nou ik heb me 20 weken echo ook gehad en alles was goed we hebben ook te horen gekregen dat ik in verwachting ben van een meisje dus mijn zoontje wordt grote broer van een zusje echt fantastisch maar heb al die tijd geroepen als het maar gezond is want dat staat boven aan
Gefiliciteerd met de goede echo En een meisje wat leuk !! Ikke ben ook benieuwd hier Misschien weet ik het ook vanavond.
Oh Jolanda wat fijn, gefeliciteerd met je meisje!! Wat leuk dat je naast je zoon nu ook een dochter krijgt Babijtje fijn dat het goed gaat! Wat voor werk doe je eigenlijk? Zeg Andi ik had mijn bericht al eerder geschreven en ondertussen was ik aan het bijlezen en reageren en toen stond jouw bericht er ineens, dus niet zo zeuren hoor Beter 2x dan helemaal niet toch haha. Oh ja dat is waar van Eerised, het stond alleen anders in de agenda. Maar ik herinner me het weer, fijn joh die vergeetachtigheid, het lijkt steeds erger te worden. Hebben jullie er ook zo'n last van?
Ik hou het wel allemaal bij hoor wanneer wat gebeurde, maar ik vond mijn buik tot nu toe nog niet de moeite waard om een foto van te maken. Ik vind het ook niet zo heel leuk om steeds foto's te maken van hoe de buik groeit, we willen graag mooie foto's van ons samen maken en wel de nadruk op de buik, maar niet alleen de buik. In het begin wel hoor, maar nu heb ik daar toch wat minder mee.
Jolanda: gefeliciteerd met jullie meisje!!!!!!!!!!!!!!!!!! leuk leuk Twinkli: Je bent niet de enige die vergeetachtig is hoor hier nog een, we gooien het gewoon op de zwangerschap
Oh dat is wel erg krap inderdaad, denk je niet dat ze speciaal voor jou een uitzondering kunnen maken? Misschien een mondeling ofzo?
Jolanda gefeliciteerd met jullie dochter!!! Wat leuk!!! Hahahaha, 't is al goed hoor Twinkle.. Ik dacht al, hoe kun je dat nou gemist hebben?? WHAAAAAAAAAAA!! ik word nou ook heel nieuwsgierig!!!!
Dat zou kunnen twinkle ik hoop het, vanmorgen zat ik in een dipje, maar na een telefoontje voor een pretecho afspraak gaat het weer goed met me.
Ik ben eigenlijk niet zo nieuwsgierig naar het geslacht omdat ik gewoon bijna zeker weet dat het een jongetje word Maar ben verder wel benieuwd naar de echo Nog paar uurtjes wachten..........
Pff, Joyce, ben ik blij dat ik mijn 20wekenecho 's morgens heb.. Dan hoef ik er niet de hele dag op te wachten, lijkt me best wel vermoeiend! Is het eindelijk dé dag.. Moet je nog de hele dag wachten.. :-s Had jij het geslacht al gezien dan of is jouw gevoel zo sterk dat het een knul is? Ik weet het niet meer..
ik snap helemaal wat je bedoeld hoor maar het is juist zo leuk om met een volgende eventuele zwangerschap het verschil in fotos te kunnen zien misschien gaat het dan wel super hard, hihi maar idd mooie foto's samen is ook iets waar wij over denken.. samen met bas.. lijkt me ontzettend leuk
Nee had het nog niet gezien , mijn gevoel zegt dat ja, of ik moet er helemaal naast zitten, maar dat lijkt me niet Maar ben ik ook helemaal blij mee hoor, 2 jongetjes. Gezellig
pffff ik wil het ook weten. nog twee weken wachten en dan maar hopen dat ons kleintje goed ligt. ik wilde gisteren wat kleertjes kopen maar me man zegt ook nog even wachten anders kan je alleen maar unisex kopen. waahhh duurt nog veel te lang!
Haha, bijna MamavanBas! Ik nog maar 6 dagen! Ik heb hem maandags! Haha, jij ook al zo'n sterk gevoel Joyce! Ik heb hier heel sterk het gevoel dat het een meisje is. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik een jongen krijg. Heel stom is dat! Haha, ga ik raar op m'n neus kijken als het toch een knul blijkt te zijn.. Ik ben echt nieuwsgierig naar of we het gelijk gaan hebben..