September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    hej allemaal,

meiden, zijn jullie er al een beetje aan gewend dat jullie zwanger zijn? hier nog totaal niet :oops:

groetjess

2. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Hier ook nog een die het allemaal niet kan bevatten.
    Ben heel bang dat het niet goed gaat enzo. Ik moet zeggen dat ik er nu ook wel héél erg mee bezig ben en me ga voornemn de komende week wat minder aan te denkne.

3. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hihi nou het begint te wennen hoor. maar de angst herken ik nog wel. hoewel ik verder overal een goed gevoel over heb...heel stom is dat. jezelf eenbeetje onzeker houden heet dat eigenlijk hahaha

4. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    ik heb dit keer veel meer symptomen dan toen ik zwanger was van de miskraam dus heb er nu veel meer vertrouwen is :D

maar ja, je weet nooit :( Maar daar denken we dan maar niet aan :)

het streven is nu eerst de 12 weken voorbij he meiden!

groetjes

5. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    Hallo allemaal, ik heb geprobeerd alles bij te lezen maar vergeet weer alle nieuwe namen....(zwangerschapskwaal?hahaha.....)
    Maar welkom wel gezellig hoor al dat geklets.
    Ben ook blij te lezen dat we met z'n allen dezelfde twijfels hebben, en voor mij gelukkig niet allemaal dezelfde kwaaltjes.
    Hoewel ik wel erg kort slaap tegenwoordig en mijn spastische darm komt na 1,5 jaar weer eens opspelen ppppfffffff, maar ach als dat alles is mag ik nog steeds niet klagen toch?
    Jeetje wat een verhalen over schoonouders pfhoe, kan het wel een beetje indenken heb ooit ook een heks als schoonmoeder gehad tjee man wat erg.
    Nu juist lieve schoonouders, die kwam vanavond met het eten aanzetten met lekkere carpachio. Ik gelijk oh die hoef ik niet hoor. Zegt ze ben je daar dan niet zo gek op? (ik eet al ruim 7 jaar daar en eet het normaal wel). Maar ik vol goede moed liegen nee hoor ik hou er niet zo van hahaha.....
    Dat geheim houden wordt straks toch wel moeilijk denk, maar ben bang dat zowel mijn moeder als mn schoonmoeder allebei hun mond niet kunnen houden. Ga het dus maar zo lang mogelijk volhouden.

6. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Ik besef het mij nog helemaal niet... Ik doe ook steeds testjes om de zekerheid te krijgen...
    Stom he...

He ik zag net nog een vraag of iemand nog op de lijst mocht... maar nu weet ik niet meer wie...

7. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0

Is dat 6,5 week vanaf je laatste menstruatie of vanaf de bevruchting?

8. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    vanaf de laatste menstruatie...
    De meeste mensen krijgen veel later een echo, maar ik ben zwnager van ene ivf kindje en heb de vorige keer een bbz gehad dus willen ze zo snel mogelijk weten of het goed zit....

9. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    oh ja beverly, die spastische darm is hier ook weer erg aanwezig! drama. haha

10. Stefje

Stefje Lid

3 jan 2009
    73
    0
    0
    Zuid Holland
    Sjonge, even darten kijken en ik heb alweer een hoop gemist! :D

Alle niew zwangere dames: Gefeliciteerd! :thumup:

Ik heb het gelukkig wel getroffen met mijn schoonouders en ouders! Zijn allemaal erg blij!

Het is 6,5 week na je laatste menstruatie. Het leuke is dat je altijd die twee weken mee mag rekenen, dus ook bij de gyn of vk!

Haha Beverly! Wat kan jij jokken zeg! :^o haha! Mijn schoonmoeder zou gelijk enorm aan zichzelf gaan twijfelen!

Toen ik zwanger was van mijn dochtertje was ik echt giga ziek! Ze is nu 5 jaar, en wist dus niet meer wanneer dat begon. Ik had dus iets van: Joepie, dat heb ik nu niet! Maar ja, Betty Boop, je hebt mijn dromen verstoord, door te zeggen dat het met 6 weken begint! Hahaha! Ach, we zien het wel!

Ja Dina, we zitten onszelf echt een beetje gek te maken! Straks als we de kleine voelen schoppen, krijgen we iedere dag bevestiging, en mijn ervaring van mijn vorige zwangerschap is dat je er daardoor door de dag heen wat minder mee bezig bent!

Zo, weer ff bijgekletst! Welterusten voor straks!

11. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hahhaha nou ja niet bij iedereen begint het dan hoor, sommige hebben nooit klachten ;)

Truste allemaal en ik beloof plechtig dat ik minder zou schrijven ;)

12. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Bij mij is de misselijkheid afgelopen week enorm gekomen. Ik had gehoopt de dans te ontspringen, want bij mijn dochtertje was het ook zo erg, maar helaas... voel me zeer beroerd, hoop dat het snel beter gaat... pfff.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ klusser, bandenpijn kan idd zo vroeg beginnen. Ik had het ook al gelijk vanaf het begin.

Ik lees trouwens niet jullie verhalen mee hoor, kwam alleen even kijken of er een reactie terug was :)

14. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Goede morgen allemaal...
    Hier heerlijk doorgeslapen sinds een lange tijd. even voor de wekker wakker...

Sterkte met de misselijkheid Lilith ik hoop dat het niet super heftig word....

15. Tinkerbellmama

Tinkerbellmama Actief lid

11 dec 2008
    201
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal,

Welkom alle nieuwe meiden.

Gelukkig ben ik gezegend met lieve ouders en schoonouders die het allemaal erg leuk vonden.

Ben benieuwd of de misselijkheid toe gaat nemen maar ik vrees het ergste......bah.

16. Tinkerbellmama

11 dec 2008
    201
    0
    0
    He bah, lilith, sterkte joh.

17. Tinkerbellmama

11 dec 2008
    201
    0
    0
    Ik probeer de hele morgen de verloskundige al te bellen maar ze zijn steeds in gesprek.......erg irri.
    Ben n.l zo ongeduldig hihi

18. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Nou hier is het foute boel.Ik ben vanmorgen naar de wc gegaan en er zat bloed bij.En ik denk dat het niet van een zwangerschap meer is.Ik snap er alleen niks meer van want ik ben nog steeds misselijk.

19. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    He meid nee toch he... weet je eht zeker? Soms krijg je een bloeding ondanks dat je zwanger bent he....
    Misschien even de ha bellen voor een bloedtest...

Heel veel kracht meis...

20. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @inkerbellmama geduld is een schone zaak he hhihihihi.. gewoon blijven proberen...

Deel Deze Pagina