September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Vandaag hebben de volgende meiden een afspraak:

Pluk: Afspraak vk om 9.00 uur
    Eerised90: 20 weken echo om 9.30 uur
    Jesenmo: 20 weken echo om 11.45 uur

Dames, veel plezier en succes!!

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Andi,spannend nog een weekje, voor mij nog een dagje, ik heb hem morgen avond.
    Ik ben ook benieuwd en vind het toch wel spannend worden nu.

Oh Blijdorp geweest :D BEn ik ook pas nog geweest, maar ook ik vind het niks hoor als je zwanger bent, pff erg vermoeiend, toen ik zwanger was van mano, ben ik nog geweest toen ik 36 weken zwanger was ofzo, dat was helemaal niet te doen.

ik heb de kleine vannacht ook heel vaak gevoeld :D Word ik dan wel weer vrolijk van.

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Meiden met een check-up vandaag: veel plezier en succes gewenst. Ik hoop, dat jullie met mooie verhalen (en plaatjes) naar huis toe kunnen!

Ik heb vandaag een "Bad Belly Day" (is net zoiets als een bad hairday, denk ik). Naast de bekken- en bandenpijn, is mijn prikkelbare darm OOK nog op hol geslagen vannacht, dus ik word nu tevens geplaagd door fikse buikkrampen en diarree. Heerlijk ..maar niet heus :rolleyes: .

Gelukkig heb ik met collega's en baasje besloten om meteen vanaf vandaag 6 uur te gaan werken en niet te wachten op de bedrijfsarts. Dus ik hoef maar tot 3 uur, gelukkig. En dan kan ik mijn bekkenband ophalen bij het postkantoor. Zal mij benieuwen.

Het is vandaag wat minder mooi weer, dus ik wens iedereen een extra zonnestraaltje toe!

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Iedereen met een afspraak vandaag succes !!

@ Hellen, oh das niet zo leuk, hoop dat het snel weer overgaat.
    En fijn dat je nog maar 6 uurtjes per dag hoeft te werken.

5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen,

oh hellen dat klinkt echt als een baaldag. eentje die je heel snel wil vergeten. veel beterschap! maar wel lekker maar tot drie uur werken!

Eerised, pluk en jesenmo veel plezier/succes vandaag!

@andi: oh ja spierpijn krijg ik nu ook heel snel. hm ik voel me denk ik iets beter vandaag maar ik juish niet te vroeg want ik hoef maar iets verkeerds te eten en het is gelijk weer raak. we zullen zien. maar eigenlijk ben ik wel blij dat het afgekoeld is en niet weer een warme dag.

6. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Goedemorgen allen,

Afgelopen zaterdagavond hebben ze bij ons huis in proberen in te breken zowel voor als achter.. Terwijl we op 1 hoog wonen Gelukkig zat de buurvrouw steeds langs de gordijntjes te kijken en zijn ze weg gegaan.. maar nu hebben wij twee beschadigde deuren/kozijnen en 1 raam.. En voel ik me alleen thuis niet echt meer op mijn gemak ...

Een blok verderop zijn ze ook geweest en daar zijn ze wel binnengekomen en die mensen kunnen hun deur helemaal niet op slot doen als ze weg willen...

@iedereen met afspraak veel plezier vandaag :)

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Naiobi, jeetje meid, maar wel beter dat ze niet binnen zijn gekomen toch?? Kan me wel voorstellen dat je je niet echt meer op je gemak voelt als je alleen thuis bent.

8. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @ hellen...ik werk ook sinds 19 weken minder en vanaf deze week maar 5 uurtjes en het was echt nodig! veel beter...maar heb er zelf wel moeit mee..maar ik weet dat het gewoon weg moet want het ging echt niet zo...
    ik moet echt rekening houden met het feit dat ik een ziekte heb en dar boven op zwanger..
    maar het is beter voor mij en mini meisje

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh heftig naiobi, kan me voorstellen dat jij je niet meer veilig voelt. nou moet ik gelijk denken dat de deur van ons balkon niet meer dicht kan en wordt ik wel een beetje bang. we wonen dan wel op drie hoog dus zo makkelijk komen ze er niet maar toch.
    ik hoop dat de politie er snel wat aan kan doen in jullie buurt.

10. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @mare het stomme is politieburo zit 2 min. lopen van ons vandaan :S

@Joyce ik ben ook heel erg blij dat ze niet binnen zijn gekomen ...

heb trouwens gisteren een schommelstoel gekocht voor in de babykamer...

11. Femya

Femya Niet meer actief

Hoi allemaal,

hoe gaat het hier?
    Eerised, Pluk en Jesenmo veel succes en plezier met de echo's als het nog niet achter de rug is. Ik hoop dat jullie mooie foto's te zien krijgen en dat alles goed is met de kleintjes!

Slaapzak wat een mooie foto's, lief zeg die voetjes. Over 8 dagen mag ik, ik ben erg benieuwd.

Ik voel bijna de hele dag door kriebels en ondertussen hebben al een aantal mensen de baby kunnen voelen op mijn buik, echt leuk. Elk moment van de dag kan ik mijn hand op mijn buik leggen en voel ik kleine klopjes. Afgelopen weekend hebben we een doomoo gekocht met zo'n speelboog erboven, zo leuk al die spullen voor ons hummeltje.
    Deze hebben we in deze kleuren:
    en zo is 'ie met boog [​IMG]

12. Femya

Femya Niet meer actief

Oh Naiobi wat naar zeg dat ze hebben geprobeerd in te breken, pfff lijkt me echt heel vervelend. Ik hoop dat jullie je snel weer veilig gaan voelen in je huis! *knuf*

13. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @twinkle zon ding zitten wij ook naar te kijken :) We zijn er alleen nog niet uit of we het doen of niet :)

14. Femya

Femya Niet meer actief

Wij zaten ook erg te twijfelen, maar een collega had zo'n zitzak en ze zei dat ze echt heel handig zijn, tot 30 kilo kunnen ze het gebruiken.
    Maar we hebben ook besloten dat er naast dit ding alleen maar een box komt en een wippertje. Geen andere schommelstoelen ofzo. En we hebben hem bij de prenatal gekocht met 20% korting, daardoor waren we overtuigd dat we hem wilden hebben.

15. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Hellen; en bekkenband binnen? hoe bevalt ie?

@Naiobi; getsie zeg, wat vervelend dat ze geprobeerd hebben in te breken. Worden de kozijnen nog gerepareerd?

@Twinkle; wat een gaaaaaaaaaaaf ding!!

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Zo'n domoo zak hebben wij toen ook gekocht voor Kylian en vonden het ideaal, vooral in het begin voelde hij zich er erg veilig in en daarna kon hij er lekker rechtop in zitten en nu staat het op zijn slaapkamer en zit hij erin met zijn knuffels.

VAndaag dus een afspraak gehad bij de verloskundige, heb meteen verteld dat ik liever niet meer naar vk J ging omdat ik me niet op mijn gemak voel bij haar.
    DAt is gelukkig geen probleem, ze vroeg nog wel of er een speciale reden was, ik heb haar gezegd dat er gewoon geen klik is en dat ik me bij haar zo slecht op mijn gemak voel dat ik mijn vragen dan gewoon bewaar voor de volgende keer.

Goed toen even op de bank en de vk voelen, heel bedenkelijk kijken, weer voelen en toen vertelde ze, dit heb ik nog nooit gevoelt dat kindje ligt echt helemaal boven in en je onderbuik is gewoon helemaal leeg.
    DAt wilde ze natuurlijk ook zien dus huppa suprice we kregen een echo, en ja hoor daar lag madammeke helemaal boven in mijn buik, over dwars heerlijk warm met haar rug tegen mijn placenta.
    Voor de zekerheid ook nog even mijn onderbuik meegenomen op de echo maar daar was inderdaad niets te zien (whahahahah het zal je maar overkomen dat het er toch in 1 keer 2 zijn).
    Verklaard ook meteen mijn kortademigheid, en het niet veel kunnen eten want madammeke zit er nu al tegenaan te drukken. En ook waarom ik haar altijd tegen mijn blaas voel trappen en bijna nooit ergens anders.

Ook dacht de vk (net als wij overigens) dat het ook deze keer wel een keizersnee zal gaan worden (alleen dan een geplande).

En de rest van de dag hebben we gespandeerd aan het opruimen van de zolder.

Groetjes Anita

17. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hallo iedereen,

pluk:leuk dat alles goed is bij de 20w echo!
    jou meisje heeft misschien een voorkeur voor gekke plaatsen!

naiobi:eek:ei!gelukkig dat ze niet binnen zijn geweest!nu kom je er met de schrik vanaf,anders waren het misschien dure kosten!

hellen:verzorg je goed en nog een paar weekjes volhouden en dan moet die bandenpijn een stuk minder zijn!tot 28w kan je fel last hebben van bandenpijn,maar daarna gaat het gelijdelijker aan.

ik zit vandaag ook weer met een beetje meer bandenpijn dan normaal.nu word ik er s'nachts wakker van als ik op mijn zij wil gaan liggen.ik ben toch aan het denken om zo'n borstvoedingkussen te kopen voor ondersteuning s'nachts!

ook voel ik onze kleine meid heel goed bewegen en schoppen!gisteren avond is ze bezig geweest van 17.30u tot een uur of 20.30u!!

morgen heb ik mijn 20w echo om 11.45u!!gelukkig,want dan kan ik mijn meisje nog eens zien!!ben benieuwd hoe groot ze al is geworden!!

groetjes sofie

18. hallo,
    ik heb vanochtend de 20 weken echo gehad en alles was goed! het is nog steeds een jongetje ;) en alles was prima in orde. alleen werkte hij niet echt mee en ging in de meest onmogelijke houdingen liggen :) echt leuk om weer eens te mogen kijken hoeveel ons mannetje weer gegroeid is. ik heb foto's in album geplaatst.

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Helaas niet die $^^Y*%^$*&@@#$%&^TNT :evil:
    Er was gezegd, dat het er vandaag na 3 uur zou zijn, nu mooi niet dus! En dat is niet de eerste keer dat ik voor jan-met-de-korte-achternaam een pakketje wil ophalen. Kon wel janken...had zo'n pijn en was helemaal blij dat het ding er eindelijk si...kan ik morgen nog een keer. o ja..ze konden niet garanderen dat ie er dan wél is...
    Wilde ik een klacht indienen, kon dat niet, omdat die kl**tviool van de TNT de zendcode een aantal maal heet gecorrigeerd, waardoor het geheel onleesbaar is. Of ik zelf dan maar ff wilde gaan uitzoeken wat die code dan wel was geweest. Nou..euhm...NEE! GRRRR

Anyway..de bloeddruk zal wel weer gestegen zijn nu :)

Pluk & Jesenmo: wat fijn dat alles goed was! Wel vervelend dat de kleine zo hoog ligt, Pluk.

Sofie: succes morgen he!

20. vlindertje85

vlindertje85 Actief lid

24 jan 2008
    280
    0
    16
    hey dames,
    lees ook weer ff mee vandaag.
    ik voel de baby ook al af en toe soms schrik ik er echt van het is allemaal nog een beetje vreemd natuurlijk.maar wel super leuk en wonderbaarlijk.hier ook vreselijk last na [til]werken van onderbuik en onderrug.groeten

Deel Deze Pagina