Oh ik vergeet nog iets, als jullie afspraken op de lijst willen hebben, dan graag een PBtje naar Babijtje, Andi of naar mij. Anders is het niet te doen voor ons om alles bij te houden. Lijst september mama's
Nee donderdag hebben we de 20 weken echo en misschien dat ze dan ook kunnen zien wat het wordt Groetjes Anita
Hoi hoi ff snel tussen het koken door melden dat alles helemaal top was Prachtbaby zei de echoscopiste Nog steeds overduidelijk een knulletje hihi. Ik heb hele mooie foto's meegekregen, zal zo kijken of ik ze kan inscannen.
Oww, fijn dat alles goed was MamaDeluxe! En idd wat Twinkle zegt, pb het ff wat betreft afspraken en wijzigingen, want anders spittne we het halve topic omver! He Twinkle, vervelend dat je zo slecht slaapt! Ik slaap eigenlijk altijd al op m'n zij, dus ik ben gelukkig niet anders gewend. Enige 'onhandige' is nu dat ik nu op m'n buik kan liggen voor een massage. Dat moet nu echt zittend.. :-k Hahaha, Sorry Pluk! Wij noemen hier het voor allebei blouse, overhemd eigenlijk bijna niet.. Fijn dat je het naar je zin hebt gehad Eerised! Zooo, Jesenmo, idd druk! Gefeliciteerd met je vriendin! Oww.. Ben echt zo benieuwd wat wij gaan krijgen.. Kreeg vandaag bij de vk het infoformulier mee van de echopraktijk, stond erop dat de echo niet bedoeld is om het geslacht te bepalen.. Kan het toch wel gewoon vragen, lijkt me? Zo zuur zijn ze toch ook weer niet?
bij mij hebben ze er bij gezegd dat ik het wel kon vragen wat het wordt ook al hoort het er niet bij. oh wat leuk dat je ook foto's hebt gekregen mamadeluxe en vooral dat alles goed is!!! @twinkle: bedankt voor de info. ja ik hoop dat het gewoon weg is natuurlijk en anders wil ik wel eens een ander kuurtje want deze heb ik nu al drie keer gebruikt...
Wat is de stand inmiddels? Jongens/Meisjes? Vind het echt wel leuk nu het langzaam aan bekend word van iedereen .. Op de dames na die het niet willen weten , zoals ik! Ik echt een toppie weekend gehad, alleen vrijdag morgen gingen we voor een kamertje kijken en dat was niet veel, en het kamertje die ik op internet had gezien stond er niet . Op de terugweg woorden met m'n vriend over wat dingen. En toen op weg naar Weert een goed gesprek over straks met de kleine, en hij twijfelt heel erg wat hij nu moet gaan doen (met z'n werk. Internationaal Vr.w.Chauffeur).. Ik wist het allemaal ook niet meer, ik was boos en toen moest ik ineens huilen en kwam alles er uit! Volgens mn vriend ben ik heel mooi als ik huil.. Hebben nog goed gepraat, het is soms wel is lastig, al die hormonen en dingen die veranderen! Ben over zoveel dingen onzeker.. (werk, school, paarden) Maar even genoeg geklaagd.. !! Over op je rug slapen, ik dacht dat het wel kan omdat je het vanzelf voelt als je wat afknelt?? Eertje wat voor kamertje hebben jullie gekocht ? Mare ik heb waarschijnlijk ook een blaasontsteking, morgen ff urine brengen bij de HA.. Doet het bij jou ook zo'n zeer? Hopelijk heb je er niet teveel last van.. Zo, maandag de 20 weken echo.. Heb er zin in !!!!!!!!! X
oh balen eerised, ik hoop dat het niet zo is en dat het anders snel over is. ja het doet idd enorm veel pijn, maar het is mijn zoveelste blaasontsteking dat ik er bijna aan ga wennen... nou je kent de tips vast wel: sowieso veel drinken, vaak naar de wc, goed uitplassen, veel vitamine c gebruiken en cranberry. het is vrij normaal dat je in deze periode woorden/discussies hebt er gaan zoveel dingen veranderen ja en dan die hormonen daarbij! oké dames, wens jullie allen een goede nacht!
Hee ladies, Ik zie vele berichtjes voorbij komen. Goed nieuws, enkele mensen die niet lekker zijn.. Ik heb een gezellige middag achter de rug met een vriendin. Een erg spitiruele vrouw, die erbij blijft dat wurm erg vrouwelijk aanvoelt voor haar. Ben benieuwd Vanavond flink buikpijn..en ik maar denken dat die ongoi-achtige pijnen nu zo onderhand wel zouden zijn verdwenen. Niet dus! Wurm zal dus wel weer een groeizaam moment hebben, denk ik. Vervelend is het wel.... Wie heeft er nog meer zo'n last?
goedemorgen allemaal, ik heb gewoon eens relatief goed geslapen, oftewel ik werd alleen maar om half zeven wakker omdat ik naar de wc moest dus niet vannacht. wat een opluchting. Hellen: wat vervelend dat je die pijn blijft houden. Ik heb ook wel eens pijn maar op zich vind ik het wel uit te houden. maar de pijngrens ligt natuurlijk ook bij iedereen verschillend. ik hoop wel dat het snel over is. ik ga vandaag waarschijnlijk een nieuwe mobiele telefoon kopen. ik zie erna uit!
Hallo dames, Sorry gister geen tijd gehad om te reageren! Ik heb een foto van de babykamer in mijn album geplaatst...dit is de foto van de winkel he...ons kamertjes is nog lang niet zo ver haha. En ik heb vooral van die stekende pijnen als ik aan het fietsen ben en bij een stoplicht af moet stappen...en weet vrij zeker dat het mijn banden zijn...maar oei...dan klap je soms wel even dubbel. En we zijn maandag avond naar het concert van lionel richie geweest....die kleine was druk joh hihi...weet niet of het dansen of protest was...maar hij was erg aanwezig En ik ben nu toch ook wel benieuwd wat de stand is qua baby heren en dames. Hier is een jongen aanwezig! groetjes
Als we allemaal het doorgegeven voor de september website, dan kunnen we gemakkelijk daar kijken hoe de stand is van jongetjes en meisjes, ja toch ? Naar wie kunnen we daar nu een pb'tje voor sturen want ik deed het eerst naar Betty? Ik vind bij de h&m ook leuke kleren hoor, voor jongens en meisjes, en bij de prenetal en name it, vind ik ook heel leuk. Ik had maandag en gister toch weer een paar dagen.. Heb ff de nodige traantjes gelaten.. Maandag had ik met me moeder afgesproken, om kleertjes uit te gaan zoeken die ik allemaal had gekregen, ze zou er tegen elven zijn, en ikmoest in de gaten houden dat ze niet aanbelde, want me mannetje lag te slapen ivm nachtdienst, dus ik de straat steeds in de gaten houden en wachten tot ze kwam om iets te gaan doen, kwam ze om half 2 is een keertje.. en het was super weer, maar mijn tuin is op het moment nog een zandbak, dus ik kon toch niet lekker van het weer genieten, dan maar mezelf nuttig maken, maar daar was dus niks van gekomen, want mamsie kwam vrolijk even een bakkie koffie drinken, om daarna weer vrolijk op der eigen balkon te gaan zonnen.. dus mijn dag weg, niks gedaan, en het ergste: had het gevoel dat ik alles in me eentje moet doen (op me mannetje na dan) terwijl ik zo veel hulp kan gebruiken (we zijn verhuisd, zooitje, kleintje op komst, ventje wisseldiensten, dus hulp wel welkom. Maar tot nu toe niet gekregen, en dat hoeft ook niet, maar iedereen belooft het me wel. Dus ik me vent om half drie wakker gemaakt, moest ik natuurlijk uitleggen waarom ik zo moest huilen (hormonen, hihi) Toen zijn we toch maar even lekker met de hond gaan wandelen en de boel de boel gelaten. En gister, enigszins kort samengevat: Ik moest (her) examen doen, en dat her, is al erg genoeg, want is voor het eerst dat ik ooit ergens voor gezakt was heb ik alles bij elkaar 6 uur in de snikhete auto gezeten om er te komen, aangezien er een dramafile op de a12 was, wat de meeste van jullie misschien wel via het nieuws mee hebbeng gekregen.. uiteindelijk kwam ik natuurlijk veel te laat, mocht me examen niet meer doen, examenkosten weg, pijn in me rug en harde buik van de stress en het lange autozitten.. en nu moet ik juni, als ik tenminste me diplomapapiertje wil halen.. lekker, dan ben ik dik 7 maanden! Dus daar kwamen de tranen weer.. Maja, ik moest het ff kwijt, nu kijken we weer vol goede moed vooooruit! xxx Torties
Ja lijkt me een strak plan...ik weet eigenlijk ook niet of er nu nog iemand is die zich daar mee bezig houd ?
@torties wat een toestand zeg.. Je moeder is dus niet echt een vrouw van afspraken?? en vervelend dat je examen niet meer mocht doen en nu met 7 maanden opnieuw moet doen ... goed te begrijpen dat je dan effe uit wil huilen!!
twinkle, babijte en andi gaan over de lijst maar dat staat ook op de homepage van de lijst so torties, dat is ook niet niks als mensen dingen beloven en er uiteindelijk niets van komt. en ja die hormonen maken het allemaal niet makkelijker. Hey dat examen dat lukt je wel ook met 7 maanden!!! positief blijven denken hè. ik heb blijkbaar geen blaasontsteking meer, dus alle pijn die ik nu voel is idd me baarmoder of bandenpijn. ben wel opgelucht hoor. en ik heb een nieuwe telefoon dus daar ga ik mij nu mee bezig houden en dan straks met mannetje naar duitsland naar mijn familie en boodschappen doen!
Hello! Ik ben een kleine week niet meer geweest , nadat ik vrijdag zag dat er berichtjes verdwenen waren door een fout van 1 van de beheerders had ik effe geen zin meer. Heb wel een beetje vluchtig alles bijgelezen, maar vinden jullie het erg als ik niet meer op alles ga reageren? Ik wil geen spuit 11 zijn namelijk. Morgen heb ik de 20 weken echo en ik ben zo ontzettend bang dat er iets mis is. Dat had ik bij de 1e zw helemaal niet. Ik moet om 10.15, duimen jullie voor me? Wat betreft de lijst, ik wil dat ook wel weer op me nemen. Ik heb hem toen ooit gemaakt (in den beginne) en heb toen het stokje doorgegeven aan Betty toen ik even afwezig was. Maar nu wil ik het wel weer doen. Stuur me maar een PBtje, ook voor de stand jongens-meisjes en afspraken enzo. Ow ow ow, vorige week voelde manlief en ik voor het eerst de kleine via de buitenkant, zo bijzonder! Veel gedaan met de paasdagen. Zaterdag zijn manlief en ik de hele dag bezig geweest met het opzetten van de muurtekening op Rubens nieuwe kamer. Zondag zijn we naar Blijdorp geweest en maandag heb ik al het potlood overgetrokken met zwart op Rubens nieuwe kamer. Gisteren een beginnetje gemaakt met schilderen. Nu fluit mijn lichaam me terug (hoofdpijn, rugpijn, harde buiken, misselijk en overgeven) dus vandaag een rustige dag
hey tantan, veel succes morgen. het zal wel allemaal goed zijn, maar kan me wel voorstellen dat je het spannend vind!
Nou hier een echt K nacht gehad, bleeeeeeeh om het uur bijna wakker, een mega zere nek en ja daar krijg je nu eenmaal hoofdpijn van. Het goede nieuws is wel dat mijn nieuwe muizenval binnen is , tja muizen vinden kippenvoer nu eenmaal ook lekker en deze kan ik zonder gevaar voor de kippen in hun hok zetten. En er zit een doorzichtige deksel op dus ik kan zien of er wat in zit voordat ik het weg haal. Vanavond maar eens even een lekkere lik pinda kaas erin en dan als de kippen op stok zitten in het hok zetten. Ben wel benieuwd hoeveel er in zullen komen, er kunnen max 20 muizen in (en er dan niet uit). Wat betreft mensen die niet op tijd op afspaken kunnen komen, mijn zus kan dat ook zo goed en ik heb er zoooooon hekel aan. Ja sorry maar uitermate irritant. Nu heeft mijn zus een vriendin die nog erger is als haar, die spreekt een tijdstip af en dan zie je haar de hele dag niet, had ze toch meer zin om naar de kapper te gaan. Wel jammer dat er een examen niet door kon gaan omdat je in de file vast zat en ook wel lullig dat ze je niet dan even in een appart hokje hebben gezet zodat je het als nog had kunnen doen ofzo. Groetjes anita
FIjn Tantan dat je de lijst weer versterking komt brengen! En wat leuk dat jullie ook de kleine voor het eerst via de buitenkant hebben gevoeld! Hier manlief nog niet. Hij mist de schopjes telkens nét! Dus voor alle dames: een pb'tje sturen voor de lijst kan naar Twinkle, Babijtje, Tantan of mij(Andi dus). Oww, Torties, wat vreselijk balen van je moeder én je examen, zeg! Ik had die file idd gehoord op het nieuws.. Wat shit zeg! Ach, maar zie het maar zo, met 7 maanden sta je nog niet op het punt te gaan bevallen, dus dat examen gaat je dan ook vast wel lukken! En Mare, geslaagd voor een mobiel??