hm heb ik weer: het was niet helemaal duidelijk of de ontsteking weg is. ze hebben een kweek opgezet en morgen moet ik weer bellen. dan vraag ik mij af of ze dat wel kunnen zien binnen één dag??? Andi: het blijft toch altijd weer geruststellend als je te horen krijgt dat alles goed is vind ik.
Spannend Mamadeluxe! Mare, dat heb ik dus ook. Ga dus altijd wel een beetje met de zenuwen naar de vk. 't Is dan altijd weer een opluchting als je hoort dat alles goed is en je het hartje weer hebt gehoord. 2e x dat ik het nu gehoord heb, begin het eindelijk te vertrouwen. En ik heb geen flauw idee of ze dat kunnen zien.. Zou wel fijn zijn als je ontsteking eindelijk weg is..
@ mamadeluxe, veel succes bij de echo @ Andi, fijn dat alles bij jou ook goed was Enne idd, bij de H&M en C&A hebben ze wel leuke dingetjes hoor voor jongens, ik vind ook dat ze voor jongens weinig hebben en voor meisjes heel veel.Maar ben er nu wel aan gewend.
Wie van jullie heeft een zwangerschaps- oftewel babysite? ik wil er toch nog één maken omdat het grootste gedeelte van mijn familie verder weg woont en het niet kan volgen allemaal. ik was dus benieuwd naar leuke sites waar jullie dus ook tevreden over zijn. geen idee waar ik het moet zoeken...
Ik ook bij babysite.com Moet maar eens naar de h&m zelf gaan ipv internetwinkel Dat was ook de eerste winkel waar ik aan dacht .. @Andi jah het lijkt mij wel leuk hoor... maar mannetje wil niet dat de baby al kleertjes aan heeft die hij ook aan zou kunnen hebben... als je snapt wat ik bedoel @mamadeluxe heel veel plezier bij de 20 weken echo!!
hihi ik vind het juist leuk als je papa en kind in partnerlook ziet. ik weet het best cheesie maar ik vind het schattig
Hahaha, ik snap helemaal wat je bedoelt, Naiobi! Manlief van mij draagt hooguit lange blousen en anders een t-shirt, maar dan allemaal basic kleuren, Gabriël daarentegen juist weer niet. Allerlei kleurtjes door elkaar, blokjesblousjes etc. Heerlijk!
@joyce en andi.. leuk dat jullie het hatje weer gehoord hebben weer een geruststellend idee! @mare beterschap meissie! @h&m heel erg leuk!! waarom is betty met de zp gestopt dan ze was altijd zo actief???....
hoi dames, ik ben weer terug van weggeweest. heb het erg druk gehad met pasen en afgelopen zaterdag jarig geweest en een vriendin van me is bevallen van een kerngezonde dochter! dus lekker drukke dagen gehad.site is wel erg veranderd, moest er even aan wennen. lees dat alles goed gaat hier gelukkig. begin ons knulletje nu ook dagelijks te voelen, erg leuk! vanavond weer naar vk even naar het hartje luisteren, heb er zin in! groetjes
betty is uit persoonlijke redenen gestopt. zover ik begreep ging het om mensen die haar berichten hier lazen en er vervolgens verkeerde dingen uithaalden en haar maar niet met rust lieten. hoe het precies ging weet ik ook niet. Jesenmo: gefeliciteerd met het kind van je vriendin! leuk om mee te maken hè?
Dames dames dames foei toch heren dragen geen blousen die dragen overhemden (of tewel hier in twente een boezeroen 8) ). gisteren de baby goed voelen stampen, dit keer richting vagina (en aangezien daar mijn placenta niet zit) dus goed voelbaar. Ik heb vanaf het begin een pagina voor Kylian (zie knopje website) inmiddels peutersite.nl Het kost me iets van 17 euro per jaar (je kunt ook de gratis versie nemen) en wat ik fijn vind is dat de foto's die je plaats beschermd zijn. M.a.w. anderen kunnen ze er niet vanaf halen en voor andere doeleinden gebruiken. Zal hem zo weer eens bij gaan werken. Alle jarigen nog gefeliciteerd. Ik vind bij H&M dat ze daar altijd wel leuke jongenskleding hebben, vorig jaar leuke tshirts gehaald voor Kylian met doodshoofden erop en 1 met een stoere auto. Villa Happ heeft ook leuke kleding maar daar ga ik alleen heen als het bordje met 70% korting in de etalage hangt Groetjes Anita
Hallo dames. Ik ben net weer een uurtje thuis. Heel gezellig weekend gehad in Weerterbergen.. Hier ook iedereen een leuke pasen gehad? Ga niet alles terug lezen hoor, dat is mij iets teveel. Lees vanaf hier weer mee! X
@jesenmo is dit jouw 1e kindje?? @pluk hihi jah dat zeggen wij normaal ook overhemden maar jah weet jij al of het jongen of meisje is ?? @Eerised Hoiiii
Hi allemaal, ik heb wel bijgelezen maar ben de helft weer kwijt denk ik Wat leuk Naiobi een jongen!! Bij de V&D hebben ze ook leuke kleertjes voor een jongen vind ik. Ladymoi wij hebben op dezelfde dag de 20 weken echo. Ik vind het wel erg spannend hoor, wat anderen ook zeggen, je krijgt toch te horen of je kindje (voorzover ze het kunnen zien) gezond is, dat je dan ook weet of het een jongen of meisje is is echt bijzaak voor mij. Leuk om te weten, maar het allerbelangrijkste is toch echt de gezondheid van ons hummeltje. Mamadeluxe hoe is het gegaan vandaag bij de 20 weken echo? Eertje wat leuk dat jullie het kamertje hebben uitgezocht, welke kleur is het geworden? Hellen hier ook die pijn rechtsonderin, ik begin te denken dat het bandenpijn is, soms erg gemene steken en dan weer alleen een zeurderig gevoel. Heb jij dat ook? Gefeliciteerd nog MamavanBas met de 2e verjaardag van je knulletje! Slaapzak wat schrijf je lief over je meisje Andi en Joyce fijn dat alles goed is bij jullie! Mare vervelend zeg je blaasontsteking! Ze hebben er waarschijnlijk een spoed van gemaakt en dan is het in 1 dagje bekend, bacteriën hebben 1 dag de tijd nodig om te groeien, dus dat zien ze snel genoeg als er wat in zit. Ik hoop dat je er snel helemaal vanaf bent, want dit lijkt me ook niks. Gefeliciteerd met je vriendin Jesenmo! Altijd leuk om te horen! Schoonzusje van mijn beste vriendin is ook bevallen van een gezonde meid, erg leuk Veel plezier vanavond bij de vk. Betty heeft de reden toch niet gezegd waarom ze gestopt is, ze wilde de reden niet vertellen ivm de meelezers heb ik begrepen. Wel jammer dat ze niet meer komt kletsen. Zo volgens mij heb ik nu bijna iedereen gehad, sorry voor wie ik vergeten ben... Hier gaat alles goed, Hummeltje kriebelt de hele dag door en ik begin ook al meer plopjes te voelen. Slapen wordt wel vervelender nu hoor, ik kan niet meer op mijn buik liggen, dat gaat pijn doen en op mijn rug mag nu niet meer. Dus dan blijft er nog maar weinig over. Binnenkort maar zo'n voedingskussen kopen, hopelijk lukt het dan beter om lekker te slapen.