Yes ik heb een nieuwe mobiel en ben er ontzettend blij mee, ben nu lekker alles aan het uitvogelen en dat vind ik best leuk
Sofie en Syboena Gefeliciteerd met jullie dochters! Twinkle Als ik nu mijn buikfoto's zie van op het eind van de 1e zw kan ik me ook niet meer voorstellen dat ik zo'n grote buik had, zo raar. Naiobi Gefeliciteerd met je zoon! Bij mijn 1e zw lag mijn placenta ook voor en toen voelde ik hem duidelijk met 18 weken, dus het kan best dat je hem binnenkort ook gaat voelen! Ik slaag altijd bij de H&M voor jongenskleertjes, bij de Hema en V&D ook wel. Ik zou pas aan de blousjes gaan als ze ietsjes ouder zijn, dan staat het net wat leuker. En idd je ziet veel meer meidenkleren dan jongenskleren. 5mare5 en Pluk Voor omstanders is het soms moeilijk te snappen dat je je zorgen maakt om de gezondheid. Vaak willen ze alleen weten of het een jochie of een meisje is. Fijn dat het geen blaasontsteking meer is. Veel plezier met het uitvogelen van je nieuwe mobiel! (Vind ik ook altijd erg leuk) Pluk veel plezier morgen bij de 20 weken echo! Ik heb dat ook, dat ik me nu meer zorgen maak dan bij de 1e zw. Misschien omdat we nu beseffen wat er voor iets moois uit onze buik kan komen? Geen idee hoor, roep maar wat. Hebben jullie zoveel last van muizen? Ik hoop dat ze zich laten vangen en dat je morgenochtend een mooie vangst hebt Mare Nope, geen babysite hier MamavanBas Alsnog van harte gefeliciteerd met de 2e verjaardag van je zoontje! Slaapzak Gefeliciteerd met je dochter! Hellen Ook jij veel plezier morgen bij de gyn! Ik hoop dat hij je onzekerheid wbt die pijn een beetje weg kan nemen. Wat je zegt over je litteken kan best kloppen. Mijn gyn maakt ook elke keer een echo. Dat is dan weer het voordeel van een medische indicatie Ben benieuwd of je spirituele vriendin gelijk heeft! Sofie Ja ik droom de gekste dingen. Maar laatst had ik een hele mooie droom. Ik moest bevallen en deed dat helemaal in mijn 1tje. Het bleek een meisje te zijn (dat is mijn voorgevoel als een week of 16) en ze begon meteen aan mijn borst te drinken. Zulke dromen wil ik wel vaker, niet over die vieze enge zwarte spinnen van jou hahahaha Eertje Ben heel benieuwd naar je kamertje en meubeltjes! Ow, je hebt een foto geplaatst, leuk! Twinkle Je mag best nog wel op je rug slapen hoor. Als je lichaam het vervelend gaat vinden draai je vanzelf. Ik hoop dat je met een voedingskussen wel heerlijk kunt slapen! Mamadeluxe Fijn dat gisteren alles weer goed was! Jesenmo Gefeliciteerd met je vriendin! Andi Denk wel dat de echoscopiste wel even wil kijken wat het geslacht is hoor. Zoveel extra werk is dat niet Torties Irritant is dat als mensen zich niet aan de afspraak houden. En dan ook nog eens balen dat heel je dag naar de knoppen was nu. En dan gisteren ook nog eens dat gedoe met het examen, pfff. *knuffel* Naar mij kan je nu dus ook PBen voor de lijst Nou, heb toch nog mijn best gedaan om zoveel mogelijk te reageren op alles en iedereen. Jullie reageren ook altijd zo lief op mij dus kon ik het niet laten. Ik beloof dat ik me wat vaker zal laten zien en weer actief mee ga schrijven
Afspraken voor morgen 9.30 uur Eerised90 Afspraak vk 9.55 uur Hellen1971 Afspraak gyn 10 uur Joyce84 Afspraak gyn 10.15 uur Tantan 20 weken echo 13 uur Pluk 20 weken echo ??? BrusjevoorLynn Afspraak vk
Hallo meiden, Even voor dat ik het vergeet te zeggen. Misschien weten jullie het allang...maar van 22 tot 26 april zijn er de mamamazzeldagen bij prenatal. En dan schijn je op een heleboel spullen 20% korting te krijgen! Lijkt me erg handig voor ons Groetjes
Ja ik begreep ergens anders op het forum dat autostoeltjes dit jaar uitgesloten zouden zijn ofzo Maar ja....laten we het maar gewoon afwachten...misschien is er inderdaad wel op alles 20 % korting....zou wel lekker zijn zeg!
Zo, idd een hoop afspraken morgen! Je pakt het wel goed op Tantan! Fijn! En ja, denk ook wel dat de echoscopiste wel weer ijken. Zou anders toch zo cru zijn.. Anders is mijn man ook sowieso wel zo brutaal om het te vragen
Hoi meiden, Ik pak hem vanaf nu weer op hoor. Kreeg helemaal geen melding meer van nieuwe reacties, dus de laatste dagen gemist. Beetje veel om terug te lezen. Ik pak hem vanaf hier weer op. Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen. Hier gisteren de 20 weken echo gehad. Alles precies in het midden zoals de formaten zouden moeten zijn en we krijgen een ................zoon!!! Totaal niet verwacht, we dachten allebei een meisje. Maar het maakte voor ons helemaal niets uit. Helemaal gelukkig hiero. Meiden, ik moet me afmelden voor het uitstapje 19 april. Ik was helemaal een afspraak vergete die dan staat. Tja, dat noemen ze geloof ik zwangerschapsdementie.
Ja helaas wel dit jaar, niet zo verwondelijk hoor want ze hebben hier veel eten. En dan niet alleen dat wat de kippen laten liggen hoor maar achter onze schutting zijn bosjes en struiken enz en daar groeien lekkere hazelnoten, heb je genoeg verstop plekken enz enz. Maar zo erg als dit jaar hebben we het nog nooit gehad, komt ook wel omdat onze levende muizenvanger (hond jacky) oud aan het worden is en nu slechter hoort en niet meer zo snel is dus nu lukt het de muizen om weg te komen. We zullen wel zien wat er morgen in zit (zal voor de gein een foto voor jullie maken ) Zo en dan nog even hier mijn lekkere ventje die er nu, na een middag ravotten in de speeltuin er niet meer zo lekker schoon uit ziet Groetjes Anita
Klopt, maar niet op alles. Bepaalde merken (zoals Avent en Stokke geloof ik) doen niet mee. En zelfs op bepaalde dagen krijg je 25% korting op iets. Zo was altijd op de zaterdag 25% korting op autostoelen. Maar nu lees ik net dat autostoeltjes niet meer meedoen? Niet dat ik er 1tje nodig heb, maar leek me wel een berg geld schelen voor jullie. Wat je kan doen is anders bellen naar een Prenatal, die kunnen je dat vast wel vertellen, heb ik vorig jaar ook gedaan wanneer de autostoeltjes in de aanbieding zouden zijn Hier is net alle zon verdwenen en zitten we zelfs met het licht aan binnen . Het onweert hier en volgens buienradar duurt dat nog wel even. Wel jammer, had wel een beetje willen nagenieten van de warmte in de tuin. Ach ja...
Volgensmij doen autostoeltjes idd niet meer mee. Pluk, lekker voor die kleine mannetjes he, dit weer! Mijn ventje loopt van sochtends tot bedtijd in detuin te ravotten, vanmiddag zelfs ff in een laagje water gezeten en dan natuurlijk in zijn blootje bij de (gierende) meiden op de trampoline hahaha. Babijtje gefeliciterd met een jongetje! Tantan, jammer joh, hier staat de achterdeur nog wagenwijd open. Gek he, in zo'n klein landje Hierbij mijn echo foto's , de pretecho met 18+3 3D Een JONGEN!!!!!
20 weken screening 20w+2d. Hier ging hij net achterover koppltje duikelen hihi Zo wat een geknutsel weer 8)
ik heb de nokia 5800 expressmusic met touchscreen, erg fijn ding en met 8 gb geheugen die krijg ik echt helemaal nooit vol. wij hebben net de extra bekleding van paul frank voor de bugaboo besteld. veel teveel geld maar zo leuk! oh ik heb trek man, ben nog maar twee kilo aangekomen maar vrees dat het straks wat h arder zal gaan
@Mamadeluxe; wat een mooie foto's zeg. En ook een jongen. Gefeliciteerd. Volgens de septembermama site is de stand nu 7 jongens en 4 meisjes @Tantan; onweer; hier niets van te merken. Zelfs nu is het nog lekker buiten. Inderdaad wat een klein landje.
Wauw MamaDeLuxe...dat zijn mooie foto's hoor. Gefeliciteerd met jullie zoon! Hier is het onweer begonnen en ik ben weer doodmoe. Na een weekje van rust ( en nog steeds wel slecht slapen) is zo'n werkdag van 9 uur toch wel héél vermoeiend. Ik was dus net al geheel onbedoeld op de bank in slaap gevallen Ik merk nu dus pas hoe vermoeiend zo'n fulltime baan nu is. En ik moet nog zo lang. Gelukkig hebben we in mei ook nog enkele kortere weken. Daar kan ik écht naar uitzien. En naar de controle-met-echo morgenochtend. Ik kom daarna snel verslag uitbrengen, hoor! Welterusten voor straks!
@Hellen; phoe werkdag van 9 uur; heftig hoor. Fulltime werken lijkt me ook inderdaad met jouw klachten erg zwaar. Ik merk dat ik 30 uur werken soms al best pittig vind. Hou jezelf in de gaten hoor meis!! Veel succes morgen bij de controle en met de echo. Ik ga hier ook mijn bedje opzoeken. FF lekker lezen in het boek van Claudia de Breij; krijg nou tieten, wat een heerlijk herkenbaar boekje is dat zeg! Welterusten allemaal
Ja MDL heerlijk zo die jongens, Kylian verneem je ook bijna de hele dag niet, het is dat hij dol is op eten en hij daar wel voor binnen wil komen maar anders is hij alleen buiten. En dan maar Jacky gillen want die moet natuurlijk met hem spelen,arme oude hond Dan heeft hij ook nog kippen die hij regelmatig voert, lees gras plukt en het door het gaas drukt. En vissen die hetzelfde te eten krijgen als de kippen =D> Opa gaat een zandbak voor hem maken dus binnenkort kan hij daar ook lekker in. HIer staat de achterdeur ook nog steeds lekker open, zal zo eens op de weerkaart kijken wat de toekomst gaat brengen. Groetjes Anita