@ Naiobi, ik weet dat het geen kwaad kan, maa het idee gewoon. Hier ook niet zoveel nodig, eerst ff afwachten wat het word, denk dat we het dinsdag wel willen weten. Oja en wat betreft rare dingen, ik ben nu verslaafd aan drop ( echt waar ) En ik vind sinaasappelsap ( alles soorten) echt vies nu, moet er niet aan denken. Terwijl ik dat voor mijn zwangerschap wel gewoon dronk.
Ik vind sprite niet meer te drinken ... en 7 up heerlijk hihi.. Terwijl sprite mijn favo drankje altijd was
Whaa, wat typen jullie snel!! Rox, ben benieuwd naar je foto, hoor! Joyce, pas je wel op met teveel drop! Want als je teveel eet, kan je bloeddruk gaan stijgen door het stofje glycerinezuur! Ik vermijd het maar dan zo veel mogelijk, maar ik ben zelf ook echt gek op drop, hoor.. Oef, wat een lijsten zie ik hier al voorbij komen aan uitzet! Wij gaan de rest vergaren zodra we weten wat het is, want dan kunnen we ons daar op aanpassen! (Heb bijv al hele leuke roze spuugdoekjes bij de Hema gezien )
Weet het dat ik niet teveel mag eten, maar ik moet het gewoon hebben. Bloeddruk was altijd goed bij de vk, zolang die nog goed is, blijf ik lekker drop eten
Haha ik heb ook een tijdje heel veel zin in drop gehad. Zo lang je bloeddruk gewoon goed is mag je er best een paar per dag eten. (Mijn collega is arts en ze zei dat het geen probleem was). Mijn moeder scheurde tijdens haar zwangerschap de hoekjes van de tvgids af en at ze op Het mocht alleen de kro gids zijn geloof ik de andere lustte ze niet. Cola vind ik nu niet meer lekker, soms een slokje, maar liever 7-up. Wat grappig Naiobi dat je sprite niet meer lekker vind en 7-up wel. Eertje wat super dat de echo goed was!!! Fijn zeg Geniet er maar van!
kay, da's wel het meest vreemde wat ik ooit heb gehoord, Twinkle. Jakkes, tvgids.. Hahahahaha. Weet wel dat ik toen nog maar net zwanger was(deze keer) dat ik ineens heel erg zin had in een botheram met pindakaas, terwijl ik normaal nooit pindakaas at! En toen wist ik nog niet eens dat ik zwanger was
Halloooo! Ik ben er weer. Vanmorgen dus eerst naar de vk geweest, bloeddruk was perfect, buik was mooi gegroeid en had het hartje weer gehoord. Vanmiddag dus dé echo gehad, en wat een opluchting, alles zag er goed uit! Man en ik weten het geslacht ook, maar aangezien wij het geheim willen houden voor onze omgeving kan ik het hier helaas niet vertellen. Verder las ik hier over gekke eetverslavingen, nou, ik heb nog niks wat ik lekkerder vind als anders. Wel dingen die ik eerst heel lekker vond en nu liever niet meer heb.
verslaafd aan cola!!!! en 7-up is toch beter dan sprite joh (mijn man werkt voor 7-up) en aan kroketten! hihihi die foto lukt niet hor meiden ... ikkrijg heel de tijd een zwart vlak als ik m erop zet.....
Jusi wat super meid! Wat fijn dat alles goed is Heb je mooie foto's van je kleintje? Ik ben erg blij dat iedereen zulke goede echo's heeft
zo het is gelukt! mijn klanten allemaal een tondeuse coupe gegeven zodat ik snel klaar was om de foto's erop te zetten...
hier ook een goede echo en ons kindje was heel erg beweegelijk, waardoor de echopiste het geslacht niet kon zien. Maar ik ben heeeeel blij dat alles goed was. En iedereen die een goede echo heeft gehad, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!
Zoo..even gegeten en om 7 uur moet ik weer weg. Dus dan kom ik zeker even hier kijken voor ik ga Helaas is de hoofdpijn nog niet weg Zo Rox..je hebt een prachtig buikje zeg. Had ik maar zon mooie ronding En Naiobi.., jij zit ook al goed in de spullen zeg! Wat heb ik al Wiegje Babykamer (x2) Combi-wagen en maxi cosi Een kinderstoel Hydrofielluiers en washandjes Bad ( 1x, moet er nog 1 en voor beide standaards) Heel veel kleertjes veel 2e hands en enkele nieuw en sommige zelfgemaakt door lieve mensen Haarverzorgingssetje Speen Voedingskussen Spuugdoekjes en slabbetjes Dekentjes Verzorgingstas Box (1x..2e moet nog komen) ..geloof dat het dat wel was.. Wat fijn dat je de kleine zo goed kunt voelen, Sofie! Bij mij blijven het kleine plopjes..maar er zit ook zoveel isolatie tussen wurm en mijn buitenkant.. Fijn Eertje, dat alles goed en het geslacht hetzelfde is Erkenning 14 mei gaan Lief en ik dat doen. Vind het toch wel fijn als dat allemaal goed is geregeld. Joyce..pas je met je dropverslaving wel op je bloeddruk? Snoepgewoonten hier: veel fruit..vooral appeltjes!!! Af en toe kaas ( was ik altijd al gek op) en aardbei-rooibosthee. Gebraden vlees trekt me alleen niet zo erg momenteel. Jusi en Merakli: fijn dat alles okee was..is een hele geruststelling weer, he?
Helen, Jammer dat je hoofdpijn niet weg is het is allemaal wat, hopen dat het snel weg ggaat Ja het is inderdaad een hele gerusstelling, maar was zooooooo bewegelijk en ze dacht dat het een meisje was maar wist het niet met zekerheid te zeggen. Ach ik ben gewoon heeel erg blij dat het goed gaat. Wanneer moet jij Helen? gr merakli