September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hallo,

Even kijken of ik mijn onderschrift enzo nog heb :(
    Mannen moeten ook van zo`n vrouwen site af blijven haha

2. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @ Eertje heb jij al een echt buikje?? en heb jij de kleine al gevoeld??

3. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Nou ik heb alles weer:) Was niet zoveel gelukkig!
    Lekker weer he trouwens!!
    Net met de kinderen van mijn werk naar de kinderboerderij geweest, zo schattig al die kleine geitjes!
    Ze knappen alleen je kleren zo op die beesten :( Ze kunnen ze toch wel even wassen en de vloer dweilen voor we komen?? haha
    Jullie nog leuke plannen voor het paasweekend??

4. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Nou ik ben van nature al niet echt strak zeg maar :D ....dus denk dat je daardoor bij mij wel wat minder snel wat ziet.
    Maar het begint nu langzaam wel te komen...heb die kleine volgens mij dinsdag voor het eerst gevoeld...maar wel rustig thuis op de bank.

En jij?

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @Eertje neej ik voel nog niks.. Ik moet nog geduld hebben :)
    En een klein buikje vind ik :D
    Ben wel benieuwd naar de pretecho morgen :)

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    wij hebben plannen voor het weekend :D wij hebben een capoeira festival en krijgen hopelijk een nieuw koord (zoiets als een band bij judo zeg maar) dus een heel weekend sporten, ook al zal mij dat niet echt lukken.

over 1,5 uur komt mijn mannetje dan kan ik lekker een beetje genieten van het weer samen met hem!

7. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Goedemiddag,

@ Naiobi, wat leuk morgen een pretecho, HEEL VEEL plezier!!

@ Eertje gezellig even langs de kinderboerderij, het is er perfect weer voor :).

Heb vanochtend gebeld voor de 20 weken echo, 11 mei om 8.30 uur zijn we aan de buurt (verjaardag van mijn vriend). Ohh wel weer erg spannend hoor!!
    Voel de kleine hier ook al af en toe bewegen. Een stuk eerder dan bij de eerste, maar je weet nu een beetje wat je voelen moet heh ;).

8. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hey dan ben ik niet de enige op 11 mei! ik dacht al dat ik de laatste zou zijn die te weten krijgt wat het wordt. of wil jij het niet weten booky?

9. Femya

Femya Niet meer actief

Haha fijn he geitjes Eertje?! Leuk dat je met je werk naar de kinderboerderij kan gaan :D
    Ik heb stage gelopen bij de universiteit diergeneeskunde en in onze pauze gingen we weleens naar keizersnedes van geitjes kijken, zo leuk!
    Leuk dat je de kleine ook hebt gevoeld, bijzonder is het he?!

Naiobi alvast heel veel plezier morgen met de pretecho! Hopelijk ligt je kleintje er goed voor en krijg je een mooi beeld!

Veel plezier met je capoeira festival Mare! Hoe lang doe je er al aan?

Leuk Booky dat je de kleine ook voelt!

Wij gaan morgen waarschijnlijk naar sanadome in Nijmegen, lekker relaxen en zondagavond hebben we een reggaetonfeest in Ahoy Rotterdam, het is de pleasure paas party, een carribean en latin festival. Ik heb er echt heel veel zin in!! Een aantal jaar geleden waren we ook geweest, dat was echt super, dus ik ben benieuwd.
    Als de kleine er eenmaal is kunnen we niet zo makkelijk meer naar dit soort feesten.

10. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    dat klinkt ook als een leuk weekend twinkle. eerst relaxen dan feesten, hmm andersom zou misschien toch beter zijn :p

ik doe nu twee jaar lang capoeira, mijn man 3 jaar. eerst dacht ik dat ik het niet zou kunnen en gunde ik hem die avond alleen in de week. maar nu vinden we het allebei erg leuk om het samen te doen. tijdens de les ben ik ook niet aanhankelijk ofzo ^^

11. Femya

Femya Niet meer actief

Ja andersom was beter geweest inderdaad haha, maar goed, dit is ook leuk :D

Leuk hoor dat jullie dat samen doen, ik vind het echt een hele mooie sport! Wanneer kun je het een beetje? Leer je meteen de eerste les al mooie bewegingen?

12. Femya

Femya Niet meer actief

13. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    dat ziet er leuk uit het feest! hm ik zit te denken mijn leraar vertelde dat hij zondag een optreden heeft, maar ik kan op die site niet vinden of het die groep is. zal morgen eens vragen aan hem.

in het begin leer je uiteraard de basis bewegingen, maar wij leren ook al snel mooie bewegingen. alleen de echte akrobatiek dingen kan ik gewoon niet. dat laat ik dan aan de mannen over :D

14. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Heej Mare wat leuk ook op 11 mei!

Ik ben SUPER nieuwsgierig wat het wordt, maar we willen het niet weten.... Daarna nog 20 weken wachten dus ;).

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    joehoe meiden! ik las dat het nieuws al bekend is??? Heb idd 2 dagen voor NOD weer een positieve test! Geloof het zelf nog amper, op NOD zal het besef wel meer komen denk ik. Maar idd weer samen met elegance zwanger! We hebben de afgelopen periode veel aan elkaar gehad, dus is zooo bijzonder dat het nu bij beide weer gelukt is!
    @twinkle en mare: jullie zijn lieieieieief! Leuk dat jullie even kwamen buurten! Hoe gaat het met jullie? en de rest? Groeien de buikjes al goed?

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Doortje..gefeliciteerd!!!! Ik zag de foto in je album staan en dat is wel héél duidelijk, he?
    Geniet ervan!

17. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Owwww, Doortje!! :D Whaa, super! Jij én Elegance, samen zwanger! Wat fijn! Gefeliciteerd!! :D

18. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen dames,

allemaal het onweer overleefd? :p
    hier scheen net de zon maar nu zijn er weer wolken helaas. of nou voor mij hoeft het vandaag niet warm te worden.

ik heb zo'n enorm zere keel en heb uiteraard heel slecht geslapen. hopelijk knap ik van de douche op en dan lekker sporten sporten sporten! tot vanavond misschien!

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Onweer? Hier in Raalte hebben we geen regen of bliksem gehad. Momenteel schijnt de zon en ik hoop, dat ie blijft. Ik heb gister heerlijk even in het zonnetje liggen dommelen. Ik slaap zó beroerd, nl. Pijn, pijn en nog eens pijn. Da's wel minder hoor! Maar...uk laat meer en meer van zich voelen en dat is natuurlijk super.

Ik merk wel, dat wurm de luistersessies met de angelsounds niet zo leuk vind. Hij/zij floept steeds snel weg. Maar nu ik meer en meer leven ga voelen, wordt de behoefte om te luisteren ook kleiner.

Enige vervelende is de flinke buikpijn die ik soms kan hebben. Ook in de buurt van mijn litteken van de blindedarm. Meer mensen die daar last van hebben?

20. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hier was wel ecth een flink onweer gisteren...

nee daarom zeggen ze ook dat je angelsound en echo's niet te vaak moet doen omdat het blijkbaar best onangenaam voor het ukje kan zijn. maar wat leuk dat ie steeds meer beweegt en zich laat merken ^.^

ik heb wel vaak last van mijn darmen, dat heb ik sowieso wel maar nu kan de lucht nog slechter eruit ofzo waardoor ik soms echt krampen krijg, heel vervelend. gelukkig is het niet dagelijks en kan k\ik het beperken dor bepaalde dingen niet te eten. al vind ik dat erg jammer ben namelijk gek op boontjes en bloemkool!

Deel Deze Pagina