September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Hier komt trouwens mijn vriend uit Den Haag :D

2. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @rox Vervelend dat die klant zo uit zijn slof gaat.. Maar eigen schuld ze was gewaarschuwd... Sommige mensen denken dat alles op hun aangepast wordt..

Ik woon niet in de buurt van Rotterdam :p Flevoland hihihi

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Rox, zeker vervelend, vooral als je zo'n last heb van je hormonen.

Iedereen hier zegt ook dat ik deze keer meer last heb van me hormonen dan de vorige keer.

4. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hellen, ik ben meer buren met Rox dan jij, hoor ;) Hahahaha :p
    En alvast veel plezier zaterdag!

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D Naiobi :p

6. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @ hellen idd!! :D veel plezier van het weekend!

@naiobi das niet echt in de buurt nee ;) maar verder woont iedreen wel aardig in de buurt geloof ik!

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    waar is me banner gebleven

Oh daar istie weer

8. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    nou nou geen ruzie zoeken ;) hihi

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    [quotebelde er net een klantje om te vragen waanneer ze gepermanent kon worden dus ik zeg dat ik deze aankomende weken vol sta en dus geen plek heb(waar ik haar al eerder voor waarschuwde dat ze op tijd moest bellen) ging ze uit dr plaat tegen me dus ja je raad het al.. janken natuurlijk!
    ][/quote]

De volgende keer stel je een datum voor die nog verder weg ligt en als ze dan begint te mopperen dan zeg je dat je je best gaat doen, hoorbaar door je agenda bladeren, hoorbaar mompelen van als ik die nu daar heen schuif en als ik die vraag of die een keertje later wil ja dan denk ik dat ik dan en dan (de werkelijke datum) wel een plekje voor je kan maken.
    Dan heeft je klant het idee dat ze wat bereikt heeft en zal dan waarschijnlijk tevreden zijn en zit jij zonder de stress.
    En daarbij als ze geen begrip kan opbrengen voor jou wachttijden dan is het misschien beter kwijt dan rijk ;)

Hier net mijn vriendin met haar dochtertje gehad maar dochter lief was niet zo heel lief en met het verkeerde been uit bed gestapt :D .
    Die begreep niet dat samen spelen samen delen ook betekende dat zij dingen moest delen en niet alleen Kylian :)

Groetjes Anita

10. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    ik ga weer aan het werk meiden.. fijne middag!( ne weer bedankt dat ik weer even kon luchten!)

11. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    De volgende keer stel je een datum voor die nog verder weg ligt en als ze dan begint te mopperen dan zeg je dat je je best gaat doen, hoorbaar door je agenda bladeren, hoorbaar mompelen van als ik die nu daar heen schuif en als ik die vraag of die een keertje later wil ja dan denk ik dat ik dan en dan (de werkelijke datum) wel een plekje voor je kan maken.
    Dan heeft je klant het idee dat ze wat bereikt heeft en zal dan waarschijnlijk tevreden zijn en zit jij zonder de stress.
    En daarbij als ze geen begrip kan opbrengen voor jou wachttijden dan is het misschien beter kwijt dan rijk ;)
    a[/quote]
    ja dat had ik al gedaan maar het leek niet echt te helpen :( en tja rijk word ik noooit dus dan maar kwijt! ;) ) maar bedankt meid! :D

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ik zit ook op me werk, heb geen zin meer, ben ook moe, kan elk moment in slaap vallen.
    Ben gisteren te laat gaan slapen en eergisteren ook.

13. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Huh? Wie? Ik maak geen ruzie hoor.. :rolleyes:

Maar dames, 't is dan ook veel te lekker weer om te werken ;)

14. Annelies

Annelies Niet meer actief

oh, ik woon ook totaal niet in de buurt van de randstad hoor, dus naiobi, staan we in ieder geval al samen tegenover de rest ;). Ik woon zelf in de buurt van Zwolle.

Hier gaat het lekker, lees wel steeds mee maar geen puf om te reageren:oops:
    Vanmiddag even poosje op bed gelegen, als ik dan helemaal tot rust kom, komt ons wurmpje helemaal in beweging... Ik kon het zelfs aan de buitenkant zien schoppen, wat een heerlijkheid toch!
    Morgen twintig weken echo (staat volgens mij nog verkeerd op de lijst... had toendertijd wijziging doorgegeven aan betty maar die is niet meer actief nu). Heb er heel erg zin in maar ik zie er ook flink tegenop! Hoop zo dat alles gewoon goed is. En hopelijk komen we dan ook te weten of we een meisje of jongen krijgen... mn gevoel zegt nog steeds heel sterk een jongen dus we zullen zien!
    We zijn ook maar eens bezig gegaan met de nieuwe kamer voor onze dochter. Mn schoonvader heeft vandaag de muren mooi glad gemaakt. Vanavond schuren en morgenaaf gaat mannetje sauzen. Het wordt weer echt!!!
    Nou, ga even aardappels schillen, mn opa en oma komen zo op visite, heb ik dat in ieder geval vast weer klaar.
    Tot gauw!

15. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @annelies hihi ik hoop dat jouw gevoel beter is dan die van mijn omgeving :)
    Pluk woont ook in overijssel.. ik wil terug naar overijssel :$ En Hellen wil ook naar Overijssel hihi.. maar daar houd het geloof ik ook op...

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Klopt ik woon in de buurt van Deventer.

En er willen inderdaad een aantal dames terug naar overijssel, zijn toch bang voor de natte voetjes als de dijken doorbreken :D

Ik ben nu ook moe hoor maar als ik nu ga liggen verslaap ik me en ik moet Kylian over een half uurtje ophalen van de peuterspeelzaal (of zoals hij het zelf uitspreekt keukespesjaal)

Groetjes Anita

17. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Lekker pootjebaden joh.....wij wonen op 1 hoog....maar tegen de tijd dat de zee er aan gaat komen hangen we wel een bootje aan het balkon ;)

18. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @eertje ik woon ook 1 hoog :) dus doe lekker mee met pootje baden mocht het zover komen :)

19. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Hellen; wat een heerlijk vooruitzicht zeg dat je zaterdag daar naar toe gaat. Lekker genieten!

Vandaag heerlijk naar mijn vriendin geweest en haar kleine. Lekker terrasje gepakt. Heb nog een leuke longsleeve van haar gekregen met een keverauto voorop en achterop (wij hebben zelf een oldtimer kever). Helemaal lief natuurlijk.

Fijne avond allemaal
    en meiden morgen met echo/afspraak veel succes en plezier

20. @ Andi.. Ik niet hoor, totaal geen last van hormonen! Ik ben juist rustiger en ik was altijd al een zorgelijk lief typ (volgens mn vriend en mensen om me heen), maar nu helemaal.
    haha! Ben lekker relaxed.. Ben ik altijd al maar nu nog meer.
    Had vorige week vrijdag ook de 1ste ruzie met mn vriend sinds ik zwanger ben haha :D .

@ Babijtje.. Lekker hoor, tis heerlijk weer vandaag!
    Mag wel zo blijven hoor de komende WEEEEEEEEEKEN :D .

@ Eertje.. Ik woon ook 1 hoog boven de winkels met een ruim terras.
    Mn vriend die gaat een 'zwembadje' voor me kopen, gewoon zo'n opblaasding maar wat groter zeg maar :D , het is vandaag alweer 35 graden bij ons op het terras en zomers anders niet uit te houden.

@ Annelies.. Heerlijk he dat getrappel! Het mooiste gevoel van de hele wereld.

@ Rox.. Wat irritant zo'n klant, pffff. Die denken dat alles om hun draait.

@ Naiobi.. Wat fijn dat je nu al alle kleertjes in de kast heb liggen, dat lijkt nog zooo ver voor mij :confused: . Als alles mee zit kunnen we begin juni beginnen met behang eraf halen, muur stucen, verven etc etc. Duurt nog lang zeg :|
    Ga donderdag weer is voor een kamertje kijken.
    Geniet jij maar lekker van je kamertje 8) ..

Ik voel de kleine nu echt heel vaak, gisteravond ook 2x weer tegen mn hand gevoeld.
    Zo fijn!!
    Nu ook weer, voel hem constant.
    Vanmiddag weer is bij de hema een setje gekocht: broekje, slofjes, muts, overslaghemdje.
    En nog een broekje met sokjes er aan vast, want had nog een shirtje zonder broek,
    dus heb nu nog een compleet setje!
    En nog een rompertje..
    Wat is het toch leuk om kleertjes te kopen.

En voor de rest heel veel gelezen maar vergeten :rolleyes: ..

X

Deel Deze Pagina