Ja ikke ook , vanavond weet ik het En je hebt wel gelijk hoor ik zit er de hele dag op te wachten, maar ja ik heb hem expres in de avond geplant zodat mijn vriend geen vrije dag op hoeft te nemen. (hij heeft er al best veel opgenomen. Dus vandaar 's avonds.
Ah dat verklaart! Mijn hub heeft voor volgende week alleen de ochtend vrijgevraagd en dan gaat hij 's middags weer werken. Verder vraagt hij geen vrij meer, want al die dagen gaan straks naar de maand vrij die hij opneemt zodra de kleine geboren is..
Ja precies, ik wil ook dat hij zijn andere dagen opnemen als ik dalijk bevallen ben. En halve dagen werkt bij hem op zijn werk niet echt (meestal klus voor de hele dag) Nou nog een uurtje en dan mag ik naar huis, pff... ben ik lekker de rest van de week vrij
hallo dames, goh wat zijn jullie voor kletskousen!! ik heb alles bijgelezen ,maar ook weer een deel vergeten!!hahaha ooh leuk weer een meid erbij!!!gefeliciteerd jolanda!! heb deze middag ook mijn 20w echo gehad en nu weet ik waarom ik soms zo'n last van die bandenpijn heb:mijn meisje loopt voor op en groeid heel goed!!ze zat nu op 342 gr,leuk hè zo'n schatting!!ze lag er vandaag wel heel rustig bij,maar af en toe zag je haar wel eens bewegen!!mijn placenta ligt helemaal vertikaal van voor in de baarmoeder en toch voel ik mijn kleine meid goed bewegen! heb ook nog een foto van het geslacht gekregen en het is voor 100% een meid!! nu nog een meidennnaam vinden! groetjes sofie
@jolanda; gefeliciteerd met je goede echo! @Twinkle; ik ben praktijkverpleegkundige in een huisartsenpraktijk. Begeleid chronisch zieken (suikerpat, longpatienten, hartpat), doe controles (bloeddruk, suiker, longfunctie) en stel medicatie in (in overleg met ha). superleuke job @sofie; toppie ook een goede echo.
@ sofie en jolanda van harte gefeliciteerd met jullie meisjes!! fijn dat we veel goed nieuws horen nu met de 20 weken echo's....
Ah, sofie, wat fijn dat de echo zo goed was!! Ja,ik ben ook heel benieuwd naar Joyce! Ze zal nu wel lekker naar d'r kleine liggen te spieken!
Hallo dames, ben ik weer dan Alles zag er goed uit hoor. En mijn gevoel had het fout Het word een meisje Ben echt helemaal verbaasd, denk ook de hele tijd, nee kan niet bij de geboorte komt er gewoon een jongen uit, maar ze wist het bijna zeker, ze zei dat ze zelf verbaasd zou zijn als er een jongen uit kwam. Dus ik ga er maar van uit dat het echt een meisje word. Ik ga nog een pretecho maken, dus dan weten we het zeker.
Hellen, bedankt voor de uitleg. Denk dat als ik jouw verhaal zo lees, ik ook beter Cesartherapie kan doen dus. Torties, ik zou gaan voor de blokjes! Verder heb ik echt geen puf om nog op iedereen te reageren. Hopelijk morgen beter.
Pff lekker zijn jullie de ene helft zegt de blokjes de ander de streepjes.. en ik vind het allebei leuk. Alleen ik vind de blokjes wat liever en de streepjes wat pittiger, en dat past dan weer wat meer bij mijzelf.. hmm dilemma haha!
leuk joyce dat de echo zo goed was. oh oh nou ga ik ook twijfelen of mijn gevoel dan wel klopt maar jij iig gefeliciteerd met je meisje! je hebt nog wel tijd zat om aan het idee te wennen ja torties, het geeft weer aan hoe verschillend we hier allemaal zijn he. wat vind je man ervan?
Whahahaha, toch een meisje!! Wat grappig Joyce!! Gefeliciteerd ermee!! Ik hoop eigenlijk wel stiekem dat mijn voorgevoel wél gelijk gaat hebben..
Wahaaa allemaal meisjes én goede echo's. Dat is een felicitatie waard! Mooi wat meiden erbij...dat haalt de score weer een beetje omhoog. We hadden toch meer jongens dan meisjes?
Goeiemorgen! Jippie, vandaag al weer 20 weken zwanger! Voel me d'r helemaal blij door Volgens de lijst heeft vandaag alleen Ariel de 20 wekenecho om 17:00. Veel plezier Ariel! Zo, ik ga me klaarmaken om te gaan werken.