September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    :D Volgens mij valt het dan idd wel mee hoor en wisten we gewoon niet van elkaar waar we woonden :D

2. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    En Mare, is het nog gelukt gisteraaf?

Voel me nog steeds niet al te sjofel, maar we gaan door.. Baaaah..

3. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @andi: is het bij jou eigenlijk door het weer? ik heb er nu al veel last van dat het zo warm is, oh wat zie ik uit naar de zomer (niet dus)
    ik had gisteravond enorm last van harde buiken dus had liever niet dat mijn man eraan zat. misschien vanavond meer geluk.

4. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hm, da's vervelend! Ik heb gelukkig alleen maar last van harde buiken na de sex. Haha ;)
    Ik heb geen flauw idee of het door het weer komt, maar vervelend is het wel..

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @5mare ben je aan het verhuizen dan??

6. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ Hellen, wat vervelend dat je zo last hebt van bekkenpijn! mij hoor je tot nu toe niet klagen, (niet dat dat niet mag hoor, we hebben het zwaar genoeg met ze alle! hihi) maar ik hoorde gister twee meiden bij zwemmen erover.. en het lijkt me echt helemaal niet tof!
    en je hoort ook bij de randstad ~hoor ;)

@Jusi, het is begrijpelijk dat je onzeker ben hoor meid! ik had het, voor me 12 wk echo, ook heeeel erg, zelfs bang, dat het een soort slecht voorgevoel zou zijn, maar tot nu toe, is alles super! Probeer te vertrouwen op je eigen lijf en geloof in de kracht van je kindje!

Vanmiddag heb ik weer echo, ik ben zoooo benieuwd naar me meissie! :D

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hihi nee ik niet maar de ratjes moeten verhuizen :p zij staan nu in de kamer die de babykamer moet worden. ze hebben alleen een vrij grote kooi en daarom is er verder geen plek in huis waar ze kunnen staan. een kast uit de studeerkamer komt dus in de babykamer te staan en dan kunnen de ratten in de studeerkamer. door die kast kost de "verhuizing" van de ratten dus ietsje meer tijd en moeite.

8. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Yeeeey tenminste, eentje ECHT uit mijn hoek :D
    hihi, randstad oke, maar regio den haag of regio rotterdam is nog wat specifieker zeg maar :D

9. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ik ben ook van de Randstad! Alblasserdam ligt 'maar' zo'n 20 km bij Rotterdam vandaan! (Kom d'r zelf ook vandaan uit Rotterdam)

10. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    hoi meiden,

veel uit de randstad zie ik :) dan denk ik dat we maar es een keertje bij jullie moeten gaan meeten ergens hihi..

lekker een terrasje pakken, zometeen, met de dikke buikjes..

en daarna zeker eens een keer met alle kleine babytjes..

hihi..

lijkt mij iig helemaal geweldig

:)

11. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland

Heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel plezier bij de echo :D :D :D

12. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)

aaah dat hadden wij ook alleen dan een poezenkamer en die zitten nu op de computerkamer :)

13. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    Eerised wat lekker dat je de 20 weken echo goed was!

jocuella wat leuk een zoon! gefeliciteerd!!en ik duim mee voor een mooie dag vrijdag!

twinkle rustig aan meid!

hellen die gekke exen ook jammer dat je niet gewoon je verleden kan wissen he!

en de rest weet ik niet meer...

hier gaat t niet zo goed... zondag op maandag heel de tijd ruzie gehad met manlief over de grootste onzin.. dus ben zo emo als het maar zijn kan.. gisteren middag toch weer goed gemaakt.. en stoot ik daarna toch mijn voet!! nou zit ik met een gekneusde voet.. maarja aangezien ik voor me zelf werk moet ik gewoon door blijven gaan dus het staat niet echt makkelijk... plus daarbij heb ik nog steeds een ongelovelijke pijn in mijn rug!

belde er net een klantje om te vragen waanneer ze gepermanent kon worden dus ik zeg dat ik deze aankomende weken vol sta en dus geen plek heb(waar ik haar al eerder voor waarschuwde dat ze op tijd moest bellen) ging ze uit dr plaat tegen me dus ja je raad het al.. janken natuurlijk!

dus ik zie het vandaag allemaal even niet meer zitten! gelukkig heb ik volgende week een vakantie ingepland samen met manlief even een weekje vrij..

zo ik moets het even kwijt...

14. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Heee, balen dat je zo'n last van je horrormonen hebt, Rox! Ik ken het(welke zwangere niet? ;)) Wel 'onhandig' dat je je voet gekneusd hebt.. Hihi, maar trek je maar niks aan van het feit dat je heftiger reageert, hoor! Ik huil hier ook om de kleinste dingetjes ;)

15. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @naiobi wij zijn ook geregistreerd geparnerd alleen dan op een maandag.. en dan is het gratis bij ons op papendrecht! :D (ook randstad toch?? ;) )

16. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    vind het ook gewoon jammer dat de mensen zo reageren als ik had gekund dan had ik het heus wel gedaan! maar ik kan gewoon niet meer zo lang werken als dat ik vroeger deed en daardoor kan ik me klanten gewoon niet allemaal meer kwijt...

17. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Lijkt me ook super gezellig!!

18. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Die klanten die zo reageren de zijn zeker nooit zwanger geweest? ;)
    Ach, je moet het je niet aantrekken. Jij kunt niet meer dan je best!

19. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    ja ik weet het... me ma zei net ook al ..''lekker laten gaan''.. maar toch zit het me niet lekker.. ik heb altijd zo mijn best voor ze gedaan en nog, alleen soms moet ik gewoon nee verkopen....

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Eej Rox...wij zijn nagenoeg buren :)

Vandaag is de bekkenband besteld. Ik hoop, dat het me echt wat verlichting zal brengen. Zowel therapeut als huisarts hebben een bericht geschreven dat het noodzakelijk is, dus ik ben benieuwd of mijn verzekeraar het zo wil vergoeden.

Ik heb zo'n zin in zaterdag! Dan ga ik naar de Elf Fantasy Fair (het grootste Fantasy-event van europa, bij kasteel De Haar) en ik ga elk jaar. Helaas dit jaar dan mét rolstoel en zonder corset ( for obvious reasons ;) ) maar ik ga het naar mijn zin hebben. Lief gaat voor het eerst mee, dus die zal zijn ogen uitkijken naar alle mooie, vreemde en bijzonder uitgedoste mensen. Voor mij een lichtpuntje in alle moeilijkheden ...

Deel Deze Pagina