Ach zeg..Sliedrecht en Papendrecht zitten nagenoeg aan elkaar gebouwd Maar er is ook zeker niets mis met Overijssel. Daar heb je nog echt ruimte tussen dorpen en dat kom je hier nog zelden tegen.
Haha, Eerised, mooi dan dat je niet zo'n last hebt van je hormonen! Ik heb al te veel ruzies gehad vanwege m'n hormonen met hub Hahaha, ja hoor Hellen.. Dames, heb trouwens weer twee buikfoto's in m'n album geplaatst. Het gaat nu wel ineens heel erg hard groeien bij mij! Sta d'r echt van te kijken!
@ Andi.. Wat een buik zeg.. Jeetje! Wat gek als ik naar mn eigen kijk, zal morgen ff een foto maken, maar met kleding aan zie je niks en naakt is het minimaal. Maar gek he dat het zo kan verschillen. Hoe is het met alle andere buikkies hier? Foto's van mijn 20 weken echo staan online in mn album.
[quote="Eerised90 Hoe is het met alle andere buikkies hier? Foto's van mijn 20 weken echo staan online in mn album.[/quote] Leuk zeg die 20 weken echo!!! Ik mag donderdag...ben zooooooo benieuwd hoe die kleine al weer gegroeid is enzo...kan echt niet wachten! En ik zie mijn buik nu toch echt wel groeien...ik ben van mijzelf behoorlijk stevig...dus het duurde even...maar het begint nu wel echt op te vallen. Plus ik krijg steeds vaker de reactie dat mijn gezicht er anders uit ziet....zelf zie ik het niet .....maar schijn me wel tot een stralende zwangere te ontpoppen. En wij hebben zelf een dubbelboven huis...weet niet of je dat kent....maar wij hebben de twee bovenste verdiepingen boven de begane grond waar iemand anders woont. Dus wel echt twee aparte woningen...alleen gaat wij direct met een trap naar boven. Mijn wij hebben en balkon op onze begane grond en de verdieping daarboven een dakterras....heeeeerlijk. En we hebben een hoekhuis...dus geen inkijk van andere....en ik moet het doen met een goede parasol haha. Ben altijd bang dat zo`n badje te snel te zwaar wordt......staat al behoorlijk vol met planten enzo
@ Eertje.. Ik ben 1.80 en 66kg.. Ben heel slank eigenlijk, en ik zie echt minimaal iets! Vind het zo gek, haha. (foto van 17 weken in album en er is nog weinig veranderd)
Hey, Maar ben jij in het bezit van aardige buikspieren? Want dat kan echt veel verschil geven....mijn schoonzusje bleef bij de eerste ook erg lang plat!!
Oh Eerised wat een mooie foto's! Ik vind ze echt zo schattig die kleintjes op de 20 weken echo. Ja het is echt zo leuk om kleertjes te kopen, ik word helemaal verliefd als ik die kleine kleetjes zie. Hellen heel veel plezier bij de Elf Fantasy Fair, ik hoop dat je er heel erg van gaat genieten en even alle zorgen opzij kan zetten! Ladymoi fijn dat je de beslissing hebt genomen om minder te werken, jammer dat je baas niet zo meelevend is, maar gelukkig heb je de arbo achter je. Lief dat ze even belden. Veel sterkte met je bekkenpijn! Rox wat vervlend zeg van die klant, aar je denkt wel aan jezelf en je kindje dat is heel goed. Annelies ik heb je even verzet in de lijst, nu staat het er weer goed in. Heel veel succes en plezier morgen met de 20 weken echo.Ben benieuwd of je voorgevoel klopt... Babijtje wat lief van je vriendin, klinkt als een leuke longsleeve. Andi mooie foto's van je buik, het gaat inderdaad hard bij jou, maar dat is toch leuk, zie je tenminste meteen dat je zwanger bent. Bij mij is het nog een beetje twijfelachtig. Bekenden zullen het wel kunnen zien, maar voor onbekenden is het nog niet echt duidelijk. Ik voel me gelukkig al een heel stuk beter, morgen ga ik weer eens aan het werk. Ik heb hetzelfde als Eerised eigenlijk, ik ben erg rustig, we hebben alleen wat discussies gehad in week 10 tot 12, daar was de hormoonspiegel het hoogst, maar nu voel ik me niet bijzonder emotioneel of anders dan normaal. Eigenlijk ben ik heel erg gelukkig nu, ik heb zo lang gewacht op mijn zwangerschap dat ik er elk moment van wil genieten, niemand haalt me van mijn roze wolk
wow andi wat een buik!!! echt een super mooie zwangere buik. ik heb ook net weer een foto geplaatst. ik zelf vind het al heel duidelijk maar sommigen zien het nog steeds niet echt, maar ja komt vanzelf wel!
Wow Andi dat is al een behoorlijke ( en mooie) buik zeg! Bij een tweede schijnt het vaak sneller te tonen, maar ik heb een collega die minder ver is dan jij en waarbij je echt nog maar héél pril iets ziet. Eerised: mooie fotos zeg! 8 Mei mag ik vind het toch wel erg spannend . Twinkle: goed om te lezen dat je je weer beter voelt. Mare: ik vind dat je een heel mooi bolletje hebt. Duidelijk zwanger
Goedemorgen, vanaf het werk, ik ben eindelijk weer begonnen met werken en ik heb er weer zin in. Mijn collega's hebben vandaag ook gezegd dat mijn buik nu toch wel echt zichtbaar wordt Mare jij hebt ook een mooi buikje hoor! Zoals Hellen het zegt duidelijk zwanger. Oh Hellen zijn jullie met z'n tweetjes zwanger op het werk? Dat is leuk, of heb je niet zo veel met haar te maken? Afspraken voor vandaag: BrusjevoorLynn en Annelies hebben vandaag de 20 weken echo. Spannend meiden, ik duim voor goede uitslagen en geniet ervan om weer even naar je kleintje te mogen kijken!!
goedemorgen, succes brusjevoorlynn en annelies, hopelijk is alles helemaal goed. wat fijn twinkle dat je weer aan het werk bent. op gegeven moment ga je je toch echt vervelen thuis. ik slaap nog steeds zo slecht en wordt nog steeds snel misselijk. van mij mag het nu wel eens een keertje veel beter gaan ipv een beetje beter.
goeiemorgen dames!! ooh andi:jij hebt ook al zo'n flinke toeter??!!zit hij bij jou ook nog niet in de weg??bij mij wel af en toe als ik mijn sokken of zo moet aandoen! ik moet nog even wachten tot volgende week dinsdag voor de 20w echo! maar ben er gerust in. ooh in mijn album zit een foto van toen ik net 17w zwanger was! vrijdag zal ik er nog eentje bij zetten,want dan ben ik juist 20w zwanger. ik vind het echt gek om iedereen zo dik te zien worden.raar dat het toch zo snel gaat hè!? groetjes sofie
@Sofie. Wat een mooie ronde buik al zeg.. En wat een verschil met die van mij, heb ook een foto van 17wkn in mn album staan. Zo ga nu ff wat eten en kom straks ff weer kletsen! X
Moggel! Mare, ik vind ook dat je al een mooi bolletje hebt, hoor! Ach, op een gegeven moment gaat het ineens flink groeien Die baby moet toch ruimte hebben! Haha Dank jullie voor de complimenten over m'n buik! Sofie, hij zit me ook echt al in de weg.. En dan te bedenken dat het alleen maar erger gaat worden. Haha. Ik heb ook bijv als ik Gabriëls schoentjes aan moet trekken dat ie al in de weg zit. Haha, dat gaat leuk worden! Ik sta er ook van te kijken dat het zo snel gaat! Iedereen is al op/bijna of over de helft!
@ sofie, wat een mooie buik ook zeg! De mijne begint nu ook lekker te groeien gelukkig in me album staat van 18 wk maar nu ik bijna 21 wk ben issie al weer wat dikker ook iedereen ziet het nu aan me enzo, geen patatjes buik meer zo als ik dat noem, hihi Gister middag de 20 wk echo gehad, en het is en blijft een meisje, zoals we met 15 wk ook al wisten Alles ook helemaal in orde, prachtig mooi op groei zei de meneer en tussen 20-25cm. Als het zo doorgaat, wordt het een mooi kindje van 50cm en 6-7 pond. en alle dingen die bekeken konden worden ook allemaal gezond, en super actief is ze! aan het eind van de echo lag ze helemaal andersom dan in het begin, hihi!
wat ik ook zo leuk vind is dat mensen die mijn buik mogen aanraken, dus vrienden en familie echt zo'n glimlach krijgen van: ja dit is een echte babybuik. het voelt gewoon lekker strak enzo. iedereen lacht mij een beetje uit omdat ik altijd aan mijn buik zit, maar het voelt gewoon zo lekker rustgevend. lekker aaien of kriebelen, kan mij voorstellen dat het voor het kind ook wel goed voelt toch? Torties wat heb jij trouwens een leuke kinderkamer uitgekozen. als ik een meisje zou krijgen zou ik hem gewoon precies zoals op het plaatje willen ik ben zo gek op paars. welke kleuren wordt jullie kamer?
@Andi mooi buikje hoor @mare je moet ook niet naar haar buikje kijken Zij heeft al een kleine gehad en dan groeit de buik ook sneller
@torties als je http:/ voor je babysite zet kan iedereen er gelijk op klikken Moooi nog steeds een meisje dus @mare het lijkt wel of mijn buikje iedereen's bezit is... komt er een vage kennis langs oohh wat een lief buikje hup handen erop .. dit geld ook voor buurvrouwen en verre familieleden ....