September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hallo dames,
    het is lang geleden dat ik hier nog iets heb geplaatst,maar ik lees wel altijd wel wat mee!

gisteren ben ik even naar spoed moeten gaan voor een controle,ik had heel veel pijn(steken) onder in mijn buik,gelukkig was alles in orde en gaat alles goed met de kleine!
    ik heb heel veel last van groeipijn,om het verstaanbaar te zeggen:ik voel mijn baarmoeder groeien.
    ik heb ook een echo gekregen en weten het geslacht:we krijgen eindelijk een meid!
    ik ben zo gelukkig,ik heb al 2 zoontjes en onze voorkeur was en meid!!!
    nu kan ik eindelijk kleren kopen voor een meid en niet altijd unisex kleren,het shoppen kan beginnen!!!

groetjes sofie

ps:volgende gyn afspraak 20w-echo:28 april,kan iemand die op de lijst zetten?!

2. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    hallo dames

hier nog een die wijnig van haar heeft laten horen :oops:
    maar lees idd ook regelmatig mee
    nou hier weten we het geslacht ook al
    we krijgen een meid er bij :)
    ik zal vanaf nu weer wat vaker wat van me laten horen

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hoi meiden....
    ik denk laat nog eens wat horen want ik kan jullie niet bijbenen.....

Nog 2 uurtjes wachten en dan hebben we een 3d en weten we wat het wordt.
    Verder gaat het prima op mijn bi na dan.
    Kyana vind het geweldig dat mama een baby in haar buik heeft! Is echt leuk.
    Voor diegen die het leuk vinden, heb foto's in mijn fotoalbum gezet!

nou ik lees snel weer wat meer en kan ik wat beter reageren

4. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Hier was ik ook weer. Dacht laat ik deze week eens even bijlezen, maar helaas tekst weg.

Las wel dat Doortje en Elegance waar zwanger waren. Dat is echt supernieuws!\

@aniek; en jongen of meisje??

@syboena; leuk om weer eens iets van je te horen.

Met de rest ook alles okeej?
    Hier wel hoor, gaat zo zijn gangetje, rond en gezond zullen we maar zeggen!

Tot snel

5. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ babijtje ja ik zal nu proberen weer zo veel mogelijk van me te laten horen :)
    heb in begin ook een vrij rot zwangerschap gehad en ben nu net weer 4 a 5 weekjes me zelf
    alleen heel erg last van de buik (kan niet van de ontlasting af komen)
    maar verder alles goed hier
    de meiden zijn erg blij dat ze een zusje krijgen (alleen hadden ze liever een broertje)
    en mams is helemaal blij want die kan nu lekker roze gaan shoppen :)
    en het kamertje klaarmaken enz

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    De stand jongens-meiden is trouwens weer gelijk nu, meen ik????

Het Mozesmandje is binnen..ik ben helemaal blij :D

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    yeah nog twee meiden erbij!!!

leuk hellen en bevalt die ook?

ik heb vandaag een sportfestival gehad dus en ben helemaal op. het was super leuk en ik ben nu weer één niveau hoger en er mega blij mee. maar het was wel teveel voor mij op een gegeven moment had ik de tranen in mijn ogen staan omdat ik gewoon op was en niet verder kon. wel een raar gegeven dat je lichaam niet meer doet wat je gewend was.

twinkle als je dit nog leest: mijn leraar moet inderdaad morgen optreden bij dat feest. als je een brede (knappe) half indo met een tattoo op zijn linker schouder ziet, dan is dat dus mijn leraar ^^

8. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen en een fijn paasfeest gewenst!

ik ben stikverkouden echt heel vervelend. ik heb al geen energie over en nu kan ik ook nog eens amper ademen. maar ook dat overleef ik wel :p
    wat is het hier rustig... hmm maar het is natuurlijk ook pasen en nog vrij vroeg. ik spreek jullie vanavond of morgen wel weer. fijne dag allemaal!

9. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goeimorgen!!

ja,fijn paasfeest allemaal!!

mare:eek:h jee,verkouden!en daar kun je niets aan doen,buiten uitzieken!!

ik heb een super slechte nacht achter de rug,heel veel last van die groeipijnen!!
    hopelijk trekt het vandaag nog een beetje weg,want met 2 kindjes in huis is het niet gemakkelijk om te rusten!!

groetjes sofie

10. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Goedemorgen. ik ben een paar daagjes niet geweest hier, jullie schrijven veel te veel :eek:

Ik ga ff beetje bijlezen 8)

Vandaag 20 weken :whistle:

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Mdl ik OOOOOOOOHOOOOOOOK :D :D :D

Mare de neusspray eigenmerk van de apotheek mag je gebruiken tijdens je zwangerschap, tenminste als je geen te hoge bloeddruk hebt.
    Bij mij werkte die als een tierelier zodat ik in ieder geval 's nachts lucht kon krijgen.

Wij zijn weer terug van een heerlijke vakantie in het mooie friesland en hebben veel ooievaars gezien :D Wel vreemd de laatste keer met zijn 3en op vakantie, volgend jaar zal er iemand bij zijn.

donderdag de 20 weken echo en dan weten we misschien wel wat die iemand wordt :D

Voor de rest iedereen prettige paasdagen, hier zitten nu de croissants in de oven, Kylian heeft zijn eigen crosjantje gedraait =D> .

Groetjes Anita

12. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    O ja jij ook geefeliciteerd Pluk!

Lekkerrr vakantie, wij gaan de eerste week vd zomerakantie, super zin in!, ook naar Friesland (Landal Esonstad)

13. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    20 weken.. :confused: Jeeetje, wat gaan we hard!!

14. Femya

Femya Niet meer actief

Fijn Pasen allemaal!

Wat leuk dat er weer wat meer mensen mee komen kletsen! Goed te horen dat het goed gaat met jullie :D

Doortje echt super voor je hoor, wat je onderschrift zegt: 3x is scheepsrecht! Ik duim voor je dat het goed gaat deze keer :D

Oh leuk 2 meiden erbij, wat is de stand eigenlijk? Gefeliciteerd Sofie en Syboena!

Sofie ik voel mijn baarmoeder ook groeien, ik ben blij dat die steken niet erg zijn voor je kleintje.

Babijtje fijn te lezen dat het goed met je gaat!

Mamadeluxe en Pluk wow alweer op de helft, wat goed! Het gaat wel erg hard hoor. Ik ben vandaag precies 16 weken, dat vind ik al hard gaan haha.

Mare wat leuk dat het jouw leraar is, we zijn er hopelijk op tijd om ze te zien, lijkt me erg leuk :D Sterkte met je verkoudheid.

Wij hebben gisteren heerlijk ontspannen in Sanadome, dat was echt helemaal geweldig. Er waren nog 3 andere zwangere dames, tenminste, misschien wel meer, maar deze 3 hadden echt een flinke buik. Ik kan me gewoon nog steeds niet voorstellen dat dat bij mij ook zo gaat groeien. Omdat het zulk lekker weer was was het ook super om buiten te zwemmen, het was echt een goede dag om te gaan.
    En straks naar Rotterdam voor het carribean en latin festival :D
    Fijne avond allemaal!

15. marije2006

3 jun 2008
    71
    0
    0
    huisvrouw
    Sneek
    hierbij wens ik iedereen nog een prettige paasdagen,
    wij genieten nog lekker van het mooie weer. :D

16. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Fijne feestdagen allemaal..

it's a boy.. en zal em voorlopig nog niet voelen aangezien mijn placenta ervoor ligt...

17. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Oh leuk, gefeliciteerd Naiobi. wel jammer dat het nog duurt met het voelen maar toch wel een geruststelling dat je nu weet waar het aan ligt.

mijn keelpijn is nu ietsje beter maar fit voel ik mij niet. had ook vandaag een bloedneus zonder het te merken, heel leuk...

mensen die twintig weken zijn: Jullie hebben de helft al achter jullie!!! gefeliciteerd

18. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    alweer een jongen erbij.....leuk leuk....
    dan heeft mijn mini meisje genoeg keuze zo te zien hahaha
    vrolijk pasen allemaal...

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    bleeeeeeeh even klagen hoor.

Waarom vind iedereen het zo belangrijk dat we donderdag waarschijnlijk weten wat het gaat worden en nog belangrijker dat ze willen dat het nu een meisje zal worden.

Jezus dringt het wel tot hun door wat je allemaal te horen kunt krijgen bij zo'n 20 weken echo, er kan zoveel 'verkeerd' zijn, dat vind ik veel spannender en belangrijker.

Ach ja zullen de hormonen wel zijn denk ik.

Groetjes Anita

20. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Hoi allemaal,
    Ik zie op pagina 446 dat er weer de nodige berichten verwijderd zijn.. waaronder de mijne, terwijl ik zo me best had gedaan om jullie bij te kletsen.
    In ider geval staan er een paar fototjes in me album, als dat tenminste niet mis is gegaan.
    En een stukje over de naam die we in gedacht hadden, maar daar kom ik later nog wel op terug..
    Word hierzo op het moment knap chagerijnig van de nieuwe website dus ik kom wel weer langs als ik weet gezellig ben!
    xxx

Deel Deze Pagina