuk andi! gister avond was mijn kleintje niet zo blij met mij denk ik :p Ik drukte even op mijn baarmoeder omdat die heel hard was en ik drukte links en toen voelde ik het kindje rechts best wel duidelijk ^^ zo grappig. ik hoop dat mijn man het ook snel voelt!

12. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @andi wat leuk :)

Ik moet het nog even met de angelsound doen samen met mannetje..
    Gisteravond nog wel even geluisterd en we hoorden hem'/haar echt duidelijk :)

13. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Wat zijn jullie toch lucky dat jullie het al kunnen voelen...

14. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hahaha, ja, da's wel duidelijk dan, Mare! Vond uk niet zo leuk ;)
    Maar ik moet er nu nog wel echt voor gaan zitten wil ik de kleine voelen. Heb er echt wel geduld mee nodig.

Da's ook leuk, Naiobi ;) Het zal bij jou ook vast wel snel komen!

15. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Ja klopt ik wilde me tekst weten. nu hebi k gewoon mijn due date om één dag verschoven :p

het was voor mij nu de derde keer dat ik mijn kleintje gevoeld heb... sommigen voelen het pas met 18 weken ofzo.

16. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Gabriël voelde ik pas met 21 weken, dus ben wel blij dat het nu sneller is dan toen ;) Ik heb dan toch meer het idee dat je 'samen' bent als je eenmaal je kleintje hebt gevoeld.

17. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Ja het is wel echt bijzonder. kan niet wachten totdat anderen het ook voelen.

wat ik nou weer heb meegemaakt: ik moest de ha bellen voor de uitslag van mijn urine kweek (blaasontsteking). nou ten eerste hebi k tien minuten gewacht tot ik iemand aan de lijn had maargoed dat is niet erg. Maar dan wist de assistente het niet dus ik moet om half twaalf weer bellen ook nog niet zo heel erg... maar ik had nog een vraag toen zuchtte zij al en toen ik daarna nog iets moest vragen zuchtte zij kei hard en reageerde ook nog eens vrij geirriteerd. sorry hoor, ik dacht dat het haar baan was om vragen van patienten te beantwoorden. en ik heb al zo'n hekel aan bellen... grrrr

18. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Nouuuja, dat slaat idd nergens op! Ben ik ff blij dat wij wel vriendelijke assistentes hebben..

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    En we zijn er weer. Jammer dat alles van de afgelopen week weg is. Maar goed, het is niet anders. Omdat ik in Raalte zit, kan ik mijn avatar en foto's niet opnieuw erop zetten, aangezien die op mijn comp in Sliedrecht staan.

Haha...Lief vond wel dat buikje in een week tijd weer aardig was gegroeid. Het is soms wel even schrikken, hoor! Maar wel leuk! Ik voel wurm af en toe ploppen, maar niet aan de buitenkant. Dát zal nog wel heel lang gaan duren, want ik heb een flink laagje spek. Dat is dan wel weer jammer. Maar vanochtend merkte ik wel, dat mijn baarmoeder al flink hoog zit en dat wurm lekker beweegt en het hart is nu zó goed hoorbaar!

Ik zie het zonnetje buiten schijnen en hoop, dat het ook écht zulk mooi weer wordt als is voorspeld!

20. Femya

Femya Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

wat jammer dat de berichten weg zijn :(

Leuk dat je de baby ook al van de buitenkant hebt gevoeld Andi! Super zeg :D

Ik voel de baby alleen nog van binnen een paar keer per dag komt ie voorbij kriebelen.

Iedereen een fijne dag en geniet van het lekkere weer. Ik kom vanmiddag nog wel eevn kletsen, maar eerst verder met mijn werk.

Deel Deze Pagina