September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hihi mijn kleintje was net enorm hard aan het schoppen!!! ik ben daar zo blij mee hè want het is zo'n lui kind maar heel af en toe merk ik wat en dan voel ik ook gelijk dat het steeds sterker wordt. geweldig!!!

ja eigenlijk vind ik dat ik voor een eerste ook gewoon al een mooie buik heb en die andere mensen die snappen het gewoon niet. die denken dat je al gelijk een buik hebt. pff

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    echt waar :confused: oh daar zou ik echt een probleem mee hebben. gelukkig kunnen de meeste mensen het ook goed inschatten bij mij. mijn schoonouders hebben nog niet eens gedurfd :p

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Niet echt. We doen wel hetzelfde werk, maar omdat we altijd veel op pad zijn, komen we elkaar zo af en toe eens tegen. Wel lachen hoor..een dag nadat ik beide teams per mail op de hoogte stelde van mijn zwangerschap, deed zij dat ook.

Hier een dagje vrij. Heb voor mijn doen eindelijk weer eens een beetje behoorlijk geslapen. Wat was ik dáár aan toe zeg!

Ik mag nog even wachten op mijn 20 weken echo..die is pas 8 mei en dan ben ik bijna 21 weken..volgens de laatste echo. Ik vind het héél erg spannend....

Zo Sofie...jouw buik is ook erg mooi al zeg!

En Torties: fijn dat het nog steeds een meisje blijkt ;)

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)

schoonouders zijn de enige ongeveer die er nog niet aan hebben gezeten hahaah

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @sofie jij hebt ook al een mooi buikje zeg :)

6. Annelies

Annelies Niet meer actief

@sofie en andi, wat een prachtbuikjes al zeg... Hier is de buik ook lekker aan het groeien... Kan het in ieder geval niet meer ontkennen (niet dat ik dat wil hoor;))

Hier ook niet allemaal aan mijn buik zitten hoor, echt alleen "eigen volk"... Mams, zusje, lieve vriendinnetjes maar absoluut geen schoonouders/schoonfamilie... En op de een of andere manier doen ze dat ook niet, ik ben nogal sterk in nonverbale communicatie... zal daar wel mee te maken hebben ;)

Nou, en dan de 20 wekenecho... Vanmorgen om half negen moest ik er zijn... en we hebben tot 10:00 (!) mogen kijken naar ons kleine beebje... Er was iemand extra die in opleiding was voor echoscopist dus die ging eerst uitgebreid kijken, en vervolgens werd alles nogmaals gecheckt, uiteindelijk de gynaecoloog nog even gespiekt en alles is goed!!!!! Wat heerlijk zeg... Zag er zo tegenop vanmorgen, maar voor niets dus gelukkig... En dan het geslacht... We hebben het heel goed kunnen zien en op foto maar mijn mannetje wil het (nog) niet wereldkundig maken dus helaas voor jullie houd ik het nog even mezelf... Wie weet wie er allemaal wel niet meeleest ;)
    Nou, dat was het weer voor even, tot snel!

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @annelies :( hopelijk mag je het snel vertellen :) Ik ben benieuwd..
    Wel leuk dat je extra lang heb mogen genieten van de kleine :)

8. Annelies

@naiobi, ik vind het eigenlijk ook wel leuk om het nog even geheim te houden hoor... lekker samen een geheimpje... kijken hoe lang we het vol kunnen houden hoor, ik denk dat ik me zo verspreek...;)

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Annelies: gefeliciteerd met je goede echo. Geniet nog maar even lekker samen van de wetenschap van het geslacht. Een geheimpje hebben is soms best heel leuk :)

10. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    annelies: gefeliciteerd met de goede echo en wat gaaf dat je zolang mocht kijken!

als wij weten wat het wordt wil mijn man het nog niet vertellen, ik mag het wel aan mijn familie vertellen. maar ik weet toch al dat mijn man zich als eerste verspreekt!

11. Annelies

@mare, ik denk idd dat het bij ons net zo zal gaan, dat mn man het verklapt... we zullen zien! Ik heb trouwens mijn ouders al wel even gebeld hoor, die weten het wel ;)

12. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    FIjn dat je echo goed was Annelies!! Super ook dat je zo lang hebt kunnen koekeloeren! :D

Ik beslis eigenlijk pas wanneer we weten wat ons kind is.. Ik wil het ook wel voor me houden, maar ben ook wel bang dat ik me zo verspreek..

13. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ 5mare5 Thnx, ik ben ook echt heeeelemaal verliefd op de meubeltjes, gelijk al, toen ik het kamertje zag..
    Eerst wilden we ook paars, maar het is een vrij grote kamer waar me meisje komt, dus dat vond ik een beetje te heftig worden dan..
    Nu wordt het, waarschijnlijk, roze met oranje streep op 1 muur, met een band van vlinders en daarboven lichtroze.
    De andere muren helemaal lichtroze maar wel met de vlinderband (oranje/roze vlinders)
    Ik heb er een foto van, maar ben op me werk dus kan em er even niet opzetten :)

14. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    nou dat klinkt ook erg mooi, zou graag later een foto van willen zien hoor, als je niet meer op je werk bent ;)

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Oh meiden, mooie buikjes hoor ,ik ga ook ff een plaatje van mijn buik plaatsen :D

Dit was mijn buikje met 18 weekjes. (let maar niet op de troep op de achtergrond :D)

16. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    thanx lady's voor de leuke reacties!!

maar voor de meiden die hun buikje nog niet dik genoeg vinden,is er goed nieuws ,want vanaf nu ga je hem zien/voelen groeien,nu gaat hij op ongeveer 8 weken het dubbel worden!!

annelies:fijn dat je een leuke 20w echo hebt gehad!

groetjes sofie

17. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @joyce ook al een mooi buikje hoor :)

18. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    idd joyce ook al een mooie buik! p.s ik zag de troep niet eens totdat jij er wat van schreef :p

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    :D ja hier groeit hij ook erg hard.

@ Annelies, nog gefeliciteerd met je goede echo.

20. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Zoo, Joyca, geloof dat jij net zo'n buik als ik heb! :D Zit zeker ook wel bij jou in de weg? ;)

Deel Deze Pagina