September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Slaapzak, wanneer heb jij je 'echte' 20 weken echo?

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hey torties, er staan geen foto's in je album, maar alles is ook weer verwijderd dus ikw eet neit wanneer je de foto's had geplaatst?!

@pluk: ik probeer mezelf eigenlijk nog weinig bezig te houden met de dingen die er mis kunnen zijn. zo is er een verhoogde kans dat ons kindje rond de urineleiders/nieren wat problemen krijgt en daar wil ik gewoon niet aan denken. maar het is volgens mij wel lastig voor anderen om te begrijpen wat er in onze hoofdjes omgaat.

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    klopt hoor, de eerste keer had ik dat ook niet zo erg, maar nu is het erger.
    Maar goed verstand op nul en gaan met de banaan.

Ik heb nieuwe foto's in mijn album gezet.

Groetjes Anita

4. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Hoi Anita,
    Ik snap het wel hoor dat je daar ff helemaalniet goed van wordt. Toen ik met 15 weken de gelijksoortige echo liet doen net als slaapzak, toen had iedereen ook alleeeen maar belangstelling voor of het een jongen of meisje was. Maar ik was zo dolgelukkig dat ze na een half uur niks ernstigs gezien had, en zo een prachtig mooi gesloten ruggemergje enzo!
    Dat is pas echt geweldig om te zien dat alles, voor zover ze kunnen zien, gezond is!

Als het goed is staan er nu wel een paar foto's in me album, nu maar hopen dat ze niet weer gewist worden :D

Groetjes Jessica

5. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    haaa meiden

hier even een kort berichtje, weinig tijd gehad om te reageren hier

mijn kleine vent is vorige week 2 geworden, super verjaardag gehad..

ook hij had het super naar zijn zin..

woensdag weer naar de vk

heb hem/haar van de week dinsdag ook voor het eerst gevoeld, ik heb het gevoel dat ik het wel eerder gevoeld heb, maar nu echt heel regelmatig, vooral als ik met de angelsound aan het luisteren ben, geloof dat dat apparaat niet in de smaak valt ;)

verder denken veel mensen op het moment hier (stiekem samen met mij) dat het een klein meisje word, maar ik word nu wel erg benieuwd, hihi

maar bij ons duurt het nog even tot de 20 weken echo, hihi, achter in september

achjaaa

verder vind ik de site er niet op vooruit gegaan, kan niets vinden, onoverzichtelijk, hoe kom ik bij de bevallingslijst die jullie hadden.. verder nog niet veel terug gelezen, heb af en toe wel gauw mee gelezen hier, maar elke keer schiet het ertussen door om te reageren, zo ongelooflijk druk..

Iedereen die weet wat het word VAN HARTE NATUURLIJK.. hihi

super!!

en ik las iets bij iemand dat mensen gingen hopen dat het een meisje werd.. trek je er niets van aan, het is idd wat je zegt, het is veel belangrijker dat alles goed is met je kindje.. en als het gezond is dan moet je je al realiseren hoeveel geluk we dan eigenlijk hebben..

nou ik probeer zo nog even meer terug te lezen, krijg al van menig mens te horen dat ik erg vergeetachtig en verstrooit ben, haha, ik ben net een zeef..

liefssssssssss en een fijne 2e paasdag uiteraard :D

6. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @ Torties
    ik heb me echte 20 weken echo 24 april...hahah echte 20 weken..
    tja als je bij die vrouw bent geweest dan doet ze de 20 weken echo controle..
    Ik vind het wel leuk om naar me mini meisje weer te kunne kijken..
    ben eens benieuwd wat ze nu weer allemaal doet..
    want ik voel haar behoorlijk nu...gek he ze is zo klein nog...ach ja ik vind het wel leuk iedere dag..

7. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    hoi slaapzak, lang niet gesproken, gaat snel he. En jij weet al wat het word, ik moet nog vier dagen wachten.
    Ook ik voel brusje elke dag, maar savonds is hij zij aan het slapen, goed ritme he hoop dat het zo blijft

8. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ slaapzak
    Ja ik heb hem 21 april! toch ook weer erg spannend, of het ook een anders zal zijn dan de vorige keer..
    maar ik vind het ook zo super om naar der te kijken, ik zet ook best regelmatig die dvd nog op.
    En elke avond ga ik even proberen met der te 'spelen' hihi, ze gaat ook erg reageren als ik met de angelsound aan de gang ga, geweldig is dat! en dan zie je zo een klein beetje me buik bewegen, (me placenta zit aan mijn rugkant dus dat is geweldig!)
    Echt zo leuk..!
    En zo klein is ze ook weer niet meer! ergens tussen de 15 en 20 cm..
    Hebben jullie al een naam?

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Mare: (beterschap nog!) ja het mandje is in het echt ook minstens zo schattig. Hij staat inmiddels naast mijn bed, waar ie goed past. Met een "echte" grote wieg was het krapjes geworden, denk ik.

Gaat ie weer een beetje, Sofie?

Zo..mamadeluxe is nu al over de helft. Dan gaat het ineens snel, he?

Welkom terug van vakantie Pluk. Leuk dat jullie er zo van hebben genoten.

Jaaa Twinkle...ook jouw buik wordt zo mooi groot. Hoewel ik moet toegeven, dat ik het zelf ook nog steeds een onwerkelijke gedachte kan vinden.

Naiobi: gelfeliciteerd met jullie Zoon!

Pluk: ik vind het ook veel belangrijker dat het kindje goed is! Jongen of meisje is toch minder belangrijk voor me.

En Torties: weer een beetje bijgekomen van de nieuwe site?

Nog gefeliciteerd mamavan Bas!!!

Ik was gister een dagje met Lief bij mijn ouders. Ze hebben het Mozesmandje gezien en waren er ook helemaal wég van. Vervelendgenoeg heb ik wel wat pijn steeds rechtsonderin mijn buik. Ik vermoed, dat het iets te maken heeft met mijn blindearm litteken. Het kan echt gemeen zeer doen af en toe. Zal het donderdag maar es aan de gyn vragen.
    Wurm heeft zo zijn/haar stille momenten en dat vind ik jammer. Maar ja..ik ben ook nog niet zo ver dat ik het de hele dag kan voelen. Dus pak ik af en toe toch de angelsounds nog even om te luisteren, hoewel junior dat niet altijd kan waarderen. Pff...vind het toch nog steeds spannend, die controle's. Hoewel ik er ook ergaar kan uitzien, omdat de gyn elke keer een echo maakt en ik dus wurm kan bekijken. Donderdag weer...wachten duurt lang.

Ga ik zo maar eens een lekkere paasbrunch maken voor Lief en mij. Even een beetje rust en aandacht voor elkaar.

Fijne dag iedereen!!

10. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    hoi dames.....k wil ook snel de 20 weken echo!!!!!! moet nog zolang wachten voor mij gevoel!! Ik heb 5 mei de 20 weken echo!
    Dan weet ik eindlijk wat het wordt, jongetje of een meisje?? Mijn zoontje zegt dat het een jongetje wordt, echt grappig, hij is over 2 maanden 4 jaar! Waarschijnlijk wil hij gewoon heel graag een jongetje. Mij maakt het niet zoveel uit, alles is welkom als het maar gezond en wel is!!

Groetjes dames

11. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    he hellen , voel jij al wat bewegen? Ik voel niet veel, soms een plopje maar dan denk ik dat het mijn darmen zijn, ik denk nog niet dat ik de baby heb gehoord, ik droom er wel vaak van, baby voelen! Lijkt me heerlijk

12. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hallo allemaal!!

@hellen:gisteren heb ik er de hele dag nog last van gehad en vandaag is het over!
    ik denk dat jij misschien ook wel last hebt van bandenpijn!?enja,misschien ook het litteken,want je buik begint nu toch flink te groeien!!

oh die bewegingen,dat is zo super hè!?ik kan daar enorm van genieten!!
    gisteren had ik een drukke dag en had ik niet veel kunnen rusten en s'avonds kroop ik lekker in bad en ik lag nog geen minuutje en onze kleine meid begon al te stampen en op een week tijd heeft ze al enorme kracht ontwikkeld!!
    en deze ochtend kwam mijn vriend thuis van het werk en hij legde zijn hand op mijn buik en de kleine zwemde helemaal naar zijn hand en hij zei:voel ik dat nu goed!?ik zei:ja,ze zit echt tegen jou hand te duwen!!blij dat hij was!!

ladymoi:nog even geduld en dan zal jij die plopjes wel goed beginnen te voelen!!

dromen jullie ook zo hard?
    deze nacht heb ik gedroomd over die grote vieze zwarte spinnen met hun lange poten,bah bah bah!!

groetjes sofie

13. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Haha, hier nog iemand die zo snel mogelijk de 20wekenecho wilt, hoor! 4 mei.. Dan is het voor ons eindelijk zo ver..

Maar wat jammer Naiobi dat bij jou de placenta ervoor ligt.. Gaat bij jou ook vast wel goedkomen! Voor je het weet voel jij jouw knul ook dagelijks! Gefeliciteerd daarmee trouwens!

Hihi, ik ben nu ook echt zooo nieuwsgierig naar wat ons hummeltje is.. HIhi :)

14. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Fijne paasdagen!

Naiobi, mijn placenta ligt ook voor maar ik voel mijn jochie al vanaf 13/14 weken, duurt vast ook niet lang meer voor jou!

Hellen, jammer dat je zo'n pijn hebt hebje dat al aangegeven bij de gyn? Ik wil ook wel elke keer een echo :D

Morgen de 20 weken screening, duimen dat alles goed is en hij nog steeds een jochie is hahaha. :)

15. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Mamadeluxe, ik zie nu net dat jij twee dochters hebt die precies een jaar verschillen! Hoe doe je dat dan?? :-o Da's echt bijzonder!

16. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Andi, ow hahahaha nee ze schelen 15 maand, die ene moet 28-02-00 zijn, oepsss hihi ga t gelijk even aanpassen.
    Maar dat was heel knap geweest idd :)

17. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hahaha, okay, ik dacht al! Had anders wel erg knap geweest! Maar.. pff, je hebt dan drie koters van je die jarig zijn in februari! En allemaal op dezelfde dag in de week. Dat vind ik ook best knap ;)

18. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ja he hahahaha drukke maand ook :)

19. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hallo hallo,

Zo maar mamade luxe....jij hebt er dan geen gras over laten groeien zeg :)
    26 en al 4,5 kinderen! Dat is mij toch niet gelukt haha
    Heb je altijd al een groot gezin gewilt?

Wij hebben vandaag ons babykamertje uitgezocht...was behoorlijk druk op 2de paasdag!
    Had ik ook wel verwacht hoor, maar voelt wel burgerlijk zeg hihi.
    Maar ben erg blij met onze keuze dus dag is wel geslaagd.

En ik voel de kleine nu echt dagelijks...voel echt nog geen van links maar rechts zwembewegingen....maar wel duidelijk babygerommel:)

Nu op naar de 20 weken echo

Fijne dag nog!

20. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hoi dames,

ik kwam even lezen maar heb niets onthouden, sorry. ik voel me ook gewoon beroerd. morgen moet ik weer urine inleveren en ben erg benieuwd of de blaasontsteking weg is ik weet het gewoon niet zo goed soms voel ik nog een zeurderig gevoel en steken maar he kan natuurlijk nu van alles zijn...

Deel Deze Pagina