@joyce je voelt de kleine dus al .. leuk hoor!! Wil je trouwens weten wat het geslacht is van de baby??
Nou daar vraag je wat, ben ik nog niet uit, maar ik denk dat als ik er lig volgende week dat ik het toch wel wil weten Maar zodra ik het weet horen jullie het ook. Enne ja ik voel hem nu al eeen paar weekjes schoppen, zal binnenkort wel steeds duidelijker worden.
Hoi allemaal! Wat super dat een aantal van jullie al allemaal mooie en goede 20 wk echo's hebben gehad! Wel vroeg? ik dacht dat ik 1 van de eerst zou zijn omdat ik voor 4 sept uitgerekend ben, maar ik heb em morgen! En wat gaaf he, dat de meeste van ons ons kleintje al zo lekker voelen! De 1 misschien wat vaker dan de ander, maar toch! Ik vind het zooo bijzonder! En ik dacht me buik ook al te zien bewegen vorige week, maar me vriend geloofde er geen snars van, dus zaterdagavond in bed voelde ik der bijhoorlijk, ik zeg; kijk nou eens eventjes dan een tijdje rustig, en ik wees naar het plekje waar ik der voelde. En ja hoor! na een tijdje: ploep, net zo een pingpongballetje wat omhoog kwam zetten! Eeecht gaaaf! Me mannetje vond het ook reuze leuk! Groetjes!
@ Torties, wat leuk dat je je buik al ziet bewegen Word alleen maar meer hoor ,straks zie je een voetje van de ene kant naar de andere kant gaan Kan ook niet wachten totdat we de baby ook weer aan de buitenaknt voelen, dat maakt het dan toch ook wel weer wat echter voor mijn vriend ook.
Ja dat is het ook he, dat het dan wat echter voor hem ook wordt. Ik kan er gewoon niet over uit, hoe geweldig het allemaal is. Natuurlijk heb ik anderen ook vaak genoeg zwanger gezien en ook weleens gevoeld bij iemand als de baby schopte, maar in je eigen buik! Zo ongelooflijk bijzonder en dan dat bewegen van je buik, en de angelsound, geweldig! Ik moet dan gewoon huilen, hahaha
@ Joyce, ik zie dat jij ook in de randstad woont op de een of andere manier heb ik gevoel dat zoveel mensen hier richting brabant, gelderland of verder van de randstad af wonen zeg maar
Ja, ik had de echo eigenlijk op de 27e staan! Maar ik ga in de meivakantie mee met mn vriend naar zuidfrankrijk op de vrachtwagen dus nu hadden we m vanmorgen al. Echt fijn om te weten dat alles wel goed is, ze kon ook alles zien. Ohja ben vandaag ook nog 'maar' 18 weken en 6 dagen. Booky wat vervelend van je vriend..
@ Torties. ik woon in de buurt van Rotterdam. de hoeksche waard. 20min rijden onder rotterdam, ook wel randstad
@ Torties, ja klopt ik woon in Rotterdam en er zijn idd niet zoveel mensen uit die omgeving,zoetermeer is ook niet zover hier vandaan
Hier ben ik ook weer........druk druk met de voorbereidingen van ons huwelijk aanstaande vrijdag =D> Vanmorgen om 08.15 uur lag ik weer op de tafel voor de 20-weken echo. Alles is gelukkig goed, ben nu de uitdraai met alle gegevens aan het ontleden....... En het geslacht was volgens de echoscopiste heel goed te zien (voor ons is het pas duidelijk als ze het laat zien)............wij krijgen een zoon!!! Jootje gaat het dus op den duur verliezen van de heren die voetbal willen kijken Hoe staat inmiddels de stand qua Jongens/Meisjes??? Groetjes
Pluk dat stond er ook bij inderdaad dat verstoorde dag en nacht ritme. Fijn dat dat bij jou niet zo is, kan me voorstellen dat dat wel erg vermoeiend moet zijn als je hele nachten wakker bent. Haha de roze race, leuk hoor dat je al echt gerichte cadeautjes krijgt nu. Ben je al bij de huisarts geweest met Kylian? Zielig hoor, beterschap voor je kleine man! Wat super fijn zeg Eerised dat alles goed gaat met de kleine! Heel erg gaaf. Ben erg benieuwd naar de foto's En leuk dat je de kleine ook al vanaf de buitenkant hebt gevoeld! Rian, gefeliciteerd en welkom hier! Als je op de lijst wil kan je je gegevens even in een PB sturen naar Andi, Babijtje, Tantan of naar mij. Booky wat lekker dat je hebt kunnen fietsen vanmorgen, het is ook echt heerlijk buiten. Wat vervelend voor je vriend zeg, brr krijg er helemaal de kriebels van, ik heb zelf ook last van mijn knie gehad, 3x geopereerd en leuk is anders. Hopelijk is het niets ernstigs. Oh spannend Naiobi, dat is wel leuk thuiskomen Hmm Joyce, als je geen beslissing maakt voor de echo lijkt het me heel erg lastig om op dat moment te zeggen dat je het nog niet wil weten... Ben benieuwd waar je voor kiest. Leuk hoor die schopjes Torties wow dat je je buik al hebt zien bewegen!! Dat lijkt me zo gek, maar wel erg leuk! Heel veel succes en plezier morgen met de 20 weken echo, ben je zenuwachtig? Ik woon trouwens in Utrecht, maar kom oorspronkelijk wel uit Brabant. Jocruella oh spannende dag vrijdag, ik hoop dat je mooi weer hebt! Wat fijn dat alles goed is met de kleine! En een zoon! wat was je voorgevoel? De stand is nu 6 meisjes en 9 jongens Vanmorgen dus bij de huisarts geweest, hij denkt ook aan bloedarmoede, dus morgenvroeg moet ik nuchter bloed laten prikken. Ik moet gewoon op tijd eten en drinken en veel rusten. Maar hj maakte zich geen zorgen, dat doe ik ook niet, maar nu met de zwangerschap ga ik toch liever voor de zekerheid even naar de huisarts om te laten controleren.
@ eerised &Joyce wat leuk, zijn 'we' al met zijn drieeen, haha! @ eerised, thnx, ik ga zeker genieten! ik ben niet echt hel zenuwachtig over dat er iets niet goed is ofzo, want met 15 wk heb ik, net als slaapzak, al een '20 wk' echo gehad bij een hele leuke mevrouw in limburg, daarom weet ik ook al dat we een meid krijgen! Maar natuurlijk wel erg zenuwachtig dat ik me meisje weer bijna en half uur lang mag bewonderen!! En groot gelijk heb je dat je het gewoon lekker even laat controleren bij de huisarts! Liever dat we daar, nu, een keertje te veel langs gaan dan te weinig.. En voor iedereen die zijn eerste kindje krijgt en zijn buik nog niet heeft gezien, probeer er maar op te letten als je je kleintje voelt, lekker als je op je rug ligt, misschien dat ik mazzel heb omdat ik niet zo heel erg veel vetjes heb zeg maar.. en me placenta ook nog aan me rugzijde ligt. Maar het komt zo en zo bij iedereen dus tot die tijd lekker genieten we met zijn alle van de schopjes en stompjes, ja toch!
Hoe gaat het bij jullie met de namen bedenken? Wij hebben al wel een jongensnaam, maar een meisjesnaam is zoooo moeilijk. Heel veel leuke namen, maar allemaal of te kort of we kennen al iemand die zo heet, pfff.
Dankjewel Jolanda, ik hoef niet naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken, er is hier zo'n centrum in de buurt waar ik naar toe kan. En ik doe het zeker rustig aan, alles voor de kleine.
@Jocruella Gefeliciteerd een zoon!! ooh en vrijdag trouwen.. ik krijg steeds meer twijfels of ik nu wel of niet zal gaan trouwen voor of net na de baby er is ...
Naiobi je kan ook geregistreerd partnerschap gaan doen, heb je alles geregeld en kan je later alsnog trouwen. Dan heb je ook meer tijd om na te denken over hoe je je bruiloft wil hebben. Het enige verschil is dat je vriend bij geregistreerd partnerschap wel je zoontje moet erkennen, je mag ook zijn achternaam aanemen als je dat wil bij partnerschap. Dus dat is misschien ook een optie.
@Ladymoi; jee wat vervelend zeg dat je zo'n last hebt van je bekken. Maar je moet wel weten waar je grens ligt hoor! Als je nu niet rustiger aan doet krijg je alleen maar meer last. HOe ging je gesprek met je werkgever vandaag? @Hellen; tjee wat vervelend nou toch weer van je ex. Bah! Sterkte meis @Andi; ow wat balen dat je zo'n last van je rug hebt zeg. Hoop dat het snel wat beter gaat! Hou jezelf in de gaten hoor. @R1lana & Rian79; welkom hier en gefeliciteerd. @Booky; ben nu wel erg nieuwsgierig waar jij woont. In ons huis-aan-huis blaadje stond er wat over. Begint je woonplaats met een H (als je het iet wil zeggen snap ik hoor!) @pluk; aaaaaaaaaaaah wat sneu voor Kylian, kon de huisarts wat voor jullie doen? @Twinkle; hoe was het bij de huisarts? Ik lees het al. Gelukkig dat je bloed mag prikken. @Eerised; wat super dat de echo goed was. @Naiobi; wat leuk joh! Is de babykamer mooi geworden?? Over de namen; een meisjesnaam hadden we al, maar we krijgen een zoon en we vinden het zo moeilijk om daar een naam voor te bedenken..................we kijken maar goed naar alle aftitels enzo De kleine voel ik ook al een tijdje. Heerlijk gevoel. Mijn vriend kan hem ook al voelen van buitenaf, is wel fijn voor hem Ik kreeg helemaal geen melding meer van nieuwe reacties.....................dus moest ff heel wat bijlezen