September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Oefff...buikpijn. Rechts onder , maar niet in mijn lies. Zou dat ook bandenpijn kunnen zijn? Jah..of een darm die vervelend doet, kan bij mij ook altijd, maar omdat die zich met het groeien van mijn baarmoeder ook verplaatsen durf ik niet te zeggen waar ze nu zitten :s Het zit zo'n 7-10 cm onder mijn navel en dan rechts. Die banden..die zitten toch ook niet alleen aand e odnerkant vast? Het is vervelende pijn. Niet dat ik dubbel loop, maar wel vervelend. Ik merkte het ineens bij de supermarkt, toen ik met mijn buik tegen de opstaande rand van de lopende band stond. Dat doe ik wel vaker ( heb nu eenmaal ook buik van mezelf, en nu had ik ineens zoiets van "AUW"

Herkent iemand dit?

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik kom ff melden dat ik vanwege bed(bank)rust weinig boven op de pc ben en dus niet veel zal kunnen forummen, mijn laptop oplader is vorige week kapot gegaan.
    Succes de komende tijd!

3. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Rox; fijne vakantie!!

@mare; balen joh dat je morgen moet werken. succes alvast.

@slaapzak; super dat je een goede echo had.

@Hellen; wat goed dat je minder werken bespreekbaar hebt gemaakt. Fijn dat je aan jezelf en hummel denkt.

@sofie; toppie dat je leuke kleren hebt gevonden. Veel plezier morgen

@Mamadeluxe; tjee wat vervelend zeg dat je bedrust hebt. Sterkte meis.

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Eerised, nee ons kamertje is nog niet af.
    We moeten nog behang eraf trekken, en mijn vader komt het plafond schilderen. Handig zo'n pa die schilder is. ;)
    En mijn moeder en schoonmoeder komen behangen.
    Veel plezier met het kamertje kiezen als het er nog van komt! :D

Mare, wat vervelend dat je morgen toch moet werken. Balen dat het zo moet gaan. :(

Torties, jouw weekend zit lekker vol gepland! Ik ben blij dat wij dit weekend weer eens wat rust hebben. ;)

Slaapzak, fijn dat jullie je meisje weer hebben kunnen zien. :)

Hellen, verstandig dat je toch maar minder gaat werken. Het is toch altijd iemand die verder van je af staat die je over de streep trekt he, het is herkenbaar. ;)

Twinkle, fijn he, om al namen te hebben. :)
    Mijn man en ik waren er al uit voor het ene, maar niet voor het andere. En laat nu net het andere geslacht ons kindje worden. :)
    We twijfelen nu nog tussen 2 namen.
    Mare, balen dat je namen al ingepikt zijn. Wist zij dan al dat jullie die naam wilde voor een jongetje?

Mamadeluxe, waarom heb je bedrust?
    Doe het rustig aan, en het forummen komt later wel weer.

5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hoi hoi,

nou en hier komt nog het vervolg. de collega die zich ziek gemeld heeft is dus niet eens ziek. ik lees bij hem via msn dat hij vanavond naar één of andere race gaat. hier ga ik hem zeker op aanspreken. omdat hij weekend wil vieren moet ik op mijn vrije dag werken. nou bedankt.

Hellen: ik had gisteren zo'n enorme pijn in mijn buik, maar of het de banden zijn? ja er zijn idd meerdere banden die op verschillende plekken zitten dus het kan heel goed. raar is dat hè dat je niet weet waar je darmen nu zitten, dat maakt het moeilijk om te bepalen wat het is.

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen,

nog niemand wakker? nou iedereen alvast een fijn weekend gewensd! hellen veel plezier op de elf fantasy!
    nou ik moet opschieten want ik moet werken!!!

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Jaja, ik ben alweer bijna een uur wakker.
    Succes met werken vandaag Mare!

Ik lees dat Hellen vandaag naar de elf fantasy gaat, veel plezier! :D

Dadelijk ga ik met mijn moeder naar de winkel, moet nog boodschappen doen.
    Vanmiddag gaan we waarschijnlijk behang bestellen voor de babykamer. :D

Iedereen een fijne dag vandaag!

8. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Jusi; behang gevonden voor de kamer??

@Hellen; als je dit leest ben je vast al weer terug van de fair; hoe was het?? een beetje kunnen genieten of was het toch wel zwaar?

9. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    check album voor foto'svan de echo

10. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @slaapzak: te gek wat je allemaal kan zien op die foto's, idd duidelijk een meisje. en die foto van de stuitligging :D

ik ben klaar met werken en behoorlijk gesloopt. het is echt heel warm in de winkel en dat voelt echt niet lekker. net nog snel naar de h&m geweest om een topje en een sportbroek te kopen. en onze bugaboo is besteld!!! nu nog wachten tot die binnen komt!
    vanavond gaan we gezellig naar vrienden een filmpje kijken dus lekker rustig!

11. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen,

het is hier op zaterdag neit zo druk hè? en vanavond waarschijnlijk wel weer als ik er niet ben :(
    hm we gaan zo lekker sporten en dan naar de kerk ben eigenlijk best wel een beetje moe hoop dat ik de dag een beetje door kom.

12. marije2006

3 jun 2008
    71
    0
    0
    huisvrouw
    Sneek
    Hallo dames

hier is alles goed we hebben afgelopen donderdag de 20 weken echo gehad.
    alles is zo als het het met de kleine hummel,hebben een dvd en foto`s mee gekregen.
    we weten ook wat het wordt maar dat houden we lekker voor ons zelf.
    ben vandaag precies op de helft en zijn al druk bezig met de babykamer.
    en met Ashley haar verjaardag die wordt a.s donderdag al weer 3 jaar.
    de tijd gaat echt erg snel.

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Owww...slaapzak: wat een mooie echofoto's! Het ziet er prachtig uit zeg.

@Marije: Fijn dat ook jullie echo goed was!

De Elf Fantasy Fair was leuk! Jammergenoeg was het wel erg druk en met de rolstoel is dat niet handig. Omdat de banden ook zacht bleken, heb ik er toch een groot deel van de dag achter lopen sjokken. Ik was dan ook dóódop gisteravond. Peoh mijn bekken :(
    Maar het weer was heerlijk, de mensen prachtig en de sfeer (zoals altijd) heel fijn. Ik ben blij dat ik ben geweest. Ik ben weer 2 ringen rijker en da's ook leuk!

Alleen wat heb ik sinds vrijdag toch een bandenpijn zeg! Ik had werkelijk geen idee, dat het zó zeer kon doen :rolleyes: . Ik heb, zeker als ik opsta en de eerste passen die ik loop ( en als ik vermoeid ben zoals gister soms continue) het gevoel dat mijn baarmoeder aan het bungeejumpen is. Pff...wat een rotgevoel! Maar ja..volgens de boekjes gaan we nu een uiterst groeizame periode in, dus het zal daar aan liggen. En vanochtend heb ik voor het eerst een fikse harde buik gekregen. Niet pijnlijk, wél een héél vreemd gevoel.

Zo..dan gaan we nu op verjaarsvisite.

14. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @marije; fijn joh dat de echo goed was.

@Hellen; fijn dat het leuk was gisteren. en balen joh dat je zo'n last van je bekken hebt. Succes ermee.

Wij zijn net terug van verjaardag van neefje. KReeg van schoonzus nog een mobiel mee en een babygym die zijn toch niet meer gebruiken. Wat een verwennerij he!

15. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Heey dames!

Wat is het rustig hier de laatste dagen!
    Ik was er sowieso vandaag niet omdat we met hub en Gabriël naar Blijdorp zijn geweest! Hele ochtend heeft het gemiezerd, maar 's middags was het (godzijdank) wel droog.
    Ik heb wel heel veel gewandeld en geslenterd vandaag en dat merk ik nu ook echt wel aan m'n buik, daar heb ik nu best wel last van.
    Vandaag heeft de kleine zich wel heel vaak laten voelen dus dat was wel superleuk!

Slaapzak, wat heb je trouwens superduidelijke echo's! En echt overduidelijk een meid!

Hellen, ikweet precies hoe dat voelt die bandenpijn! Dat heb ik dus nu ook! Echt heel erg pijnlijk is dat! Ik hou dan bekant m'n buik vast omdat het absoluut niet prettig is!

Zoo, Babijtje, zeker wel lekker verwend!

Nou, voor ons nog effies tot de 20wekenecho.. Hub en ik hebben ook besloten dat we het niet geheim gaan houden wat ons hummeltje is voor geslacht. Ik weet dus ook wel bijna zeker dat wanneer ik het m'n moeder heb verteld op 4 mei dat ze dan zondags 10 mei met iets voor de kleine aan komt zetten(vieren dan de verjaardag van hub en mij).. Hihi.. Heel veel mensen denken hier trouwens dat het een meisje is. Mijn oma had het bij Gabriël goed en nu denkt ze dat het een meisje is.. 't Zal mij benieuwen!

16. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36

ff kijken of het gelukt is

17. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Niet dus, helaas, Leuk Andi zo'n dat, maar wel vermoeiend als je zwanger bent :(. Kijken of je oma gelijk heeft :)

18. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @marije: fijn dat je echo goed was!

@hellen: dat klinkt wel erg vermoeiend maar leuk zo'n dagje dan. hopelijk gaat de bandenpijn snel weer over, of wordt tenminste minder.

@andi: leuk een dagje blijdorp! ik heb mijn 20 weken echo een week later, nou duurt het niet meer heel lang hè!

ik heb de hele middag eigenlijk geslapen en ben nog steeds erg moe en misselijk!
    morgen gaan we denk ik nog even wat dingetjes kopen voor de baby en een nieuwe combimagnetron uitkzoeken!

19. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @ ANDI, HELLEN
    ja he we hebben gewoon super duper geluk gehad dan mini meisje leuke dingen deed..
    @ hellen banden pijn hhhhhmmmm i know that feeling....belemmerd me vaak
    Ik voel ook me buik hard worden door inspanning het doet geen pijn maar voel zo gespannen aan...aangespannen spier..gyn zei dat het niet erg was zolang het niet pijnlijk werd..en gewoon rustiger aan doen...ddduuuuhhh daar was ik ook achtergekomen...
    Oja en ik ben me snelheid kwijt. Ik kon zo snel lopen op de afdeling of zo en nu is dat niet zo of snel iets doen zo als zuigen en dweilen enz..
    Mijn man zei in het ziekenhuis toen we naar de gyn gingen ..boh je loopt echt langzaam iedereen loopt ons voorbij..en een vrouw draaide om zei wel lachend tegen hem "ja dat is ook moeilijk nu..en toen moesten we lachen..
    Nou dan heb ik best een buik dus...
    en ik lig altijd in een deuk om me zelf als ik in een spiegel kijk...Dat ziet uit hahaha
    en naakt al helemaal hahaha echt MAMA..
    iedereen bedankt voor de complumentjes

20. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Stom dat je die foto niet in orde krijgt, Merakli! En ik ben ook heel benieuwd of mijn oma gelijk gaat hebben :)

Mare, ja, was zeker leuk dagje, maar zeker wel vermoeiend, m'n hele benen zitten nu vol met spierpijn. Hahahaha. En inderdaad.. Het duurt nu niet lang meer!! Nog een week voor mij.. Ik kijk er echt heel erg naar uit! En hoe voel je je nu? Nog misselijk en moe?

Hahaha, slaapzak, ja, dan zie je er zeker wel zwanger uit!! Ik heb dat ook, hoor, als ik in de spiegel kijk! Al echt zo'n hele zwangere buik wat niet te missen valt!

En hè, heerlijk.. Eindelijk voel ik de kleine veel vaker. Nu is het echt wanneer ik even ga zitten dat ik dan vrijwel meteen die kleine voel. Heerlijk! :D

Deel Deze Pagina