Hallo hallo, Mama de luxe.....wat een gave foto`s zeg!!! Ik mag `pas`volgende week donderdag weer voor de 20 weken echo En weet wel dat het geen pretecho is...maar als ik zo die foto`s zie verheug ik me toch ook wel weer op die sneak preview . Hier in den haag begint het nu net te regenen....en beetje onweer lijkt me wel gezellig haha...laatste keer dat ik onweer heb gezien was in november in Zuid -Afrika. Ging daar wel iets pittiger...maar vind het altijd wel gezellig En ja die korting bij de prenatal...we merken het vanzelf...moet nog zat hebben...dus zal vast wel iets gunstigs tussen zitten En ben erg benieuwd naar het gevangen aantal muizen hihi. groetjesss
ff een pagina of 8 terug gelezen.... naiobi hier ook placenta {bijna helemaal} op voorgrond... toch voel ik hem al af en toe anita helaas denken mensen er niet bij na dat het een 20wkn medische echo is! en geen alleen maar pret echo! ooo lijkt me ideaal zo'n grote muizen val! hier hadden we er op de zolder grrr ladymoi wij hebben samen de 20 wkn echo! ik heb hem ook op 5 mei sofie hier ook flink dromen, en allemaal van dei wazige "shit" eertje leuk het kamertje uitgezocht hier gebruiken we het kamertje van ons dochertje andi het is idd een medische echo maar meestal kijken ze wel ff naar het geslacht hoor torties die hormonen zijn ook neit altijd makkelijk! ik ken het wel hoor, kan veel hulp gebruiken maar vind ook dat ik er vaak maar alleen voorsta! en deze hormono kan er niet tegen mamadeluxe o wat heerlijk! een goede echo! superrrrr nou kijk aan ik heb ook eens gereageerdddd ik dacht toch écht datik hier al had laten weten dat wij een knulletje verwachten! maar bij deze dus ITS A BOY
Allowa! Ik ben ook alweer een tijdje niet geweest. Heb dan ook weinig zin om alles terug te gaan lezen, want dan ben ik nog wel even bezig. Ik ben samen met mijn man en zijn ouders, zus, zwager en neefje een weekend weg geweest, naar Center Parks. Vrijdagmiddag zijn we gegaan, en dinsdagochtend zijn we terug gekomen. Gisteren heb ik alweer mijn 1e werkdag gehad, na 3 weken ziektewet. Viel een beetje tegen, ik was gisteravond kei kapot! Dinsdagmiddag heb ik samen met mijn man nog een gesprek gehad op mijn werk, over mijn contract na de zwangerschap. Ik ben heel blij, want wat ik graag wou, gaat ook gebeuren. Ik wil namelijk 20 uur gaan werken, en dan op woensdagochtend, donderdag en vrijdag de hele dag. Gelukkig kon dat. Jullie al iets geregeld op het werk?
Hallo dames, hier gaat het nog steeds supergoed, in vergelijk met de vorige zw.. ben ik nu al kotsmisselijk gewlukkig maar want geen symptomen vind ik veel te eng maar ik wilde jullie iets vragen, ik las een tijdje terug dat slaapzak en nog iemand anders een echo in limburg hebben laten doen rond de 14 weken.. en toen is er ook het geslachtbepaald.. weet iemand waar dit was? of weet iemand nog wie dit naast slaapzak ook heeft gedaan? Alvast super bedankt Groetjes en allemaal een dikke knuffel en ook al is het geen pretecho de 20 wkn echo toch allemaal veel plezier met het bewonderen van jullie ukkie
Hahaha, Anniek, als ik het nu nog niet doorhad wat je zou gaan krijgen, dan had ik het nu wel duidelijk geweten.. FIjn hier eens wat van je te lezen! Dames met echo's en/of afspraken, veel plezier en succes! Zooo, MamaDeluxe, mooie echo's hey!! Mag je trots op zijn!! Ahjoh, eertje 'pas volgende week donderdag' Hahaha. Dan wil je niet in mijn schoenen staan! Ik mag pas over 2½ week! Zo, straks ff een ochtendje werken en dan weer vrij. Haha. Heb het druk zat. M'n hele huishouden loopt achter door die feestdagen.. :-k
ja huishouden en feestdagen gaan niet samen, hier scheelde het alleen dat mijn kleine vent pas jarig was, en daarna hard aan de poets geweest, dus schade blijft nog beperkt hihi.. maar moet ook hard aant werk, is zo moeilijk met zon mooi weer.. vind het alleen zo lekker aan het einde van de dag, lekker fris huisje en dan zon super weer
hihi fijn te horen dat het zo goed met je gaat!! heel veel succes he deze zwangerschap!!! SUPER!! we gunnen het je hier natuurlijk allemaal!!
kan me voorstellen dat je dan helemaal kapot was!! lekker kalm aan doen he meissie! fijn dat het op je werk zo gaat als je gehoopt had, is weer lekker een zorg minder toch.. en dat is nu juist lekker.. zoveel mogelijk genieten met zn allen tot september
hier iemand die nog 3 weken moet w88 op de echo, hihi.. bah.. heerlijk, achter in september hihi.. Maar kan me helemaal voorstellen dat hoe dichter bij het komt, hoe langer het lijkt te duren, maar geniet er van hihi, voor je het weet loop je al aan het einde.. vind het nu al zo snel gaan is het toch waar wat ze zeggen, met een tweede rondlopend in huis, gaat de tijd nog veel sneller, want je hebt veel minder tijd om er mee bezig te zijn, je bent bijna nooit alleen... moet wel zeggen dat mijn ventje mijn buikje nu helemaal geweldig gaat vinden hij gaat er met zijn hoofdje opliggen, aai baby zegtie dan en dan geeftie een kusje zoooo schattig
Een kleine update van deze kant, gister (precies 17 wek) controle gehad bij vk was super! ze voelde en kon meteen zeggen dat de baby prima groeit, hartje was ook weer super, vriendlief had camera mee, dus dat stukje heeft ie gefilmt (advies als je dat nog niet hebt gedaan is echt super om een filmpje te hebben van bij de vk) We gaan een pretecho doen, 4d met 25 weken, hebben we besloten gister bij de vk Zij doet dat sinds kort zelf ook, dus dat is lekker, want hier zijn alle pretecho centrum bureaus niet zo in de buurt, en zij woont hier kortbij(Lichtenvoorde) Ben dus weer APK gekeurd hihi Mag vandaag eindelijk bellen om een definitieve afspraak te maken voor de 20 weken echo hihi hoor iedereen er al zo lang over maar mog ik elke keer nog niet voor bellen nou dames iedereen een fijne dag, hier is het nog mooi weer mijn kleine vriend is de teletubbies aan het kijken, hij springt de hele kamer alweer door, het is nog niet eens begonnen, ja het liedje net
@mamadeluxe en Babijtje ook een jongen!! @babijtje wij hadden ook een meisje verwacht en waren ook heel verbaasd met een zoon antwoord Mooie Echo's heb je hoor Ik voel me de laatste dagen niet zo super.. hoofdpijn, misselijk, heel erg moe .. (terwijl ik 's avonds al om 21.00 uur in bed lig ) ff weer verder bijlezen...