Nou..het is hier ook weer grauwig geworden En ze hadden nog gezegd, dat het in het oosten tot 23 graden kon worden. Nah... Hoewel het niet erg koud is, maar om nu te zeggen "heerlijk", dát zou zwaar overdreven zijn. Ik hoop op verbetering ...
Naiobi nu ik naar jouw banner kijk dringt het pas tot me door hoe ver we eigenlijk al zwanger zijn, echt bijna op de helft zeg Hier is ook al een zonnetje te zien, lekker hoor!
Gats he, weer alles weg! We blijven lekker steken op 447 pagina's zo! En maar weer een nieuwe banner geplaatst... wel leuke trouwens, ze hebben er zwangere dames aan toegevoegd. Hier alles goed, vanmorgen gewerkt, vanavond en morgenochtend nog even en dan lekker weekend! Hopen dat het weer nog wat beter wordt want de voorspellingen lijken niet helemaal uit te komen, het heeft hier vanmorgen geregend nota bene!! Wat betreft het voelen, ik voel het ook nog maar heel af en toe hoor, ondanks dat het de tweede is, en de placenta aan de achterwand ligt, maar bij mij moet het ook door een laagje spek heen schoppen . We wachten rustig af!
hier wisselt het heel erg: eerst is het zonnig dan weer grijs, ik ga zo maar naar de apotheek dan krijg ik weer wat vitamine d door het zonnetje. heeft iemand een idee hoe je met dit weer de luchtvochtigheid op peil kan houden binnen? ik heb enorm last van een zere keel en dat hoewel ik echt heel veel drink.
@ mare, van die bakjes met water aan de verwarming! Of natte handdoeken over de verwarming whaaha (dat deed een client van mij altijd als de lucht te droog was in huis) maar je hebt ook van die luchtbevochtigingssystemen, maar die zijn weer niet goedkoop...
nee idd zo'n systeem wilde ik niet aanschaffen, hoewel me ouders hebben er één misschien mag ik hem lenen maar heeft dat nu nut met de verwarming? ik bedoel die staat uit dus helpt het dan nog wel?
nee, idd. dan werkt het niet, had ik eigenlijk niet verder bij nagedacht Nou, je ouders maar even lief aankijken dan
Heej meiden, ik ben weer ff terug van mijn weekje weg En zp is helemaal veranderd is nog ff wennen voor me hoor Moet me banner ook weer opnieuw doen zie ik Nou ja komt nog wel. Ik ga straks ook nog lekker naar de camping, het is lekker weer en we hebben nog een lang weekend . Is er verder nog belangrijk nieuws hier ??
heey joyce! lekker genoten? ja er is wel nieuws, betty heeft er voor gekozen om toch te stoppen hier!
@joyce heeeej !! zo lekker nog een weekendje naar de camping gezellig hoor!! Jah wat mare dus zegt.. Betty is gestopt hier op het forum
Joyce leuk dat je het naar je zin hebt gehad! Veel plezier op de camping! En er was nog meer nieuws, Elegance is weer zwanger We hebben net heerlijk buiten gezeten, het is echt zo'n lekker weer hier, misschien dat ik vanmiddag maar wat eerder naar huis ga.
Leuk nieuws van "oude bekenden" zie ik. He..dat geeft de burger moed. Bij Caruli schreef ik ook al, dat ik méér en méér in wonderen ga geloven. Jah..het schoot mij ook al te binnen deze week..nog even en we zitten op de helft. Wat raar he? Die eerste weken kruípen voorbij en nu heb ik zoiets van..wauw...wat gaat het nu snel. Pff...(en dat terwijl wurm weer even laat weten dat hij/zij in mijn buik zit..wat een geweldig leuk gevoel)
Oh leuk Hellen dat gevoel, heel bijzonder he?! Ik hoop dat we snel de eerste schopjes van buiten zullen voelen en nog belangrijker dat onze partners het gaan voelen. Ik las het van Caruli, wat ontzettend fijn voor haar he dat het toch zover is. De lente begint goed