Tja mijn zus heeft Reuma dus hard gaat het niet altijd en dan moet het natuurlijk ook nog van Amerika naar mij gestuurt worden. Maar ze heeft het idee dat haar handen er lekker soepel bij blijven, ze heeft er plezier aan en het is voor mij een hele liefe gedachte dat ze ondanks dat ze zo ver weg woont toch zoveel tijd en energie steekt in mijn kind. Groetjes Anita
ja idd, het is gewoon een mooi idee als iemand iets voor het kind maakt. ik heb hier nog wel wat oude truitjes die mijn moeder voor ons gemaakt heeft. maar bij haar wordt de pijn helaas erger dor het breien.
Goed bewaren die truien, de truien die mijn moeder voor mij breide zijn helaas zo versleten dat er geen bewaren aan was En mijn schoonzusje kwam al met de mededeling dat we niets hoefde te maken voor aan de muur omdat dan haar kraamcadeau er mooi kon hangen Groetjes Anita
Tantan, wat ontzettend fijn dat de echo goed was! Toch erg spannend heh die 20 weken echo! Wat een mooie fotos! Helen je bent echt zeer zeker niet zwak. Jeetje mineetje 9 uur werken op een dag is echt niet niks hoor. En zeker niet met een klein frummeltje in je buik. Goed aan jezelf denken meid. Neem het advies van je collegas zeker ter harte! Pluk geweldig dat alles goed was, en van harte met jullie meid!! Wat leuk al die gebreide cadeautjes. Voor de geboorte van Mats had mijn tante een blauw en een roze vestje gemaakt. We kregen dus het blauwe vestje
@pluk wat moooi een meisje erbij Mijn schoonzus is een dekentje aan het haken voor ons...ook zo lievvv
Welkom MariekeK. Kom je ook gezellig mee kletsen hier? Vertel is wat over jezelf , als je dat wilt .. x
Dat stelt me gerust dat ik niet de enige ben die zoveel is aangekomen. Kan ik lekker gerust gaan slapen
Heel toevallig mare, maar ik ben er laats binnengeweest.. Het is een heel klein oud winkeltje op de hoek van de grote weg.. Meer zo'n winkeltje welke vroeger alleen dure merken verkocht maar nu zijn hoofd nog nauwelijk boven water houdt met de huidige concurentie en economie.. we werden toen ook geholpen door een hele oude man die de eigenaar bleek te zijn.. Ze hadden allerlei kinderwagens, babyspullen etc Er zit in geleen nml een h&m met zwangerschapsmode en wilden we omdat we toen toch in de buurt waren daar even kijken en kwamen langs dit winkeltje Maar ik had gisteren een vraag gesteld over wie van jullie er met 14 weken een echo in limburg is gaan maken en toen ook die geslachtsbepaling heeft gedaan..Ik weet dat slaapzak dat heeft gedaan maar zie haar niet meer online.. en er was nog iemand maar ik weet niet wie en ik zou heel graag het adres willen hebben.. Weet iemand hoe het met slaapzak is? Ik zou zo graag het adres willen weten
grappig elegance, hm ja ik twijfelde ook niet aan die winkel maar meer aan die advertentie op mp. ik weet helaas niet wie de andere was die naar die echoscopiste ging. misschien kan je slaapzak pb'en of heb je dat al geprobeerd? ik hoop trouwens dat jij je niet zo lang misselijk voelt als ik
ik heb het allemaal gelezen hor meiden maar ben het nu allemaal alweer vergeten... die dementie.. word er gek van!!! maar wat ik niet vergeten ben dat ik vandaag ons kindje tot 2x aantoe heb gevoeld!!! was helemaal blij toch weer even een bevestiging! @elegance gefeliciteerd met je zwangerschap meid!!! @bugaboo wij hebben m bij baby planet in breda voor 650 euro gekocht!! heb m nog nergens zo goedkoop gezien hor!
@rox, wat leuk dat je het kindje voelt. het is zo bijzonder hè. heb je dan trouwens de complete bugaboo dus plus extra bekleding? da's inderdaad heel goedkoop.
ja heel raar gevoel!!! ja alleen de adapters moesten we erbij kopen voor de maxi cosi en een voetenzak geloof ik... en nog iets,,,het kwam dan uiteindelijk op 875 geloof ik.. maar heb m idd nog nergens zo goedkoop gezein..
Hi allemaal, zo eindelijk bijgelezen, jeetje er is wel heel veel geschreven in die 2 dagen dat ik er niet was... Leuk nieuws voor de meesten: Pluk wat leuk een meisje! En Babijtje een jongen, leuk hoor. Maar natuurlijk nog fijner dat alle 20 weken echo's goed waren. Wat een super mooie foto's heb ik voorbij zien komen, echt heel gaaf zeg!! Hellen sterkte meid, ik was vandaag bij de fysio en ze zei me mensen zeggen altijd dat bevallen topsport is, maar zwanger zijn is dat eigenlijk al! Dus goed naar je lichaam luisteren meid en leg je erbij neer. Tegenstribbelen heeft geen zin, ga maar met de bedrijfsarts praten en leg alles uit, eventueel met een verklaring van de gyn of vk erbij. Het zal je uiteindelijk de rust geven die je zo hard nodig hebt voor jezelf en je kleintje. Straks na de zwangerschap ben je gewoon weer de oude en kan je lichaam het weer aan. Je hebt erg veel vervelende omstandigheden nu, dus het is niet gek dat je lijf aangeeft wat teveel is. Dikke knuffel voor jou! Mare fijn dat het geen blaasontsteking is, maar wel vervelend dat je pijn hebt, hopelijk is het snel over. MariekeK welkom hier, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben 1 dag na jou uitgerekend Als je po de lijst wil van de septembermama's kan je Andi, Babijtje, Tantan of mij een PB sturen met je gegevens en we zeten je op de lijst. (Zie link in mijn onderschrift). Verder ben ik het allemaal vergeten, sorry. Ik ben ziek thuis Vervelend hoor dat mijn weerstand zo zwak is geworden, maar ja het hoort erbij. Een uurtje geleden hebben mijn vriend en ik voor het eerst de baby van buiten gevoeld, dat was echt leuk! Heeft de dag weer helemaal goed gemaakt! Zo en nu ga ik mijn bed weer eens opzoeken, slaap lekker allemaal! Oh ja Elegance, misschien kan je Slaapzak een PB sturen, die andere was volgens mij Torties, maar ik weet het niet zeker. Fijn dat het goed gaat met je! En hopelijk blijft je misselijkheid niet, maar ik kan me ook wel weer voorstellen dat je het nu niet zo heel erg vind. Wanneer heb je je eerste echo?
@rox dat hebben wij er ook voor betaald alleen kregen wij er toen nog een maxi cosi gratis bij.. Dus zo gek is het nog niet
Welkom MariekeK! En gefeliciteerd natuurlijk! En idd zoals Twinkle al zei kun je een van ons pb'n met je gegevens voor de lijst! Ohhh, Twinkle! Leuk dat jullie nu de baby aan de buitenkant hebben gevoeld! Mijn hummel is overdag het actiefst, 's avonds laat hij/zij het afweten, vreselijke pech voor mijn hub.. Die baalt er echt van dat hij de kleine nog niet heeft gevoeld..
Hii Allemaal Ik heb al veel gezelezen maar nooit echt gereageerd maar ook ik hoor bij de September 2009 mama's!! Gisteren hebben we een pretecho gehad en we krijgen een meisje!! op 21 september zijn we uitgerekend. Het is allemaal zo spannend, het is voor ons de eerste. Groetjes Joanna