September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ja beetje wel :D Begin het nu ook echt wel weer te merken.

Maar hij moet nog veel verder groeien, krijg weer een megabuik geloof ik.
    Had ik bij de zwangerschap van mano ook al.

2. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ik had bij Gabriël echt niet zo'n toeter! Dat was een heel bescheiden buikje.. Ik denk dat ik dit keer daar wel aan voorbij ga!

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Nou ze zeggen dat ik ook al dikker ben dan bij mano, dus hij word nog groter :D

Nou ja het is maar weer afwachten.

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Heb ook weer een buikfotootje gewaagd. Deze keer zónder mijn "maag" weg te drukken, want daar schaamde ik me zo voor. Maar als ik sta, zitten de 2 zwembanden al nagenoeg aan elkaar. Helaas alleen als ik sta. Maar ach..de echte groeispurt moet nog komen, dus ik heb hoop :)

5. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Dat wordt al echt wat Hellen! :D

Ik heb al een hele beste buik, wel leuk natuurlijk maar ook erg lastig, met de verhuizing op komst.

6. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ooh helen,
    je buikje begint echt goed te groeien,leuk hè!?

groetjes sofie

7. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    hai meiden

leuk leuk leuk! al die buikfoto's!!!! :D :D :D
    ik heb ook al een aardige buik( de opmerking met ''zijn het er 2????!!!'' begint ook wel vervelend te worden ;) )
    ik ga er ook snel 1tje opzetten!!! :D

vanavond naar de mamamazzelavond lekker shoppen! :D

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Rox, die hoor ik hier ook vaak, weet je zeker dta het er geen 2 zijn ?? Word er ook moe van.

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Nou...die giga buik wil ik dan wel eens zien hoor :)

10. Femya

Femya Niet meer actief

Mare wat vervelend dat je nog steeds zo snel misselijk wordt, ik hoop echt voor je dat dat snel over gaat. Slecht slapen is bij mij ook een probleem hoor, sinds ik zwanger ben heb ik 3 nachten helemaal doorgeslapen, de andere nachten ben ik minimaal 1,5 uur wakker, maar dan ook echt klaarwakker, en meestal is dat van 4 uur tot half 6 :( Heb jij ook last van wakker liggen, of slaap je gewoon niet lekker? Ik wrijf ook regelmatig met mijn handen over mijn buik, volgens mij geeft dat een goed gevoel aan je kindje.

Sofie wat een mooie buik zeg! Heel mooi rond. Ja het gaat snel he ineens :D Ik wist niet dat het met 2 weken verdubbeld, ik ben erg benieuwd...

Eerised jouw buikje is ook mooi hoor, leuk om al die verschillende buikjes te zien.

Andi oh wat vervelend dat je buik nu al in de weg zit, dat gaat inderdaad alleen maar meer worden...

Torties wat super dat je 20 weken echo goed was! Heerlijk gevoel moet dat zijn, nu lekker genieten van je meisje. Wat grappig dat ze helemaal omgedraaid was. Klinkt heel mooi zoals je het kamertje wil doen, ik ben benieuwd.

Echt Naiobi, zit iedereen gewoon aan je buik? Bij mij alleen nog maar mijn vriend en een hele goede vriendin, die dook er meteen op af, maar verder nog niet, ik hou daar ook niet zo van moet ik zeggen. Goede vrienden en familie mogen, maar anderen liever eerst vragen. Lijkt me zo gek dat ineens iedereen eraan zit. Vind jij het geen probleem?

Hellen dat is inderdaad grappig als je op dezelfde dag zo'n mail hebt rondgestuurd. Bij jou ook al een mooi buikje hoor, goed te zien dat er een kleintje in zit.

Annelies wat fijn dat de 20 weken echo zo goed was! En super zeg dat jullie lekker lang hebben mogen kijken, geniet er maar van :D En succes met jullie geheimpje, knap hoor als je het voor je kan houden! Maar ik ben wel benieuwd...

Joyce bij jou ook al zo'n mooi duidelijk buikje, leuk hoor!

Mamadeluxe jeetje zeg, gaan jullie verhuizen? Dat moet een hele onderneming zijn, wanneer gaat het gebeuren?

Rox veel plezier bij de mamamazzeldagen! Hopelijk vind je leuke spulletjes voor weinig geld!

Mijn eerste buikfoto moet nog gemaakt worden :oops: maar dat gaat binnenkort wel gebeuren en dan zet ik die ook in mijn album.
    Ik voel hummeltje echt bijna de hele dag door bewegen, het is echt een druktemakertje! Maar wel erg gezellig hoor, die leuke plopjes :D

Ik ga zo naar de fysio, en dan lekker niks, fijne avond allemaal en tot morgen!

11. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik slaap sowieso nooit helemaal goed maar nu is het helemaal erg. ik lig veel wakker en droom heel veel. helaas voor mij als ik droom slaap ik ook maar heel licht. ik ben vergeten hoe dat fenomeen heet, maar dan ben je er dus bewust van dat je droomt maar ik kan het dan niet echt stoppen. dat houdt dus in dat ik dan heel onrustig ben. heel irritant. en ik moet ook nog steeds vaak 's nachts eruit om te plassen. maarja aan weinig slaap kunnen we beter maar wennen want dat wordt vast niet veel beter!

12. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Andi; mooie buik hoor!

@alle andere met buikfoto; ziet er mooi uit de foto's en de buiken. Heb ze allemaal bekeken :D

@Annelies; super dat je een goede echo hebt gehad. Helemaal gaaf

@Rox; veel geshopt???

13. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    hallo dames
    bedankt voor de reactie over mijn bi klachten geval!
    Ik heb wel alles gelezen maar weet echter nier eer wat en op wie ik moet reageren! en wie wat schreef!
    wel errug leuk die buikfotos, mijn buikje is niet zo groot moet ik zeggen, wel al te zien maar niet echt duidelijk!

Hellen: even een vraagje...ik zie aan je avatar dat je hekersij gelooft, of hoe je dat ook noemt! Doe je erzlef ook wat aan, bedoel aan magie? gewoon zomaar interess, hoop dat je het niet erg vindt!

14. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Och Twinkle, er valt mee te leven ;) Je lijf past zich er vanzelf aan dat je niet alles meer hetzelfde kunt doen! :p

Rox, ik ben ook wel benieuwd!! Die opmerking heb ik ook al geregeld gehoord, hoor ;)

Leuleuk! Morgen op kraamvisite bij een vriendin van me die maandag bevallen is van een zoontje! :D

15. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oh leuk, al die buikfoto's van jullie! :D
    Ik heb gisteren foto's gemaakt van mijn heel bescheiden buikje, zal ze zo snel mogelijk proberen in mijn fotoalbum te zetten.

Morgen krijgen we dan eindelijk onze 20 weken echo om 13.00!
    Ik ben zó benieuwd!
    Morgenvroeg eerst nog even naar de vk (08.50), daarna naar de huisarts (09.40) en 's middags dus de echo.

Verder ga ik iig dit weekend met de babykamer aan de gang, met het behang eraf halen wat er nu nog op zit. Voor de rest kunnen mijn man en ik niks doen, omdat het schilderen door mijn vader gebeurt, en het behangen door mijn moeder en schoonmoeder. Fijn joh, werk uit handen geven! :)

16. @ Mare.. Ik heb dat dus ook dat rare dromen en me er heel bewust van zijn, ik word 's nachts wakker om te plassen (zo'n 3/4 x per nacht) en dan weet ik precies wat ik gedroomd heb, dan val ik weer in slaap en ga ik gewoon weer verder waar ik gebleven was, en idd.. het stopt gewoon niet voor die nacht haha heel irritant maarja!
    Kunnen we alvast wennen aan het 's nachts wakker worden enzo..

@ Twinkle.. Dankje, ja hij is wel klein mn buikje, maar vind hem wel mooi!
    Hoeft van mij ook niet zo groot te worden eigenlijk haha..

@ Annelies.. Fijn dat de 20 weken echo zo goed ging! Heerlijk gevoel hé.
    Ga je de foto's nog online zetten :) ?
    En ik ben ook heel nieuwsgierig hoorr.. hihi.. Wat is het? Wat is het? ;)

@ Torties.. En lees dat jij ook een mooie goede 20 weken echo had, mooi mooi mooi.. Alleen maar goed nieuws :D ! En een meid, leuk hoor.
    Al lekker roze spul gekocht?

Ooooh en ik geniet steed meer van het geschop van mn kleine..
    Vanmiddag kietelde het even, en toen moest ik gewoon lachen, zo'n gek gevoel!
    Maar soms dan schopt hij/zij zo hard dat ik er van schrik.
    Haha! Gek hoor, maar o zo mooi.

Nog leuke dingen beleefd vandaag?

Ik kan niet wachten tot zondagavond/maandagmorgen (ligt eraan wanneer we moeten vertrekken), lekker 1 hele week met mn vriend samen, wat een luxe.. Heerlijk zeg!
    Hopelijk gaat de rit lekker naar Zuid-Frankrijk of Spanje.
    Alleen hij is zich al geestelijk en lichamelijk (hihi), aan het voorbereiden zegt ie, voor als ik mee ga..
    Schijn veel te praten, zeggen meer mensen.. zou het dan echt zo zijn?

Sorry hoor, ben een beetje hyper en vrolijk door de kleine, tis zo'n drukkerd.
    En heb vandaag een goeie dag achter de rug, lekker allemaal rommel weg gegooid, kasten uitgeruimd etc etc. En voel me nu heel goed!!
    Heb ook energie voor 100 de laatste dagen.. :D

Doei lieve meiden, ga nu met mn vriend bellen.
    X

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik vind vragen nooit erg. Ik hou niet van de geheimzinnigheid waarmee sommige paganisten zich omkleden. Ja..ik geloof in meer dan alleen God en ben opgeleid tot priesteres. Magie is niet wat je ziet in films en series, hoor. Hoewel het me soms enorm handig lijkt om mensen te kunnen bevriezen 8) Magie is ook een kaars branden en voor iemand of een situatie en die kaars vooraf bewerken met tekens en/of olie, bijvoorbeeld. Maar ik hou me er niet zo heel veel mee bezig. Ik ben meer van het lichtwerk en het vieren van de seizoenen en manen. Maar dat is hier allemaal wel erggg off-topic. Mocht je meer willen weten kun je me altijd een PB sturen hoor!

Hier weer buikpijn en dus waarschijnlijk wederom een groeizaam moment voor wurm. Vervelend is wel, dat ik ineens weer erg pijnlijke tepels heb. Maar als ik er zachte druk op geef, komt er ook wat vocht uit, dus het zal daar wel mee te maken hebben. Helaas ook een gevalletje opkomende koppijn ( en ik heb vannacht nog wel redelijk geslapen en me niet al te druk gemaakt in het huishouden :cry: ) dus het zal zo wel bedtijd zijn.

Jusi: toitoitoi voor morgen!!!!

18. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    wauw, ben echt al weken niet meer op het forum geweest. ik ga eerst eens even bijlezen!!

19. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Oh man....ik heb morgen ook de 20 weken echo....en ik knap nu echt bijna uit elkaar van de kriebels.....echt naar zeg die `spanning`!
    Net nog naar de prenatal geweest...allemaal leuke en nuttige dingen gekocht...niks aan het handje....en nu ineens voel ik de spanning opkomen :oops:
    Maar jaaaaaaaa....laat morgen wel horen hoe het gegaan is...vast prima haha...maar toch.

doeiiii

20. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen,

jusi en eertje, veel succes bij de 20 weken echo! het komt vast allemaal goed en vergeet niet ook van je kleintje te genieten!

ik moet straks werken en ben benieuwd hoe ik dat moet volhouden aangezien ik mega slecht heb geslapen. ik moet ook nog eens iemand bellen zometeen hoewel dat gewoon echt niet in de planning past omdat ik moet douchen etc enik raak daarvan echt in de stres. bah

Deel Deze Pagina